سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از مدتی پیش، امکان نوبت دهی مراکز تعویض پلاک تهران و دیگر استان ها به صورت اینترنتی فراهم شده است و افراد متقاضی تعویض پلاک می توانند پیش از مراجعه حضوری به مراکز تعویض پلاک خودرو، جهت سرعت در روند انجام کار و پیشگیری از اتلاف  وقت و زمان اقدام به دریافت نوبت اینترنتی مراکز تعویض پلاک خودرو نمایند.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران با نشانی اینترنتی nobatdehi.epolice در دسترس بوده و با مراجعه به این سامانه و طی مراحل می توانید نوبت خود را به صورت اینترنتی و آنلاین دریافت کنید.

در ادامه این مطلب برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با روند دریافت نوبت تعویض پلاک خودرو به توضیح در ارتباط با سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، دریافت نوبت از سایت nobatdehi.epolice.ir و … خواهیم پرداخت، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

فک پلاک یا همان تعویض پلاک خودرو ، یکی از کارهای اصلی و مهمی است که شخص خریدار پس از خرید خودرو می بایست انجام دهد، با انجام این کار کلیه اسناد و مدارک و هویت شناسایی خودرو به نام فرد خریدار جدید ثبت خواهد شد.  اگر پیش از این و طی سال های گذشته برای انجام روند تعویض پلاک خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه نموده باشید حتما با شلوغی زیاد و ازدحام در این مراکز روبرو شده اید.

در راستای ارائه خدمات بهینه و پیشگیری از ازدحام جمعیت و شلوغی در مراکز شماره گذاری تهران، نوبت دهی این مراکز به صورت اینترنتی انجام می‌شود. شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران برای دریافت نوبت آنلاین تعویض پلاک خودرو یا موتور سیکلت اقدام نمایند.

ادامه مطلب
شبکه ملی اعتبار shoma.sfara.ir

متقاضیان با ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران می توانند از یک هفته پیش از مراجعه حضوری، نوبت خود را دریافت کرده و سپس در روز و ساعت مشخص شده به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران با نشانی اینترنتی nobatdehi.epolice در دسترس می باشد. لازم است توجه داشته باشید نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران و سایر استان های کشور با استفاده از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک انجام می پذیرد و ساکنین شهرها و استان های مختلف کشور می توانند از طریق همین سامانه و به صورت رایگان اقدام به اخذ نوبت نمایند.

ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران nobatdehi.epolice

در راستای  ارائه خدمات بهتر به متقاضیان و مراجعه کنندگان، امکان ثبت و دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک به صورت اینترنتی فراهم شده است و ساکنان شهر تهران نیز می توانند پس از اخد نوبت در سایت نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو تهران ، طبق زمان بندی و روز و ساعت ارائه شده به این مراکز مراجعه نمایند.

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی هر روزه از ساعت ۸ صبح شروع به بارگذاری نوبت های جدید می نماید و مراجعه کنندگان می توانند برای شش روز بعد( به جز روزهای تعطیل) اقدام به دریافت نوبت نمایند.

برای ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران باید به این ترتیب عمل نمایید.

در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران یعنی nobatdehi.epolice.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت مذکور وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت نام در سامانه نوبت دهی و اخذ نوبت اقدام کنید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

مقاله پیشنهادی » سایت نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت در تهران

ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران nobatdehi.epolice

پس از ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران ابتدا بایست برای ثبت نام در این سامانه و ایجاد حساب کاربری اقدام کنید و بدون انجام ثبت نام امکان دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک تهران وجود نخواهد داشت.

ادامه مطلب
سایت خرید سربازی | مراحل خرید قانونی سربازی

برای انجام ثبت نام در سامانه، ابتدا به روش گفته شده و طبق راهنمایی های موجود به سایت نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک وارد شوید.

بعد از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

در پنجره جدید شماره موبایل مالک وسیله نقلیه که تمایل به اخذ نوبت دارد را وارد نمایید. کد امنیتی موجود در صفحه را وارد نموده و گزینه ارسال کد تایید را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

پس از این به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت نمودید، کد تایید ارسال خواهد شد، کد تایید را در قسمت مربوط به آن وارد نمایید و گزینه بعدی را کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نام مالک، کد ملی و رمز عبور مد نظر را وارد نمایید و در انتها گزینه تکمیل عضویت را کلیک کنید. پس از انجام ثبت نام در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice می توانید برای دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک اقدام نمایید.

تکمیل اطلاعات در سایت نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

مقاله پیشنهادی » سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تبریز

دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک تهران nobatdehi.epolice.ir

همان طور که اشاره شد فرآیند تعویض پلاک در تهران و سایرشهرستانها از طریق دریافت نوبت به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود و متقاضیان تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت می توانند برای دریافت نوبت ایترنتی به سامانه مراجعه نموده و سپس طبق بازه زمانی ارائه شده به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند، این مراکز تا ساعت ۱۵ باز هستند.

باید توجه داشته باشید که به ازای هر متقاضی تنها یک نوبت ارائه خواهد شد و شما  ملزم هستید در زمان مقرر شده برای انجام مراحل تعویض پلاک مراجعه کنید، چنانچه در تاریخ و ساعت مورد نظر اقدام به مراجعه حضوری ننمایید، نوبت شما باطل می گردد.

همان طور که گفته شد دریافت نوبت در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران مستلزم ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این سامانه است.

بعد از انجام ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران و برای دریافت نوبت ابتدا به سامانه وارد شوید و پس از ورود به صفحه اصلی گزینه ورود در بالای صفحه را کلیک کنید.

ادامه مطلب
سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir

ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

اطلاعات مربوط به ورود مانند شماره تلفن (شماره تلفنی که هنگام ثبت نام در سامانه وارد کردید) و رمز عبور خود را وارد نمایید. پس از این کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز در کادر مخصوص آن وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید. با انجام این مراحل به حساب کاربری خود در سامانه وارد خواهید شد.

پس از ورود به حساب کاربری خود، مجددا با کلیک بر روی گزینه صفحه نخست ، به صفحه اصلی بازگردید.

در این مرحله شما باید با وارد کردن یک سری اطلاعات درباره محل سکونت و نوع خدمتی که قصد دریافت آن را دارید، نزدیک ترین مراکز نوبت دهی را جستجو نمایید.

در صفحه اصلی سایت، اطلاعات خواسته شده از جمله نام استان و نام شهر، خدمت مورد نظر، نوع وسیله نقلیه را مشخص نموده و گزینه جستجو را بفشارید.

دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک تهران nobatdehi.epolice.ir

در گام بعد و بر اساس اطلاعات وارده در سامانه، مراکز تعویض پلاک در شهر محل سکونت شما نشان داده می شود. برای دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک باید بر روی یکی از گزینه های دریافت نوبت کلیک کنید. سعی کنید نوبت را از آن مرکزی دریافت کنید که دسترسی شما به آن راحت تر باشد.

در مرحله بعد از شما درخواست می شود که مجددا نوع درخواست خود را انتخاب کنید. برای انتخاب می توانید بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید تا تیک مربوط به آن فعال شود.

نحوه دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک تهران nobatdehi.epolice.ir

در ادامه مراحل می توانید روز و ساعت مورد نظر برای حضور در مرکز تعویض پلاک تهران را انتخاب کنید.

بعد از اینکه ساعت تعویض پلاک را انتخاب کردید، سایت شما را به قسمتی هدایت می کند که شما باید در آن قسمت شماره پلاک خودرو و نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع وسیله نقلیه و وارد کردن شماره پلاک خودرو، باید به پایین سایت بروید و تیک گزینه شرایط و مدارک لازم جهت نقل و انتقال را مطالعه کرده ام، را بزنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت نوبت کلیک کنید.

ادامه مطلب
مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا با کد ملی

نحوه دریافت نوبت اینترنتی مراکز تعویض پلاک تهران nobatdehi.epolice.ir

بعد انجام این مراحل باید طبق زمان ارائه شده و با در دست داشتن مدارک لازم به مرکز تعویض پلاک خوردرو مراجعه کرده و بقیه مراحل را به صورت حضوری انجام نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران  nobatdehi.epolice ، نحوه ورود به سایت تعویض پلاک، ثبت نام و اخذ نوبت تعویض پلاک در سایت و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

سؤالات متداول سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

خیر، برای دریافت نوبت تعویض پلاک یا فک پلاک می بایست پیش از مراجعه اقدام به دریافت نوبت اینترنتی از سایت nobatdehi.epolice نمایید.

این سامانه با نشانی اینترنتی nobatdehi.epolice.ir در دسترس می باشد، توجه داشته باشید که این سامانه برای تمامی شهرهای کشور یکسان بوده و به صورت مشترک در دسترس می باشد.

در خصوص نحوه دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک تهران nobatdehi.epolice در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا