شبکه ملی اعتبار shoma.sfara.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه شبکه ملی اعتبار shoma.sfara.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شبکه ملی اعتبار shoma.sfara.ir

دولت در جهت اعمال و انجام سیاست‌های حمایتی خود نیاز به وجود بستری فراگیر و یکپارچه دارد، شبکه ملی اعتبار با نام مختصر شما، بستری مناسب جهت مدیریت و اختصاص تمامی اعتبار‌های حمایتی بر اساس هر کد ملی ، در راستای سیاست‌های عدالت‌محور دولت می باشد.  شبکه ملی اعتبار در جهت کمک به رفاه مالی خانواده ها و تامین مایحتاج آنان راه اندازی شده و با نشانی اینترنتی shoma.sfara.ir در دسترس می باشد.

در مقاله پیش رو قصد داریم در خصوص این سامانه، نحوه ورود به سایت shoma.sfara.ir ، نصب اپلیکیشن شما و … توضیح دهیم، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شبکه ملی اعتبار

شبکه ملی اعتبار که به طور مختصر “شما” هم نامیده می شود ، در واقع بستر مدیریت و اختصاص اعتبارهای حمایتی بر اساس سیاست گذاری‌های رفاهی کلان دولت ، بر اساس هر کدملی می باشد.

در این سامانه یعنی سامانه شما، رفتار و سیاست حمایتی براساس هر کدملی تعریف می گردد و فرد در هر جایی از ایران که باشد با داشتن کد ملی خود  می تواند از سیاست گذاری‌های رفاهی دولت بهره‌مند شود.

پس از این، براساس نیاز و شرایط زندگی و با توجه به بررسی ها و پایش‌ دقیق، امکان بهره‌مند شدن از حمایت‌های اختصاصی افراد نیز وجود دارد.

این سامانه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی راه اندازی شده است.

شبکه ملی اعتبار shoma.sfara.ir

در جهت حمایت از سبد غذایی خانوار و تقویت سلامت غذایی مردم، این امکان فراهم شده است که افراد بتوانند با اعتبار یارانه خود ، یک ماه زودتر اقلام ضروری خانوار را خریداری نمایند. شبکه ملی اعتبار با نشانی اینترنتی shoma.sfara.ir موجود می باشد.

ورود به شبکه ملی اعتبار shoma.sfara.ir

شبکه ملی اعتبار به عنوان  بستری برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و به عنوان پشتیبان یارانه نقدی می باشد، در این سامانه میزان اعتبار، مصرف و تخصیص کالا بر اساس کد ملی سرپرست خانوار تعریف می گردد، بنابراین تمامی کارت‌های بانکی سرپرست خانوار در این شبکه قابل استفاده بوده و اعتبار کالابرگ الکترونیکی به شماره ملی سرپرست خانوار تعلق خواهد گرفت.

شبکه ملی اعتبار امکان استفاده از اعتبار یارانه را یک ماه زودتر از موعد برای افراد متقاضی فراهم نموده است.

در راستای تامین سلامت غذایی مردم و بیشتر شدن توان خرید آنان ، افراد می توانند با ورود به سامانه و دانلود اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) یک ماه زودتر از موعد دریافت یارانه، این مبلغ را استفاده نمایند.

در واقع  به اعتبار مبلغ یارانه کل خانوار خود می توانید از کالاهای اعلامی طرح خرید نمایید. افرادی که نیاز به خرید اقلام اساسی دارند می توانند برای خرید ۱۱ قلم کالاهای اساسی پیش از موعد مقرر واریزی یارانه‌ها اقدام نمایند.

برای ورود به شبکه ملی اعتبار می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی shoma.sfara.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به شبکه ملی اعتبار (شما ) وارد خواهید شد و می توانید برای نصب اپلیکیشن شما و خرید زودتر از موعد اقدام نمایید.

دانلود اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار

همان طور که پیش از این هم گفته شد با ورود به سایت و با استفاده از اپلیکیشن شما ، این امکان را خواهید داشت تا یک ماه زودتر، یارانه ماه بعد خودتان را استفاده نمایید، به عبارتی به اعتبار مبلغ یارانه کل خانوار خود می توانید برای خرید کالاهای مشمول این طرح اقدام کنید. برای برخورداری از این امکان لازم است ابتدا اپلیکیشن خرید اعتباری شما را دانلود و نصب کنید.

  • برای این مورد پس از مراجعه به سامانه به روش گفته شده، با استفاده از لینک های موجود در صفحه می توانید اقدام به دانلود نمایید.

دانلود اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار

  • همچنین با استفاده از گزینه دانلود اپلیکیشن شما از ابتدای صفحه می توانید نسخه مورد نظر خود را دریافت کنید.

نحوه دانلود اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار

  • پس از ورود به صفحه جدید ، از طریق لینک های موجود و با توجه به نوع دستگاه تلفن همراه خود،  نسخه مد نظر اپلیکیشن خرید اعتباری شما را دانلود و نصب کنید.

نحوه دانلود اپلیکیشن شما

  • پس از این که اپلیکیشن را در گوشی تلفن همراه خود نصب کردید می بایست اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.
  • شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد نمایید. توجه داشته باشید که شماره موبایل می بایست به نام سرپرست خانوار یا صاحب فروشگاه (برای فروشگاه های همکار طرح) باشد.
  •  پس از این کد امنیتی موجود در صفحه را نیز تکمیل کرده و گزینه ثبت را بفشارید.
  • در گام بعد کد فعال سازی، برای شما ارسال خواهد شد، کد دریافتی را در محل مخصوص وارد کنید و گزینه ارسال را بفشارید.
  • پس از انجام این مراحل به اپلیکیشن شما وارد خواهید شد و می توانید با استفاده از بخش پروفایل، اطلاعات لازم برای راه اندازی حساب خود را کامل کنید.

بعد از ورود به صفحه اصلی هشت گزینه فروشگاه،  اعتبار شما، دریافت رمز، پنل فروشنده، راهنما و … را مشاهده خواهید نمود.

با استفاده از گزینه های موجود می توانید برای پیدا کردن فروشگاه های اطراف خود، استعلام اعتبار، دریافت رمز و … اقدام نمایید.

همان گونه که در متن بالا نیز به طور کامل توضیح دادیم شبکه ملی اعتبار، بستری جهت مدیریت و اختصاص اعتبارهای حمایتی  بر اساس هر کدملی می باشد. کاربران می توانند با ورود به این سامانه و نصب اپلیکیشن شما، یارانه اعتباری خود را یک ماه زودتر از موعد واریز استفاده نمایند.

در متن بالا، در رابطه با شبکه ملی اعتبار ، نحوه ورود به این سامانه، دانلود و نصب اپلیکیشن شبکه اعتباری و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول شبکه ملی اعتبار shoma.sfara.ir

سامانه ای است که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی راه اندازی شده است.

این سایت با نشانی اینترنتی shoma.sfara.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است ، به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه شبکه ملی اعتبار shoma.sfara.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا