شادینو در برنامه شاد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه شادینو در برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه شاد، برنامه است که در ایام شیوع ویروس کرونا توسط وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس های دانش آموزان به صورت مجازی و غیر حضوری طراحی شده است، به مرور و با گذشت زمان امکانات جدبدی به این برنامه افزوده شد و بروزرسانی های مختلفی صورت گرفت، یکی از بخش های و قابلیت های افزوده شده به این اپلیکیشن، شادینو در برنامه شاد است.

با استفاده از این قابلیت معلمان و مدیران می توانند محتواهای مختلف و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و در روند تدریس با هم تعامل بیشتری داشته باشند در ادامه به شرح و توضیح در مورد شادینو در برنامه شاد، نحوه ورود و نصب شادینو و … خواهیم پرداخت.

شادینو در برنامه شاد

اپلیکیش شاد برنامه ای است که توسط وزارت آموزش و پرورش و برای ارائه خدمات آموزشی به صورت غیر حضوری به دانش آموزان ایجاد شده است. این برنامه در طول ایام شیوع بیماری کرونا نقش بسیار مهمی در تداوم روند آموزش دانش آموزان داشت و هم اکنون نیز به عنوان مکمل آموزش در بسیاری از مدارس و پایه های تحصیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه شاد از ابتدای حضور خود در سیستم آموزشی کشور تاکنون دچار تغییرات و به روزرسانی های متعددی شده و به مرور امکانات بیشتری به آن افزوده شده است. نسخه تحت وب برنامه شاد، شاد نما ،شادبوم، شادینو و … حاصل تلاش برای ارتقا و افزایش کیفیت و بهره وری برنامه شاد هستند.

مقاله پیشنهادی » سایت شاد دانش آموزی

شادینو در برنامه شاد به معلمان و مدیران این امکان را می دهد تا با یکدیگر تعامل بیشتری داشته، محتواهای آموزشی را با هم به اشتراک گذاشته و با این روش بتوانند از تجربیات یکدیگر در طول روند آموزش استفاده نمایند. قابل توجه است که آیتم شادینو در برنامه شاد برای دانش‌آموزان فعال نبوده و تنها معلمانی که در سامانه سیدا به آن‌ها کلاس اختصاص یافته است ین امکان را دارند تا از شادینو استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی » فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

ورود به شادینو در برنامه شاد

همان طور که اشاره شد شادینو در برنامه شاد همان طور که از نامش پیداست قسمتی از برنامه شاد بوده که در بروزرسانی های اپلیکیشن شاد و جهت ارتقا بیشتر به این برنامه افزوده شده است.

در شادینو سبک زندگی حرفه‌ای مدیران و معلمان جریان دارد و آن ها می توانند با یکدیگر روابط و ارتباط بیشتری داشته و با معرفی خود، مهارت ها، تجربیات، توانایی، تحصیلات ، ایده ها و راهکارهای مختلف می توانند در حوزه آموزش دانش آموزان و همچنین حل دغدغه و معرفی راهکارها مناسب با یکدیگر تعاملات بیشتری داشته و در نتیجه نتیجه بهتری خلق نمایند.

با قابلیت شادینو در برنامه شاد، مدیران و معلمان می توانند مهارت ها و تجربیات خود را در فرمت های و قالب های مختلف همچون ویدئو، تصویر و متن و … با هم به اشتراک بگدارند و یکدیگر را به منظور آشنایی بیشتر و بهره از تجارب هم دنبال کنند.

برای ورود به شادینو در برنامه شاد یا در واقع برای نصب شادینو، معلمان و مدیران گرامی باید مراحل زیر را طی نمایند.

مقاله پیشنهادی » شاد وب اموزش پرورش

ابتدا به برنامه شاد وارد شوید، پس از ورود به صفحه اصلی برنامه گزینه ورود به مدرسه من را انتخاب کنید.

شادینو در برنامه شاد

در صفحه بعد، نقش خود به عنوان معلم یا مدیر را انتخاب کنید.

ورود به شادینو در برنامه شاد

پس از این پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد، کد ملی خود را در کادر مربوط به آن وارد کنید. پس از تکمیل کد ملی ، گزینه تایید را کلیک کنید.

تکمیل اطلاعات در شادینو

در گام بعد می بایست اطلاعات مربوط به تاریخ تولد خود را وارد نمایید، اطلاعات مربوط به سال، ماه و روز تولد خود را تکمیل نموده و در ادامه گزینه تایید را بفشارید.

پس از انجام مراحل گفته شده پیغامی مبنی بر “احراز هویت با موفقیت انجام شد” را مشاهده می کنید. گزینه باشه را بفشارید.

نحوه فعال کردن شادینو در برنامه شاد

در ادامه روند ورود به شادینو در برنامه شاد، گزینه شادینو در پایین صفحه را انتخاب کنید.

نحوه نصب کردن شادینو در برنامه شاد

در صفحه جدید از شما خواسته شده تا نام کاربری خود را وارد کنید، با استفاده از راهنمایی های ارائه شده، نام کاربری مد نظر خود را انتخاب کنید، باید توجه داشته باشید که این نام کاربری در شادینو جایگزین شماره تلفن همراه شما خواهد شد و حتی اگر کسی شماره تماس شما را نداشته باشد می تواند با استفاده از نام کاربری با شما در ارتباط باشد.

در این مطلب در رابطه با شادینو در برنامه شاد ، نحوه ورود به این برنامه و نصب آن و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی »  دانلود برنامه شاد جدید

سؤالات متداول شادینو در برنامه شاد

شادینو قسمتی از برنامه شاد بوده که در بروزرسانی های اپلیکیشن شاد و جهت ارتقا بیشتر به این برنامه افزوده شده است. مدیران و معلمان می توانند مهارت ها و تجربیات خود را در فرمت ها و قالب های مختلف همچون ویدئو، تصویر و متن و … با هم به اشتراک بگدارند و با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند.

در این باره در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه شادینو در برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا