سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir

سایت بیمه برکت زیر نظر شرکت کارگزاری رسمی بیمه برکت و در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به اقشار مختلف راه اندازی شده است.

شرکت کارگزاری رسمی بیمه برکت با هدف تحت پوشش و بیمه قرار دادن محرومین و روستاییان و پس از دریافت مجوز شروع به کار نموده است.

با مراجعه به سایت بیمه برکت با آدرس اینترنتی bimehbarekat.ir می توانید از خدمات ارائه شده توسط این شرکت کسب اطلاع نموده و در صورت تمایل به صورت آنلاین اقدام به خرید کلیه بیمه نامه ها نموده، از مراکز ارائه دهنده خدمات در سرتاسر کشور مطلع شده و از دیگر امکانات و خدمات این سامانه نیز استفاده نمایید در ادامه این مطلب در خصوص ورود به سایت بیمه برکت، امکانات این سامانه، نحوه خرید بیمه و … بیشتر توضیح خواهیم داد.

سایت بیمه برکت

کارگزاری بیمه برکت که وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می باشد به عنوان یکی از اعضای خانواده صنعت بيمه كشور از سال 1392 شروع به فعالیت نموده است.

این شرکت با هدف ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای مردم در مناطق روستایی ، نقاط کمتر توسعه یافته و کم برخوردار شروع به فعالیت نموده است و تاکنون نیز به ارائه خدمات مختلف و قابل توجهی پرداخته است.

کارگزاری بیمه برکت با هدف بهره گیری از قابلیت ها و پتانسیل های خود و با استفاده از شبکه وسیع فروش در سراسر نقاط کشور در صدد شناسایی و رفع نیازهای بیمه ای در جوامع روستایی می باشد و پیوسته در صدد است با ارائه طرح های متناسب با نیاز این اقشار برای رفع این نیاز ها اقدام نماید.

این شرکت اقدام به ارائه خدمات مختلف بیمه ای از جمله بیمه اموال، بیمه اتومبیل، بیمه اشخاص، بیمه مسئولیت و … می نماید.

ادامه مطلب
سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir

شرکت بیمه برکت همچنین در راستای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir نموده است. سایت بیمه برکت با آدرس اینترنتی bimehbarekat.ir در دسترس علاقمندان می باشد و افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات مختلف آن بهره ببرند.

در ادامه نحوه ورود به سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir برای استفاده از خدات مختلف این سامانه بیان شده است.

ورود به سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد شرکت بیمه برکت به ارائه خدمات بیمه ای مختلف در راستای رفع نیاز افراد مختلف می پردازد با ورود به سایت بیمه برکت می توانید از خدمات بیمه ای مختلفی که این شرکت در اختیار بیمه شدگان قرار داده بیشتر مطلع شوید و برای خرید آنلاین بیمه نامه ها اقدام نمایید.

برای استفاده از امکانات این سامانه باید ابتدا به سایت بیمه برکت وارد شوید. به این منظور باید ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی bimehbarekat.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید.

سایت بیمه برکت

پس از جستجو این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت بیمه برکت وارد خواهید شد. برای ورود مستقیم به سایت بیمه برکت می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت بیمه برکت کلیک نمایید.

 

انواع بیمه برکت bimehbarekat.ir

شرکت بیمه برکت به ارائه خدمات بیمه ای مختلفی به متقاضیان می پردازد. علاقمندان می توانند با ورود به سایت بیمه برکت، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نموده و پس از آن اقدام به خرید خدمات بیمه ای مد نظر خود نمایند. همچنین با ورود به این سامانه می توانید از تمامی مراکز ارائه دهنده خدمات بیمه برکت و آدرس آن در سرتاسر کشور و همچنین اخبار مربوط به این حوزه مطلع شوید

ادامه مطلب
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

این شرکت به ارائه خدمات بیمه ای مختلفی می پردازد و افراد مختلف می توانند پس از اطلاع از این خدمات بنا به تمایل و نیاز خود برای خرید خدمت بیمه ای مد نظر خود اقدام نمایند. از جمله خدمات مختلف بیمه برکت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بیمه اشخاص: شرکتهای‌ بیمه‌ از جمله شرکت بیمه برکت در صدد هستند با ارائه طرح های مختلف متناسب با اقشار مختلف برای تامین نیازهای آنان اقدام نمایند. بیمه های اشخاص این شرکت در سه دسته بیمه درمان ، بیمه عمر و بیمه حوادث وجود دارد و علاقمندان می توانند به تناسب نیاز خود از هر کدام از این موارد استفاده نمایند.

بیمه اموال : در این نوع از بیمه، موضوع جبران خسارت وارد شده به شی بیمه شده از جمله اموال بی روح و یا ذي‌روح مطرح است. این نوع بیمه جز بیمه های غرامتی محسوب می شود یعنی بیمه گر در واقع در صدد جبران خسارت ایجاد شده برای بیمه گذار می باشد از جمله بیمه اموال می توان به سه مورد بیمه آتش سوزی، بیمه باربری و بیمه مهندسی اشاره نمود.

بیمه مسئولیت: بیمه های مسوولیت از جمله رشته های بیمه ای می باشد که در تنظیم روابط اجتماعی افراد مختلف جامعه ، شناخت آنان از حقوق و مسوولیتهای هم و تامین امنیت مشاغل تاثیر گذار است. از جمله بیمه های مسئولیت می توان به بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسوولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان، بیمه مسوولیت دهیاران در قبال روستاییان، بیمه مسوولیت مدیران باشگاه های ورزشی، بیمه مسوولیت مدنی مالکین آسانسور و … اشاره نمود.

بیمه خودرو: این گروه از بیمه ها جبران کننده خسارت‌های ایجاد شده در حین رانندگی از جمله تصادف، آتش‌سوزی و سرقت اتومبیل، ، سرنشینان و اشخاص ثالث می‌باشد. بیمه خورود به دو بخش بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث تقسیم می شود.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام اربعین ۱۴۰۳

خدمات ویژه بیمه روستاییان: از جمله خدمات بیمه ای ویژه روستاییان می توان به بیمه سلامت ناباروری، بیمه بدنه اتومبیل ،بیمه مسئولیت مدنی دهیاران و … اشاره نمود.

 

نحوه خرید بیمه برکت bimehbarekat.ir

همان طور که مشاهده کردید پیش از این به معرفی خدمات بیمه ای مختلف بیمه برکت پرداختیم با ورود به سایت بیمه برکت می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین برای خرید انواع بیمه مد نظر خود اقدام نمایید.

برای خرید بیمه برکت مد نظر خود ابتدا باید به سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir وارد شوید، پس از ورود به این سایت، از منوی موجود در بالای صفحه بر روی گزینه خدمات آنلاین کلیک کرده و پس از آن گزینه خرید آنلاین کلیه بیمه نامه را انتخاب نمایید.

خرید بیمه از سایت بیمه برکت

پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد و انواع بیمه ها از جمله بیمه موتور سیکلت، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت، بیمه تجهیزات الکترونیک، بیمه درمان تکمیلی انفرادی و … را مشاهده خواهید کرد.

نحوه خرید بیمه از سایت بیمه برکت

از بین گزینه های موجود گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب گزینه به صفحه مربوط به ورود اطلاعات وارد خواهید شد، بنا به نوع بیمه انتخابی اطلاعات لازم را وارد نمایید. بعد از ورود اطلاعات مورد نیاز با استفاده از گزینه خرید می توانید به صفحه مربوط به پرداخت وارد شده و نسبت به واریز وجه بیمه مد نظر اقدام نمایید.

 

کارگذاری های بیمه برکت در سطح کشور

همان طور که در بخش قبل اشاره شد با ورود به سایت بیمه برکت می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری اقدام به خرید خدمات بیمه ای مد نظر خود نمایید. آن دسته از علاقمندان که در صدد مراجعه حضوری به مراکز بیمه برکت در سطح کشور هستند می توانند با مراجعه به مراکز این بیمه برای خرید خدمات بیمه مد نظر خود اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت پست بانک ایران postbank.ir

برای اطلاع از مراکز کارگذاری بیمه برکت در سطح کشور می توانید بعد از ورود به سایت بیمه برکت از گزینه مراکز ارائه خدمات استفاده نمایید. بعد از کلیک بر روی این گزینه می توانید به لیست و مشخصات مختلف مراکز ارائه دهنده خدمات بیمه برکت در سطح کشور دسترسی داشته باشید.

مراکز ارائه دهنده خدمات بیمه برکت

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت بیمه برکت، نحوه ورود به این سایت، خرید بیمه برکت با مراجعه به سامانه bimehbarekat.ir و … پرداختیم ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir

برای استفاده از خدمات بیمه برکت و خرید انواع بیمه نامه های مد نظر می توانید از طریق سایت بیمه برکت به آدرس اینترنتی bimehbarekat.ir اقدام نمایید.

با مراجعه به سایت بیمه برکت می توانید انواع خدمات بیمه ای ارائه شده توسط این بیمه از جمله بیمه اشخاص، بیمه مسئولیت، بیمه خودرو، خدمات مخصوص روستاییان و … رامشاهده نموده و نسبت به خرید بیمه مد نظر خود اقدام نمایید.

با مراجعه به سایت بیمه برکت و قسمت مراکز ارائه دهنده خدمات می توانید برای دریافت جزئیات و آدرس مراکز کارگذاری مد نظر خود اقدام نموده و پس از آن به صورت حضوری مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بیمه برکت bimehbarekat.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا