سایت کارگزاری آنلاین آگاه online.agah.com

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کارگزاری آنلاین آگاه online.agah.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آنلاین آگاه online.agah.com

سایت کارگزاری آنلاین آگاه online.agah.com با هدف ارائه خدمات سرمایه گذاری در بازار سرمایه کشور ایران آغاز کرد و ببین سایت های کارگزاری آگاه در رتبه الف را در بین 108 نوع دیگر کارگزاری می باشد.

کارگزاری به چه معنی می باشد؟ به بیانی ساده شرکت کارگزاری به نهاد مالی گفته می شود که از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز دریافت کرده و به فعالیت قانونی در بازار بورس می پردازد در واقع نقش واسطه ای را بین خریداران و فروشندگان ایفا می کنند و معاملات سهام، کالا، اوراق بهادار و اوراق مبتنی بر کالا را تسهیل می کنند.

کارگزاری آگاه به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر و راحتی بیشتر کاربران خود اقدام به طراحی و ارائه برنامه ای به نام آسا تریدر یا همان آنلاین آگاه در نسخه های مختلف ( سایت، تحت وب و اپلیکیشن ) به این افراد کرده است.

سایت online.agah کارگزاری آنلاین آگاه online.agah.com نیز برای همین امر طراحی شده است امروز در این مقاله قصد داریم بپردازیم به نحوه ورود به کارگزاری آگاه آنلاین online.agah.com امکانات سایت آنلاین آگاه online.agah و سایر بخش های این وبسایت پردازیم.

سایت آنلاین آگاه

ورود به سایت کارگزاری آنلاین آگاه online.agah.com

نحوه ورود به کارگزاری آگاه آنلاین online.agah.com افرادی که علاقه مند به انجام معاملات بر خط بورسی در کارگزاری آگاه می باشند،

برای ثبت نام در کارگزاری ابتدا باید به سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir مراجعه کنید و از “بخش ثبت نام در سجام” پس از طی مراحل گفته شده ثبت نام خود را انجام دهید. سپس کد 10 رقمی برای شما ارسال میشود که فرآیند احراز هویت با کمک آن صورت می گیرد و در ادامه به آن نیاز خواهید داشت. سپس به سایت کارگزاری مورد نظر مراجعه نموده و با داشتن اسکن مدارک مورد نیاز و با کلیک بر روی بخش ثبت نام غیرحضوری ثبت نام شما تکمیل خواهد شد.

پس از اینکه ثبت نام انجام شد، کاربران یک نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سایت های اینترنتی online agah دریافت می کنند که با کمک آن ها می توانند به کارگزاری اگاه آنلاین وارد شوند. در صورتی که قصد استفاده از خدمات آگاه آنلاین را دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

راهنمای ورود به کارگزاری آگاه آنلاین online.agah.com

ابتدا وارد سایت آگاه آنلاین به آدرس اینترنتی online.agah.com شوید.

در ادامه به منظور استفاده از خدمات این سایت، لازم است که نام کاربری (معمولا کد ملی) و رمز عبور خود را وارد نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نکته: در صورتی که رمز عبور آگاه را فراموش کرده اید، می توانید بر روی گزینه «فراموشی کلمه عبور» کلیک کنید و رمز عبور خود را بازیابی نمایید.

ادامه مطلب
سامانه ملی آرای قضایی ara.jri.ac.ir
سایت آنلاین آگاه

ثبت نام در سایت آنلاین آگاه online.agah

اگر شما نیز قصد دارید در online.agah سایت آنلاین آگاه ثبت نام انجام دهید کافیست مراحل زیر را طی کنید برای آغاز معامله‌گری در این بازار، ابتدا باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنید و سپس کد بورسی و کد معاملاتی بگیرید. کد بورسی شناسه‌ای است که فعالان بازار سرمایه با آن در بازار شناخته می‌شوند و به خرید و فروش سهام در بورس می‌پردازند. کد معاملاتی هم شناسه‌ای است که افراد با آن به سامانه معاملاتی کارگزاری خود دسترسی دارند.

آموزش تصویری ثبت نام در سایت آنلاین آگاه online.agah

ابتدا وقتی وارد سایت online agah آگاه آنلاین شدید بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید و سپس به صفحه دیگری متقل خواهید شد.

online-agah-com
online-agah-com

بعد از آن به صفحه ثبت نام انتقال خواهید یافت کافیست طبق توضیحات درج شده در صفحه جدید مراحل ثبت نام در سایت آنلاین آگاه online.agah را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که برای ثبت نام در کارگزاری online agah آگاه آنلاین

نحوه دریافت کد بورسی از آگاه اکسپرس online.agah

برای دریافت کد بورسی آگاه ابتدا وارد سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com شوید و گزینه «ثبت‌نام کد بورسی اوراق بهادار» را انتخاب کنید. سپس با انتخاب گزینه ثبت‌نام جدید، کد ملی و کد امنیتی که به تلفن همراه شما ارسال شده است را وارد کرده و مشخصات فردی، هویتی، شغلی، مالی و تحصیلی را پر کنید. سپس اطلاعات خود را تایید کرده و روی یکی از روش‌های احراز هویت کلیک کنید. این مراحل به تفکیک در زیر آمده است:

  • . ورود به سامانه آگاه اکسپرس به نشانی به آدرس ex.agah.com و انتخاب گزینه «ثبت‌نام کد بورسی اوراق بهادار»
  • ۲. انتخاب گزینه «ثبت‌نام جدید»
  • ۳. ثبت کد ملی و کد امنیتی و انتخاب کلید «ادامه»
  • ۴. درج مشخصات فردی و انتخاب گزینه «ادامه ثبت‌نام»
  • ۵. وارد کردن کد تایید ارسال شده به تلفن همراه
  • ۶. درج مشخصات هویتی و انتخاب گزینه «ادامه ثبت‌نام»
  • ۷. ثبت اطلاعات شغلی و انتخاب گزینه «ادامه ثبت‌نام»
  • ۸. وارد کردن اطلاعات مالی و تحصیلی و انتخاب گزینه «ادامه ثبت‌نام»
  • ۹. انتخاب گزینه «صحت اطلاعات وارد شده را تایید می‌نمایم» در صورت صحیح بودن اطلاعات
  • ۱۰. انتخاب یکی از روش‌های احراز هویت (سجام و کارگزاری آگاه)

وارد سامانه ثبت نام کارگزاری آگاه به آدرس ex.agah.com شوید و طبق تصویر زیر روی گزینه «ثبت نام دریافت کد بورسی رایگان» کلیک کنید.

گام اول احراز هویت سجام و کارگزاری
روی عبارت «ثبت نام جدید» کلیک کنید.

گام 2 احراز هویت سجام و کارگزاری

کد ملی و کد امنیتی را در کادرهای مربوطه بنویسید و روی کلید «ادامه» کلیک کنید.

گام 3 احراز هویت سجام و کارگزاری

در این زمان ثبت‌نام آغاز می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید مراحل ثبت‌نام را به ترتیب مشاهده کنید.

گام 4 احراز هویت سجام و کارگزاری آگاه

۱- مشخصات فردی
۲- مشخصات هویتی
۳- اطلاعات شغلی
۴- اطلاعات مالی و تحصیلی
۵- مشاهده و بررسی
۶- تعیین روش احراز هویت

ادامه مطلب
سایت سایپا گروپ saipacorp.com

مرحله اول درج مشخصات فردی شامل اطلاعات هویتی و ارتباطی است. دقت کنید «شماره همراهی» که درج می‌کنید باید متعلق به کد ملی خودتان باشد. همچنین «نام کاربری» و «رمزی عبوری» که درج می‌کنید را حتما به خاطر بسپارید.
سپس روی کلید «ادامه ثبت نام» کلیک کنید.

گام 5 احراز هویت سجام و کارگزاری

کد تاییدی که به شماره همراه‌تان ارسال شده است را در کادر بنویسید و روی کلید «ادامه» کلیک کنید. در صورت عدم دریافت کد، می‌توانید روی عبارت «ارسال مجدد کد فعال‌سازی» کلیک کنید تا کد مجددا برایتان ارسال شود.

گام 6 احراز هویت سجام و کارگزاری

مرحله دوم مربوط به مشخصات هویتی است. طبق تصویر زیر در این مرحله اطلاعات هویتی به صورت کامل از شما دریافت خواهد شد. پس از تکمیل فرم، روی کلید «ادامه ثبت نام» کلیک کنید.

گام 7 احراز هویت سجام و کارگزاری

در مرحله سوم اطلاعات شغلی از شما دریافت می‌شود. در تصویر زیر نمونه فرم دریافت اطلاعات شغلی را مشاهده می‌کنید. بعد از تکمیل فرم روی عبارت «ادامه ثبت نام» کلیک کنید.

گام 8 احراز هویت سجام و کاگزاری

مرحله چهارم مربوط به اطلاعات مالی و تحصیلی است. دقت کنید شماره حساب و شماره شبا که در این مرحله از شما دریافت می‌شود، در آینده برای واریز وجه استفاده خواهد شد. بعد از تکمیل فرم روی عبارت «ادامه ثبت نام» کلیک کنید.

گام 8 احراز هویت سجام و کارگزاری

در مرحله پنجم یعنی «مشاهده و بررسی»، اطلاعاتی که در فرم‌های قبلی درج کرده‌اید نمایش داده می‌شود. در صورتی که مغایرتی در آن وجود داشته باشد، می‌توانید با کلیک روی کلید «قبلی» اقدام به اصلاح اطلاعات کنید و در غیر این صورت تیک جمله «صحت اطلاعات وارد شده را تایید می‌نمایم» را بزنید و روی کلید «ادامه ثبت نام» کلیک کنید.

گام 10 احراز هویت سجام و کارگزاری

در مرحله ششم شما باید یکی از روش‌های احراز هویت را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که شما به صورت هم‌زمان در سامانه سجام و کارگزاری آگاه ثبت نام کرده‌اید، پس باید دو احراز هویت (احراز هویت سجام و احراز هویت غیر حضوری کارگزاری) انجام دهید و در نهایت دو کد مجزا «کد بورسی» و «کد معاملاتی» را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.
– در روش‌های حضوری «مراجعه به شعب آگاه» و «دفاتر پیشخوان دولت»، شما به همراه مدارک هویتی و کد رهگیری سجام و آگاه به مرکز مربوطه مراجعه می‌کنید و پس از ثبت تصویر چهره و دریافت نمونه امضا، احراز هویت هر دو نهاد تکمیل می‌شود.
– برای احراز هویت غیر حضوری کارگزاری، به صورت آنلاین یک قرارداد الکترونیک را امضا می‌کنید و شناسه قرارداد برای شما پیامک خواهد شد. احراز هویت غیر حضوری سجام نیز از طریق نسخه اندروید اپلیکیشن آساتریدر انجام می‌شود.
در ادامه نحوه انجام احراز هویت غیر حضوری سجام و آگاه توضیح داده می‌شود.

پنل سایت آنلاین آگاه online.agah.com

پنل کارگزاری سایت آنلاین آگاه online.agah.com

شما بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ورود به سایت آنلاین آگاه online.agah.com وارد پنل سایت آنلاین آگاه خواهد این سایت شامل منو بار می باشد که شما میتوانید با مراجعه به هر کدام از آن موارد از خدمات آن استفاده کنید.

ادامه مطلب
سامانه ستاد ایران www.setadiran.ir

شارژ حساب معامالتی نزد کارگزار
برای خرید سهام در سامانه معامالتی آساتریدرآگاه، در گام اول حساب معامالتی نزد کارگزار خود را شارژ در ادامه مراحل را طبق عکس مربوط طی کنید.

پنل سایت آنلاین آگاه online.agah

ثبت سفارش خرید
به منظور ثبت سفارش خرید مراحل زیر را انجام دهید:

سایت آنلاین آگاه online.agah.com

مشاهده وضعیت سفارش
سفارشات روز، سفارشاتی است که در روز جاری ثبت شده  اند.
برای مشاهده این سفارشات مراحل زیر را انجام دهید:
تب سفارشات روز  را انتخاب کنید.
اطاعات مهم سفارش را مشاهده کنید:
حالت فعال یا غیرفعال بودن سفارش را مشخص میکند.
نوع خرید یا فروش بودن سفارش را مشخص میکند.
حجم معامله حجم سفارش انجام شده روی نماد موردنظر را نشان میدهد.

مشاهده وضعیت سفارشات معامله شده
سفارش شما در هسته معامالت بورس پردازش و با سفارش مقابل خودش
تطبیق پیدا میکنــد و تحت عنوان معامله اعمال میشــود. معامالت روز،
معامالتی است که در روز جاری انجام شدهاند.
برای مشاهده این معامالت مراحل زیر را انجام دهید:
تب معامالت روز را انتخاب کنید.
اطاعات مهم معامله را مشاهده کنید:
نوع خرید یا فروش بود معامله را مشخص میکند.
ستون حجم معامله حجم معامله انجام شده روی نماد موردنظر
را نشان میدهد.

سایر بخش های پنل سایت آنلاین آگاه online.agah.com :

  • مشاهده وضعیت خرید عرضه اولیه
  • مشاهده وضعیت درخواست تقاضای وجه
  • برداشت درآمد حاصل از فروش
  • ثبت سفارش فروش
  • مشاهده میزان دارایی من در یک سهم
  • خرید عرضه اولیه
سایت آنلاین آگاه

اپلیکیشن کارگزاری آگاه آنلاین online.agah.com

اپلیکیشن معاملات آساتریدر انجام معاملات و رصد اطلاعات لحظه ای در بازار سرمایه

نرم افزار موبایل آساتریدر به‌منظور انجام معاملات آنلاین و ارائه اطلاعات لحظه‌ای بازار بورس، در اختیار مشتریان کارگزاری آگاه قرار گرفته است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان احراز هویت غیر حضوری سجام برای تمامی نسخه‌های سیستم عامل‌ اندروید
  • نمایش اطلاعات «وضعیت کلی» سبد سهام از جمله ارزش روز دارایی، مانده حساب، خالص ارزش روز دارایی، سود یا زیان کل و نمایش نمودار سبد سهام به تفکیک اوراق، نماد و صنعت
  • امکان شخصی‌سازی نحوه نمایش اطلاعات در دیده‌بان‌ها و سبد سهام
  • نمایش نمودارهای قدرت خریدار و فروشنده، نمودار شمعی اطلاعات قیمت، نمودار قیمت بر اساس زمان، اطلاعات قیمتی و معاملاتی نماد، جدول عرضه و تقاضا و نمایش لینک‌های کاربردی در صفحه اطلاعات نماد
  • امکان ثبت سفارش سریع از دیده‌بان‌ها علاوه بر ثبت سفارش پیشرفته
  • نمایش شاخص‌های مهم بازار بورس و امکان مشاهده نمای بازار
  • امکان ذخیره‌سازی اطلاعات چندین کاربر و مدیریت کاربران تعریف شده
  • اطلاع‌رسانی و امکان ثبت سفارش آفلاین برای عرضه‌های اولیه
  • دسترسی به نمودار تکنیکال همراه با تمامی ابزارها و اندیکاتورهای مورد نیاز
  • نمایش «وضعیت مالی مشتری» مانند مانده بدون معاملات آخر و مانده قابل معامله سهم
  • امکان مشاهده عملکرد سبد سهام، افزایش سرمایه‌ها و سودهای تقسیمی

توجه: این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون منتشر شده و در دسترس سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سامانه مداوم دانشگاه علوم پزشکی تهران tehran.ircme.ir

دانلود نسخه جدید آساتریدرآگاه online agah

برای دانلود دانلود نسخه جدید آساتریدرآگاه بر روی گزینه زیر مناسب با سیستم کامل خود اقدام کنید.

سامانه سجام sejam.ir چیست؟ سامانه جامع اطلاعات مشتریان به اختصار «سجام» نامیده می‌شود. این سامانه از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه راه اندازی شده است.

سایت آنلاین آگاه

خدمات سایت آنلاین آگاه online.agah.com

سایت آنلاین آگاه online.agah.com خدماتی مختلفی را برای کاربران خود فراهم کرده است در  لیست زیر تعدادی از خدمات این کارگزاری را مشاهده می کنید.

  • امکان خرید عرضه های اولیه به صورت آنلاین و آفلاین
  • امکان ورود یا همان لاگین با رمز ایستا
  • امکان ورود یا همان لاگین با رمز دو مرحله ای و غیر ایستا
  • امکان مشاهده قیمت نمادهای معاملاتی مختلف به صورت آنلاین
  • امکان خرید انواع نمادهای معاملاتی به صورت آنلاین
  • مشاهده نمودار قیمت هر یک از نمادهای معاملاتی در بستر اینترنت
  • امکان فروش انواع نمادهای معاملاتی موجود در سبد سهام کارگزاری آگاه
  • امکان ثبت درخواست برداشت پول ناشی از فروش نمادهای معاملاتی از طریق کارگزاری آگاه
  • امکان بازیابی رمز عبور برای افرادی که با مشکل فراموشی رمز عبور مواجه شده اند.

تغییر رمز عبور online.agah.com

اگر شما نیز رمز عبور online.agah خود را فراموش کرده اید نگران نباشید چرا که می توانید با چند کلیک  بسیار ساده agah online رمز عبور  سایت آنلاین آگاه online agah.com را بازیابی کنید.

  • در صورت فراموشی رمزعبور سایت آنلاین آگاه، می توانید مطابق تصویر زیر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.   
online.agah.como
online.agah.como
  • اکنون وقتی بر روی گزینه فراموشی کلمه عبور کلیک کنید online.agah در سایت برای شما یک پیامی نمایش داده میشود که می بایست برای نهایی کردن بازیابی سایت online agah کارگزاری آنلاین آگاه آن را تکمیل کنید.
online.agah
online.agah

در صورت تکمیل کادر بالا رمز عبور سایت آنلاین آگاه جدیدی برای شما ساخته می شود.

سؤالات متداول سایت آنلاین آگاه online.agah.com

تمام مراحل ورود به کارگزاری آگاه آنلاین online.agah.com در مقاله بیان شده است.

 

  • دریافت کدبورسی و دسترسی به سامانه معاملات آنلاین اوراق بهادار
  • دریافت کد بورس کالا و کد آتی کالا
  • ثبت نام در صندوق‌ های سرمایه گذاری آگاه
  • دریافت کد پیگیری و احراز هویت سامانه سجام
  • ادامه و پیگیری ثبت نام

برای ثبت نام در سایت کارگزاری آگاه لازم است تا نخست از طریق آدرس اینترنتی online.agah.com وارد این سامانه شوید. و سپس بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید. و در نهایت با انتخاب گزینه تکمیل یا پیگیری ثبت نام، در صورتی که قبلا فرایند ثبت نامتان در سایت کارگزاری آگاه نصفه مانده است می توانید آن را تکمیل نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کارگزاری آنلاین آگاه online.agah.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا