سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir

سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت با آدرس اینترنتی sabtemelk.ssaa.ir در دسترس بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه و ورود به این سامانه sabtemelk.ir برای ثبت درخواست صدور سند مالکیت اقدام نمایند.

این سامانه در جهت اجرای قانون تعیین تکلیف وضع ثبتی اراضی و ساختمان های بدون سند ایجاد شده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت درخواست صدور سند مالکیت به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk ، نحوه ورود و ثبت درخواست در سامانه sabtemelk.ir و … خواهیم پرداخت. برای اطلاع از این موارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

بدیهی است که در بحث مربوط به مالکیت اراضی و زمین ها یکی از مهمترین بحث ها مربوط به داشتن سند مالکیت است.

امر صدور سند برای املاک و اراضی بر عهده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده و از آن جایی که امروزه روند انجام بسیاری از امور و درخواست ها به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ها انجام می پذیرد، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این زمینه اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir نموده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت درخواست صدور سند اراضی و املاک شخصی خود نمایند.

این سامانه با آدرس اینترنتی sabtemelk.ssaa.ir و با هدف تسهیل و تسریع دسترسی متقاضیان جهت ارائه درخواست صدور سند مالکیت و آگاهی از اطلاع رسانی های بعدی ایجاد شده است. متقاضیان می توانند با ورود به این سامانه و ارائه مدارک و مشخصات ملک برای دریافت سند رسمی ملک خود اقدام نمایند.

ورود به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تسهیل دسترسی متقاضیان درخواست صدور سند مالکیت، سامانه الکترونیک با نام سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk ssaa ir را در چارچوب «سند تحول قضایی» و تحقق «قوه قضاییه هوشمند» راه‌اندازی نموده است.

افراد واجد الشرایط می توانند با مراجعه به سایت sabtemelk.ir و به صورت غیر حضوری از خدمات مرتبط بهره گیری نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت یعنی sabtemelk.ssaa.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

پس از جستجو این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت ثبت درخواست صدور سند مالکیت وارد خواهید شد.

سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

در صورتی که در حال حاضر قصد دریافت سند مالکیت اراضی یا املاک را دارید و پیش از این ثبت درخواست خود از طریق سامانه sabtemelk را انجام داده اید اکنون می توانید با اطلاعات دریافتی در مرحله قبل از جمله شماره ورود به حساب کاربری خود وارد شوید.

به این منظور بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک نمایید.

ورود به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

در پنجره باز شده می بایست اطلاعات درخواست شده از جمله شماره ورود، کد ملی و رمز مندرج در صفحه را وارد نمایید. پس از ورود این اطلاعات می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید.

نحوه ورود به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

در صورتی که پیش از این درخواست خود را در سامانه sabtemelk.ssaa.ir ثبت درخواست صدور سند مالکیت ثبت نکرده و دارای اطلاعات ورود نیستید باید ابتدا برای ثبت درخواست صدور سند مالکیت اقدام نمایید. در ادامه در این باره توضیح بیشتری خواهیم داد.

راهنمای ثبت درخواست صدور سند مالکیت سامانه sabtemelk.ssaa.ir

برای ثبت درخواست صدور سند مالکیت باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت با آدرس اینترنتی sabtemelk.ssaa.ir وارد شوید.

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه درخواست پذیرش جدید کلیک کنید.

درخواست پذیرش جدید در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

در صفحه جدید می توانید توافقنامه مربوط به دریافت سند مالکیت را مشاهده نمایید. پس از مطالعه قوانین و در صورت عدم وجود مشکل ، گزینه مشخص شده را فعال نموده و در ادامه گزینه تایید را بفشارید.

نحوه درخواست پذیرش جدید در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

در صفحه جدید باید نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایید. دقت داشته باشید که در قسمت مشخصات متقاضی، از بین گزینه های شخص حقیقی و شخص حقوقی گزینه مربوط به خود را انتخاب نمایید.

ثبت مشخصات در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

تمام مشخصات خواسته شده از جمله مشخصات متقاضی، مشخصات ملک، موضوع مورد دادخواست و مشخصات دفترخانه ثبت کننده را با دقت و درستی تکمیل نمایید. در انتها بعد از ورود کد شش رقمی مندرج در صفحه گزینه ثبت و ادامه را کلیک کنید.

نحوه ثبت اطلاعات در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

انجام ثبت نام در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

پس از انجام این مرحله و تکمیل فرم ثبت نام مراحل بعدی را نیز تکمیل نموده و فرآیند ثبت درخواست در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk ssaa ir را قطعی نمایید.

پس از پایان این مراحل و با داشتن اطلاعات ارائه شده می توانید برای ورود به حساب کاربری و تکمیل درخواست و … اقدام نمایید.

 

افراد واجد الشرایط برای درخواست در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت

افراد واجد الشرایط برای درخواست می توانند با مراجعه به سامانه درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk نسبت به ثبت درخواست صدور سند اقدام نمایند.

املاکی که فرد می تواند با استناد به قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی برای ثبت درخواست صدور سند مالکیت اقدام نماید شامل این موارد می باشد:

  • اراضی کشاورزی، باغات و ساختمان هایی که دارای سابقه ثبت، به نام اشخاص بوده و متقاضی همه یا قسمتی از آن را به طور عادی خریداری نموده و موفق به اخذ سند مالکیت آن نشده است.
  • املاکی که عرصه آن وقف بوده و متقاضی عرصه را با حق احداث اعیانی اجاره نموده و موفق به اخذ سند مالکیت اعیانی نشده است.
  • املاکی که دارای سابقه ثبت بوده و متقاضی مالک رسمی مشاعی است و تصرفات وی در محل مجزا شده و به دلیل عدم دسترسی به سایر مالکین مشاعی یا فوت مالک رسمی و یا ورثه، موفق به اخذ سند مالکیت شش دانگ نشده است

املاکی که مشمول قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی نمی باشد

  • اراضی ملی، موات و اراضی و املاک متعلق به دولت و موسسات دولتی
  • املاک بدون بنا، اعم از اینکه محصور یا غیرمحصور باشد.
  • اراضی و املاکی که مالک رسمی آن در قید حیات بوده و امکان دسترسی به او برای تنظیم سند رسمی وجود دارد.
  • املاک و اراضی که بدون سابقه ثبت است.
  • املاک و اراضی که مالک رسمی آن در قید حیات نبوده و متقاضی جهت انتقال رسمی ملک، به ورثه دسترسی داشته و امکان انتقال رسمی آن از طریق دفتر اسناد رسمی وجود دارد.

 

دبیرخانه هیات قانون تعیین تکلیف

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد افراد واجد الشرایط می توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir برای ثبت درخواست خود و تکمیل مدارک و اطلاعات لازم اقدام نمایند.

پس از ارسال این درخواست ها، درخواست های ارسال شده از سوی دبیرخانه هیات قانون تعیین تکلیف بررسی خواهد شد

اگر تمامی مشخصات و اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت با قوانین و مقررات مطابقت داشته باشد با درخواست ثبت شده موافقت شده و در ادامه مراحل صدور سند انجام خواهد شد.

ولی در صورتی که درخواست ثبت شده با قوانین و مقررات موجود مطابقت نداشته باشد با درخواست ثبت موافقت نخواهد شد.

لازم است که در هنگام ثبت درخواست برای دریافت سند مالکیت در سامانه sabtemelk.ssaa.ir به نکات و قوانین توجه لازم را داشته باشید زیرا در غیر این صورت در خواست شما لغو شده و مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت درخواست سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir کلیک کنید.

 

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir ، نحوه ورود به sabtemelk و ثبت درخواست صدور سند مالکیت در این سامانه و … پرداخته شد.

چنانچه پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir

متقاضیان برای ثبت درخواست سند مالکیت می بایست به سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت با آدرس اینترنتی sabtemelk.ssaa.ir وارد شده و مراحل لازم را انجام نمایند.

در خصوص نحوه ثبت درخواست در سامانه sabtemelk.ir در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای آگاهی بیشتر در این خصوص به متن مقاله بالا مراجعه نمایید.

برای ورود به سامانه sabtemelk.ssaa.ir باید اطلاعات لازم از جمله کد ملی و شماره ورود را داشته باشید تا بتوانید با توجه به راهنمایی های ارائه شده به این سامانه ورود پیدا کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

3.7/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ssaa.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا