سامانه دریافت گواهینامه هلال احمر edu.khadem.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه دریافت گواهینامه هلال احمر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دریافت گواهینامه هلال احمر edu.khadem.ir

افرادی که پیش از این در دوره های مختلف تخصصی و آموزشی جمعیت هلال احمر ثبت نام نموده و دوره های مد نظر را گذرانده اند بعد از اتمام دوره و در صورت کسب حد نصاب لازم برای قبولی می توانند برای دریافت مدرک هلال احمر edu.khadem ، با مراجعه به سامانه دریافت گواهینامه هلال احمر اقدام نمایند.

سایت دریافت گواهینامه هلال احمر با ادرس اینترنتی edu.khadem.ir در دسترس می باشد و کلیه افرادی که موفق به گذراندن دوره های آموزشی هلال احمر شده اند می توانند با ورود به این سامانه و وارد کردن کد ملی خود، برای دریافت مدرک هلال احمر مورد نظر اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب در خصوص سامانه صدور گواهینامه هلال احمر، نحوه ورود به سایت خادم دریافت گواهینامه و دریافت گواهینامه از سامانه edu.khadem.ir و … بیشتر توضیح خواهیم داد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

edu.khademسامانه صدور گواهینامه هلال احمر
edu.khademسامانه صدور گواهینامه هلال احمر

دریافت گواهینامه هلال احمر edu.khadem

سازمان هلال احمر در جهت اهداف بشر دوستانه و برای تسکین آلام و دردهای بشری ایجاد شده است. این سازمان به ارائه کمک و خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی، آموزش اعضا برای انجام فعالیت های امدادی و عام المنفعه، کمک به تامین دارو، وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز پزشکی و درمانی و … می پردازد.

جمعیت هلال احمر ایران همواره در جهت آگاهی بیشتر و اطلاع رسانی به افراد جامعه در مواجهه با وقایع مختلف و همچنین پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار اقدام به آموزش و برگزاری دوره های آموزشی مختلف نموده است. افراد مختلف می توانند با حضور در این دوره ها و طی مدت زمان لازم ، دانش کافی و لازم برای مقابله با خطرات طبیعی و غیر طبیعی را فرا گرفته و در مواقع لزوم از آموخته های خود به بهترین نحوه استفاده نمایند.

سایت دریافت گواهینامه هلال احمر
edu.khadem

مانند بسیاری از دوره های آموزشی در پایان این دوره ها نیز به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره ارائه خواهد شد. شرکت کنندگان در دوره های آموزشی هلال احمر پس از اخذ حد نصاب لازم و قبولی در دوره می توانند با مراجعه به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر نسبت به دریافت گواهینامه پایان دوره خود اقدام نمایند.

دریافت گواهینامه هلال احمر با آدرس اینترنتی edu.khadem.ir به سامانه صدور گواهینامه های آموزشی جمعیت هلال احمر در دسترس می باشد و شرکت کنندگان باید در بازه های زمانی مقرر و مشخص شده برای دریافت مدرک هلال احمر به سامانه مراجعه نمایند.

لازم است دقت داشته باشید که مدت اعتبار مدرک هلال احمر 2 سال پس از صدور می باشد، بعد از طی این مدت زمان، مدارک ارائه شده فاقد اعتبار خواهد بود و علاقمندان می توانند در صورت تمایل در دوره های مجدد که به منظور بازآموزی برگزار می گردد شرکت نمایند و مجددا مدرک خود را اخذ نمایند.

مقاله پیشنهادی : سامانه هلال من

ورود به سامانه دریافت گواهینامه هلال احمر edu.khadem.ir

علاقمندان به ثبت نام و شرکت در دوره های تخصصی و دوره های آموزشی هلال احمر می توانند بعد از طی دوره آموزشی خود با مراجعه به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر ، برای دریافت گواهینامه دوره طی شده اقدام نمایند.

برای ورود به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه دریافت گواهینامه هلال احمر یعنی edu.khadem.ir را وارد و در ادامه جستجو نمایید.

پس از جستجوی این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر وارد خواهید شد.

سایت دریافت گواهینامه هلال احمر

  • در صورتی که تمایل دارید به حساب کاربری خود وارد شوید می توانید از گزینه ورود در بالای صفحه استفاده نمایید. سامانه صدور گواهینامه های آموزشی جمعیت هلال احمر در تصویر بالا مشاهده میکنید.

نحوه ورود به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر

در ادامه مطلب در خصوص نحوه دریافت مدرک هلال احمر از سایت دریافت گواهینامه هلال احمر توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی « سامانه دانشجویی بهزیستی

نحوه دریافت گواهینامه هلال احمر edu.khadem.ir

امروزه و با وجود بسترهای مناسب اینترنتی در سطح کشور، بسیاری از افراد می توانند بسیاری از کارها و امور مربوط به خود را به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده پیگیری نمایند.

شرکت کنندگان در دوره های آموزشی هلال احمر نیز می توانند بعد از کسب نمره قبولی با مراجعه به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر، برای دریافت مدرک دوره آموزشی خود اقدام نمایند. نحوه دریافت گواهینامه هلال احمر edu.khadem به این صورت می باشد.

سامانه صدور گواهینامه هلال احمر

سامانه صدور گواهینامه هلال احمر در سایت هلال احمر انجام میشود جهت دریافت صدور گواهینامه هلال احمر آموزش زیر را دنبال کنید.

ابتدا به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر edu.khadem وارد شوید

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه صدور گواهینامه هلال احمر ، در باکس موجود در وسط صفحه، کد ملی خود را وارد نمایید. اتباع محترم می بایست در این قسمت شماره اختصاصی کارت آمایش اتباع خارجی را وارد نمایند. بعد از ورود این اطلاعات گزینه جستجو را کلیک نمایید.

نحوه دریافت مدرک از سایت دریافت گواهینامه هلال احمر

بعد از انجام این مراحل، گواهینامه دوره برای فرد نمایش داده می شود و داوطلب می تواند نسبت به دریافت گواهینامه دوره آموزشی خود از سامانه صدور گواهینامه هلال احمر اقدام نماید شما با موفقیت در سامانه صدور گواهینامه های آموزشی جمعیت هلال احمر گواهینامه هلال احمر خود را دریافت کرده اید.

اگر قصد دریافت گواهینامه از سایت خادم دریافت گواهینامه را نیز دارید کافیست مقاله زیر را بخوانید.

مقاله پیشنهادی « سایت خادم هلال احمر khadem.ir

اعتبار مدرک هلال احمر edu.khadem

شرکت کنندگان در دوره های آموزشی مختلف هلال احمر می توانند مدتی پس از اتمام دوره آموزشی خود برای دریافت گواهینامه هلال احمر اقدام نمایند. در متن بالا در خصوص نحوه دریافت گواهینامه دوره های هلال احمر از طریق سایت صدور گواهینامه هلال احمر توضیح دادیم.

دقت داشته باشید که مدت اعتبار گواهینامه های جمعیت هلال احمر 2 سال می باشد و بعد از این زمان، مدارک ارائه شده فاقد اعتبار خواهد بود. در صورت تمایل، فرد می تواند در دوره های بازآموزی شرکت نموده و مدرک آموزشی خود را مجددا اخذ نماید.

به لحاظ اعتبار مدارک هلال احمر باید بدانید که تمامی گواهینامه های آموزشی ارائه شده از سوی هلال احمر معتبر بوده وقابل استفاده در ارگان های مختلف می باشد.

برای ورود مستقیم به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر کلیک کنید.

در مقاله بالا به توضیح در رابطه با سایت دریافت گواهینامه هلال احمر، نحوه ورود به سایت گواهینامه هلال احمر و دریافت مدرک هلال احمر و … پرداختیم ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه دریافت گواهینامه هلال احمر edu.khadem

جهت ورود به سامانه دریافت گواهینامه هلال احمر به آدرس  اینترنتی edu.khadem.ir مراجعه نمایید.

با مراجعه به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر با آدرس اینترنتی edu.khadem.ir می توانید نسبت به دریافت گواهینامه خود اقدام نمایید.

بعد از ورود به سامانه edu.khadem.ir به روش گفته شده و با ورود کد ملی خود می توانید مدرک هلال احمر خود را دریافت کنید.

با دریافت مدرک هلال احمر علاوه بر افزایش آگاهی و اطلاعات خود در مواجهه با حوادث و موقعیت های ناگوار و ناخوشایند می توانید در صورت لزوم از این مدرک به عنوان یک امتیاز در استخدام سازمان هلال احمر و یا ارگان های دیگر استفاده نمایید.

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه دریافت گواهینامه هلال احمر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام من دوره هارو شرکت کردم اطلاعاتی رو تکمیل کردم اما گواهی صادر نشد و می‌نویسه برای این شماره گواهی پیدا نشد چکار کنم راهنمایی کنید

    1. برای مشاوره تلفنی در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

      ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

      1613 907 909

  2. سلام وقت بخیر. من چنددوره افلاین راآزمون دادم ولی گواهی هاصدرنشده، ومجددمیخواهم ازمون بدهم، میزنه شماآزمون راقبول شده ایدچطوربایدپیگیرگواهی شوم؟

  3. سلام من چون نظامی بوده ام ودوره های بهداشتی ودرمانی که مجموعابیشتراز۴ماه بوده به من گواهی امدادگری داده می شود..،ضمناعضوداوطلبان هلال. میباشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا