سایت ثبت سرقت خودرو postyafteh.post.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت سرقت خودرو postyafteh.post.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت سرقت خودرو postyafteh.post.ir

سرقت خودرو یکی از بدترین اتفاقاتی است که متاسفانه اخیرا بسیار اتفاق می افتد و مالکین خودرو سردرگم می شوند و به فکر چاره ای برای حل مشکل خود هستند علاوه بر ضرر مالی ممکن است عواقب جبران ناپذیری نیز داشته باشد و خودروی شما با اهداف متفاوت دزدیده شود که متاسفانه میتوانند شما را به دردسر بیفتید . چنانچه خودرو شما به سرقت رفت سریعا از طریق سایت ثبت سرقت خودرو postyafteh.post.ir زیر ثبت نمایید.

اما چنانچه خودرو به سرقت رفت ما چطور ماشین سرقتی را پیدا کنیم؟ و چطور به استعلام سرقتی بودن خودرو بپردازیم ؟ برای جواب سوال “چگونه ماشین سرقتی را پیدا کنیم” در این مقاله راهکار های را به شما توضیح خواهیم داد

در مقاله ثبت سرقت خودرو در مورد آموزش قدم به قدم ثبت سرقت خودرو postyafteh.post.ir پیگیری سرقت خودرو و لیست ماشین های دزدیده شده صحبت خواهیم کرد پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ثبت ماشین سرقتی

سایت ثبت سرقت خودرو

سرقت خودرو دغدغه‌ای است که این روزها ذهن مالکان و رانندگان اتومبیل‌ها را مشغول کرده است که به هیچ عنوان نمی توانند این موضوع را نادیده بگیرند 

با استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای جلوگیری از دزدیده شدن وسایل نقلیه، علی الخصوص خودرو سرقتی پراید دزدها نیز خود را به روز می کنند و همیشه شیوه های جدیدی برای سرقت به کار می برند در این مقاله به نحوه اعلام سرقت خودرو و مدارک لازم برای انجام این کار پرداخته خواهد شد. در ادامه این مطلب نیز در ارتباط با سامانه اعلام سرقت ماشین و و نحوه ثبت سرقت به صورت اینترنتی توضیح داده می شود.

 سایت ثبت سرقت خودرو به  آدرس postyafteh.post.ir تنها امکان ثبت مدارک مفقودی پلاک ربوده شده و موارد دیگر را خواهد داشت نه ثبت خودرو.

استعلام خودروی سرقتی از طریق سایت  postyafteh.post.ir

بعد از اعلام مفقود شدن خودروی خود به پلیس آگاهی می توانید از طریق اینترنت پیگیری کنید. جهت پیگیری خودروهای سرقتی (استعلام ماشین سرقتی) به سامانه ی postyafteh.post.ir مراجعه کنید. در این قسمت می توانید لیست خودروهای گمشده و پیگیری سرقت موتور سیکلت و ردیابی موتورسیکلت سرقتی را جستجو کنید.

پست یافته.jpg

ورود به سایت اعلام سرقت خودرو

همان گونه که در مقدمه نیز به آن اشاره کردایم سایت اعلام سرقت خودرو  وجود نداشته و سامانه پست یافته در ارتباط با مدارک و پلاک خودرو گم شده که می توانید امورات مربوط به پیگیری آن را انجام دهید. باز هم به این موضوع اشاره میکنیم که  پیگیری خودرو گم شده در  سایت postyafteh.post.ir وجود ندارد.

در واقع سایت ثبت سرقت خودرو به  آدرس postyafteh.post.ir تنها امکان ثبت مدارک مفقودی پلاک ربوده شده و موارد دیگر را خواهد داشت نه ثبت خودرو.

مدارک لازم برای اعلام سرقت خودرو

  1. ارائه اصل سند مالکیت ماشین که توسط پلیس راهور ناجا صادر شده است.
  2. ارائه اصل کارت مشخصات ماشین
  3. گواهی نشان دهنده تصفیه شدن جرایم معوقه
  4. مدارکی در راستای احراز محل سکونت مالک در آدرس اعلام شده
  5. ارائه بیمه نامه شخص ثالث
ادامه مطلب
سامانه راهبر بنیاد مسکن svs.bonyadmaskan.ir

طبق آمار سرقت خودرو در ایران بیشترین آمار سرقت اتومبیل به استان‌های البرز، تهران، اصفهان، خراسان و خوزستان اختصاص دارد مراحل پیگیری سرقت خودرو های مسروقه از طریق سامانه، مستلزم گذراندن دو مرحله ی مذکور و اعلام سرقت خودرو می باشد. بنابراین بعد از آن که از سرقت یا گم شدن خودرو آگاه شدید سریعا با پلیس 110 و کلانتری هماهنگ نمایید.

برای ورود به سایت پست یافته و استفاده از خدمات مختلف ان می بایست ابتدا به این سامانه وارد شوید. برای ورود به این سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه پست یافته یعنی postyafteh.post.ir را وارد نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت پست یافته وارد خواهید شد.

ورود به سایت پست یافته

بعد از ورود به صفحه اصلی می توانید بر روی گزینه ورود کلیک کنید. با ورود اطلاعات کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور می توانید به پنل کاربری خود در سامانه پست یافته postyafteh.post.ir وارد شوید.

در سایت پست یافته با استفاده از روش های مختلفی از جمله جستجو با مشخصات فردی ، جستجو با کد ملی و جستجو با پلاک برای جستجو در میان مدارک گمشده اقدام نمایید.

سایت پست یافته یکی از بهترین و پرکاربردترین سامانه های خدمات رسان در ایران به شمار می آید، در صورتی که مدارک خود را گم کرده باشید و این مدارک توسط فردی پیدا شده و به صندوق پست تحویل داده شده باشند، می توانید با مراجعه به این سامانه در میان مدارک پیدا شده به جستجو بپردازید امکان جستجو در میان مدارک و اشیاء گمشده یکی از خدمات مفید و مهمی است که توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. سایت پست یافته با آدرس اینترنتی postyafteh.post.ir در دسترس می باشد.

nahannama how to register car thef num1 1 e1688550030298

به طور کلی روش‌های مختلفی در خصوص سرقت یک اتومبیل وجود دارد. یکی از راحت‌ترین روش‌های سرقت خودرو به وسیله شکستن شیشه با ابزار‌های مخصوص میسر است یکی دیگر از روش‌های بسیار رایج سرقت خودرو، ایجاد اختلال در عملکرد دزدگیر است. بی شک خطر سرقت خودرو در برهه‌های زمانی مختلف تهدید کننده‌ی مالکان اتومبیل است.

روش‌های مختلف پیدا کردن خودرو سرقتی

اعلام سرقت خودرو به پلیس ۱۱۰

رایج‌ترین علت سرقت خودرو، سهل انگاری از جانب مالک است. نخستین گام برای پیدا کردن خودرو سرقتی مطلع سازی پلیس ۱۱۰ است. در صورتی که گزارش سرقت خودرو به پلیس شکل نگرفته باشد و سارق با اتومبیل سرقتی مرتکب یک جرم شود، مالک خودرو متخلف تلقی می‌شود. علاوه بر این، بهتر است بدانید وجود مدارک اصلی در خودرو یک خطر تهدید کننده است. زیرا در صورت سرقت خودرو با مدارک، امکان اثبات ادعا به ندرت شکل می‌گیرد.

پیدا کردن خودرو به وسیله ردیاب ماهواره‌ای

به طور کلی آسان‌ترین روش در خصوص ارتقا امنیت خودرو و تسریع روند پیدا کردن اتومبیل سرقتی بهره گیری از ردیاب ماهواره‌ای می‌باشد ردیاب ماهواره‌ای با گزارش موقعیت مکانی خودرو کمک شایانی در پیدا کردن اتومبیل می‌کند. ردیاب یا GPS با بهره گیری از قطعات با کیفیت و بهترین تکنولوژی‌های دنیا در خصوص موقعیت دقیق خودرو، اطلاعات و خدمات دقیقی را به مالک ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه ری

بررسی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی

یکی از روش‌های حائز اهمیت پیدا کردن خودرو سرقتی دریافت استعلام در پارکینگ است. زمانی که بدون توجه به علائم و تابلو‌های پارک ممنوع اقدام به تعبیه خودرو می‌کنید، احتمال انتقال خودرو به پارکینگ توسط پلیس راهور به وفور وجود دارد.

اگر خودرو به وسیله پلیس به پارکینگ منتقل شده باشد، یک پیام در خصوص موقعیت مکانی پارکینگ به مالک خودرو ارسال می‌گردد؛ لذا توصیه می‌شود قبل از اعلام سرقت خودرو به اداره آگاهی، تلفن همراه را چک نمایید.

شما می‌توانید برای دریافت استعلام خودرو شماره پلاک اتومبیل را به شماره ۳۰۰۰۵۳۵۳ ارسال نمایید. همچنین می‌توانید با برقراری تماس با پلیس ۱۱۰ استعلام دریافت نمایید.

در صورتی که از انتقال خودرو به پارکینگ اطمینان حاصل کردید به وسیله‌ی مدارک مورد نیاز اعم از شناسنامه، کارت ملی، کارت خودرو … در راستای خارج سازی خودرو اقدام نمایید.

روش‌های پیشگیری از سرقت خودرو

• ارتقا امنیت خودرو با نصب دزدگیر، ردیاب، قفل‌های پیشرفته و شیشه‌های باکیفیت
• عدم تعبیه خودرو در کنار خروجی شهر
• بررسی کارت شناسایی مأموران
• کسب اطمینان حاصل از قفل درب‌های خودرو
• تعویض قفل خودرو کارکرده
• عدم تعبیه وسایل قیمتی و با ارزش در خودرو
• انتخاب پارکینگ و کارواش معتبر
• پوشش سرقت با بیمه بدنه
• درخواست فرایند بکسل کردن از مراکز معتبر
• در نظر گرفتن تصادفات ساختگی
• عدم تقبل نوشیدنی از افراد غریبه

روش‌های مختلفی در خصوص پیدا کردن اتومبیل سرقتی اعم از بررسی دوربین‌های مدار بسته، اطلاع رسانی به مراکز پلیس انتظامی، دریافت استعلام خودرو سرقتی در پارکینگ، ردیاب ماهواره‌ای و جست و جو خودرو در اوراق فروشی‌ها وجود دارد.
آسان‌ترین روش پیدا کردن خودرو سرقتی بهره گیری از ردیاب است. ردیاب یا GPS با ارائه موقعیت مکانی خودرو کمک شایانی در روند پیدا کردن آن می‌کند.

یکی دیگر از روش‌های کارآمد پیدا کردن اتومبیل سرقتی، اعلام سرقت خودرو به پلیس آگاهی است. نیروی انتظامی برای دستگیری سارق اقدام به ارائه پلاک خودرو به مراکز مختلف آگاهی می‌کند بهتر است بدانید اگر دیر در راستای اعلام سرقت خودرو به پلیس آگاهی اقدام کنید و سارق با خودرو شما جرمی را متخلف شود، شما به عنوان مجرم شناخته می‌شوید.

سایت پلیس من police-man.ir ، سامانه ای است که به منظور سهولت و تسریع دسترسی مردم به خدمات مختلف نیروی انتظامی راه اندازی شده است این سامانه با آدرس اینترنتی police-man.ir در دسترس بوده وکاربران می توانند با مراجعه به این سامانه برای دانلود اپلیکیشن پلیس من مراجعه نموده و بسیاری از خدمات که پیش از این به صورت حضوری انجام می پذیرفت را با مراجعه به سامانه و استفاده از اپلیکیشن پلیس به صورت غیر حضوری انجام نمایند.

قابلیت ثبت سرقت خودرو در اپلیکیشن پلیس من ایجاد شد

در صورت سرقت وسیله نقلیه، مالک خودرو می تواند با ورود به نرم افزار موبایلی پلیس من به آدرس epolice.ir و از طریق شماره تلفن متعلق به خود، نسبت به ثبت اطلاعات خودروی سرقتی در کمترین زمان ممکن اقدام و برای انجام تشریفات انتظامی و قضائی پرونده به کلانتری اعلامی از سوی نرم افزار مراجعه کنند.»
 
مالکان خودروهای مسروقه ای که قبلا نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده اند می توانند با وارد کردن شماره پلاک وسیله نقلیه یا وی.آی.ان خودرو (کد۱۷ رقمی پشت کارت خودرو) و شماره پرونده تشکیل شده، وضعیت کشف خودروی خود را از نرم افزار یاد شده مورد استعلام قرار دهند این بخش در نرم افزار موبایلی با هدف اطلاع رسانی به مالکان خودروهای مسروقه راه اندازی شده است و برای تحویل خودرو می‌بایست به پلیس آگاهی محل وقوع سرقت مراجعه کرد.»
 
برنامه پلیس من
در گذشته برای گرفتن خلافی خودرو، استعلام ممنوع الخروجی، ارائه درخواست تمدید گذرنامه و یا حتی مشاهده نمرات منفی یک گواهینامه باید به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه می‌کردیم. حالا اما نیروی انتظامی با توسعه برنامه پلیس من برای پلتفرم تلفن همراه اندروید و iOS نیازهای کاربران از مراجعه حضوری را کاهش داده است تا در بازه زمانی کرونا از ورود به صف‌های شلوغ پلیس + ۱۰ خودداری کنیم. پلیس من را می‌توانیم به عنوان برنامه پلیس + ۱۰ نیز بدانیم که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و قطعا برای هر شهروند ایرانی، نیاز به استفاده از این اپلیکیشن را خواهد داشت.
 
سامانه پلیس من با هدف سهولت در دسترسی مردم به خدمات الکترونیک انتظامی با همکاری و هماهنگی فاوا ناجا تهیه و تولید شده است. برنامه ریزی برای توسعه خدمات هوشمند به منظور ایجاد تحول در ارائه خدمت به مردم سرلوحه کاری این شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا  قرار گرفته است تا خدمت رسانی با سرعت و دقت بیشتر ارائه شود.
 

در صورت سرقت وسیله‌نقلیه، مالک خودرو می‌تواند با ورود به نرم‌افزار موبایلی پلیس من (دریافت از طریق آدرس epolice.ir) و با استفاده از شماره تلفن متعلق به خود، نسبت به ثبت اطلاعات خودروی سرقتی در کمترین زمان ممکن اقدام و برای انجام تشریفات انتظامی و قضائی پرونده به کلانتری اعلامی توسط نرم‌افزار مراجعه کنند.

ادامه مطلب
سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ssaa.ir

نحوه ثبت سرقت خودرو در پلیش من

متقاضیان در وهله نخست برای دریافت این اپلیکیشن باید به سایت epolice.ir مراجعه و این نرم‌افزار را دریافت کنند، پس از دریافت و نصب این اپلیکیشن، باید تلفن‌همراه متعلق به نام خود را در آن وارد کنند البته کدملی نیز باید با شماره تلفن‌همراه لینک باشد.

اکنون پس از نصب این نرم‌افزار اگر خدای ناکرده خودروی کاربر سرقت شود، می‌توانند در همان لحظه مسروقه بودن خودرو را در اپلیکیشن مذکور ثبت کنند، سپس سرقت خودروی مذکور در سیستم مسروقات پلیس سراسر کشور ثبت شده و باعث می‌شود از فرصت طلایی که بعضاً برای ثبت خودروهای مسروقه از دست می‌رفت، جلوگیری شود.

 مراجعات بعدی مالباخته به دستگاه‌های انتظامی نیز پس از ثبت مسروقه بودن خودرو، انجام می‌شود یعنی با انجام این کار به سرعت‌العمل در کشف خودروی مسروقه کمک خواهد شد.

آموزش تصویری ثبت سرقت خودرو در پلیش من

در ابتدا می بایست به برنامه پلیس من در گوشی خود مراجعه کنید بعد از  ورود به گزینه خدمات پیشگیری مراجعه کنید.

من

بعد از کلیک  بر روی گزینه موزد نظر به صفحه دیگری منتقل می شوید سپس بر روی گزینه جدید ثبت سرقت خودرو مطابق عکس قرار گرفته در زیر انتخاب می کند.

سرقت ماشین

سپس فرد به مرحله بعد منتقل شده و در پنجره باز شده مطابق تصویر زیر با انتخاب گزینه بله به انجام مراحل احراز هویت خواهد پرداخت.

کاربر جهت احراز هویت به صفحه بعد منتقل شده و در این صفحه نیاز به وارد نمودن شماره ملی خواهد داشت. سپس به صفحه بعد منتقل شده و بایستی شماره پلاک خودرو، تاریخ و ساعت سرقت و مکان سرقت را درج نموده و بر روی دکمه ثبت سرقت ضربه بزند.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی
سرقت خودرو 2

در صورت کلیک بر روی گزینه ثبت سرقت خودرو با استفاده از اپلیکیشن پلیس من به اتمام رسیده و فرد موفق به انجام این کار می شود. و می بایست منتظر تماس از اگاهی باشید.

در صورت قصد دانلود برنامه پلیس من در ادامه بر روی  باکس های زیر کلیک کنید.

برنامه پلیس من
سؤالات متداول سایت ثبت سرقت خودرو postyafteh.post.ir

1- تماس با پلیس 110 برای یافتن خودرو سرقتی
2- چک کردن دوربین های مدار بسته برای پیدا کردن خودرو دزدیده شده
3- چک کردن جریمه راهنمایی و رانندگی برای پیدا کردن خودرو سرقت شده
4- سر زدم به گاراژها و اوراقی‌ها برای یافتن خودرو سرقتی
5- استعلام خودرو سرقتی در پارکینگ

 

1- تماس با پلیس 110 برای یافتن خودرو سرقتی
2- چک کردن دوربین های مدار بسته برای پیدا کردن خودرو دزدیده شده
3- چک کردن جریمه راهنمایی و رانندگی برای پیدا کردن خودرو سرقت شده
4- سر زدم به گاراژها و اوراقی‌ها برای یافتن خودرو سرقتی
5- استعلام خودرو سرقتی در پارکینگ

 

پس از سرقت خودرو برای دریافت خسارت از بیمه باید مدارک ذیل را ارائه دهید:

  • اصل و کپی سند و کارت خودرو مسروقه
  • ارائه مدارک شناسایی فرد بیمه‌گذار مانند کارت ملی، شناسنامه و گواهینامه
  • اصل و کپی بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث
  • صورت جلسه سرقت خودرو که توسط پلیس تهیه گشته است.
  • درصورت خرید اقساطی خودرو باید معرفی‌نامه از شرکت‌های لیزینگ ارائه گردد.
  • اصل گزارش تهیه شده توسط افسر پلیس
  • گواهی عدم خلافی خودرو
  • برگه استعلام عدم کشف خودرو توسط پلیس
  • تمامی سوئیچ‌های خودرو
  • تعیین ارزش خودرو توسط کارشناس مربوطه در شرکت بیمه
  • فاکتور مربوط به لوازم جانبی خریداری شده برای خودرو مسروقه
  • انتقال دادن مالکیت خودرو مذکور از مالک به فعلی به شرکت بیمه
  • پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه پس از کسر نمودن فرانشیز و سایر کسورات
  1. مرحله اول: تماس با پلیس 110 و اعلام محل دقیق سرقت و تکمیل اطلاعات برگه اظهارات
  2. مرحله دوم: مراجعه به نزدیکترین کلانتری، گزارش سرقت خودرو و ارائه مدارک خودرو به قسمت تجسس کلانتری

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت سرقت خودرو postyafteh.post.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا