سایت اطلاعات پرواز فرودگاه fids.airport.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اطلاعات پرواز فرودگاه fids.airport.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اطلاعات پرواز فرودگاه fids.airport.ir

با مراجعه به سایت اطلاعات پرواز با نشانی اینترنتی fids.airport.ir می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از اطلاعات و جزئیات مختلف پرواز فرودگاه های مختلف کشور اطلاع پیدا نمایید.

امروزه با وجود راه اندازی سامانه های بسیار، افراد مختلف ترجیح می دهند بسیاری از امور مد نظر خود را با مراجعه به سامانه های راه اندازی شده انجام دهند در همین راستا مراکز و سازمان های مختلف درسطح کشور اقدام به ایجاد سامانه هایی برای ارائه خدمات الکترونیک به کاربران نموده اند.

سایت اطلاعات پرواز یکی از این سامانه های پرکاربرد است که افراد مختلف می توانند با مراجعه به آن از چزئیات پرواز فردوگاه های کشور از جمله زمان پرواز، لیست پروازهای ورودی داخلی و ورودی خارجی به تفکیک هر فردوگاه کشور و …. دسترسی پیدا کنند.

در ادامه به معرفی بیشتر سایت اطلاعات پرواز ، نحوه ورود به این سامانه، جستجو در میان اطلاعات فرودگاه های مختلف، دانلود اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه های کشور و… می پردازیم .با مطالعه ادامه این مطلب می توانید در این مورد اطلاعات بیشتری به دست آورید.

سایت اطلاعات پرواز

در راستای ارائه خدمات مختلف الکترونیک به کاربران و دسترسی راحت افراد به اطلاعات مربوط به پرواز فردوگاه های کشور سامانه ای با نام سایت اطلاعات پرواز راه اندازی شده است. این سامانه با آدرس اینترنتی fids.airport.ir در دسترس بوده و با مراجعه به این سامانه می توانید از اطلاعات و جزئیات پرواز شرکت های هواپیمایی مختلف در تمامی فردوگا ه های سرتاسر کشور به صورت آنلاین اطلاع پیدا نمایید.

ادامه مطلب
سامانه شکایت از پست eop.post.ir

سایت اطلاعات پرواز فرودگاه های کشور

همان طور که اشاره شد با مراجعه به سامانه اطلاعات پرواز فرودگاه امکان اطلاع از وضعیت پرواز های ورودی و همچنین خروجی فرودگاه های مختلف از جمله فرودگاه های مهرآباد، اصفهان ، کیش ، مشهد، تبریز، شیراز، یزد، عسلویه، قشم، اهواز، بندرعباس، رشت، زاهدان، کرمانشاه، اردبیل، کرمان، همدان و …. وجود دارد.

استفاده از این سامانه بسیار راحت بوده و با مراجعه به این سامانه به آسانی می توانید به اطلاعات مربوط به پرواز مانند شماره پرواز، مدل هواپیما ، وضعیت پرواز، زمان، اطلاعات مربوط به ایرلاین و… مطلع شوید.

 

ورود به سایت اطلاعات پرواز fids.airport.ir

سایت اطلاعات پرواز  یکی از سایت های خدمات رسان و اطلاع رسان در امر پرواز فرودگاه های سراسر کشور می باشد. در این سامانه می توانید اطلاعات مختلف مربوط به پروازهای کشور و جزئیات مربوط به آنها را ببنید. همچنین برای دسترسی راحتتر به اطلاعات پروازها می توانید اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه را نیز دانلود و استفاده نمایید.

پس از ورود به سایت در صفحه اصلی لیست فرودگاه های کشور را در سمت چپ این سایت مشاهده می کنید. با توجه به نوع نیاز و شهر مورد نظر خود می توانید هر کدام از فردگاه ها را انتخاب و جزئیات مربوطه را مشاهده نمایید.

برای استفاده از خدمات این سامانه در زمینه پروازهای داخلی در کشور باید ابتدا به این سامانه وارد شوید.

برای ورود به سامانه fids.airport.ir کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه اطلاعات پرواز یعنی fids.airport.ir را وارد نموده و سرچ نمایید. بعد از سرچ آدرس اینترنتی گفته شده به طور مستقیم به سایت وارد خواهید شد.

ادامه مطلب
سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir

سایت اطلاعات پرواز

بعد از ورود می توانید از خدمات و بخش های مد نظر خود در این سامانه بهره مند شده و از میان لیست فرودگاه های موجود در کشور ، فرودگاه مد نظر را انتخاب نمایید.

 

نحوه جستجو در سایت اطلاعات پرواز fids.airport.ir

سایت اطلاعات پرواز با آدرس اینترنتی fids.airport.ir در دسترس بوده و به ارائه اطلاعات پرواز فرودگاه های سرتاسر کشور می پردازد با مراجعه به این سامانه می توانید لیست پرواز های ورود داخلی، پروازهای خروجی داخلی فردوگاه های سراسر کشور و جزئیات مربوط به آن را مشاهده نمایید. برای اطلاع از این جزئیات لازم است به سامانه وارد شوید.

برای جستجوی پرواز و مشاهده جزئیات می توانید به دو طریق اقدام نمایید.

  • بعد از ورود به سامانه و در صفحه اصلی می توانید لیست تمامی فرودگاه های موجود در سرتاسر کشور را در سمت راست مشاهده کنید. از میان لیست فرودگاه ها، مورد مد نظر خود را انتخاب و کلیک نمایید. پس از این و با ورود به صفحه جدید می توانید کلیه اطلاعات از قبیل نوع ایرلاین، زمان و تاریخ پرواز ، شماره پرواز و نوع مدل هواپیما پروازهای مختلف را مشاهده کنید.

جستجو در سایت اطلاعات پرواز

  • علاوه بر مورد فوق با استفاده از گزینه جستجو در انتهای صفحه نیز می توانید در میان اطلاعات موجود جستجو نمایید. ابتدا فرودگاه مد نظر خود را انتخاب کنید. عبارت مرتبط مد نظر را در باکس جستجو وارد نمایید و گزینه ذره بین را بفشارید. بعد از این می توانید اطلاعات مد نظر خود را مشاهده نمایید. با استفاده از قابلیت سرچ می توانید بر حسب زمان، نام ایرلاین، شماره پرواز، فرودگاه مبدا و… در میان اطلاعات پرواز جستجو کنید.

نحوه جستجو در سایت اطلاعات پرواز

 

برای ورود مستقیم به سامانه اطلاعات پرواز فرودگاه fids.airport.ir کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد برای اطلاع از جزئیات پروازهای سراسر کشور می توانید به سایت اطلاعات پروازها با نشانی اینترنتی fids.airport.ir مراجعه نموده و اطلاعات مد نظر خود را به دست آورید.

پیش از این به نحوه ورود و جستجو در سایت پرداختیم، علاوه بر استفاده از سایت می توانید، با دانلود اپلیکیشن اطلاعات پرواز ، به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا نمایید.

با نصب و دانلود برنامه اطلاعات پرواز می توانید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید.

‏- مشاهده اطلاعات پرواز مانند نوع هواپیما، زمان تخمینی پرواز و …

‏- مشاهده و اطلاع از دستور العمل حقوق مسافران

‏- دسترسی به نقشه فرودگاه های کشور

‏- مشاهده وضعیت آب و هوایی شهر مبدا و مقصد هر فرودگاه

و ….

برای دانلود اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه از مایکت کلیک کنید.

 

سایت اطلاعات پرواز با نشانی اینترنتی fids.airport.ir برای مشاهده جزئیات پرواز فرودگاه های کشور راه اندازی شده است، در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت اطلاعات پرواز ، fids.airport.ir ، ورود به سامانه اطلاعات پرواز، جستجو در این سامانه و… پرداختیم. در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت اطلاعات پرواز فرودگاه fids.airport.ir

سامانه اطلاعات پرواز fids.airport.ir ، سامانه ای است که اطلاعات و جزئیات پرواز شرکت های هواپیمایی مختلف در تمامی فرودگاه ها در سرتاسر شکر را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهد.

در مورد جستجو در سامانه fids.airport.ir در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع از جزئیات به متن بالا مراجعه نمایید.


برای استفاده از خدمات سامانه اطلاعات پرواز نیازی به ورود به حساب کاربری خود نداشته و به روش توضیح داده شده در بالا می توانید به سامانه وارد شده و از اطلاعات مد نظر خود استفاده کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اطلاعات پرواز فرودگاه fids.airport.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا