سامانه خرید بلیط فوتبال footballeticket.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه خرید بلیط فوتبال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش رو در رابطه با سامانه خرید بلیط فوتبال می باشد. با توجه به اینکه در گذشته روند تهیه بلیط مسابقات فوتبال برای علاقمندان به این ورزش سخت و گاها آزار دهنده بود و این مشکل خصوصا در مسابقات حساس لیگ داخلی و یا بازی های تیم ملی و آسیایی نمود بیشتری پیدا می کرد.

با روند نزولی ابتلا به بیماری کرونا و واکسیناسیون عموم مردم و  امکان حضور مجدد علاقمندان به فوتبال در ورزشگاهها جهت تماشای مسابقات، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری شرکت مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین جهت سهولت تهیه بلیط برای تماشاگران و علاقمندان به فوتبال اقدام به راه اندازی سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال به آدرس اینترنتی footballeticket.ir کردند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه خرید بلیط فوتبال، نحوه ورود به این سامانه، نحوه خرید بلیط فوتبال و … خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با این سامانه و نحوه کار با آن بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه خرید بلیط فوتبال

همانطور که گفته شد سامانه خرید بلیط فوتبال با همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران و شرکت مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین جهت سهولت ارائه بلیط به علاقمندان راه اندازی شد تا مشکلات تهیه بلیط و همچنین ازدحام باجه های فروش رفع شود.

لازم به تاکید است تهیه بلیط از طریق این سایت نیاز به ثبت نام دارد پس اگر تاکنون در این سامانه نام نویسی نکرده اید، اولین قدم برای استفاده از آن، نام نویسی و ایجاد حساب کاربری  می باشد.

علاقمندان به فوتبال جهت حضور در استادیوم آزادی و تماشای فوتبال تیم محبوب خود می توانند بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه و تا نیم ساعت اول شروع بازی در صورت دارا بودن ظرفیت خالی ورزشگاه  وارد سایت footballeticket.ir شده و اقدام به خرید بلیت فوتبال کنند.

ادامه مطلب
سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران tceo.ir

در حال حاضر سامانه فوتبال تیکت به نشانی اینترنتی footballeticket.ir امکان تهیه بلیط برای ورزشگاه آزادی و تختی را فراهم کرده است همچنین، به زودی فروش بلیت‌های ورزشگاه‌های فوتبال غدیر اهواز، یادگار امام تبریز، فولادشهر اصفهان، ثامن مشهد و سایر ورزشگاه‌های تهران برای علاقمندان قابل دسترسی خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت بیمه ورزشی

نحوه ورود به سامانه خرید بلیط فوتبال الکترونیکی footballeticket.ir

در حال حاضر فروش الکترونیکی بلیط فوتبال از طریق سایت خرید بلیط فوتبال انجام می شود. سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال امکان تهیه بلیط برای تمام استادیوم های کشور از جمله استادیوم آزادی را فراهم کرده است و علاقمندان در سراسر کشور می توانند برای تهیه بلیط مربوط به مسابقه تیم مورد علاقه خود به سامانه خرید بلیط فوتبال مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه این مقاله توضیحاتی در خصوص ورود به سامانه خرید بلیط فوتبال و همچنین نحوه ثبت نام و خرید بلیط در این سامانه ارائه خواهد شد.

با توجه به استقبال فراوان جوانان و علاقمندان به مسابقات فوتبال از سایت فوتبال تیکت و با در نظر گرفتن این موضوع که این سایت جزء سامانه های جدید است ممکن است بسیاری از تماشاگران جهت تهیه بلیط در این سامانه با مشکل مواجه شده و یا حتی شناخت زیادی از آن نداشته باشند. به همین دلیل در این بخش از مقاله توضیحات کاملی درمورد نحوه ورود  و کار با این سایت داده خواهد شد تا علاقمندان بتواند بصورت آنلاین و با کمترین مشکل اقدام به خرید بلیط تیم مورد علاقه خود نمایند.

ادامه مطلب
سایت مرات imerat.ir | سایت مرآت اعتبارسنجی بانک رسالت

در مرحله اول در مرورگر خود آدرس اینترنتی footballeticket.ir را بنویسید. برای وارد شدن به این سامانه می توانید ازکامپیوتر یا لپ تاپ و یا حتی گوشی موبایل استفاده کنید. پس از این نظر محدودیتی برای کاربرتعریف نشده است.

پس از این به طور مستقیم به سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال وارد می شوید.

سامانه خرید بلیط فوتبال footballeticket.ir

پس از این که به صفحه اصلی سایت خرید بلیط فوتبال وارد شدید بر روی گزینه ثبت نام یا ورود به سامانه که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید.

با کلیک روی این گزینه به پنجره ورودی سامانه خرید بلیط فوتبال هدایت خواهید شد. در گوشه بالا و سمت راست صفحه باید اطلاعات مورد نیاز برای ورود که شامل نام کاربری و گذر واژه است را وارد نمائید. لازم به ذکر است اگر قبلا در سامانه خرید بلیط فوتبال ثبت نام کرده باشید این اطلاعات به شما ارائه شده است در غیر اینصورت باید در این سایت ثبت نام کنید. در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبور را در محل مشخص شده وارد کنید و بعد از آن روی گزینه ورود کلیک کنید تا امکان تهیه بلیط برای شما فراهم شود.

بعد از طی این مراحل شما با موفقیت وارد پنل کاربری خود در سامانه خرید بلیط فوتبال شده و می توانید به آسانی بلیط مسابقه مورد نظر خود را تهیه کنید.

همانطور که در بالا گفته شد شما زمانی می توانید از طریق سامانه  خرید بلیط فوتبال اقدام به تهیه بلیط نمائیدکه از قبل در سامانه خرید بلیط فوتبال footballeticket.ir ثبت نام کرده و حساب کاربری خودتان را ایجاد کرده باشید. با توجه به اهمیت این موضوع جهت تهیه بلیط برای تماشای حضوری مسابقات فوتبال ، در این جا نحوه ثبت نام در این سایت و خرید بلیط از طریق آن را به صورت کامل بیان کرده ایم. از این رو، به سادگی می توانید در زمان فعال شدن سامانه به پنل کاربری خود وارد شده و خرید بلیط فوتبال را به صورت آنلاین انجام دهید.

ادامه مطلب
سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir

 ثبت نام در سایت خرید بلیط فوتبال

برای انجام ثبت نام ئدر سامانه خرید بلیط فوتبال ، ابتدا آدرس اینترنتی footballeticket.ir را در مرورگر خود تایپ کرده و بعد از ورود به سایت مورد نظر در صفحه اصلی در گوشه بالا و سمت چپ روی گزینه ثبت نام یا ورود به سامانه کلیک نمایید با ورود به صفحه مورد نظر در قسمت راست پنجره ورودی را مشاهده خواهید کرد از
انجایی که قبلا در سایت فوتبال تیکت ثبت نام نکرده اید امکان ورود به حساب کاربری تان را نخواهید است و لازم است ثبت نام کنید بدین جهت باید فرم ثبت نام که در سمت چپ صفحه قرار گرفته است را با دقت تکمیل نمائید.

اطلاعات مورد نیاز در این فرم شامل نام، نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی و شماره تلفن همراه می باشند. همه این موارد را با دقت در جایگاه خود قرار داد و سپس کد امنیتی موجود را هم وارد کنید. در نهایت بر روی گزینه ثبت نام از قسمت پایین صفحه کلیک نمایید. اینک ثبت نام شما در سامانه خرید بلیط فوتبال با موفقیت انجام شده است.

نحوه خرید بلیط مسابقه فوتبال

پس از ورود به سامانه خرید بلیط مسابقه فوتبال می توانید برای خریداری بلیط الکترونیکی اقدام کنید.

ابتدا به حساب کاربری خود در این سایت وارد شوید.

بر روی گزینه خرید بلیت کلیک کنید.

از بین بازی های موجود، بازی مد نظر خود را انتخاب کنید.

در گام بعد می بایست موقعیت صندلی و محل نشستن خود را مشخص نمایید.

در مرحله بعد جایگاه و در ادامه صندلی مورد نظر را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
کیپا فرهنگیان keepa.ir

پس از طی این مراحل می بایست اطلاعات شخصی خود را تکمیل کنید.

با استفاده از درگاه الکترونیکی پرداخت، هزینه بلیط الکترونیکی فوتبال را پرداخت کنید.

پس از پایان مراحل به شما کد بلیط ارائه خواهد شد و می بایست این کد را در روز مسابقه و به هنگام حضور در ورزشگاه به همراه داشته باشید.

برای ورود مستقیم به سامانه خرید بلیط فوتبال کلیک کنید.

در این مقاله به معرفی در رابطه با  سامانه خرید بلیط مسابقه فوتبال ، نحوه ورود به سامانه ، انجام ثبت نام و مراحل خرید بلیط مسابقات فوتبال و … پرداختیم ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه خرید بلیط فوتبال footballeticket.ir

سایت فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال سامانه ای است که به منظور سرعت بخشی و سهولت بیشتر در تهیه بلیط مسابقات فوتبال راه اندازی شده است.

این سایت با نشانی اینترنتی footballeticket.ir در دسترس می باشد.

در این خصوص در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاع بیشتر در این خصوص به متن مقاله مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه خرید بلیط فوتبال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا