سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان khouzestankkb.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان سامانه اینترنتی است که توسط کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی خوزستان راه‌اندازی شده است. 

این سامانه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان خوزستان این امکان را می‌دهد تا به آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با کانون دسترسی داشته باشند و با استفاده از میز خدمت الکترونیکی سامانه برای انجام اموری چون ثبت نام بیمه تکمیلی، ثبت نام وام، و رزرو هتل و … اقدام کنند.

این سامانه با نشانی اینترنتی khouzestankkb.ir در دسترس می باشد. در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان ، نحوه ورود به سامانه  ، انجام ثبت نام و عضویت در سایت و … می پردازیم . برای آشنایی بیشتر با این موضوع با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان

کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خوزستان از سال 1377 با اعضا تحت پوشش در استان خوزستان و شهرستانهای تحت پوشش از جمله بهبهان، دزفول، شوشتر، شوش، آبادان، اندیمشک، اهواز، ایذه، مسجدسلیمان، خرمشهر، امیدیه و رامهرمز فعالیت خود را آغاز نمود.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان زیر نظر کانون بازنشستگان استان خوزستان در جهت ارائه خدمات مختلف به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در استان خوزستان و ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیک به آنان ایجاد شده ست. 

کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی خوزستان می توانند صرفا با مراجعه به این سامانه بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای انجام بسیاری امور و استفاده از خدمات سایت اقدام نمایند.

ادامه مطلب
لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی

این سامانه با نشانی ایننرنتی khouzestankkb.ir در دسترس کاربران می باشد و لازمه استفاده از بسیاری از خدمات سامانه ورود به حساب کاربری در این سامانه می باشد. با مراجعه به این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید، از آخرین  اخبار و اطلاعیه های جدید اطلاع پیدا نموده و با ورود به حساب کاربری خود از بسیاری دیگر خدمات الکترونیک سامانه از جمله ثبت نام وام، ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان و … بهره مند شوید.

مقاله پیشنهادی » سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان khouzestankkb.ir

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان در واقع بستری مناسب برای دسترسی راحت به اخبار و اطلاعیه های مربوط به بازنشستگان و سامانه های مورد نیاز آنان برای انجام اموری چون ثبت نام وام ، دریافت فیش حقوقی و … است.

این سایت دارای بخش های متنوعی از جمله اخبار، اطلاعیه ها، میز خدمت الکترونیک ، آدرس و اطلاعات ارتباطی و… می باشد. با ورود به سایت بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان khouzestankkb.ir می توانید از خدمات مد نظر به فراخور نیاز خود استفاده نمایید.

برای ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی khouzestankkb.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان وارد خواهید شد.

مقاله پیشنهادی « دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان khouzestankkb.ir

همان طور که اشاره شد استفاده از بسیاری خدمات سامانه مستلزم ورود به حساب کاربری است، بعد از ورود به صفحه اصلی برای ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه ورود که در تصویر زیر هم مشخص شده است کلیک کنید.

ادامه مطلب
سایت دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان khouzestankkb.ir

پس از ورود به صفحه جدید برای ورود به حساب کاربری خود در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان، اطلاعات خواسته شده یعنی نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه ورود را کلیک کنید. با انجام این مراحل می توانید به پورتال کاربری خود وارد شده و از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان

مقاله پیشنهادی « دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت نام سامانه بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان khouzestankkb.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم امکان استفاده از خدمات غیر حضوری و بسیاری از امور مختلف مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان، با مراجعه به سایت khouzestankkb.ir  امکان پذیر است.

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان مستلزم داشتن حساب کاربری در این سامانه می باشدو می بایست پس از تشکیل حساب کاربری و تکمیل اطلاعات به حساب خود در این سامانه وارد شوید.

باید توجه داشته باشید که در حال حاضر امکان ثبت نام و عضویت در کانون از طریق سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان و به صورت غیر حضوری امکان پذیر نیست، و این عزیزان می بایست به صورت حضوری و با مراجعه به کانون بازنشستگان استان خوزستان برای انجام ثبت نام در کانون و درخواست دریافت کارت عضویت هوشمند اقدام نمایند.

با مراجعه به کانون و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز از جمله کارت ملی، فیش حقوقی، حکم بازنشستگی و … و پس از پرداخت هزینه و انجام مراحل مربوطه می توانید اقدام به ثبت نام در کانون بازنشستگان نمایید.

ادامه مطلب
سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی www.1420.tamin.ir

پس از این و پس از انجام مراحل ثبت نام و با داشتن اطلاعات کاربری می توانید با مراجعه به سامانه برای انجام اموری چون ثبت نام وام، ثبت نام بیمه تکمیلی و … اقدام نموده و یا از تخفیفات در نظر گرفته شده در قروشگاه های مختلف استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی «  سایت بیمه تامین اجتماعی

آدرس کانون بازنشستگان استان خوزستان

آدرس:
خوزستان – اهواز- خیابان آزادگان (24 متری)- بیمارستان شهید رجایی-خیابان دانشسرا- پلاک 4
کد پستی: 6193645138

شماره تماس:
061-32201073-4

برای ورود مستقیم به سامانه khouzestankkb.ir کلیک کنید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان برای دسترسی راحت تر بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خوزستان و دسترسی به تمامی اطلاعیه ها و خدمات سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده است. این سامانه با نشانی اینترنتی khouzestankkb.ir در دسترس می باشد و می توانید با ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان از تمامی خدمات مد نظر استفاده نمایید.

در این مقاله در رابطه با سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان ، نحوه ورود به این سامانه khouzestankkb.ir و ثبت نام، آدرس کانون و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

 همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402
سؤالات متداول سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان


سامانه کانون تامین اجتماعی خوزستان برای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به بازنشستگان تامین اجتماعی در استان خوزستان و شهرستان تحت پوشش مانند بهبهان، دزفول، شوشتر، شوش، آبادان، اندیمشک، اهواز، ایذه و … ایجاد شده است.بازنشستگان می‌توانند برای انجام امور مختلفی به صورت الکترونیک این سامانه مراجعه نماید.

این سامانه با نشانی اینترنتی khouzestankkb.ir در دسترس می‌باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا