بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه سیزده تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

انتخاب مدرسه مناسب برای فرزندتان بخصوص در دوران ابتدایی یکی از تصمیمات مهم و حساس والدین است. خانواده ها می بایست در هنگام انتخاب مدرسه و محل تحصیل فرزندان، عوامل مختلفی از جمله کیفیت آموزشی مدرسه، امکانات رفاهی در دسترس دانش آموزان، کادر آموزشی و مدیریتی مدرسه و سایر عوامل را در نظر گرفته و با توجه به معیارها و موارد مد نظر تصمیم گیری نمایند.

مدارس غیر انتفاعی نوعی از مدارس فعال در سطح کشور بوده که هزینه تحصیل در آنها توسط والدین دانش آموزان پرداخت می شود. این مدارس از نظر کیفیت آموزشی، امکانات رفاهی و کادر آموزشی و مدیریتی دارای شرایط و امکانات قابل قبولی و خوبی هستند. این مدارس از کادر آموزشی مجرب و متخصص استفاده کرده و برنامه های آموزشی متنوعی را ارائه می نمایند. مدارس غیر انتفاعی معمولا امکانات رفاهی بیشتری مانند سالن ورزشی، آزمایشگاه، کارگاه و کتابخانه و … نسبت به سایر مدارس دارند.

در صورتی که شما هم ساکن منطقه سیزده تهران بوده و در نظر دارید لیست بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه سیزده تهران موجود در محدوده سکونت خود را مطالعه نمایید، پیشنهاد می کنیم با ادامه مطلب همراه ما باشید. در ادامه جهت کمک به فرآیند انتخاب مدرسه مناسب، لیست بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه سیزده تهران را قرار داده ایم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

مقاله پیشنهادی  « بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه 10 تهران

بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه سیزده تهران

انتخاب مدرسه مناسب یکی از دغدغه های اصلی والدین بخصوص برای والدینی که دارای فرزند دبستانی هستند می باشد. زیرا کودک به تازگی وارد اجتماع بزرگتر شده و به تعامل با افراد مختلف می پردازد از این رو انتخاب مدرسه مناسب با محیط سالم می تواند در رشد و تکامل شخصیت او نقش عمده ای داشته باشد، به علاوه وجود امکانات آموزشی مناسب و محیط دوستانه و جذاب باعث ایجاد علاقمندی در دانش آموز شده و میل و رغبت او برای علم اندوزی می گردد.

ادامه مطلب
سایت اطلاعات پرواز فرودگاه fids.airport.ir

یکی از مدارس موجود در سطح کشور که مورد نظر بسیاری از والدین و خانواده ها می باشد، مدارس عیر انتفاعی می باشد، مدارس غیر انتفاعی که با نام مدارس غیر دولتی نیز شناخته می شوند مانند تمامی مدارس موجود در سطح کشور تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش کشور اداره می شوند.

بساری از والدین برای ادامه تحصیل فرزندان و بهره مندی آنان از امکانات و فضای آموزشی این مدارس و در نتیجه دستیابی به نتایج خوب تحصیلی، تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام فرزندان خود در مدارس غیر انتفاعی دارند. بدون شک عوامل و فاکتورهای مختلفی از جمله موقعیت مکانی، شهریه مدرسه، امکانات آموزشی و رفاهی مدرسه، تیم مدیریت و … در انتخاب مدرسه غیر انتفاعی دخیل می باشد.

تحصیل در مدارس غیر انتفاعی با پرداخت هزینه و با مشارکت مردم و حمایت های مالی آنان انجام می پذیرد به عبارتی  ادامه تحصیل در مدارس غیر انتفاعی مستلزم پرداخت شهریه می باشد و سایر قوانین موجود در این مدارس با دیگر مدارس تحت نظارت آموزش و پرورش یکسان است.

در ادامه اطلاعات بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه سیزده تهران را قرار داده ایم، برای آشنایی با این مدارس و دستیابی به اطلاعات شماره تماس و آدرس مدرسه می توانید ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

مقاله پیشنهادی » لیست مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه 7 تهران

بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه 13 تهران

نام دبستان آدرس شماره تماس
طلوع خیابان پیروزی- خیابان پنجم نیروهوایی- فرعی 5/32-  پلاک 18 2177472437
فرشته های اسمانی خیابان دماوند- نرسیده به خاقانی – خیابان فرخی – خیابان فردوسی- بن بست اتوبان باقری – پلاک 74 2177160845
علوی تهران خیابان دماوند- خیابان ابوریحان – خیابان معنوی – پلاک 27 2177751875
عماد تهران خیابان ابوریحان – تقاطع مدنی 2177982655
ایران سنجش خیابان دماوند- خیابان بلال حبشی- پلاک 200 2177484222
بهاران خیابان پیروزی- بین پنجم و ششم نیروی هوایی – کوچه بنی‌هاشمی 2177436133
دبستان عترت (دوره اول) خیابان دماوند- ایستگاه داریوش- پلاک 1021 2177162962
دنیای حنانه تهران نو- خیابان دماوند- نرسیده به خاقانی- پلاک 320 2177425006
 یاس مطهر سی متری نیروهوایی – کوچه 6/31- شهید سالاری 2177478863
علوي تهران خیابان پیروزی- خیابان پنجم نیروهوایی- نبش 4/30- پلاک1 2177419790
عترت خیابان دماوند- خیابان برادران هاشمی- نبش فردوسی شرقی- پلاک 3 2177430359
شجره طیبه اتوبان شهید عباس دوران- میدان مهتدی- جنب مقبره شهدای گمنام 2133219355
ادامه مطلب
سایت کارت طلایی ایران خودرو 096440.com

 بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه سیزده تهران و اطلاعات آدرس و شماره تلفن در مقاله بالا برای  استفاده شما عزیزان قرار داده شد، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص  بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه 13 تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا