سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

افرادی که مدارک هویتی خود را گم کرده اند پیش از اقدام برای ثبت درخواست صدور المثنی می توانند با مراجعه به سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال کشور مدارک هویتی مفقود شده خود را در این سامانه جستجو و برای پیگیری مدارک گمشده خود اقدام نمایند.

بر اساس توضیحات و نوشته های مندرج در پشت کارت ملی و شناسنامه افراد، در صورت پیدا نمودن مدارک هویتی دیگران، لازم است فرد پیدا کننده مدارک، این مدارک را به صندوق پست انداخته تا توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به سازمان ثبت احوال کشور تحویل داده شود.

بنابراین کلیه افرادی که مدارک هویتی و کارت های شناسایی خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان ثبت احوال کشور در میان مدارک پیدا شده جستجو نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال sabteahval.ir ، نحوه ورود به این سامانه، ثبت احوال گم شدن کارت ملی، پیگیری مدارک گمشده و … خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این روند تا پایان این مطب با زومیک وب همراه باشید.

سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

افرادی که مدارک شناسایی و کارت های هویتی آنان مفقود شده است، بهتر است پیش از ثبت تقاضا برای صدور المثنی مدرک هویتی خود از جمله کارت ملی و شناسنامه، با ورود به سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال در میان مدارک گم شده جستجو نموده و برای پیگیری مدارک گمشده خود اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام وام مسکن بنیاد شهید www.isaar.ir

پیگیری مدارک گمشده در سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

بر اساس مندرجات موجود در پشت کارت ملی افراد، فرد پیدا کننده مدارک می بایست مدارک را به نزدیکترین صندوق پستی انداخته و یا به ادارات پست تحویل نماید، مدارک موجود نزد اداره پست جمهوری اسلامی ایران تا مدت سه ماه باقی خواهد ماند، و در صورتی که در طی این مدت فرد برای دریافت مدارک مربوط به خود اقدام ننماید این مدارک به سازمان مربوط به خود ارسال خواهد شد. به طور مثال افراد برای پیگیری مدارک گمشده خود از قبیل شناسنامه و کارت ملی می توانند به سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال یا همان سامانه سازمان ثبت احوال کشور مراجعه نموده و در میان مدارک پیدا شده این سازمان جستجو نمایند.

سایت سازمان ثبت احوال کشور یا سامانه شناسنامه و کارت ملی پیدا شده با آدر اینترنتی sabteahval.ir در دسترس می باشد.

 

ورود به سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

همان طور که پیش از این هم بیان شد ممکن است بسیاری از افراد اسناد و مدارک با ارزش خود از جمله کارت ملی و شناسنامه خود را گم نمایند در صورتی که این مدارک توسط فردی پیدا شده و به ادارات پستی تحویل داده شده یا به صندوق پستی انداخته شود بعد از مدتی این مدارک به سازمان مربوطه یعنی سازمان ثبت احوال کشور ارسال خواهد شد. بنابراین شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت احوال کارت ملی گمشده و یا دیگر مدارک هویتی خود را جستجو کنید.

دقت داشته باشید که سامانه پست یافته با آدرس اینترنتی نیز امکان جستجو در میان مدارک و اشیا گم شده را فراهم می نماید. برای آشنایی با سامانه پست یافته و نحوه جستجو در آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب
سامانه نقل و انتقال اینترنتی خودرو سایت پلاک pelak.epolice.ir

سایت مدارک پیدا شده سامانه پست یافته postyafteh.post.ir 

 

برای ورود به سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سامانه ثبت احوال یا همان سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال یعنی sabteahval.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

پس از جستجو آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت مدارک پیدا شده ثبت احوال کشور sabteahval.ir وارد خواهید شد و می توانید برای پیگیری مدارک گمشده خود اقدام نمایید.

 

نحوه جستجو در سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

امکان جستجو در میان مدارک گمشده نظیر کارت ملی و شناسنامه یکی از خدمات مفید و مهمی است که توسط سازمان ثبت احوال کشور ارائه می شود.

با فراهم شدن این امکان یعنی پیگیری مدارک گمشده مانند کارت ملی و شناسنامه در سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال کشور، هر روزه استعلامات زیادی برای جستجوی مدارک گم شده در این سامانه انجام می گیرد.

دقت داشته باشید که این جستجو در میان مدارک شناسایی که به صندوق پست جمهوری اسلامی ایران تحویل شده‌اند و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را در اختیار ثبت احوال قرار داده است انجام می‌گیرد، بنابراین این روند زمان بر است و به همین دلیل توصیه می شود پیگیری مدارک گم شده خود در این سامانه را چند روز پس از زمان مفقود شدن انجام دهید.

جستجو در سایت مدارک پیداشده سازمان ثبت احوال تنها در میان مدارکی که در اختیار سازمان ثبت احوال قرار گرفته انجام می پذیرد.

برای پیگیری مدارک در سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال باید به این ترتیب عمل نمایید.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام بیماران خاص تامین اجتماعی darman.tamin.ir

ابتدا به سامانه ثبت احوال کشور با آدرس اینترنتی sabteahval.ir وارد شوید.

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه مدارک پیدا شده کلیک کنید. پس از انجام این مراحل به صفحه جدید وارد خواهید شد.

ورود به سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

در کادر مشخص شده شماره ملی خود را وارد نموده و در ادامه عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز وارد نمایید. پس از این گزینه جستجو را کلیک کنید.

نحوه جستجو شناسنامه و کد ملی در سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

پس از انجام مراحل پیگیری مدارک گمشده؛ می توانید نتیجه جستجوی خود در میان مدارک رسیده به سازمان ثبت احوال کشور را مشاهده کنید و از بود یا نبود این مدارک نزد سازمان ثبت احوال اطمینان حاصل نمایید.

در صورتی که مدارک شناسایی شما نزد سازمان ثبت احوال کشور بود می توانید به اداره ثبت احوال که نشانی آن به شما نمایش داده می شود مراجعه نمایید.

اما در صورتی که فرآیند جستجوی مدارک مفقودی تا مدت حداکثر یک ماه بدون نتیجه باشد می بایست پس از این برای ثبت درخواست المثنی شناسنامه و یا کارت ملی به نزدیکترین دفاتر پیشخوان دولت یا اداره ثبت احوال مراجعه کنید.

 

برای ورود مستقیم به سامانه ثبت احوال کشور sabteahval.ir کلیک کنید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال sabteahval.ir ، پیگیری کارت ملی مفقود شده در این سامانه، نحوه پیگیری مدارک گمشده و …. پرداختیم در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

ادامه مطلب
پنجره واحد خدمات سامانه فراجا + سامانه سخا پلیس sakha.epolice.ir
سؤالات متداول سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

برای جستجو و پیگیری مدارک گمشده خود می توانید از طریق سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال اقدام نمایید.

برای پیگیری مدارک گمشده و جستجو می توانید با ورود شماره ملی خود و با استفاده از توضیحات ارائه شده اقدام نمایید.

خیر، با ورود به سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال و به روش گفته شده می توانید برای جستجو در میان مدارک موجود در سازمان ثبت احوال به صورت غیر حضوری و آنلاین اقدام نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.5/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال برای من باز نمیشود چیکار کنم.

    1. با سلام سایت مدارک پیدا شده سازمان ثبت احوال چک شد به دسترسی باز میشود لطفا vpn خود را خاموش کنید. اگر باز سوالی در مورد سایت مدارک پیدا شده ثبت احوال دارید بپرسید در کوتاه ترین زمان پاسخ خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا