پورتال شرکت ملی نفت portal.nioc.ir – سایت فیش حقوقی شرکت نفت

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت فیش حقوقی شرکت نفت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرکت ملی نفت، یکی از سازمان هایست که برای رفاه حال و  آسایش کارکنان و کاربران خود سایتی طراحی کرده است که کاربران خود در این سایت به انجام امور خود در فضای سایت به صورت اینترنتی، بپردازند. پورتالی که شرکت آن را طراحی کرده است به نشانی portal.nioc.ir است که به این پورتال سامانه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز گفته می شود.

در این مقاله تیم زومیک قصد دارد به معرفی پورتال شرکت نفت به نشانی portal.nioc.ir بپردازد و آموزش هایی مربوط به این سایت ارائه دهد، کاربران جهت  ورود به سامانه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات، فراموشی رمز، دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و همچنین ورود به سامانه فیش حقوقی میتوانند مراحل آموزشی ما را دنبال کنند.

معرفی سامانه جامع فناوری و ارتباطات portal.nioc.ir

همانطور که گفتیم پورتال شرکت ملی نفت جهت خدمت رسانی آسان به کارکنان خود در بستر فضای مجازی و اینترنت راه اندازی شده است. بسیاری از خدمات وجود دارند که برای انجام آن نیاز به صرف و هزینه است که با راه اندازی این سامانه، در زمان و هزینه های اضافه هم برای کارکنان و هم برای سازمان صرفه جویی شده است.

کاربران در گذشته مدت زمان زیادی را صرف دریافت اطلاعاتی مانند فیش حقوقی، می کردند اما اکنون در هر کجا که باشند میتوانند بدون صرف زمان زیادی فیش حقوقی خود را دریافت کنند.نشانی پورتال شرکت ملی نفت  “portal.nioc.ir” است که کابران میتوانند با مراجعه به این سایت از خدمات سامانه جامع فناوری و ارتباطات بهره مند گردند.

ادامه مطلب
سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد yazdnezam.ir

برای ورود به این  سایت فیش حقوقی شرکت نفت کاربران یا کارکنان شرکت نفت باید اطلاعاتی مانند کد پرسنلی و شماره پرونده پرسنلی را در اختیار داشته باشند تا بتوانند از خدمات این سایت بهره مند گردند. همچنین اگر این قابیت در سامانه جامع فناوری و ارتباطات وجود دارد که کاربران در صورت تمایل میتوانند نسبت به تغییر پس نام کاربری و پسورد خود اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه سما نفت sama.oipf.ir

راهنمای ورود به پورتال شرکت ملی نفت portal.nioc.ir

در اینجا قصد داریم که نحوه ی ورود به پورتال شرکت ملی نفت  “portal.nioc.ir” را به شما آموزش دهیم. اگر شما کارکنان شرکت نفت هستند برای استفاده از خدمات این سامانه باید اطلاعاتی از سوی این سازمان داشته باشید.

این اطلاعات شامل نام کاربری و کلمه عبور دارید. اگر برای اولین بار در پورتال شرکت ملی نفت وارد میشید یا رمز خود را تغییر نداده اید میتوانید با شماره پرسنلی، رمز پرونده پرسنلی خود استفاده کنید، که شماره پرسنلی شما همان نام کاربری شماست و رمز عبور نیز همان رمز پرسنلی شما محسوب می شود.

جهت ورود به سامانه جامع فناوری و ارتباطات portal.nioc.ir  یا  پورتال ملی نفت مراحل زیر را دنبال کنید. ما در اینجا سعی میکنیم تمام مراحل را به صورت دقیق و با درج تصویر به شما آموزش دهیم.

در ابتدا برای ورود به پورتال ملی شرکت نفت یا سامانه جامع فناوری و ارتباطات، در مرورگر خود آدرس سایت portal.nioc.ir را وارد کنید. که صفحه زیر برای شما نمایش داده میشود.

شرکت ملی نفت

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید مادری در سمت چپ تصویر وجود دارد که به اطلاعاتی شامل نام کاربری و کلمه عبور نیاز دارد. شما با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور میتوانید وارد صفحه و پنل شخصی خود شوید و از خدمات پورتال شرکت ملی نفت بهره مند گردید.

ادامه مطلب
کد رهگیری 20 رقمی مرسوله پستی چیست ؟

همانطور که گفتید شما در صورت تغییر ندادن رمز میتوانید با شماره پرسنلی، رمز پرونده پرسنلی خود وارد سامانه شوید ، که شماره پرسنلی شما همان نام کاربری و رمز عبور نیز همان رمز پرسنلی شما محسوب می شود. برای ورود به سامانه، پس از وارد کردن اطلاعات روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح

شرکت ملی نفت 1

اگر شما در این مرحله اطلاعات خود را به درستی وارد کرده باشید وارد پنا شخصی خود می شوید و میتوانید از کلیه خدمات پورتال شرکت ملی نفت بهره مند گردیدو در صورت اشتباه بودن اطلاعات و فراموشی نام کاربری و پسورد خود میتوانید آموزش زیر را دنبال کنید.

لینک ورود به پورتال شرکت ملی نفت portal.nioc.ir کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور پورتال شرکت ملی نفت ایران

در صورتی که نام کاربری و رمز خود را به خاطر نمی آوردید و آن را فراموش کردید میتوانید از بخش “فراموشی رمز عبورسامانه پورتال شرکت نفت ایران portal.nioc.ir استفاده کنید. برای بازیابی رمز عبور مراحل گفته شده را گام به گام انجام دهید.

برای  بازیابی رمز عبور در سامانه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات دو روش وجود دارد.

در روش اول ابتدا در خود سایت بر روی گزینه “دریافت / فراموشی رمز عبور” کلیک کنید.

شرکت ملی نفت 2

در این مرحله صفحه برای شما به نمایش داده شده به صورت زیر است. که در این مرحله از سامانه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات از شما میخواهد که نام کاربری یا شماره پرسنلی  خود را در کادر اول و کد ملی خود را در کادر دوم وارد کنید و پس از وارد کردن این اطلاعات روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنید.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی اجرای احکام

شرکت ملی نفت 3

  • در روش دوم برای بازیابی رمز عبور خود روی گزینه “دریافت / فراموشی کلمه عبور” که در تصویر زیر نمایش داده ایم کلیک کنید.

شرکت ملی نفت 4

در این مرحله صفحه ای به شما نمایش داده میشود که در قسمت گزینه اول ابتدا نام کاربری خود را وارد کنید و کد تصویری که کادر نمایش داده شده را وارد کرده و روی گزینه “اعتبار سنجی”  کلیک کنید.

شرکت ملی نفت 5

بعد از این مرحله ، کد اعتبار سنجی به همراه کلید اول نمایش داده خواهد شد که شما جهت بازیابی رمز عبور، کد اعتبار سنجی به شماره 20000616 پیام کنید سپس کلید دوم به تلفن همراه شما از طریق پیام کوتاه ارسال خواهد شد که شما با وارد کردن کلید اول و کلید دوم در قسمت مشخص شده، اقدام تغییر کلمه عبور نمایید.

و سپس رمز عبوری که قصد دارید به برای ورود به سامانه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن استفاده کنید را واردکنید. این نکته توجه کنید که کلمه عبور باید شامل حداقل 6 کاراکتر از ترکیب حروف انگلیسی و اعداد باشد. بعد از وارد کردن کدواژه کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه “تغییر کلمه عبور” کلیک کنید.

شرکت ملی نفت 6

از این پس شما میتوانید با گذر واژه جدید وارد سامانه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات شوید.

مقاله پیشنهادی » دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت از سامانه جامع فناوری و ارتباطات

یکی از خدمات سایت جامع فناوری و ارتباطات، دریافت فیش حقوقی کارکنان (به غیر از بازنشستگان) است. بازنشستگان این سازمان، برای دریافت فیش حقوقی خود باید به سایت sama.oipf.ir مراجعه کنند. همچنین شما میتوانید با باز کردن پورتال شرکت ملی نفت نیز به صورت مستقیم وارد لینک دریافت فیش حقوقی بازنشستگان که در تصویر زیر به شما نمایش داده ایم؛ شوید.

ادامه مطلب
سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم + مدارک لازم برای زمین رایگان

شرکت ملی نفت 7

همچنین شما میتوانید با کپی کردن این نشانی  sama.oipf.ir در مرورگر خود وارد سامانه صندوق بازنشستگان کارکنان صنعت نفت شوید. سپس نام کاربری که همان شماره پرسنلی است و رمزعبور خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

اگر برای اولین بار به این سامانه وارد می شوید به جای گذرواژه از اعداد 123456 استفاده کنید.

شرکت ملی نفت 8

پس از آن به در قسمت درخواست ها، فیش حقوقی را انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن سال و ماه مورد نظر می توانید فیش حقوقی مورد نظر خود را مشاهده کنید اگر بعد از خواندن این مقاله، هنوز مشکلی در مورد پورتال شرکت ملی نفت داشتید میتوانید با ما در تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی »  سامانه فیش حقوقی جانبازان

4/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت فیش حقوقی شرکت نفت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا