سامانه بیمه توانیر bime.tavanir.org.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه بیمه توانیر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طبق اعلام وزارت نیرو و شرکت توانیر، مشترکانی که به علت قطعی برق دچار خرابی و خسارت در لوازم برقی شده اند می توانند اقدام به دریافت خسارت وارد شده نمایند. مشترکان می توانند با ورود به سامانه بیمه توانیر (سامانه خسارت قطعی برق) برای ثبت درخواست خسارت اقدام نمایند.

سامانه بیمه توانیر با نشانی اینترنتی bime.tavanir.org.ir در دسترس می باشد. در ادامه این مطلب در مورد این سامانه، نحوه و رود به سایت بیمه توانیر، ثبت درخواست خسارت برق و … توضیح خواهیم داد. برای آشنایی کامل با این موضوع می توانید ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

سامانه بیمه توانیر

در سال های گذشته، خاموشی های متعدد و قطعی برق در نقاط مختلف کشور باعث ایجاد خسارات به مردم و خرابی وسایل برقی منازل شد و مصرف کنندگان متحمل خسارات در این زمینه شدند. به همین دلیل شرکت توانیر طبق قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه خسارات ناشی از خاموشی‌ها تصمیم به پرداخت خسارات ایجاد شده به مشترکان نموده است.

در راستای این تصمیم ، سامانه ای با نام سامانه بیمه توانیر یا سایت پرداخت خسارت برق ایجاد شد، سامانه خسارت قطعی برق با هدف ثبت درخواست و دریافت خسارت ناشی از نوسانات برق از سازمان توانیر و بیمه ایجاد شد.

مشترکان خسارت دیده می توانند با ورود به این سامانه، حوادث را ثبت نموده و اگر وسیله‌ای سوخت، مشترک می‌ بایست آن را تعمیر کرده و رسید هزینه انجام شده را در سامانه بارگذاری نماید. پس از بررسی مدارک ارسال شده و طی مراحل مربوطه، خسارت مشترکان پرداخت خواهد شد.

سامانه بیمه توانیر از سال 1399 راه اندازی و شروع به فعالیت نموده است. این سایت با نشانی اینترنتی bime.tavanir.org.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه برق من

ورود به سامانه بیمه توانیر bime.tavanir.org.ir

همان طور که اشاره شد در سال های پیش قطعی‌های مکرر برق علاوه بر خاموشی چراغ خانه‌ها باعث آسیب و ایجاد خسارت به لوازم برقی و وسایل الکتریکی خانوار‌ها و مغازه دار‌ها نیز شد و موجبات نارضایتی بسیاری از مشترکان را ایجاد نمود.

شرکت بیمه توانیر در راستای رسیدگی به درخواست مردم ناشی از خسارات ایجاد شده سامانه ای با نام سامانه بیمه توانیر یا سامانه پرداخت خسارت قطعی برق را ایجاد نموده است و طبق اخبار اعلام شده پرداخت خسارت به مشترکان در صورتی که ناشی از نوسان‌های برق و موارد مشابه باشد پرداخت خواهد شد. مشترکان می‌توانند با مراجعه به آدرس و وب‌سایت بیمه توانیر شناسه قبض خود و قطعه آسیب دیده را اعلام کنند. بیمه پس از بررسی و تایید خسارت ناشی از نوسان، نسبت به پرداخت خسارت اقدام خواهد نمود.

برای ثبت خسارت برق می بایست ابتدا به این سامانه bime.tavanir.org.ir شوید.

سامانه بیمه توانیر

برای ورود به سامانه بیمه توانیر کافی است ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی bime.tavanir.org.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از این به طور مستقیم به سامانه خسارت برق وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت خسارت وارده اقدام نمایید.

ثبت خسارت برق در سایت bime.tavanir.org.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم در حال حاضر ثبت و دریافت خسارت قطعی برق از طریق سایت bime.tavanir.org.ir امکان پذیر است و تمامی افرادی که دچار خسارت شده اند می بایست ابتدا به این سامانه وارد شده و ثبت خسارت کنند. پیش از این در مورد نحوه ورود به سایت بیمه توانیر توضیح دادیم ، پس از ورود به صفحه اصلی سایت، برروی گزینه اعلام خسارت کلیک کنید.

ثبت خسارت قطعی برق در سایت bime.tavanir.org.ir

همان طور که مشاهده می کنید فرآیند اعلام خسارت شامل تکمیل اطلاعات در پنح مرحله زیر می باشد

  • شناسه قبض
  • کاربری محل
  • مدارک اولیه
  • جزئیات حادثه
  • مدارک تکمیلی

در مرحله اول می بایست شناسه قبض محل حادثه و کد امنیتی موجود در صفحه را کامل نموده و گزینه مرحله بعد را کلیک کنید. در ادامه کلیه اطلاعات و مدارک خواسته شده را در سامانه کامل نمایید و درخواست خسارت خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید در صورت انجام صحیح همه ی مراحل در انتها به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد و این کد رهگیری را باید برای استفاده در مراحل بعد و پیگیری درخواست خود حتما داشته باشید.

توجهه داشته باشید که در صفحه اصلی سایت و از قسمت خسارات مشمول می توانید لیست و توضیحات خساراتی که مشمول دریافت هزینه می گردد رامشاهده نموده و همچنین در قسمت راهنمای کاربری توضیحات بیشتر در مورد نحوه ثبت خسارت را نیز مطالعه بفرمایید.

نحوه پیگیری خسارت قطعی برق

در صورتی که پیش از این اقدام به ثبت خسارت در سامانه بیمه توانیر نموده باشید اکنون با مراجعه به این سامانه و داشتن کد پیگیری که در مرحله قبل دریافت نمودید می توانید اقدام به پیگیری خسارت قطعی برق نمایید.

به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بیمه توانیر بر روی گزینه پیگیری خسارت کلیک کنید.

در گام بعد و در صفحه جدید باید اطلاعات شناسه قبض و کد پیگیری خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و گزینه ادامه را بفشارید. با انجام این مراحل می توانید نتیجه ثبت خسارت قطعی برق را مشاهده نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه بیمه توانیر bime.tavanir.org.ir کلیک کنید.

همان طور که مطالعه کردید کلیه مشترکانی که وسایل برقی آن ها بر اثر نوسانات برق دچار آسیب دیدگی شده است می توانند با مراجعه به سامانه بیمه توانیر برای ثبت درخواست خسارت و پیگیری درخواست مراجعه نمایند. پس از ثبت درخواست در این سایت، درخواست ها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید، خسارت تعیین شده پردخت خواهد شد.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه بیمه توانیر ، نحوه ورود به این سایت bime.tavanir.org.ir ، ثبت درخواست خسارت قطعی برق و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه بیمه توانیر bime.tavanir.org.ir

سامانه بیمه توانیر یا سایت پرداخت خسارت برق سامانه ای است که با هدف ثبت درخواست و دریافت خسارت ناشی از نوسانات برق از سازمان توانیر و بیمه ایجاد شده است. مشترکان می توانند با ورود به این سامانه اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

این سامانه با نشانی اینترنتی bime.tavanir.org.ir در دسترس می باشد.

در این باره در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه بیمه توانیر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا