سامانه برق من bargheman.com

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه برق من bargheman.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه برق من bargheman.com

سامانه برق من bargheman.com ، سامانه ای است که از سوی اداره برق کشور و برای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و آنلاین ایجاد شده است.

سامانه برق من در واقع سامانه ای برای پرداخت و استعلام قبوض برق و خدمات ویژه دیگر در این زمینه…. می باشد. با مراجعه به این سامانه می توانید از خدمات این سامانه به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به مراکز مربوطه استفاده نمایید. در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه برق من ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه ، دانلود اپلیکیشن برق من و … ارائه خواهیم داد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نرم‌افزار سامانه برق ایران (برق من) -

سامانه برق من

امروزه و با گسترش بسترهای الکترونیک مناسب در سطح کشور ، بسیاری از امور به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت ها و سامانه های راه اندازی شده انجام می پذیرد. افراد مختلف می توانند بدون مراجعه حضوری و صرفا از طریق سامانه های مختلف، بسیاری از امور خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام نمایند.

پیش از این فرآیند پرداخت قبوض برق به صورت معمول گذشته یعنی با ارسال قبض برق به صورت کاغذی انجام می گرفت ولی در حال حاضر پرداخت قبوض به صورت اینترنتی انجام می گیرد و افراد می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه برای انجام خدمت مد نظر خود اقدام نمایند.

سامانه برق من نیز سامانه ای است که جهت پرداخت الکترونیک قبوض برق و استعلام و ارائه خدمات ویژه دیگر راه اندازی شده است.

سامانه برق من

 با مراجعه به این سامانه دیگر نیازی به قبض های کاغذی نبوده و افراد مختلف می توانند قبوض برق خود را استعلام و پرداخت نمایند. سامانه برق من با آدرس اینترنتی  bargheman.com در دسترس می باشد.

ورود به سامانه برق من bargheman.com

با ورود به سامانه برق من می توانید قبوض برق خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به شناسه پرداخت و شناسه قبض

استعلام نموده و پرداخت نمایید. مشترکین با ورود به سامانه برق من با استفاده از ابزارهای مختلف مانند اپلیکیشن برق ایران، سایت برق من و با استفاده از درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن‌های پرداخت می توانند قبوض برق مصرفی خود را مشاهده و پرداخت نمایند.

مشترکین بعد از ورود به سامانه می توانند با ورود اطلاعاتی نظیر شناسه برق ، شماره تلفن همراه و ….قبض برق مصرفی خود را مشاهده نمایند.

برای ورود به سامانه برق من bargheman.com باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سایت برق من یعنی bargheman.com را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید.

پس از جستجوی آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت برق من وارد خواهید شد و می توانید با استفاده از گزینه های استعلام برق انرژی یا استعلام بدون شناسه نسبت به مشاهده قبوض برق مصرفی خود اقدام نمایید.

ورود به سامانه برق من

در صورتی که تمایل دارید به حساب کاربری خود وارد شوید پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ورود در بالای صفحه کلیک نمایید. بعد از این با ورود اطلاعات شماره تلفن همراه خود می توانید به سایت برق من وارد شوید.

نحوه ورود به سامانه برق من

ورود به حساب کاربری سامانه قبض من

مشاهده قبض برق در سامانه برق من bargheman.com

همان طور که اشاره شد مشترکین برق در سراسر کشور می‌توانند از طریق وب سایت برق من برای دریافت استعلام بدهی و پرداخت قبض برق خود اقدام نمایند. این افراد می توانند با مراجعه به سایت برق من و یا دانلود اپلیکیشن برق من و ورود اطلاعات لازم برای انجام این کار اقدام نمایند.

نحوه کار با سامانه برق من بسیار ساده و روان می باشد. برای استفاده از خدمات این سامانه باید ابتدا در آن ثبت نام نمایید. برای ثبت نام در سایت برق من، بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه برق من

در پنجره جدید، شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و گزینه ادامه را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سامانه قبض من

پس از این کد تایید شش رقمی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، کد ارسال شده را در کادر مربوط به آن وراد نماییدو در ادامه گزینه ثبت نام را بفشارید. بعد از انجام این مراحل ثبت نام شما در سامانه انجام می پذیرد و می توانید برای مشاهده قبض برق و استفاده از دیگر خدمات اقدام کنید.

کلیک کنید: سامانه برق من

دانلود اپلیکیشن برق من

برای دسترسی آسان تر به خدمات برق می توانید با نصب اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) از خدمات و امکانات متعدد آن بهره مند شوید.

از جمله امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • نمایش اطلاعات مربوط به آخرین قبض دوره

  • پرداخت آنلاین قبض برق

  • ثبت قرائت میزان مصرف توسط مشترکین (خوداظهاری)

  • ثبت درخواست انشعاب جدید و امکان پیگیری و پرداخت هزینه آن

  • ثبت درخواست تغییر نام و مکان

  • ثبت درخواست آزمایش کنتور

  • نمایش سوابق پرداخت

  • امکان ثبت درخواست تفکیک و ادغام

  • ثبت خسارت وارده به مردم و شبکه

  • مشاهده وضعیت خاموشی‌ها

  • ثبت سرقت برق

  • رفع خطر از تاسیسات مخاطره‌آمیز

  • و ….

برای بهره مندی از امکانات گفته شده می بایست ابتدا در سامانه ثبت نام نموده و اپلیکیشن برق من را دریافت نمایید. بعد از ثبت نام در سامانه، از منوی موجود در بالای صفحه گزینه اپلیکیشن برق من را کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن برق من در سامانه برق من

پس از ورود به صفحه جدید با توجه به نوع گوشی تلفن همراه خود می توانید بر روی عکس مورد نظر کلیک کرده و یا آن را توسط گوشی همراه خود اسکن نمایید.

نحوه دانلود اپلیکیشن برق من در سامانه برق من

 

برای ورود مستقیم به صفحه دانلود اپلیکیشن برق من کلیک کنید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه برق من، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، دانلود اپلیکیشن برق من و… پرداختیم

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه برق من bargheman.com

این سامانه در راستای پرداخت و استعلام قبوض برق و خدمات ویژه دیگر راه اندازی شده است. مشترکین با ورود به این سامانه می توانند از خدمات مد نظر خود استفاده نمایند.

سایت برق من با آدرس اینترنتی bargheman.com در دسترس می باشد.

در مقاله بالا در خصوص دانلود اپلیکیشن برق من به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع از این مورد به متن مقاله مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه برق من bargheman.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا