سایت مرات imerat.ir | سایت مرآت اعتبارسنجی بانک رسالت

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مرآت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مرآت

بانک رسالت جهت اعتبارسنجی متقاضیان دریافت تسهیلات از این بانک اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سایت مرآت بانک رسالت با آدرس اینترنتی imerat.ir نموده است. متقاضیان دریافت وام باید برای دریافت وام و انجام روند اعتبار سنجی به این سامانه مراجعه و نتیجه اعتبار سنجی خود را دریافت نمایند.

یکی از شرایط و اصول مهم دریافت وام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان ، برخورداری از توان مالی مناسب برای بازپرداخت اقساط وام است. بانک رسالت در راستای اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات جهت اخذ مبالغ اقدام به راه اندازی سامانه ای در این زمینه نموده است. در واقع در بانک رسالت وظیفه سنجش این امر بر عهده سامانه ای با نام سایت مرآت imerat.ir می باشد.

متقاضیان بانک رسالت که در صدد اخذ وام از این بانک می باشند می توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت نام در آن برای اعتبار سنجی اقدام نموده و نتیجه آن را دریافت نمایند.

در این مقاله به توضیح در خصوص سامانه مرآت بانک رسالت، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، نحوه ثبت درخواست اعتبار سجی و … خواهیم پرداخت. برای به دست آوردن اطلاعات کامل در این خصوص می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت مرآت بانک رسالت imerat.ir

یکی از بزرگترین مشکلاتی که بانک ها در هنگام پرداخت تسهیلات مختلف به متقاضیان با آن درگیر هستند مربوط به عدم باز پرداخت تسهیلات دریافتی و بی‌تعهدی تعدادی از افراد نسبت به بدهی‌ بانکی خود می باشد.

به همین علت و جهت کاهش ریسک در این زمینه، بانک ها پیش از پرداخت تسهیلات اقدام به اعتبارسنجی متقاضی تسهیلات می نمایند تا بعد از حصول اطمینان از توان مالی فرد برای پرداخت تسهیلات، اقدام به ارائه این تسهیلات به افراد متقاضی نمایند.

ارزیابی توان مالی فرد برای بازپرداخت اقساط در بانک رسالت به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه مرآت انجام می پذیرد. متقاضیان دریافت وام از بانک رسالت می توانند با مراجعه به سایت مرآت و یا دانلود اپلیکیشن مرات بانک رسالت برای اعتبار سنجی و ارائه نتیجه این ارزیابی به بانک اقدام نمایند.

سامانه مرآت بانک رسالت با آدرس اینترنتی imerat.ir در دسترس می باشد. در ادامه در مورد نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی « اینترنت بانک رسالت

ورود به سایت مرآت بانک رسالت imerat.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد بانک قرض الحسنه رسالت به منظور اعتبار سنجی متقاضیان دریافت وام و تسهیلات از این بانک سامانه ای با نام سایت مرآت را ایجاد نموده است.

با ورود به این سامانه و انجام مراحل ، توان مالی متقاضیان جهت بازپرداخت اقساط سنجیده شده و بر اساس نتیجه، درخواست دریافت وام از سوی آنان رد یا پذیرفته می شود.

اگر شما هم در صدد دریافت تسهیلات از بانک رسالت هستید و ورود سایت مرآت رسالت هستید می توانید طبق مراحل زیر برای ورود به سایت مرآت بانک رسالت imerat.ir اقدام نمایید.

مراحل ورود به سایت مرآت imerat.ir بسیار ساده و آسان بوده و نیاز به انجام کار سخت و پیچیده ای ندارد. برای ورود به سامانه مرآت می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی imerat.ir در صفحه مرورگر خود وارد و جست و جو نمایید. پس از جستجوی این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت مرآت بانک رسالت وارد خواهید شد.

سایت مرآت

  • پس از ورود به صفحه اصلی این سامانه، گزینه ورود به سامانه را کلیک نمایید.

ورود به سایت مرآت

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه مرات لازم است اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری، کلمه عبور و رمز مندرج در صفحه را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت مرآت

پس از ورود صحیح اطلاعات، کد تاییدی به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت کردید ارسال خواهد شد و باید این کد را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

بعد از انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود در سایت مرآت imerat.ir وارد شده و روند اعتبارسنجی خود را انجام دهید.

دقت داشته باشید که لازمه داشتن این اطلاعات ثبت نام قبلی در این سامانه imerat.ir است ، و اگر تاکنون در سایت مرآت ثبت نام نکرده اید می بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام نمایید و پس از دریافت رمز عبور و با تکمیل اطلاعات خواسته شده به حساب کاربری خود وارد شوید.

ثبت نام در سایت مرآت بانک رسالت imerat.ir 

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد برای ورود به سایت مرآت و انجام اعتبار سنجی دریافت وام و تسهیلات نیاز به اطلاعات کاربری دارید بنابراین لازم است ابتدا در این سامانه imerat.ir  ثبت نام نموده و پس از دریافت اطلاعات کاربری برای ورود به حساب خود و انجام مراحل روند اعتبار سنجی اقدام نمایید. برای ثبت نام در سایت مرآت بانک رسالت باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت www.imerat.ir وارد شوید و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

برای ثبت نام در سایت مرات بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک کنید.

ثبت نام در سایت مرآت

پس از این به صفحه مربوط به ثبت نام کاربران وارد می شوید. اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، شماره تلفن همراه، پست الکترونیک و عبارت امنیتی مندرج در صفحه را در کادرهای مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه ثبت نام را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سایت مرآت

باید دقت داشته باشید که شماره تلفن ثبت شده در سامانه باید به نام کد ملی ثبت شده باشد در واقع باید شماره تلفن همراهی که به نام خودتان است را در این قسمت ثبت نمایید. بعد از انجام این مراحل رمز عبور به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد و بعد از این می توانید با ورود این رمز به حساب کاربری خود در سایت مرات imerat.ir وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » پیشخوان مجازی بانک رسالت

اعتبار سنجی در سایت مرآت imerat.ir

همان طور که پیش از این توضیح داده شد با ثبت نام در سامانه مرآت می توانید به حساب کاربری خود در این سایت وارد شوید و برای اعتبار سنجی اقدام نمایید.

پس از اینکه به سامانه وارد شدید می توانید برای تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید. پس از این باید تمام اطلاعات خواسته شده را به طور صحیح وارد نمایید.

دقت داشته باشید که باید تمام اطلاعات خواسته شده را به دقت و به صورت صحیح و کامل تکمیل نمایید. وجـود هرگونه اشتباه در هنگام ورود اطلاعات می تواند اعلام نتیجه اعتبارسنجی را با تاخیر مواجه نماید.

همچنین ممکن است به دلیل نقص در پرونده و یا ورود اشتباه اطلاعات، پرونده شما رد شود بنابراین از ابتدا نسبت به ورود صحیح اطلاعات دقت لازم را داشته باشید.

در ادامه شغل خود اعم از دولتی، خصوصی و مشاغل آزاد را نیز مشخص کنید. همچنین اگر دارای شغل دوم می باشید برای بهبود نتیجه اعتبارسنجی می توانید اطلاعات مربوط به آن را نیز وارد نمایید

پس از این که اطلاعات فردی و خواسته شده را تکمیل نمودید به بخش درخواست اعتبار سنجی وارد شوید.

متن موجود را مطالعه نموده و تایید نمایید و گزینه ثبت درخواست اعتبار سنجی را نیز کلیک کنید. پس از طی این مراحل و کلیک بر روی «ثبت درخواست اعتبارسنجی»، امکان انجام هیچ ویرایشی تا زمان دریافت نتیجه اعتبار سنجی وجود نخواهد داشت.

ممکن است در طول روند بررسی، پیامکی حاوی اصلاح درخواست، برای شما ارسال شود در این حالت باید با مراجعه به سامانه و با استفاده از گزینه اطلاع از آخرین وضعیت پرونده ، و کلیک روی شکل پاکت، از اصلاحات که لازم است اطلاع پیدا نمایید.

اعلام نتیجه اعتبار سنجی بانک رسالت

پس از این که مراحل گفته شده را طی کردید یعنی در سایت مرآت ثبت نام نموده و بعد از ورود به حساب کاربری خود برای درخواست اعتبار سنجی طبق راهنمایی های عنوان شده اقدام نمودید باید منتظر دریافت نتیجه اعتبار سنجی سایت مرآت باشید.

به طور معموا روند بررسی اعتبارسنجی سایت مرآت بانک رسالت در بیشتر مواقع حدود یک هفته زمان می برد . پس از این که این این روند انجام شد و نتیجه اعتبار سنجی مشخص گردید پیامکی به تلفن همره شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت این پیامک برای پیگیری درخواست اعتبار سنجی بانک رسالت باید به سایت وارد شده و برای مشاهده نتیجه اعتبار سنجی از قسمت اطلاعات پرونده‌ها بر روی گزینه نتیجه اعتبارسنجی کلیک نموده و نتیجه این بررسی را مشاهده نمایید.

مقاله پیشنهادی : سایت بانک رسالت rqbank.ir

هزینه اعتبار سنجی بانک رسالت

بدیهی است که روند اعتبار سنجی و بررسی توان مالی متقاضیان مستلزم بررسی کارشناسان و صرف زمان بوده و شامل هزینه می گردید. بنابر این متقاضیان باید نسبت به پرداخت هزینه اعتبار سنجی با استفاده از سایت مرآت اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که پرداخت هزینه اعتبار سنجی با استفاده از سایت مرآت انجام می پذیرد، به این منظور در قسمت پایین اعتبار سنجی، بر روی گزینه پرداخت کلیک نماید.

با انجام این مرحله وارد درگاه بانکی خواهید شد و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و با داشتن رمز دوم می توانید نسبت به پرداخت هزینه اعتبار سنجی اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت مرات بانک رسالت imerat.ir کلیک نمایید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت مرآت بانک رسالت، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، نحوه اعتبار سنجی، پیگیری وضعیت اعتبار سنجی بانک رسالت و … پرداختیم.

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت مرآت imerat.ir

برای انجام اعتبار سنجی بانک رسالت جهت اخذ وام و تسهیلات لازم است به سایت مرآت بانک رسالت با آدرس اینترنتی imerat.ir مراجعه نموده و برای انجام اعتبار سنجی اقدام نمایید.

بله، فرآیند اعتبار سنجی سایت مرآت مستلزم پرداخت هزینه می باشد. با استفاده از سایت مرات و ورود به درگاه پرداخت می توانید نسبت به پرداخت هزینه و واریز وجه اعتبار سنجی اقدام نمایید.

با ورود به سامانه مرات می توانید برای دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت و درخواست اعتبار سنجی اقدام نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مرآت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا