نحوه خرید اینترنت adsl مخابرات

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه خرید اینترنت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اینترنت ADSL مخابرات یکی از گزینه‌های مناسب برای کاربران خانگی است. این سرویس دارای پوشش گسترده و هزینه نسبتاً پایینی است. با این حال، سرعت این سرویس در زمان شلوغی شبکه ممکن است کاهش یابد و همچنین قطعی احتمالی سرویس نیز وجود دارد.

از شرکت‌هایی که ارائه کننده اینترنت هستند می‌توانیم به شرکت مخابرات ایران اشاره کنیم که به خاطر ثبت نام آسان، تعرفه قیمتی مناسب و در دسترس بودن، طرفداران زیادی را به خودش جذب کرده است. تعداد زیادی از افراد به دنبال پیدا کردن شیوه ثبت نام و تمدید انواع بسته‌های اینترنتی شرکت مخابرات هستند.

نصب مودم‌ها بدون نیاز داشتن به حضور کارشناس هم امکان‌پذیر هست اما در صورت نیاز و تمایل مشتریها می‌توانند با کمک کارشناسان مخابرات مودم را در محل موردنظرشان نصب کنند. هزینه‌های اینترنت به دو شکل قابل پرداخت هستند:

روش اول به این صورت است که مشتری می‌تواند هزینه اینترنت را به صورت پیش پرداخت و از اول شروع قرارداد  کامل پرداخت کند.
روش دوم به این صورت است که مشتری هزینه اینترنت خود را به صورت ماهانه بر روی قبض‌هایش دریافت می‌کند و می‌تواند به شکل پس پرداخت هزینه را پرداخت نماید.

خرید اینترنت adsl مخابرات

از جمله شرکت‌هایی که سرویس‌های اینترنت پرسرعت خانگی را ارائه می‌دهند شرکت مخابرات است. سرعت و حجم سرویس‌های مختلف شرکت مخابرات متفاوت است و بسته به امکانات مشتریان و میزان نزدیک یا دور بودن منزل آنها از مرکز مخابراتی سرعت اینترنتADSL برای آنها متفاوت است.

شیوه خرید اینترنتAdsl مخابرات عبارت است از:
مراجعه کردن به سایت شرکت مخابرات به آدرسtci.ir و خرید سرویس مورد نظر به صورت اینترنت
تماس با شماره تلفن ۲۰۲۰
به صورت حضوری به مخابرات منطقه خود رفته و می‌توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید.

ادامه مطلب
سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت students.srd.ir

متقاضیان با توجه به شرایط خود می‌توانند از طریق یکی از روش‌های بیان شده نسبت به خرید اینترنت ADSL شرکت مخابرات استان و منطقه خود اقدام کنند.

راهنمای ورود به پنل کاربری اینترنت ADSL مخابرات

آدرس اینترنتی سامانه شرکت مخابرات ایرانtci.ir است و برای استفاده از امکانات سامانه شرکت مخابرات مشتریان باید به پنل کاربری موجود در این سایت با نام مخابرات من وارد شوند و از قسمت‌های موجود در این سایت استفاده کنند.

در مرحله اول ابتدا کاربران سایت شرکت مخابرات به آدرس tci.ir در مرورگر خود در تلفن همراهشان یا لپ تاپ یا کامپیوتر سرچ کنند و وارد صفحه اصلی این سایت شوند.

1 10

  • در این قسمت روی گزینه مخابرات من کلیک کرده تا به بخش بعدی منتقل شوند.

2 11

مرحله بعد این است که بعد از وارد شدن به سایت باید روی گزینه مخابرات من که در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی قرار دارد که سبز رنگ می‌باشد کلیک کنند.

3 11

در صورتی که از قبل حساب کاربری دارید کافی است برای وارد شدن به سایت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید ولی اگر حساب کاربری ندارید باید گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و برای نام نویسی وارد شوید و اطلاعات لازم را ثبت کنید.

4 11

در صفحه بعدی با وارد کردن یک نام کاربری و شماره تلفن همراه خود یک حساب کاربری در سایت اینترنت مخابرات ایجاد می‌کنید.

اکنون منتظر بمانید تا کد فعال سازی و ثبت نام اینترنت مخابرات به شماره‌ای که وارد کرده‌اید ارسال شود بعد از اینکه کد را دریافت کردید باید آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید و روی گزینه تایید بفشارید.

5 8

در صفحه بعدی باید یک رمز عبور برای حساب خودتان انتخاب کنید.در پایان حساب کاربری شما ایجاد می‌شود و می‌توانید با انتخاب رمز عبور به صفحه‌ای که در ابتدا بیان کردیم وارد شوید و برای ورود به حساب کاربری خود همانطور که گفته شد فقط نام کاربری و رمز عبور لازم است تا بتوانید وارد شوید.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات قضایی nobat.kdke.ir

6 9

کافی است دوباره روی گزینه مخابرات من در صفحه اصلی سایت کلیک کنید تا به پنل کاربری خود در سایت منتقل شوید.

مقاله پیشنهادی » سایت مخابرات تهران

نحوه ثبت نام اینترنت مخابرات adsl

برای ثبت نام اینترنت مخابرات قبل از هر چیزی باید یک حساب کاربری در سایت اینترنت مخابرات ایجاد کرده باشید که به صورت مفصل در قسمت‌های قبلی برایتان توضیح دادیم.
اکنون بدون مقدمه چینی به سراغ بررسی کردن روش خرید و ثبت نام اینترنت در سایت مخابرات می‌رویم.

وارد سایت مخابرات به نشانی tci.ir شوید و گزینه مخابرات من را که در گوشه بالا و سمت چپ صفحه با رنگ سبز مشخص شده است را کلیک کنید.

7 8

حالا نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله‌های قبل ایجاد کردید را در کادری که بالا می‌آید وارد کنید. روی گزینه ورود کلیک کنید.

8 9

در این قسمت می‌توانید پنل کاربری خودتان را با جزئیات مشاهده کنید. در پنل کاربری اطلاعاتی مانند شماره تلفن‌های ثبت شده و سرویس‌هایی که در حال حاضر از آنها استفاده می‌کنید و پروفایل شخصی مشتری وجود دارد.

9 7

در صفحه‌ای که باز شده است روی گزینه اینترنت که در بالای صفحه است کلیک کنید و از منویی که باز می‌شود گزینه Adsl را انتخاب کنید.

10 9

به صفحه مربوط به طرح‌های سایت اینترنت مخابرات منتقل خواهید شد. برای نمونه اگر قصد خرید اینترنت سه ماهه Adsl را دارید باید گزینه مشاهده لیست کامل سرویس‌ها را که در زیر طرح‌های مورد نظر قرار دارد انتخاب کنید.

11 8

صفحه بعدی که شما به آن وارد می‌شوید به این صورت است که هزینه و مشخصات محصول در آن توضیح داده شده است.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام کرمان موتور customer.kermanmotor.ir

اگر از خرید خود اطمینان دارید باید گزینه سفارش محصول را بفشارید.نوبت به این می‌رسد که شماره تلفنی را که می‌خواهید اتصال اینترنت خود را از طریق آن دریافت کنید وارد نمایید.

در مرحله بعد کدی به شماره تلفن شما ارسال می‌شود که باید آن را در سایت وارد کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را با دقت کامل تکمیل کنید و بعد از خواندن متن قرارداد موافقت خود را با آن اعلام نمایید. در پایان کدی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در زمان نصب باید آن را ارائه دهید به این صورت ثبت نام اینترنت مخابرات شما تکمیل می‌شود.

انواع بسته های خرید اینترنت Adsl مخابرات

هر مشتری یک بسته اینترنت Adsl متناسب با امکانات و شرایط خود را خریداری می‌کند.بسته اینترنت خانگی مخابرات که خریداری می‌شود باید بر اساس میزان مصرف کاربران و نوع استفاده آنها از اینترنت انجام شود یعنی مشتریانی که میزان استفاده آنها از اینترنت خانگی زیاد می‌باشد بهتر است بسته‌های اینترنتی با ترافیک ماهانه بالاتری را خریداری کنند.

کاربرانی که در انجام کارهای اینترنتی خود نیاز به سرعت بالای اینترنت دارند بهتر است از بسته‌های اینترنت مخابرات با سرعت‌های بالاتر استفاده نمایند. خرید متناسب بسته اینترنت باعث صرفه‌جویی کردن در هزینه خرید Adsl  و همچنین به خاطر سرعت یا ترافیک حجمی کافی باعث ایجاد رضایت در مشتریان می‌شود.

مقاله پیشنهادی « سایت اینترنت مخابرات

حوزه تمدید اینترنت adsl مخابرات

مشتریان در ابتدا باید سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران را به آدرسAdsl.tci.ir  سرچ کنند و به صفحه اول سایت تمدید ای دی اس ال مراجعه کنند.بعد از وارد شدن به پنل کاربری در منوی سمت راست می‌توانند نسبت به تمدید و تکرار بسته فعلی اینترنت خودشان اقدام کنند یا بسته جدیدی را بخرند.

هزینه خرید اینترنت Adsl مخابرات

مشتریان با استفاده از نوع و میزان استفاده خود از اینترنت و همچنین با توجه به بودجه خودشان می‌توانند هر کدام از این سرویس‌های اینترنتی را خریداری کنند.

ادامه مطلب
سایت بیمه معلم mic.co.ir

در مورد پرداخت هزینه اینترنت شرکت مخابرات میتوان گفت پرداخت هزینه اینترنت شرکت مخابرات به صورت ماهیانه، ۳ ماهه، ۶ ماهه و یک ساله انجام می‌پذیرد. این مورد نیز قابل توجه است که شرکت مخابرات ایران علاوه بر بسته‌های عادی اینترنت طرح‌های تشویقی و جشنواره‌هایی را برای مشترکین خود در نظر می‌گیرد.

هزینه خرید این بسته‌های تشویقی و طرح‌هایی که دارای تخفیف است بسیار مناسب‌تر ح‌ها و بسته‌های عادی می‌باشد. مشتریان برای اطلاع داشتن از هزینه تمامی بسته‌های عادی و تشویقی و تخفیف‌دار اینترنت خانگی شرکت مخابرات می‌توانند به سامانه مخابرات من در سایت این شرکت به آدرس   tci.ir مراجعه کنند.

هر چقدر سرعت یک سرویس پایین‌تر و ترافیک در نظر گرفته شده برای آن کمتر باشد قیمت ارزانتری دارد و هر چقدر سرعت و حجم ارائه شده به مشترکین بیشتر باشد قیمت سرویس بالاتر می‌باشد.

 بسته‌های اینترنت خانگی مخابرات از ماهیانه ۲۵ هزار تومان برای سرویس یک مگابایت تا ماهیانه ۷۵ هزار تومان برای بسته ۱۶ مگابایت متنوع می‌باشد. (قیمت ها بصورت حدودی درج شده است و لطفا جهت اطلاع از اخریت قیمت به سایت مخاربرات ایران مراجعه کنید.)

جهت ورود به سایت مخابرات ایران کلیک کنید.

سؤالات متداول نحوه خرید اینترنت adsl مخابرات

هم از روش پیش پرداخت و هم از روش پس پرداخت هزینه که روی قبض تلفن شما صادر می‌شود می‌توانید استفاده کنید.

سامانه خرید اینترنت خانگی مخابرات به آدرس tci ir می‌باشد که شیوه ورود به این سایت و همچنین سامانه مخابرات من به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه خرید اینترنت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا