سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمامی شرکت‌هایی که دارای کد کارگاهی بیمه بوده و در مجموعه خود کارگر و کارمند دارند، موظف هستند این افراد را بیمه نموده و هر ماه لیست بیمه کارکنان خود را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کنند.

کارفرمایان برای ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی کارکنان خود می توانند از طریق سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir اقدام نمایند. پس از ورود به حساب کاربری خود در این سامانه می توانید فایل‌های لازم را بارگذاری و ارسال نمایید.

در ادامه این مطلب در نظر داریم در رابطه با سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی، نحوه ورود به این سامانه ، ارسال اینترنتی لیست بیمه و … توضیح دهیم. اگر شما هم در صدد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بیمه تامین اجتماعی

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

یکی از وظایف مهم کارفرمایان در قبال کارمندان و کارگران خود، ارسال لیست بیمه آنان طبق بازه های زمانی اعلام شده می باشد. کارفرمایان با انجام این مراحل، موقعیتی را فراهم می کنند تا علاوه بر استفاده از خدمات درمانی توسط کارمندان، سوابق کاری آنان نیز به ثبت رسیده و افراد مشمول بتوانند از خدمات مربوط در آینده بهره مند شوند.

یکی از موارد قابل توجه در این زمینه، ارسال به موقع و صحیح لیست بیمه کارمندان می باشد. کارفرمایان می بایست طبق بازه های زمانی اعلامی توسط سازمان تامین اجتماعی کشور برای ارسال لیست بیمه کارکنان خود اقدام نمایند.

امروزه و با گسترش استفاده از خدمات غیر حضوری، سازمان های زیادی اقدام به ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به افراد نموده و ساما نه های زیادی را ایجاد نموده اند، سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در همین جهت و در راستای ارائه خدمات با کیفیت بیشتر و الکترونیکی نمودن بسیاری از فرآیند ها و پیشگیری از مراجعات و ترددات ، سامانه های متعددی را راه اندازی نموده است.

ادامه مطلب
سامانه ملی املاک و اسکان amlak.mrud.ir + ورود به سامانه املاک و اسکان

این سازمان بستری را فراهم نموده است تا کارفرمایان بتوانند به صورت غیر حضوری لیست بیمه کارکنان خود را در پایان هر ماه برای سازمان تامین اجتماعی ارسال کنند.

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی در واقع همان سامانه درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir بوده و کارفرمایان می توانند بعد از ورود به حساب کاربری خود در این سامانه برای ارسال لیست بیمه طبق بازه زمانی مشخص اقدام کنند.

مقاله پیشنهادی «  سایت بیمه تامین اجتماعی

ورود به سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

لیست بیمه تامین اجتماعی ، لیستی است که در آن کلیه اطلاعات مربوط به سوابق کاری (بیمه ای) کارگران و کارمندان شرکت، سازمان یا کارگاه درج شده است، کارگران و کارمندانی که نام آن ها در لیست بیمه باشد می توانند از حقوق و مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند. برای دریافت و استفاده از این حقوق و مزایا، افرادی که نام آنان در لیست بیمه تامین اجتماعی درج شده است موطف هستند ماهانه مبلغی را با نام حق بیمه به سازمان تامبن اجتماعی پرداخت نمایند.

همانطور که اشاره شد کارفرمایان می‌توانند با ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی کشور یا سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی برای ارسال لیست بیمه کارمندان و کارگران خود اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که کارفرمایان برای ارسال لیست بیمه از طریق سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی می‌بایست در این سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری باشند.

برای ورود به سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eservices.tamin.ir  در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید.

ادامه مطلب
سایت وام ضروری بازنشستگان کشوری | sabasrm.ir

با جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی وارد خواهید شد.

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه جدید، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه ورود را کلیک نمایید.

ورود به سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

با انجام  این مراحل می‌توانید به حساب کاربری خود در سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی وارد شده و برای ارسال لیست بیمه کارکنان در بازه زمانی مشخص شده اقدام نمایید.

همانطور که اشاره شد برای استفاده از خدمات و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی می‌بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده باشد. در صورتی که در این سامانه ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

پس از ورود به صفحه جدید گزینه اشخاص حقیقی را انتخاب کنید، انجام ثبت نام در این سامانه مستلزم طی ۵ مرحله می‌باشد . اطلاعات خواسته شده از جمله اطلاعات مربوط به کد ملی و شماره تلفن همراه، اطلاعات شناسنامه، اطلاعات تماس، تعیین گذرواژه را کامل نمایید.

ثبت نام در سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

پس از تکمیل تمامی اطلاعات خواسته شده اطلاعات درج شده را تایید و ثبت نام خود را نهایی نمایید. پس از انجام ثبت نام و فعال شدن اطلاعات کاربری می‌توانید با ورود به صفحه اصلی سامانه و استفاده از گزینه ورود به سامانه به حساب کاربری خود وارد شده و برای ارسال لیست بیمه اقدام نمایید.

نحوه ارسال اینترنتی لیست بیمه تامین اجتماعی

پیش از این در رابطه با ورود به سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی و نحوه ثبت نام در این سامانه توسط کارفرمایان به طور کامل داده شد. کارفرمایان می‌توانند پس از تکمیل اطلاعات کاربری و ورود به حساب کاربری خود در سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی نسبت به ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی اقدام کند. برای ارسال لیست بیمه از طریق سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی باید مراحل زیر را طی کنید.

ادامه مطلب
سایت ثبت‌ نام مسکن ملی saman.mrud.ir

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، گزینه کارفرمایان و زیر گزینه لیست حق بیمه ارسال، لیست حق بیمه کلیک کنید.

ارسال اینترنتی لیست بیمه تامین اجتماعی

پس از این به مرحله ورود به سامانه وارد می‌شوید.

اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و گذر واژه را وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید.

نحوه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

با انجام این مراحل صفحه‌ای با نام منوی لیست حق بیمه برای شما به نمایش در خواهد آمد.

در انتهای صفحه، گزینه بارگذاری لیست حق بیمه را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که نرم‌افزار ایجاد و تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی را در اختیار ندارید با استفاده از گزینه‌های موجود در صفحه می‌توانید برای بارگذاری فایل لیست حق بیمه و یا به روز رسانی این برنامه اقدام کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه بارگذاری لیست حق بیمه به صفحه جدید وارد خواهید شد،کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و فایل‌های ماهیانه را آپلود کنید. پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده گزینه ثبت لیست حق بیمه را کلیک کنید.

پس از این و در ادامه مراحل بر روی گزینه مشاهده سوابق لیست‌های ارسالی کلیک کنید. پس از مشاهده جدول مربوطه، گزینه عملیات را بفشارید. در ادامه مراحل می توانید برای  پرداخت حق بیمه کارکنان خود اقدام نمایید.

ورود مستقیم به سایت ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

همانطور که در این مقاله به طور کامل اشاره شد کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی یا همان سامانه درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir برای ارسال لیست بیمه کارمندان خود اقدام نمایند. در این مطلب در رابطه با سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی، نحوه ورود به این سامانه ، نحوه ارسال اینترنتی لیست بیمه تامین اجتماعی و …  توضیح داده شد . در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در مورد این سایت و نحوه کارکرد و ارسال لیست بیمه دارید می‌توانید سوالات خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید، همچنین می توانید نظرات و انتقادات خود را از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله پیشنهادی « سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

سؤالات متداول سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی در واقع همان سامانه درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی کشور با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می‌باشد.کارفرمایان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه برای ارسال لیست بیمه اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سامانه انتقال سهام متوفیان به وارث csdiran.com

با تکمیل اطلاعات کاربری، نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به حساب کاربری خود در سایت ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی وارد شده و برای ارسال لیست بیمه اقدام نمایید.

در رابطه با نحوه ارسال اینترنتی لیست بیمه تامین اجتماعی و مراحل آن در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا