سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی nkhceo.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی nkhceo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبل از راه اندازی سامانه نظام مهندسی، مهندس ها برای خدمات نظام مهندسی خود به صورت حضوری به سازمان مراجعه میکردند. خوشبختانه اکنون با راه اندازی سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی، کلیه این خدمات و به صورت اینترنتی انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی با آدرس اینترنتی nkhceo.ir باعث سرعت بخشیدن به این فرآیندها مهندسین می‌شود. مهندسین با یادگیری این سامانه و نحوه فعالیت در سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی میتوانند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید بنابراین ما در اینجا قصد داریم نحوه ورود و استفاده از بخش های مختلف سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی را به شما آموزش دهیم.

معرفی سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی

سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی یک سایت زیر نظر سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی است که خدمات مهندسی را ارائه می شود. خدمات نظام مهندسی در این سامانه به صورت الکترونیک و اینترنتی انجام میشود.

نشانی سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی، nkhceo.ir است و شما در  ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانند از این سامانه استفاده کنند.

سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی تاثیر به سزایی در صرفه جویی وقت و هزینه و انرژی مهندسین دارد. همچنین سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی با راه اندازی این سامانه به نشانی nkhceo.ir تاثیر بالایی در کاهش فساد سیستم اداری داشته است و همچنین برای استفاده مهندسان آن استان در هر نقطه ای که باشند بسیار مناسب است.

ادامه مطلب
سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح esata.ir

راهنمای ورود به سامانه نظام مهندسی استان خراسان شمالی

سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی کلیه ی خدمات نظام مهندسی را در سامانه نظام مهندسی خود را ارائه می دهد که مار با این سامانه بسیار راحت بوده و همه مهندسین به راحتی میتوانند خدمات مورد نظر را در سایت نظام مهندسی خراسان شمالی دریافت کنند.  برای استفاده از خدمات این سایت مهندسین و کاربران این سایت باید یا داشتن نام کاربری و پسورد به کارتابل شخصی خود در این سامانه وارد شوند. در این جا ما قصد داریم نحوه ی ورود به سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی را به مهندسین استان و شهرستان های خراسان شمالی به صورت تصویری نشان دهیم پس مراحل ورود به سامانه را گام به گام دنبال کنید.

برای ورود به سیستم نظام مهندسی باید در ابتدا مهندسین آدرس سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی به نشانی nkhceo.ir را در مرورگر خود وارد کنند. پس از لود شدن صفحه شما صفحه اصلی این سایت که به صورت زیر است را مشاهده میکنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه سازندگان

نظام مهندسی خراسان شمالی

پس از مشاهده صفحه اصلی جهت ورود به سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی روی گزینه ورود به سیستم جامع جدید کلیک کنید.

نظام مهندسی خراسان شمالی 1

سپس وارد صفحه ورود خواهید شد که در این قسمت شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد سامانه شوید. همچنین شما در صورت فراموشی رمز میتوانید رمز عبور خود را با کلیک بر روی گزینه “کلمه عبور را فراموش کرده ام” که با فلش سبز رنگ به شما نشان داده ایم به بازیابی اطلاعات خود اقدام کنید.

ادامه مطلب
سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن

نظام مهندسی خراسان شمالی 2

استفاده از خدمات سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی ملزم به ثبت نام یا داشتن اطلاعات جهت ورود به این سامانه است. افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند میتوانند با انتخاب گزینه “سامانه عضویت” به نام نویسی در این سایت اقدام کنند.

نظام مهندسی خراسان شمالی 3

پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که جهت ثبت نام باید روی گزینه “ثبت نام در سامانه” کلیک کنید.

نظام مهندسی خراسان شمالی 4

سپس فیلدهای داده شده که شامل کد ملی و اطلاعات مربوط به عضویت است را پرکنید و بر روی “ثبت درخواست” کلیک کنید.

نظام مهندسی خراسان شمالی 5

امکانات سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی

سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی، برای مهندسین خود امکانات فراوانی را در سایت قرار داده اند که مهندسین این سازمان بتوانند از امکانات استفاده کنند و به صورت بدون اتلاف وقت از مکانات و خدمات سایت بهره مند گردند. استفاده از این امکانات بسته به نوع آن ممکن است به ورود به سامانه نیاز داشته باشد. به طور مثال خدمات عمومی در این سایت نیاز به ورود به سازمان نظام مهندسی نداشته ولی امکانت و خدمات تخصصی تر نیاز به ورود افراد به پنل خود دارد در اینجا ما قصد داریم بخشی خدمات سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی و لزوم ورود به سایت برای استفاده هر خدمت را برای شما بیان کنیم.

مقاله پیشنهادی » سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir

اخبار و اطلاعیه ها

یکی از امکانات سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی، اخبار و اطلاعیه های این سازمان است. هر استان با توجه به نوع خدمات یا فعالیت که در سازمان انجام میشود اطلاعا رسانی کرده و خبرهای اسن سازمان را در سایت خود منتشر میکند. سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی نیز مانند سایر استان ها اطلاعیه و اخبار خود را در سایت خود منتشر کرده که برای مشاهده و مطالعه این بخش نیازی به ورود نیست و عموم مردم میتوانند در سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی nkhceo.ir از این بخش استفاده کنند.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

نظام مهندسی کرمانشاه 8

خدمات رفاهی

برای هر سازمان و ارگانی در خراسان شمالی مهم است که خدمات رفاهی در اختیار کاربران و کارکنان خود قرار دهد. سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی نیز خدمات رفاهی مناسبیدر سایت خود قرار داده که مهندسین و کاربران این سایت میتوانند از آن استفاده کنند. این خدمات در قسمت خدمات رفاهی سایت خراسان شمالی قابل مشاهده است و انبوهی از خدمات رفاهی با تخفیف و رایگان را شامل میشود.

خدمات الکترونیک

سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی جهت سهولت و خدمت رسانی بهتر به مهندسان خود خدمات الکترونیک را در سایت نظام مهندسی خود قرار داده است. که استفاده از این خدمات نیاز به ورود به سامانه داشته و مهندسین میتوانند با ورود به این سایت با نام کاربری و رمز عبور خود میتوانید از خدمات الکترونیک سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی استفاده کنید.

دوره های آموزشی

سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی جهت آموزش، ارتقا و رشد مهندسان خود دوره های آزموشی را در سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی خود قرار داده است. برای استفاده از آموزش های این سایت یابد وارد سامانه شده و پس از ورود در دوره ی مودر نظر خود ثبت نام کنید و در کلاس های ثبت نام شده شرکت کرده و دو انتها جهت سنجش سازمان از دوره های برگزاری شده در آزمون این سایت شرکت کرده و نمره قبولی کسب کنید.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد  سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی در اختیار شما قرار دهیم اگر همچنان بعد از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص سازمان سایت سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی استان تهران

ادامه مطلب
معرفی رشته های دانشگاه علمی و کاربردی
سؤالات متداول سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی nkhceo.ir

آدرس  سایت سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی ، nkhceo.ir است.

بله معمولا همه ی سازمان های نظام مهندسی در سراسر کشور برای عضویت در سایت خود حق عضویت دریافت میکنند و عضویت در این سایت ها باتوجه به مدت زمان ثبت نام در سامانه هزینه های متفاوتی دارد و هر زمان عضویت شما در سامانه بیشتر باید حق عضویت بالاتری از شما دریافت خواهد شد.

بله سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی نمایندگانی در سراسر شهرستان ها دارد که میتوانید با مراجعه به سایت و بخش نمایندگی از آدرس و شماره تماس این نمایندگی ها آگاه شوید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان خراسان شمالی nkhceo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا