سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج kb26.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج در راستای خدمت رسانی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان البرز و ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیک به آنان ایجاد شده است.

کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کرج می توانند با مراجعه به این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از اخبار و اطلاعیه های جدید اطلاع پیدا نموده و از خدمات الکترونیک ارائه شده توسط سامانه نیز استفاده نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج، نحوه ورود به سامانه kb26.ir، انجام ثبت نام و عضویت در سامانه و … توضیح داده خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این موضوع با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج

امروزه و با پیشرفت استفاده از تکنولوزی و بسترهای اینترنتی، استفاده از سایت ها و سامانه ها برای انجام بسیاری از امور به عنوان جایگزینی برای مراجعات حضوری در نظر گرفته می شود، روند مراجعه و استفاده از این سامانه ها سبب کاهش اتلاف وقت و پیشگیری از مراجعات غیر ضروری به مراکز مختلف می شود. سایت بازنشستگان تامین اجتماعی کرج نیز سامانه ای است که در جهت ارائه خدمات مختلف به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی شهرستان کرج و حومه ایجاد شده است.

بازنشستگان این سازمان می توانند برای استفاده از خدمات الکترونیک ارائه شده و اطلاع از اخبار ، استفاده از تسهیلات مربوط به بازنشستگان، ثبت نام بیمه تکمیلی، استفاده از تخفبفات در نظر گرفته شده برای بازنشستگان و … به این سامانه مراجعه نمایند.

ادامه مطلب
سایت بانک رفاه refah-bank.ir

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج kb26.ir

لازم به ذکر است که با مراجعه به این سایت می توانید از بسیاری از امکانات کانون بازنشستگان کرج بهره مند شوید ولی استفاده از بسیاری از خدمات نیز مستلزم ثبت نام در کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج بوده و پیش از این باید برای ثبت نام خود اقدام نموده باشید. سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج با نشانی اینترنتی kb26.ir در دسترس می باشد.

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج kb26.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج، با نشانی اینترنتی kb26.ir برای ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری به بازنشستگان تامین اجتماعی کرج ایجاد شده است. این عزیزان می توانند با مراجعه به سایت علاوه بر دسترسی به اخبار مهم و زیر سامانه های مرتبط با امور بازنشستگان از خدمات نوین و گسترده کانون نیز بهره ببرند.

مقاله پیشنهادی « دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

برای ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی kb26.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج

با استفاده از لینک زیر نیز می توانید به طور مستقیم به این سایت وارد شوید، به این منطور تنها کافی است لینک زیر را بفشارید.

مقاله پیشنهادی « دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

لینک ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج

ثبت نام در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج

همان طور که پیش از این هم گفته شد استفاده از بسیاری از خدمات مربوط به بازنشستگان و برخورداری از تسهیلات در نطر گرفته شده برای آنان مستلزم داشتن کارت عضویت و شماره عضویت می باشد. یعنی بازنشستگان باید ابتدا اقدام به ثبت نام در کانون بازنشستگان نموده باشند تا بتوانند با استفاده از کارت عضویت خود از تعدادی از این امکانات بهره ببرند.

ادامه مطلب
سامانه ثبت من my.ssaa.ir - ورود به سامانه ثبت من

حال برای تعداد زیادی از این افراد این سوال پیش می آید که آیا امکان ثبت نام کانون بازشنستگان کرج به صورت غیر حضوری وجود دارد؟

در پاسخ باید ذکر کنیم که در حال حاضر امکان ثبت نام و عضویت در کانون از طریق سایت بازنشستگان تامین اجتماعی کرج و به صورت غیر حضوری امکان پذیر نیست، و این عزیزان می بایست به صورت حضوری و با مراجعه به کانون بازنشستگان استان البرز برای انجام ثبت نام در کانون و درخواست دریافت کارت عضویت هوشمند اقدام نمایند.

با مراجعه به کانون و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز از جمله کارت ملی، فیش حقوقی، حکم بازنشستگی و … و پس از پرداخت هزینه و انجام مراحل مربوطه می توانید اقدام به ثبت نام در کانون بازنشستگان نمایید.

 پس از این و پس از انجام مراحل ثبت نام به شما کارت عضویت تعلق خواهد گرفت و با استفاده از این کارت می توانید با مراجعه به سامانه برای انجام اموری چون ثبت نام وام، ثبت نام بیمه تکمیلی و … اقدام نموده و یا از تخفیفات در نظر گرفته شده در قروشگاه های مختلف استفاده کنید.

امکانات سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج kb26.ir

 سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج kb26.ir دارای قسمت های مختلفی می باشد که هر کدام خدمات مخصوصی ارائه می کند و شما می توانید به تناسب نیاز خود از هر کدام از قسمت ها استفاده نمایید. این سامانه به ارائه خدمات مختلفی می پردازد و با ورود به بخش ها می توانید از امکاناتی مانند موارد زیر استفاده نمایید.

  • اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مربوط به بازنشستگان
  • ثبت نام بیمه تکمیلی و دریافت رسید ثبت نام
  • استفاده از خدمات مربوط به گردشگری مانند اقامتگاههای تحت قرارداد و استفاده از تخفیف تورهای ایرانگردی و جهانگردی
  • استفاده از خدمات پزشکی از جمله دندان پزشکی و چشم پرشکی
  • بهره مندی از آموزش های رایگان کانون
  • امکان استفاده از تخفیفات مربوط به خوراک، کالای خواب، پوشاک و …
  • ثبت نام وام کانون
  • و ….

مقاله پیشنهادی «  سایت بیمه تامین اجتماعی

در این مقاله در رابطه با سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج ، نحوه ورود به این سامانه kb26.ir ، ثبت نام در کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج و دریافت کارت عضویت هوشمند بازنشستگی، امکانان و خدمات سایت kb26.ir و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

ادامه مطلب
سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج kb26.ir

سامانه کانون تامین اجتماعی کرج برای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به بازنشستگان تامین اجتماعی در استان البرز و شهر کرج ایجاد شده است.بازنشستگان می‌توانند برای انجام امور مختلفی و بهره مندی از تسهیلات مختص بازنشستگان تامین اجتماعی به این سامانه مراجعه نماید.

این سامانه با نشانی اینترنتی kb26.ir در دسترس می‌باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا