سایت پرداخت قبض تلفن ثابت

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پرداخت قبض تلفن ثابت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در سال های پیش و پس از حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت، پرداخت قبض تلفن ثابت به صورت الکترونیکی امکان پذیر شد، مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند با استفاده از روش های مختلف اقدام به پرداخت قبوض خود نمایند، یکی از روش های پرداخت تلفن، از طریق سایت پرداخت قبض تلفن ثابت می باشد. با ورود به این سامانه و با طی چند مرحله به سادگی و از منزل می توانید قبض تلفن خود را پرداخت کنید.

در ادامه این مطلب در نظر داریم در مورد سایت پرداخت قبض تلفن ثابت، نحوه ورود به این سامانه www.tci.ir و پرداخت قبض تلفن توضیح دهیم، برای آشنایی با نحوه پرداخت قبوض تلفن ثابت، ما را تا انتهای این مطلب همراه باشد.

سایت پرداخت قبض تلفن ثابت

یکی از دغدغه های مشترکان تلفن ثابت در هر ماه استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت در موعد مقرر آن است، تلفن ثابت یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در بسیاری از خانه ها و محل های کار و … است.

پیش از این روند پرداخت قبوض تلفنی بسیار زمان بر و هزینه بر بود، قبوض تلفن ابتدا به صورت برگ های کاغذی به درب منازل ارسال می شد، پس از دریافت قبض تلفن ثابت، مشترک مخابرات می بایست با مراجعه حضوری به بانک ها اقدام به پرداخت مبلغ قبض تلفن ثابت خود می نمود.

امروزه گسترش تکنولوژی و خدمات ارائه شده در بستر اینترنت انجام بسیاری از امور را تسهیل و تسریع نموده است و برای بسیاری از کارها نیاز به مراجعه حضوری نبوده و فرد می تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری بسیاری از امور را به صورت اینرتنتی و از منزل انجام دهد.

پرداخت قبض تلفن ثابت هم از این قاعده مستثتی نیست و مشترکان برای پرداخت قبوض نیاز به مراجعه حضوری نداشته و با استفاده از روش های مختلف از جمله از طریق ورود به سایت پرداخت قبض تلفن ثابت می توانند اقدام به پرداخت قبوض ماهانه خود نمایند. سایت پرداخت قبض تلفن ثابت در واقع همان سایت شرکت مخابرات با نشانی اینترنتی www.tci.ir می باشد.

مقاله پیشنهادی » سایت اینترنت مخابرات کشور

ورود به سایت پرداخت قبض تلفن ثابت

همان طور که اشاه کردیم برای پرداخت قبوض تلفن ثابت ماهانه راه های مختلفی وجود دارد، از جمله این روش های پرداخت می توان به پرداخت با استفاده از شماره گیری دستوری، استفاده از پنل ارسال پیامک، پرداخت قبض تلفن ثابت با 1818،پرداخت قبض تلفن ثابت با اپلیکیشن و … اشاره نمود. موضوع مورد نظر ما در این مقاله پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سایت پرداخت قبض تلفن ثابت که در واقع همان سایت شرکت مخابرات با نشانی www.tci.ir است.

سامانه مخابرات یک پورتال جامع بوده که به ارائه خدمات و اطلاعات مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران می‌پردازد. این سایت شامل بخش‌های مختلفی از جمله تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات دیجیتال، دولت الکترونیک و اخبار و مقالات است. مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با ورود به این سایت و پس از ورود به پورتال کاربری خود، به خدماتی مانند استعلام و پرداخت قبض، تغییر مشخصات اشتراک، دریافت اشتراک جدید، دریافت ریز مکالمات و … دسترسی داشته باشند.

مقاله پیشنهادی » سایت مخابرات تهران

سایت پرداخت قبض تلفن ثابت

برای ورود به سایت پرداخت قبض تلفن ثابت می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی www.tci.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت پرداخت قبض تلفن ثابت وارد خواهید شد و می توانید برای پرداخت قبض تلفن خود از طریق این سامانه اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه مخابرات من

نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت در سایت مخابرات

پیش از این در مورد نحوه ورود به سایت پرداخت قبض تلفن ثابت www.tci.irتوضیح دادیم ، با ورود به این سامانه و طی چند مرحله می توانید به راحتی قبض تلفن خود را پرداخت کنید.

به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، بر روی گزینه مخابرات من در منوی بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سایت پرداخت قبض تلفن ثابت

با فشردن این دکمه به سامانه شرکت مخابرات من وارد خواهید شد و می توانید برای انجام اموری چون خرید تلفن به صورت غیرحضوری، ثبت نام بسته های اینترنت پر سرعت، دریافت گزارش ریزمکالمات تلفن ثابت و ریز مصرف اینترنت، استعلام و پرداخت قبوض تلفن ثابت و قبوض تجمیعی و … اقدام نمایید.

برای ورود به این سامانه و پرداخت قبض تلفن بر روی گزینه ورود کلیک کنید. در صفحه جدید، شماره تلفن خود را در کادر مخصوص به آن را وارد نموده و گزینه ورود را بفشارید. پس از این کد تاییدی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، کد دریافتی را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید .

در صورتی که کد تایید به صورت پیامکی برایتان ارسال نشد می توانید از گزینه دریافت کد با تماس صوتی نیز استفاده نمایید.

با ورود کد تایید به پنل کاربری خود در این سامانه وارد خواهید شد.

در قسمت بالای صفحه می توانید لیست خط های خود را مشاهده کنید، در صورتی که خط تلفنی در لیست شما وجود نداشت می توانید با استفاده از گزینه افزودن خط جدید و افزودن خط تلفن دیگران برای این مورد اقدام کنید.

پس از این در پنجره جدید باید شماره تلفن ثابت همراه پیش شماره و کد ملی مالک خط را تکمیل کرده و گزینه ثبت و ادامه را بفشارید. پس از بررسی در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد، کد تاییدی برای صاحب خط از طریق پیامک ارسال خواهد شد، پس ار وارد کردن کد تایید می توانید به خدمات مربوط به این خط دسترسی پیدا کنید.

بنابراین از لیست خظ های موجود، خط مد نظر خود را انتخاب کنید. از منوی پیشخوان در سمت راست صفحه می‌توانید اطلاعات صورتحساب میان‌دوره و پایان دوره تلفن ثابت مد نظر را مشاهده کنید.

هر یک از تب های میان دوره یا پایان دوره را انتخاب کنید، پس از مشاهده جزئیات مربوط به قبض با کلیک بر روی دکمه جزئیات و پرداخت می توانید اقدام به قبض تلفن خود نمایید.

برای ورود به سایت پرداخت قبض تلفن ثابت کلیک کنید.

شرکت مخابرات ایران در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین خود، امکان مشاهده جزئیات و پرداخت قبض تلفن ثابت را به روش‌های گوناگون فراهم ساخته است، مشترکان می توانند با این روش ها از جمله از طریق سایت پرداخت قبض تلفن ثابت اقدام به پرداخت قبض تلفن خود به صورت غیر حضوری نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت پراخت قبض تلفن ثابت، نحوه ورود به این سامانه www.tci.ir و پرداخت قبض تلفن اینترنتی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » نحوه خرید اینترنت adsl مخابرات

سؤالات متداول سایت پرداخت قبض تلفن ثابت

بله با استفاده از روش های مختلف می توانید به صورت اینترنتی قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت کنید.

سایت پرداخت قبض تلفن ثابت در واقع همان سایت شرکت مخابرات با نشانی www.tci.ir می باشد که مشترکان می توانند با مراجعه به این سامانه و انجام مراحل اقدام به پرداخت قبض تلفن خود نمایند.

در مقاله بالا در این خصوص به طور کامل توضیح داده شده است، برای کسب اطلاع بیشتر به مقاله بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پرداخت قبض تلفن ثابت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا