سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

در قانون مجازات اسلامی ماده 25، محکومیت های کیفری موثر و تعداد سال های محرومیت از حقوق اجتماعی در ارتباط با آن ها بیان شده است. در صورتی که فردی مرتکب ، جرایم شود که محکومیت های بیان شده را به دنبال داشته باشد از برخی حقوق اجتماعی محروم می گردد. در صورت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه توسط این افراد، این سوابق پیشین در آن درج خواهد شد.

برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید. بدیهی است که گرفتن عدم سوء پیشینه اینترنتی فرآیند راحتتری بوده و از اتلاف وقت و زمان و انرژی جلوگیری می کند.

سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

پیش از این فرآیند دریافت گواهی عدم سوء پیشینه به صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی انجام می پذیرفت، ولی در حال حاضر دسترسی به این خدمت با مراجعه به سامانه مربوطه امکان پذیر است.

افراد مختلف که نیاز به ارائه این گواهی به مراجع و ارگان ها را دارند می توانند با مراجعه به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه که در واقع بخشی از سامانه عدل ایران است برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اینترنتی مراجعه نمایند.

تحصیلی

ورود به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

سامانه عدل ایران درگاه خدمات الکترونیکی رسمی قوه قضاییه جمهوری اسلامی می باشد، که با نام های دیگری نظیر سامانه ثنا نیز شناخته می شود. این سامانه با هدف انجام خدمات قضایی به صورت غیر حضوری و الکترونیک راه‌ اندازی شده است و کاربران می توانند با مراجعه و ورود به این سامانه از امکانات مختلف ارائه شده نظیر دریافت ابلاغیه به صورت الکترونیکی، ثبت درخواست گواهی عدم سوء‌ پیشینه، پیگیری روند پرونده‌ها و … استفاده نمایید.

ادامه مطلب
سامانه گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

یکی از سامانه های پرکاربرد سامانه گواهی عدم سوء پیشینه عدل ایران می باشد، که افراد مختلف می توانند با ورود به این سامانه و طی مراحل برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که برای استفاده از این خدمات و صدور گواهی عدم سوء پیشینه به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری می بایست پیش از این در سامانه ثنا ثبت نام نموده و مراحل لازم را طی نموده باشید.

استفاده از بیشتر خدمات و امکانات سایت عدل ایران، نیاز به داشتن رمز سامانه ثنا دارد به همین علت ثبت نام در سامانه ثنا و داشتن رمز برای استفاده از بیشتر امکانات سامانه عدل ایران ضروری می باشد.

برای ورود به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه عدل ایران وارد شوید، به این منظور در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه عدل ایران adliran.ir  را وارد نموده و سرچ نمایید، پس از این به طور مستقیم به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه عدل ایران وارد خواهید شد و با انجام مراحل می توانید برای دریافت و پیگیری سوء پیشینه خود اقدام نمایید.

ورود به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه عدل ایران بر روی گزینه سامانه گواهی عدم سوء پیشینه کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

در ادامه مطلب نحوه گرفتن سوء پیشینه از سامانه ثنا را توضیح خواهیم داد.

 

دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اینترنتی از سامانه ثنا

همان طور که پیش از این هم اشاره شد با مراجعه به سامانه عدل ایران که با نام ثنا هم شناخته می شود می توانید گواهی عدم سوء پیشینه فوری خود را دریافت نمایید.

برای این منظور ابتدا به روش گفته شده به سامانه عدل ایران وراد شوید، بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه سامانه گواهی عدم سوء پیشینه کلیک کنید.

ادامه مطلب
سامانه خودروهای گازسوز کشور irngv.mimt.gov.ir

نحوه ورود به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

همان طور که پیش از این هم اشاره شد باید پیش از این در سامانه ثنا ثبت نام نموده باشید تا بتوانید با ورود اطلاعات لازم به حساب کاربری خود وارد شده و از خدمات الکترونیک قضایی استفاده نمایید.

بعد از کلیک بر روی گزینه سامانه گواهی عدم سوء پیشینه به صفحه جدید ثبت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه وارد می شوید.

در این صفحه شماره ملی ثبت شده در سامانه ثنا و رمز عبور خود را در کادر مخصوص آن وارد نموده و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

ثبت درخواست استعلام در سامانه عدم سوء پیشینه

پس از این، از طرف سامانه رمز موقتی به شماره تلفن همراه شما که پیش از این در سامانه ثنا ثبت نمودید ارسال خواهد شد، کد دریافت شده را در کادر مربوط به آن وارد نمایید.

پس از انجام این مراحل خواهید توانست به پنل کاربری خود در سامانه گواهی عدم سوء پیشینه وارد شده و برای پیگیری سوء پیشینه با کد ملی اقدام نمایید.

پس از ورود به حساب کاربری در سامانه گواهی عدم سوء پیشینه با عبارت « ثبت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه » روبرو می شوید ، بر روی این عبارت کلیک کنید.

پس از این شما به صفحه ی جدیدی هدایت می شوید که اطلاعات شما در آن نمایش داده می شود. در این صفحه می بایست در قسمت مربوط به واحد قضایی بررسی کننده ، با توجه به محل سکونت و شهر خود، واحد مورد نظر را انتخاب نمایید.

پس از این که فرم را تکمیل نمودید گزینه ثبت موقت درخواست را بفشارید. تا درخواست گواهی عدم سوء پیشینه برای شما در سامانه گواهی عدم سوء پیشینه ثبت شود. بعد از انجام این مرحله گزینه مرحله بعدی را کلیک نمایید.

مرحله جدید مربوط به پرداخت هزینه گواهی عدم سوء پیشینه می باشد و باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. به این منظور بر روی گزینه محاسبه هزینه کلیک کنید و در ادامه گزینه موجود در انتهای صفحه مبنی بر پرداخت هزینه را بفشارید.

ادامه مطلب
سامانه انتقال سهام متوفیان به وارث csdiran.com

 

پس از این باید با استفاده از درگاه بانکی نسبت به واریز مبلغ مورد نظر اقدام نمایید. تا اینجای کار شما برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه درخواست دادید و باید منتظر جواب استعلام سوء پیشینه خود باشید.

توجه داشته باشید که زمانی که گواهی عدم سوء پیشینه شما ابلاغ شود با پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در ادامه این مقاله می توانید نحوه دریافت جواب گواهی عدم سوء پیشینه از سامانه ثنا را نیز مطالعه بفرمایید.

 

دریافت جواب گواهی عدم سوء پیشینه از سامانه ثنا 

معمولا حدود 48 ساعت بعد از ثبت درخواست دریافت گواهی سوء پیشینه، می توانید بر ای دریافت جواب گواهی عدم سوء پیشینه از سامانه ثنا اقدام نمایید.

دقت داشته باشید که پس از دریافت پیامک مبنی بر صدور گواهی عدم سوء پیشینه می توانید با مراجعه به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه برای دریافت جواب استعلام خود اقدام نمایید.

برای دریافت جواب گواهی عدم سوء پیشینه از سامانه گواهی عدم سوء پیشینه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا بر طبق توضیحات گفته شده به « درگاه خدمات الکترونیک قضایی » وارد شوید.

از میان منوی موجود در صفحه بر روی گزینه سامانه ابلاغ خدمات الکترونیک قضایی و پس از آن سامانه اصلی ابلاغ خدمات الکترونیک قضایی کلیک نمایید.

دریافت جواب استعلام در سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

در صورتی که سامانه ی اصلی دچار اختلال و یا قطعی بود می توانید از سامانه ی پشتیبان هم استفاده کنید.

نحوه دریافت جواب استعلام در سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

مراحل ورود به سامانه ثنا را انجام دهید یعنی کد ملی ثبت شده در ثنا و رمز عبور خود را وارد نمایید و گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

سامانه گواهی عدم سوء پیشینه دریافت جواب

پس از ورود به سامانه ابلاغ می توانید برای مشاهده جواب استعلام سوء پیشینه اقدام کنید. از میان گزینه ها، گزینه مشاهده ابلاغیه های جدید را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب
سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

پس از این با مشاهده ابلاغیه های جدید می توانید جواب گواهی عدم سوء پیشینه خود را مشاهده نمایید و با استفاده از گزینه ای موجود از آن پرینت تهیه نمایید.

 

برای ورود مستقیم به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه عدل ایران کلیک کنید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه گواهی عدم سوء پیشینه، نحوه گرفتن سوء پیشینه اینترنتی، دریافت جواب گواهی عدم سوء پیشینه و … پرداختیم. در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

تحصیلی
سؤالات متداول سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از سامانه گواهی عدم سوء پیشینه اقدام نمایید.


سامانه گواهی عدم سوء پیشینه در واقع بخشی از سامانه عدل ایران می باشد، برای مراجعه به این سامانه ، باید به سایت عدل ایران وارد شوید.

در این خصوص در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع کامل از روند دریافت استعلام سوء پیشینه به متن مقاله مراجعه نمایید.
سامانه گواهی عدم سوء پیشینه در واقع بخشی از سامانه عدل ایران می باشد، برای مراجعه به این سامانه ، باید به سایت عدل ایران وارد شوید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گواهی عدم سوء پیشینه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا