سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان sabasrm.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امکان دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری به صورت اینترنتی و غیر حضوری امکان پذیر می باشد و این عزیزان می توانند با مراجعه به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

با مراجعه به این سامانه sabasrm.ir و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانید فیش حقوقی ماه مد نظر خود را دریافت نموده و از آن پرینت تهیه نمایید.

در ادامه این مطلب در رابطه با سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری، نحوه ورود به این سامانه، دریافت فیش حقوقی بازنشستگی با کد ملی و … توضیح خواهیم داد، با ما باشید.

سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

فیش حقوقی سندی قانونی بوده که از سوی کارفرما یا دولت صادر شده و دربردارنده ی اطلاعات مربوط به پرداخت حقوق و مزایای کارمندان می باشد. با دریافت فیش حقوقی می توانید از جزئیات مختلف از جمله حقوق پایه، پاداش‌ها و مزایای اضافی، کسورات و … به طور کامل و دقیق مطلع شوید.

دریافت فیش حقوقی برای موارد مختلف از جمله اطلاع از ریز جزئیات مربوط به حقوق دریافتی و زمانی که فرد نیاز به اثبات درآمد دارد یا برای مواردی چون دریافت وام بانکی و … استفاده می شود.

بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری برای دریافت و مشاهده فیش حقوقی خود نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانند بدون طی مراحل گذشته و بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفا با ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری، فیش حقوقی خود را در هر ساعت از شبانه روز دریافت و مشاهده نموده و یا از آن پرینت تهیه کنند.

سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری همان درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشتگی کشوری بوده و با نشانی اینترنتی sabasrm.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی » دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان

ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری sabasrm.ir 

صندوق بازنشستگی کشوری به منظور تسهیل در انجام امور و ارائه خدمات با سرعت و کیفیت بیشتر ،  اقدام به طراحی سامانه ای با آدرس sabasrm.ir نموده است، بازنشستگان کشور ی می توانند با مراجعه به سامانه مذکور (درگاه خدمات الکترنیک صندوق بازنشستگی کشوری)برای دریافت خدمات مختلف از جمله دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

برای ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sabasrm.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد می‌شوید و می توانید با داشتن اطلاعات مختلف و به سه روش به پورتال کاربری خود وارد شده و فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

توجه داشته باشید که علاوه بر ورود مستقیم به سایت به روش گفته شده می توانید با ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری نیز به این سامانه وارد شوید.

به این منطور می بایست ابتدا به سایت صندوق بازنشستگی کشوری با نشانی اینترنتی cspf.ir وارد شوید، پس از ورود به صفحه اصلی، باید به درگاه خدمات الکترونیک سایت صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوید، به این منظور بر روی گزینه درگاه خدمات الکترونیک در بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

پس از ورود به صفحه جدید می توانید با انجام مراحل اقدام به دریافت قیش حقوقی خود نمایید.

با استفاده از لینک موجود در انتهای صفحه نیز می توانید به طور مستقیم و بدون انجام این مراحل به سامانه وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از سامانه sabasrm.ir

بعد از ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری می توانید اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمایید.

به این منظور پس از ورود به صفحه جدید بر روی گزینه دریافت فیش حقوقی کلیک کنید.

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از سامانه sabasrm.ir

در صفحه جدید برای دریافت فیش حقوقی روی دکمه دریافت کلیک کنید.

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از سایت sabasrm.ir

در گام بعد شیوه ورود خود را انتخاب کنبد. با استفاده از سه روش (رمز ثابت، شناسایی دو عاملی، شناسایی سه عاملی) می توانید به سامانه وارد شوید. با توجه به تمایل خود، روش مورد نظر را انتخاب نمایید.

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از سایت

اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و گزینه ورود را بفشارید.

مراحل دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از سامانه sabasrm.ir

پس از این و با ورود به پورتال کاربری خود در سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری می توانید فیش حقوقی خود را دریافت نموده نموده  و در صورت تمایل آن را دخیره کرده یا پرینت تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که این سامانه ارائه دهنده خدمات مختلفی به بازنشستگان عزیز بوده و بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سایت صندوق بازنشستگی از بسیاری خدمات دیگر نظیر دریافت حکم حقوقی، دریافت گواهی کسر از حقوق و … استفاده نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ،  sabasrm.ir کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ، نحوه ورود به این سامانه sabasrm.ir ، دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت وام ضروری بازنشستگان کشوری

سؤالات متداول سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان sabasrm.ir

بله، بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری می توانند بدون مراجعه حضوری و صرفا به صورت اینترنتی اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمایند.

سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری در واقع همان درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir بوده و بازنشستگان می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام امور مختلف از جمله دریافت فیش حقوقی اقدام نمایند.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا