سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی / سازمان تامین اجتماعی خدمات مختلفی به افراد تحت پوشش این سازمان ارائه می نماید، یکی از امکانات و خدمات ارائه شده به صورت الکترونیک توسط سازمان تامین اجتماعی، امکان ثبت درخواست دریافت کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی می باشد.

افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفا به صورت برخط ، درخواست خود مبنی بر دریافت این کمک هزینه را ثبت نموده و مدارک لازم را نیز تکمیل نمایند، با انجام این روند به صورت غیر حضوری از رفت و آمدهای غیرضروری به شعب کاسته شده و انجام امور با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

در ادامه مقاله در صددیم در مورد سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی، نحوه ورود به سامانه، نحوه ثبت درخواست و … به طور کامل توضیح دهیم. برای آشنایی ببیشتر با این مطلب تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی 1402

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور یکی از گسترده ترین نهادهای بیمه‌ای در سطح کشور بوده که افراد زیادی و چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است.

 این سازمان با اجرای طرح های حمایتی مختلف از جمله پرداخت مستمری به بازنشستگان تحت پوشش، پرداخت عیدی به مستمری بگیران سازمان، پرداخت کمک هزینه ازدواج ، ارائه تسهیلات نقدی و غیر نقدی، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم ، تسهیلات هدیه زایمان تامین اجتماعی و …

گروه ها و افراد تحت پوشش خود را حمایت می کند. یکی از تسهیلات ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی تسهیلات مربوط به کمک هزینه اروتز و پروتز می باشد.

ادامه مطلب
معرفی رشته های دانشگاه علمی و کاربردی

امکان ثبت درخواست پرداخت کمک هزینه اروتز و پروتز به صورت غیر حضوری از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور فراهم شده و بیمه‌شدگان تحت پوشش این سازمان دیگر برای ثبت درخواست و دریافت این کمک‌هزینه، نیاز به مراجعه حضوری به شعب تأمین‌اجتماعی کشور نداشته و صرفا می توانند با مراجعه و ورود به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی در واقع همان درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد. با مراجعه به این سامانه می توانید درخواست خود را به صورت الکترونیک و غیر حضوری ثبت نمایید.

مقاله پیشنهادی » اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

 ورود به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی eservices.tamin.ir 

همان طور که اشاره شد یکی از تسهیلات در نظر گرفته شده توسط سازمان تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش این سازمان، پرداخت کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی است .

اروتز و پروتز یکی از خدمات و حمایت های مورد حمایت قانون تامین اجتماعی بوده که برای اعاده سلامت، و جبران نقص عضو جسمانی یا تقویت یکی از حواس کاربرد دارد. در واقع با جزئیات بیشتر اگر بخواهیم بیان کنیم پروتز، به آن دسته از وسایل کمک پزشکی گفته می شود 

که مورد استفاده و کاربرد آنها برای تقویت یکی از حواس پنجگانه (بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و چشایی) می باشد و اروتز نیز از جمله وسایل کمک پزشکی است که برای اعاده سلامت و یا جبران نقص عضو افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیه بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری، مستمری‌بگیران بازنشسته و ازکارافتاده کلی، بازماندگان و افراد تحت تکفل آنان مشمول دریافت کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی بوده و با مراجعه به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی می توانند در خواست خود را ثبت نمایند.

ادامه مطلب
سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح esata.ir

توجه داشته باشید که فهرست ۱۶۵ قلم انواع اروتز و پروتز که مشمول دریافت کمک هزینه می باشند در سامانه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش قابل مشاهده می باشد.

برای ورود به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eservices.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. با جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست اقدام نمایید.

سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

  • پس از وارد شدن به صفحه جدید، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه ورود را کلیک نمایید
  • با انجام مراحل ذکر شده خواهید توانست به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی eservices.tamin.ir وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید. لازم است توجه داشته باشید که برای استفاده از خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی می‌بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و دارای اطلاعات کاربری باشید. در صورتی که ثبت نام ننموده اید و دارای اطلاعات کاربری نیستید باید از گزینه ثبت نام در صفحه اصلی سامانه اقدام به ثبت نام خود نمایید.

ثبت درخواست دریافت کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

در سال گذشته روند ثبت درخواست الکترونیکی برای خدمات سازمان تامین اجتماعی از جمله ثبت درخواست دریافت  کمک‌هزینه اروتز و پروتز روند افزایشی داشته و با استقبال زیاد افراد مواجه شده است. پس از ثبت درخواست در سامانه اطلاعات و مدارک مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که فرد واجد شرایط و مشمول دریافت این تسهیلات شناخته شود، می تواند از کمک هزینه مذکور بهره مند شود.

ادامه مطلب
شادینو در برنامه شاد

پیش از این نحوه ورود به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی توضیح داده شد پس از تکمیل اطلاعات و ورود به حساب کاربری می توانید اقدام به ثبت درخواست نمایید.

برای ثبت درخواست کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی پس از اینکه به حساب کاربری خود در سایت eservices.tamin.ir وارد شدید، از گزینه بیمه شدگان، زیر گزینه حمایت های کوتاه مدت و در ادامه درخواست اروتز و پروتز را کلیک کنید.

ثبت درخواست دریافت کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

پس از این به صفحه جدید هدایت می شوید و اطلاعات هویتی فرد و شماره حساب ثبت شده نشان داده خواهد شد، در ادامه شعبه تامین اجتماعی خود را  انتخاب کنید، در صورتی که در بیش از یک شعبه بیمه پرداز بوده اید می توانید، نزدیکترین شعبه را انتخاب کنید.

در قسمت مربوط به شماره بیمه، شماره بیمه فردی که پروتز توسط پزشک معالج برای او تجویز شده را انتخاب کنید.

در ادامه می بایست مدارک مورد نیاز خواسته شده از جمله نسخه پزشک و فاکتور خرید را نیز در سامانه بارگذاری نموده و درخواست خود را در این سامانه ثبت نمایید.

پس از این که درخواست خود را در این سامانه ثبت نمودید می توانید از طریق همین سامانه یعنی سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی برای مشاهده وضعیت در خواست خود اقدام نمایید، به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سامانه تامین اجتماعی از منوی تامین اجتماعی من و از گزینه درخواست های ثبت شده می توانید وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید.

برای ورود به سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی کلیک کنید.

بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیر حضوری به نشانی es.tamin.ir و از طریق منوی حمایت های کوتاه مدت می توانند اقدام به  درخواست دریافت هزینه پروتز و اروتز نمایند.
با ورود به منوی خدمت مذکور می بایست اطلاعات لازم را تکمیل و درخواست خود را ثبت نمایید.

ادامه مطلب
سامانه یکپارچه نوبت دهی بیمارستانها nobat.behdashtgov.ir
در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی eservices.tamin.ir، نحوه ورود به این سامانه، نحوه ثبت درخواست کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت نوبت دهی تامین اجتماعی

سؤالات متداول سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

بله، بدون مراجعه حضوری به مراکز تامین اجتماعی و به صورت آنلاین می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

سایت درخواست کمک هزینه اروتز و پروتز سازمان تامین اجتماعی در واقع درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد. واجدان شرایط دریافت این تسهیلات می توانند با ورود به سامانه برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است انجام کلیه مراحل با موبایل نیز به صورت مشابه می‌باشد.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام کمک هزینه اروتز و پروتز تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا