سامانه گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گزینش نیروی انتظامی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه گزینش نیروی انتظامی با آدرس اینترنتی gozinesh.police.ir ، سایت رسمی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت در زمان مشخص، برای ثبت نام و انجام مراحل گزینش نیروی انتظامی در هر دو مقطع افسری و درجه داری اقدام نمایند.


ممکن است بسیاری از داوطلبان استخدام در مجموعه نیروی انتظامی با نحوه ورود به سایت و مراحل ثبت نام سامانه آشنا باشند. در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به توضیح در رابطه با سامانه گزینش نیروی انتظامی، نحوه ورود به سایت و انجام مراحل ثبت نام و … خواهیم پرداخت.

سامانه گزینش نیروی انتظامی

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله و در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای خدمت در این مجموعه اقدام به استخدام نیرو در دو مقطع افسری و درجه داری و از بین داوطلبان واجد شرایط می نماید.

امروزه بیشتر مراحل مربوط به ثبت نام آزمون های استخدامی ارگان ها و مراکز مختلف به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت انجام می پذیرد. نیروی انتطامی جمهوری اسلامی ایران نیز به منظور تسهیل و تسریع فرآیند نام نویسی متقاضیان استخدام ، اقدام به راه اندازی سامانه ای نموده است .

علاقه مندان به استخدام در نیروی انتظامی کشور می توانند در زمان مقرر شده با مراجعه به این سامانه برای تکمیل فرم اطلاعات فردی و انجام دیگر مراحل مربوط به ثبت نام اقدام نمایند. سامانه گزینش نیروی انتظامی با نشانی اینترنتی gozinesh.police.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی  » سامانه سخا نظام وظیفه

ورود به سامانه گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

سامانه گزینش نیروی انتظامی، سامانه ای جامع زیر نظر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی فرآیندهای مربوط به استخدام متقاضیان فعالیت در این مجموعه از جمله ثبت نام، گزینش و استعلامات تخلفات و … از طریق آن انجام می پذیرد. متقاضیان استخدام افسری و درجه داری نیروی انتظامی می توانند برای انجام مراحل ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه از طریق این سامانه اقدام کنند.

همان طور که اشاره شد مراحل مربوط به استخدام درجه داری نیروی انتظامی نیز به طور معمول هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق این سایت انجام می گیرد و متقاضیان استخدام در سمت درجه داری نیروی انتظامی باید به این سامانه gozinesh.police.ir مراجعه و فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند.

برای ورود به سامانه گزینش نیروی انتظامی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی gozinesh.police.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت استخدامی نیروی انتظامی وارد خواهید شد و می توانید برای انجام مراحل ثبت نام اقدام کنید.

سامانه گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

پس از ورود به صفحه اصلی سایت، چنانچه پیش از این در سامانه نام نویسی کرده اید و دارای اطلاعات کاربری می باشید می توانید با تکمیل اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور و کلیک بر روی گزینه ورود به حساب کاربری خود در سامانه گزینش نیروی انتظامی وارد شده و امور مربوط به ثبت نام را انجام دهید.

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس +10

ثبت نام در سامانه گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

داوطلبان علاقه مند استخدام در نیروی انتظامی باید پیگیر تمامی اطلاعیه های مربوط به استخدام نیروی انتظامی باشند، این افراد می توانند با مراجعه به سایت police.ir از استخدامی های جدید نیروی انتظامی و زمان های مقرر شده برای تکمیل مدارک و دیگر مراحل ثبت نام، جزئیات شرایط و ضوابط مندرج و … اطلاع پیدا نمایید. سپس در صورت دارا بودن کلیه شرایط می توانید با ورود به سامانه گزینش نیروی انتظامی فرم ثبت نام خود را تکمیل کنید.

همان طور که پیش از این اشاره شد برای انجام مراحل ثبت نام می بایست ابتدا در سامانه گزینش نیروی انتظامی ثبت نام نمایید. به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید می توانید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به استخدام را مشاهده کنید، پس از مطالعه موارد گفته شده، برای ادامه روند گزینه پذیرش شرایط و ثبت نام را کلیک نمایید.

در پنجره جدید کلیه اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی، نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، مقطع تحصیلی و … را به صورت صحیح تکمیل کنید. در انتهای مراحل گزینه ثبت نام را بفشارید.

در پنجره بعد پیغامی مشاهده می کنید که اعلام می کند برای نام کاربری و رمز عبور باید از کد ملی خود استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت سازمان نظام وظیفه

نحوه ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی

تا اینجا در باره ی نحوه ورود و ثبت نام در سامانه گزینش نیروی انتظامی توضیح دادیم. پس از انجام ثبت نام در سامانه باید مجددا به سامانه وارد شوید. این بار، در کادرهای مخصوص به نام کاربری و کلیه عبور، کد ملی خود را وارد و گزینه ورود را بفشارید.

ورود در سامانه گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

پس از اولین ورود به سامانه باید ابتدا اقدام به تغییر رمز عبور خود و انتخاب رمز عبور ایمن تری کنید. کلمه عبور مد نظر خود و تکرار کلمه عبور را وارد نموده و گزینه ذخیره را بفشارید. دقت داشته باشید که در دفعات بعد برای ورود به سایت باید از کلمه عبور جدید استفاده کنید.

پس از ورود به سایت باید کلیه اطلاعات خواسته شده ( اطلاعات فردی، اطلاعات تکمیلی فرد و … ) را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات گزینه تایید را کلیک نمایید.

بعد از انجام کلیه مراحل و در پایان به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد. دریافت کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام است و اگر کد رهگیری دریافت نکرده اید به این معناست که مراحل ثبت نام خود را به طور کامل و صحیح انجام نشده است.

دقت داشته باشید که این کد رهگیری را برای ادامه مراحل و استفاده باید نگهداری نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت gozinesh.police.ir کلیک کنید.

در این مطلب در مورد  سامانه گزینش نیروی انتظامی، نحوه ورود به این سامانه gozinesh.police.ir ، انجام ثبت نام و مراحل نام نویسی استخدامی نیروی انتظامی و… توضیحات لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

علاقه مندان به استخدام در نیروی انتطامی کشور می توانند در زمان مقرر شده با مراجعه به سامانه گزینش نیروی انتظامی برای تکمیل فرم اطلاعات فردی و انجام دیگر مراحل مربوط به ثبت نام اقدام نمایند.

این سایت با نشانی ایترنتی gozinesh.police.ir در دسترس می باشد.

در این مورد در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. به متن بالا مراجعه نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گزینش نیروی انتظامی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا