سایت کار و تامین karotamin.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام کار تامین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرکت کار و تامین با استفاده از بستر سامانه اطلاع رسانی این شرکت یعنی سامانه کار و تامین karotamin.ir اقدام به اطلاع رسانی و انتشار آگهی های جذب نیرو می نماید.

شرکت کار و تامین یکی از شرکت های وابسته به سازمان تامین اجتماعی کشور است که به تامین نیروی انسانی مورد نیاز در واحدهای مختلف سازمان تامین اجتماعی ، مراکز بهداشتی، درمانی و دیگر سازمان ها و نهادها می پردازد.

شرکت کار و تامین با بهره گیری از روش ها و متدهای مختلف در صدد ارائه بهترین خدمات و جلب حداکثر رضایت افراد می باشد. شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری، در جهت ارائه خدمات با کیفیت و دستیابی به حداکثر رضایت فعالیت می نماید.

این شرکت برای دستیابی به اهداف و ایجاد بستری مناسب برای انتشار اطلاعیه ها و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف از جمله برگزاری آزمون ها، اقدام به راه اندازی سامانه کار و تامین با آدرس اینترنتی karotamin.ir نموده است.

شرکت کار و تامین با راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی شرکت کار و تامین اقدام به انتشار اخبار و آگهی ها و اطلاع رسانی ها می نماید.

سامانه ثبت نام کار تامین karotamin.ir

اهداف شرکت کار وتامین به طور خلاصه شامل این موارد می شود

  • تلاش در جهت تامین نیروهای متخصص
  • افزایش سطح تامین نیروی های انسانی مورد نیاز با شیوه حجمی
  • توسعه تامین نیروی های انسانی مورد نیاز در بخش های مختلف  به صورت جایگزین
  • همکاری با بخش درمان کشور در جهت تامین نیروهای مورد نیاز
  • بالا بردن سطح علمی و توانمندی های واحدهای تابعه با برگزاری دوره های آموزشی گوناگون

شرکت کار و تامین برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر سامانه ای با آدرس karotamin.ir را برای اطلاع رسانی در زمینه های مورد فعالیت خود راه اندازی نموده است و از طریق این سامانه اقدام به اطلاع رسانی و انتشار آگهی ها و اخبار می نماید.

با ورود به این سامانه می توانید از امکانات مختلف این سامانه استفاده نمایید. از امکانات مختلف این سایت می توان به دسترسی به دفترچه های آزمون ها، دستیابی به منابع آزمون ها، ثبت نام، ورود به پورتال مخصوص کارکنان و … اشاره نمود.

نحوه ورود به سایت کار و تامین karotamin.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد شرکت کار و تامین در حقیقت تامین کننده نیروی انسانی مورد نیاز برای واحدهای مختلف سازمان تامین اجتماعی و مراکز مختلفی از جمله مراکز بهداشتی درمانی و دیگر نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی است.

این شرکت از طریق سامانه اطلاع رسانی خود یعنی karotamin.ir به انتشار آگهی ها و جذب نیروی کار برای واحدهای مختلف می پردازد.

برای دیدن آگهی ها و اخبار مختلف این شرکت باید به سامانه karotamin.ir وارد شوید

برای ورود به سایت کار و تامین karotamin.ir می بایست ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت کار و تامین را وارد نموده و در ادامه سرچ نمایید.

با جستجو آدرس مذکور، به طور مستقیم به سامانه کار و تامین وارد خواهید شد.

به سامانه karotamin.ir

بعد از ورود به این سامانه و در صفحه نخست می توانید کلیه اخبار و اطلاعیه ها در خصوص جذب نیروی انسانی برای واحدهای مد نظر، مراحل مختلف آزمون ها، کارنامه آزمون و … را مشاهده کنید و یا از شرایط و زمان بندی آزمون های پیش رو مطلع شوید.

برای ورود به این سامانه می توان بر روی گزینه پورتال کارکنان کلیک کرد

به پورتال کارکنان در سامانه karotamin.ir

بعد از انتخاب این گزینه و در صفحه جدید، اطلاعات مورد درخواست از قبیل نام کاربری و رمز عبور را وارد نموده و بر روی گزینه ورود به پورتال کلیک نمایید.

با استفاده از این سامانه می توانید در آزمون های اعلام شده ثبت نام کرده و با دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای آزمون از کلیه ضوابط و شرایط آزمون ها، نحوه و ظرفت پذیرش، شهرهای محل برگزاری آزمون و … مطلع شوید.

 

نحوه ثبت نام آزمون سایت کار و تامین

برای شرکت و ثبت نام آزمون سایت کار و تامین باید به سامانه کار و تامین karotamin.ir مراجعه نمایید.

بعد از وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه karotamin.ir به طور مستقیم به این سایت وارد خواهید شد.

بهتر است پیش از آزمون ابتدا دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را مطالعه کرده و از کلیه ضوابط و شرایط آزمون اطلاع پیدا کنید و در ادامه در صورت هم خوانی و دارا بودن شرایط نسبت به ثبت نام خود در آزمون های پیش رو اقدام نمایید.

karotamin.ir

همچنین در این قسمت می توانید منابع معرفی شده برای آزمون را نیز مطالعه کرده و برای تهیه و مطالعه این منابع اقدام کنید

-بعد از مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و اطلاع از شرایط ، بر روی گزینه ثبت نام آزمون کلیک کنید

-برای شرکت در آزمون ها ابتدا لازم است نسبت به پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام نمایید.

-بر روی گزینه خرید کارت اعتباری کلیک کرده و اطلاعات لازم از جمله نوع آزمون، استان، مرکز و… را وارد نماید و در ادامه بر روی گزینه تایید و انتقال به درگاه کلیک کنید.

-اطلاعات بانکی مورد نظر را وارد کرده و هزینه آزمون را با استفاده از این سامانه پرداخت نمایید.

-بعد از خرید کارت اعتباری آزمون و پرداخت هزینه شرکت در آزمون، اکنون نوبت ثبت نام در سامانه است.

-در قسمت ثبت نام در آزمون می بایست تمامی اطلاعات درخواست شده را وارد نموده و مراحل ثبت نام خود در آزمون های این سامانه را انجام نمایید.

-بعد از انجام مراحل ثبت نام در آزمون می توانید با استفاده از گزینه ورود به سامانه به پنل کاربری خود در سایت کار و تامین وارد شوید.

-به این منظور، بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید و اطلاعات مورد درخواست (کد ملی و کلمه عبور) را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

-اکنون و با طی مراحل گفته شده خواهید توانست به پنل کاربری خود در سایت کار وتامین وارد شوید.

شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی بوده و هدف آن تامین نیروی مورد نیاز واحدهای مختلف این سازمان و دیگر نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی است.

این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه ی کار و تامین با آدرس karotamin.ir نموده است و متقاضیان شرکت در آزمون ها می توانند با مراجعه به سامانه از کلیه شرایط این آزمون ها مطلع شده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکلات و دغدغه های خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سازمان تامین اجتماعی با هدف افزایش رضایت متقاضیان خود اقدام به راه اندازی سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی و ارائه خدمات غیرحضوری به نشانی sabeghe.tamin.ir توسط تامین اجتماعی طراحی شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام کار تامین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا