سامانه رهتاب rahtab.net | ورود به رهتاب با کد ملی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رهتاب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه رهتاب rahtab.net

سامانه رهتاب با نام کامل سامانه راهکار هوشمند تنظیم الکترونیکی بازار ، سامانه ای است که در راستای توزیع عادلانه کالا‌های تنظیم بازار راه اندازی شده است. این سامانه دارای مزیت های فراوانی بوده که یکی از مهم‌ترین و شاخص ترین این مزایا، در واقع توزیع عادلانه کالا‌های تنظیم بازار است.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر درباره سایت رهتاب rahtab.net ، نحوه ورود به سامانه رهتاب، ثبت نام در این سامانه و … خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این سایت و کارکرد آن تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سامانه رهتاب چیست؟

سامانه رهتاب مخفف عبارت سامانه راهکار هوشمند تنظیم الکترونیکی بازار است، این سامانه با آدرس اینترنتی rahtab.net در دسترس کاربران قرار دارد.

همان طور که اشاره شد بزرگترین مزیت این سامانه در واقع توزیع عادلانه کالا‌های تنظیم بازار است. از دیگر مزایا و خدمات مفید این سامانه می توان به این موارد اشاره کنیم.

  • سهولت در فرآیند خرید
  • کاهش صفوف و توزیع عادلانه کالاها
  • ارائه کالا و خدمات مختلف بر اساس یک جامعه هدف مانند گروه های حمایتی، شغلی و….
  • جلوگیری از روند احتکار و قاچاق کالاها مورد نیاز
  • تضمین اصالت کالاهای ارائه شده
  • مشخص کردن میزان رضایت مردم و خریداران از مواردی مثل قیمت کالا، نحوه ارائه کالاها، فروشندگان
  • و ….

با مراجعه و استفاده از سامانه rahtab.net ، امکان خرید بی دغدغه و راحت برای گروه های مختلف مانند شهروندان امکان پذیر شده است. سایت رهتاب در حال حاضر در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری ، سمنان و فارس پیاده‌سازی شده و با حدود ده استان دیگر کشور نیز دارای تعامل مستقل می باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه ثبت نام کالابرگ الکترونیکی

ورود به سامانه رهتاب rahtab.net

پیش‌ از این فرآیند توزیع کالا‌های مورد نیاز از سوی واحد‌های صنفی و در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرفت. در حین این فرآیند گاهی بعضی از افراد اقدام به خرید کالا از مراکز مختلف می نمودند و امکان سوء استفاده وجود داشت ولی اکنون و با راه اندازی سامانه rahtab.net ، مشخصات افراد ثبت می شود و با ثبت مشخصات از انجام این نوع کارها جلوگیری به عمل خواهد آمد. علاوه بر این مزیت، با استفاده از این روند مردم زمان بیشتری برای خرید کالا‌های تنظیم بازار مورد نیاز خود در اختیار خواهند داشت.

سایت رهتاب با آدرس اینترنتی rahtab.net در دسترس می باشد برای ورود به سامانه رهتاب مرغ باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی rahtab.net را وارد و جستجو نمایید، با جستجوی عبارت اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت رهتاب وارد خواهید شد.

سامانه رهتاب

در صورتی که پیش از این در این سامانه ثبت نام نموده باشید اکنون می توانید با ورود اطلاعات کاربری به پنل کاربری خود در سایت رهتاب وارد شوید.

برای ورود به سامانه رهتاب با کد ملی، گزینه کد ملی در بالای صفحه را انتخاب نمایید.

ورود به سامانه رهتاب

پس از انتخاب این گزینه به صفحه مربوط به ورود کاربران هدایت می شوید، بعد از این اطلاعات کاربری خواسته شده از جمله شناسه کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه رهتاب

در صورتی که در سامانه rahtab.net ثبت نام ننموده اید باید ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده تا بتوانید با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود وارد شوید. در ادامه این مطلب به توضیح درباره ی نحوه ثبت نام در رهتاب خواهیم پرداخت با استفاده از لینک زیر نیز می توانید مستقیما به رهتاب وارد شوید.

برای ورود به رهتاب کلیک کنید…

ثبت نام سامانه رهتاب rahtab.net

همان طور که پیش از این هم گفته شد برای ورود به سامانه رهتاب مرغ و استفاده از خدمات و امکانات آن، باید ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید. برای ثبت نام در سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت رهتاب با آدرس rahtab.net وارد شوید.

بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه رهتاب

بعد از این به صفحه مربوط به ثبت نام وارد خواهید شد، اطلاعات خواسته شده از جمله نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل، گذر واژه را در کادر مربوط به آن وارد نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه رهتاب

دقت کنید شماره تلفن وارد شده در سامانه باید به نام خودتان باشد و از وارد کردن شماره تلفن فرد دیگر خودداری نمایید. پس از این بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

مراحل ثبت نام خود در سایت رهتاب را تکمیل نمایید. پس از اتمام ثبت نام با داشتن نام کاربری و رمز عوبر خود می توانید به پنل کاربری خود وارد شده و برای خرید کالاهای مورد نیاز خود اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت امتا

دانلود اپلیکیشن رهتاب rahtab.net

سامانه رهتاب در جهت تسریع بیشتر در امر ارائه خدمات اقدام به طراحی و ارائه اپلیکیشن رهتاب نموده است. شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه برای دانلود و استفاده از این اپلیکیشن اقدام نمایند.

این اپلیکیشن به ارائه خدمات و امکانات مختلفی می پردازد از جمله امکانات این سامانه می توانم به موارد زیر اشاره نمایم

دسترسی به لیست کاملی از فروشگاه های عرضه کننده کالاهای اساسی
اطلاع از وضعیت موجودی کالا در فروشگاه های محل عرضه کالاهای اساسی
اطلاع از قیمت روز مربوط به کالاهای اساسی
اطلاع از سهمیه خرید شهروندان
و ….

برای دانلود اپلیکیشن رهتاب باید به این صورت عمل نمایید. ابتدا به سامانه rahtab.net وارد شوید، در صفحه اصلی گزینه مربوط به دانلود اپلیکیشن رهتاب را مشاهده خواهید نمود با استفاده از این گزینه می توانید برای دانلود برنامه رهتاب اقدام نمایید.

دانلود اپلیکیشن رهتاب

 

سامانه رهتاب یا سامانه هوشمند تنظیم الکترونیکی بازار با ادرس اینترنتی rahtab.net سامانه ای است که با اهدافی از جمله توزیع عادلانه کالا‌های تنظیم بازار راه اندازی شده است.

در این مقاله به توضیح در رابطه با این سامانه، نحوه ورود به سایت رهتاب، ثبت نام در سایت و… پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی » سامانه درگاه دولت من

سؤالات متداول سامانه رهتاب rahtab.net

سامانه rahtab.net با هدف کنترل و نظارت الکترونیکی بر قیمت‌ کالاها، توزیع عادلانه کالاها و تنظیم بازار راه اندازی شده است.

سایت رهیاب یا سامانه سامانه راهکار هوشمند تنظیم الکترونیکی بازار با آدرس اینترنتی rahtab.net در دسترس می باشد.

در مورد ثبت نام در سایت رهیاب در متن مقاله توضیح داده شده است برای کسب اطلاع در این مورد به متن مقاله مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رهتاب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا