سامانه هلال من members.rcs.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه هلال من members.rcs.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه هلال من members.rcs.ir

سامانه هلال من با آدرس اینترنتی members.rcs.ir سامانه ای است که توسط جمعیت هلال احمر ایران راه اندازی شده است و کلیه علاقمندان به انجام فعالیت های بشر دوستانه می توانند با استفاده از این سامانه به عضویت جمعیت هلال احمر کشور دربیایند.

سازمان هلال احمر کشور به منظور عضوگیری از بین علاقمندان به فعالیت در جمعیت هلال احمر کشور اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه هلال من members.rcs.ir نموده است. آدرس سایت ثبت نام هلال احمر نیز members. rcs. ir می باشد.

 کلیه افراد از جمله دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، طلاب و … می توانند با مراجعه و ثبت نام در این سامانه و بارگذاری مدارک نسبت به عضویت در این نهاد اقدام کنند. در ادامه این مطلب می توانید اطلاعات کافی از این سامانه و نحوه ورود و ثبت نام هلال احمر و  نحوه ثبت نام دانش آموز در سایت هلال من و … را مطالعه نمایید.

سامانه هلال من members. rcs. ir

جمعیت هلال احمر، سازمانی مردم نهاد است که فارغ از نگاه تبعیض آمیز و بدون در نظر داشتن نژاد و عقیده و… بدون هیچ چشم داشتی به انجام فعالیت های بشر دوستانه و ارائه خدمت به مصدومان و حادثه دیدگان می پردازد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عضوی از جامعه هلال احمر جهانی است که در داخل ایران و گاهی موارد در خارج از ایران به انجام فعالیت های بشر دوستانه می پردازد.

جمعیت هلال احمر طبق وظیفه ذاتی و اهداف خود موظف است در مواقع بحرانی و به هنگام ضرورت چه در داخل و چه در خارج از کشور به امداد رسانی و کمک به مصدومان و حادثه دیدگان بپردازد.

برای ثبت نام در جمعیت هلال احمر کشور می توانید به سایت هلال من با آدرس اینترنتی members.rcs.ir مراجعه نموده و با استفاده از راهنمایی ارائه شده در ادامه مطلب به عضویت این نهاد بشر دوستانه دربیاید.

members.rcs.ir

امروزه و در سطح جهانی یکی از ملاک های ارزیابی یک کشور برای انجام فعالیت های بشر دوستانه، وضعیت هلال احمر و صلیب سرخ آن کشور و میزان فعالیت های این نهاد بدون داشتن اهداف سیاسی است.

ادامه مطلب
سایت سازمان نظام پزشکی irimc.org

سامانه هلال من هلال احمر ایران

 

مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر در واقع تلاش برای تسکین و دردها و آلام بشری، تلاش برای ایجاد دوستی و صلح بین ملت ها و نژادهای مختلف، حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر داشتن ملاک و فارغ از هرگونه تبعیض و صرفا بر مبنای نگاه بشر دوستانه می باشد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یکی از اعضا نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و سازمانی غیر انتفاعی است.بسیاری از افراد از جمله دانش آموزان، معلمان، دانشجویان و سایر افراد علاقمند به فعالیت در این نهاد بشر دوستانه و غیر انتفاعی هستند.

جمعیت هلال احمر کشور در راستای اهداف خود و برای کمک به انسان ها در بلایا وحوادث مختلف اقدام به عضوگیری از بین داوطلبان و علاقمندان خدمت در این نهاد بشر دوستانه می نماید. به این منظور یعنی برای عضوگیری از داوطلبان فعالیت در جمعیت هلال احمر سامانه ای با نام سامانه هلال من راه اندازی شده است.

سامانه هلال من با آدرس اینترنتی members.rcs.ir در دسترس بوده و داوطلبان عضویت در جمعیت هلال احمر کشور می توانند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک خود به این سامانه مراجعه نمایند. دانش آموزان و معلمان، ورزشکاران، طلاب و… می توانند در صورت تمایل و علاقه به این زمینه با مراجعه به سامانه مذکور و با استفاده از راهنمایی های زیر برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

نحوه ورود به سامانه هلال من members.rcs.ir 

عضویت در جمعیت هلال احمر هیچ گونه محدودیتی نداشته و کلیه افراد در مقاطع مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه ، در جمعیت هلال احمر کشور عضو شوند. پس از عضویت در این نهاد، افراد می توانند با شرکت در دوره های حضوری یا مجازی هلال احمر کسب آموزش نموده و تجربه و مهارت های لازم را به دست آورند.

لازم است توجه داشته باشید که سامانه هلال من علاوه بر سایت دارای برنامه ای با همین نام نیز می باشد و علاقمندان برای عضویت در جمعیت هلال احمر، هم از طریق ورود به سایت و هم از طریق برنامه هلال من می توانند اقدام نمایند.

در ادامه نحوه ورود به سامانه هلال من برای شما بیان شده است

برای ورود به سامانه هلال من ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت هلال من یعنی members. rcs. ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

ادامه مطلب
سایت تحریم شکن shecan.ir

پس از سرچ عبارت گفته شده به طور مستقیم به این سامانه وارد خواهید شد.

سامانه هلال من

پس از ورود به این سامانه در صورتی که پیش از این در سامانه members.rcs.ir ثبت نام نموده اید می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و عبارت امنیتی مندرج در صفحه و با کلیک بر روی گزینه ورود به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

در صورتی که علاقمند به عضویت در جمعیت هلال احمر  members. rcs. ir کشور بوده و تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده اید لازم است ابتدا برای ثبت نام در سامانه و عضویت در این نهاد اقدام نمایید.

در ادامه نحوه ثبت نام در سامانه هلال من برای شما توضیح داده خواهد شد

برای ورود مستقیم به سامانه members.rcs.ir کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه هلال من members.rcs.ir 

همان گونه که پیش از این هم اشاره شده سازمان هلال احمر در جهت اهداف بشر دوستانه و برای تسکین آلام و دردهای بشری ایجاد شده است. این سازمان به ارائه کمک و خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی، آموزش اعضا برای انجام فعالیت های امدادی و عام المنفعه، کمک به تامین دارو، وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز پزشکی و درمانی و … می پردازد.

افراد علاقمند به فعالیت در این نهاد می توانند با مراجعه به سامانه هلال من برای ثبت نام و عضویت در جمعیت هلال احمر کشور اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سایت خادم هلال احمر

سایت ثبت نام هلال احمر

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام هلال احمر به این صورت می باشد.

ابتدا به سایت members.rcs.ir وارد شوید. بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه هلال من

  • بعد از ورود به صفحه جدید در سامانه جامع اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، میتوانید فرم مربوط به ثبت نام را مشاهده نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه هلال من

کلیه اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، اطلاعات محل سکونت، اطلاعات هویتی، رمز عبور و … را وارد نموده و بعد از تکمیل فرم بر روی گزینه ثبت و ادامه کلیک کنید.

بعد از این کد تاییدی به شماره تلفن همراه شما که در سامانه ثبت نمودید ارسال می گردد. کد تایید ارسال شده را در کادر مربوط وارد نموده و بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

ادامه مطلب
سامانه سکوی خدمات دیجیتال ثبتی کاتب kateb.ir

تایید شماره همراه در سامانه هلال من

 

  • بعد از انجام ثبت نام اولیه در سامانه، باید اطلاعات تایید شود بعد از تایید اطلاعات باید پس از ورود به حساب خود از منوی سمت راست گزینه امکانات اعضا، فرم اطلاعات تکمیلی را انتخاب نموده و مراحل تکمیلی ثبت نام خود را نیز انجام دهید.

تکمیل اطلاعات در سامانه هلال من

تکمیل ثبت نام در سامانه هلال من

بعد از انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود در سامانه هلال من وارد شده و از امکانات و خدمات مختلف این سامانه استفاده نماید.

همان طور که پیش از این هم اشاره شد با استفاده از برنامه هلال من نیز می توانید برای ثبت نام در جمعیت هلال احمر members. rcs. ir کشور اقدام کنید. این سایت بیشتر برای انجام فعالیت های حضوری مانند دریافت کارت عضویت در جمعیت هلال احمر و… کاربرد دارد و افرادی که قصد یادگیری نحوه فعالیت به هنگام بروز مخاطرات ، مقابله با مخاطرات طبیعی و … را دارند می توانند برای دانلود برنامه هلال من و استفاده از امکانات و آموزش های این برنامه اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سایت دریافت گواهینامه هلال احمر

بازیابی رمز عبور سامانه هلال من members.rcs.ir

اگر پس از ورود به سایت هلال من members.rcs.ir و برای ورود به حساب کاربری خود با مشکل مواجه شدید و متوجه شدید که رمز عبور خود برای ورود به این سامانه را فراموش نموده اید می توانید نسبت به بازیابی رمز عبور اقدام نمایید.

به این منظور بعد از ورود به سامانه و در صفحه اصلی بر روی گزینه فراموش کردن رمز عبور کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در سامانه هلال من

در صفحه بعد باید در باکس مشخص شده کد ملی یا شماره پاسپورت خود را وراد نمایید تا پیامک تایید برای شما ارسال شود.

نحوه بازیابی رمز عبور در سامانه هلال من

 

با ادامه این مراحل خواهید توانست رمز عبور خود را بازیابی نموده و با وارد کردن رمز عبور جدید خود به سایت هلال من وارد شوید.

دانلود برنامه هلال من

سازمان هلال احمر با راه اندازی سایت هلال من  و ارائه اپلیکیشن هلال من اقدام به عضوگیری و ثبت نام از اعضا علاقمند به عضویت در این نهاد می نماید.افراد علاقمند به عضویت نیز می توانند با استفاده این روش ها برای عضویت خود در جمعیت هلال احمر کشور اقدام نمایند.

نکته قابل توجه این است که جمعیت هلال احمر کشور برای ارائه آموزش ها و نکات مهم به دانش آموزان در هنگام مواجه با موقعیت های گوناگون اقدام به راه اندازی صفحه ای در اپلیکیشن شاد نموده است.

ادامه مطلب
سایت فروش محصولات کرمان موتور kermanmotor.ir

دانش آموزان می توانند به کانال جمعیت هلال احمر در برنامه شاد وارد شده و از آموزش های ارائه شده به خوبی استفاده کنند.

در صورت تمایل به دانلود برنامه هلال من می توانید با استفاده از لینک زیر، اپلیکیشن هلال من را نصب نمایید.

لازم است توجه داشته باشید که در حال حاضر امکان دانلود این برنامه فقط برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید امکان پذیر است.

نحوه ثبت نام دانش آموز در سایت هلال من

یکی از امکانات سامانه هلال من members.rcs.ir ، امکان ثبت نام همزمان دانش آموزان در این سامانه است.

این امکان در راستای تسریع در روند جذب داوطلبان در سامانه هلال من انجام می پذیرد و معلمان مدارس قادر خواهند بود با این روش برای پیوستن و عضویت خود و دانش آموزان در این سامانه به صورت همزمان اقدام نمایند. معلمان می توانند با یک شماره تلفن همراه برای  150 دانش آموز ثبت نام نمایند. این روند باعث تسریع در روند انجام عضویت در سامانه خواهد شد.

علاوه بر این والدین نیز می‌توانند به طور همزمان برای ۵ فرزند خود با استفاده از یک شماره تلفن همراه ثبت نام نمایند.

سایت هلال من www.members.rcs

سایت هلال من سامانه ای می باشد که توسط جمعیت هلال احمر کشور و به منظور عضوگیری از اقشار مختلف راه اندازی شده است.

سایت هلال من با آدرس اینترنتی members.rcs.ir موجود بوده و علاقمندان می توانند با ورود به این آدرس در سامانه فوق ثبت نام نموده و از آموزش ها و امکانات مختلف آن بهره گیری نمایند.

سؤالات متداول سامانه هلال من members.rcs.ir

سایت ثبت نام هلال احمر به نشانی members.rcs.ir می باشد. مراحل ثبت نام هلال احمر در سایت ما توضیح داده شده است.

تمامی افراد از جمله دانش آموزان و معلمان می توانند با ثبت نام و عضویت در هلال من از امکانات آن استفاده نمایند. آموزش کامل ثبت نام دانش آموز در سایت هلال من در سایت درج شده است.

آدرس اینترنتی سایت هلال من members. rcs. ir می باشد. 

تمامی افراد از جمله دانش آموزان و معلمان می توانند با ثبت نام و عضویت در هلال من از امکانات آن استفاده نمایند. آموزش کامل ثبت نام دانش آموز در سایت هلال من در سایت درج شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (115 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه هلال من members.rcs.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام من ثبت نام رو ناقص انجام دادم ثبت نهایی زدم برای ویرایش چیکار باید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا