سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir

متقاضیان دریافت وام ازدواج 1402 می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام وام ازدواج برای انجام ثبت نام خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند. این متقاضیان باید دارای شرایط لازم بوده تا بعد از طی مراحل موفق به اخذ این تسهیلات شوند.

وام ازدواج یکی از تسهیلاتی است که بسیاری از جوانان در هنگام ازدواج و تشکیل خانواده تمایل به دریافت آن دارند ، یکی از دلایل این امر می تواند نرخ سود کم تسهیلات ازدواج باشد.

سایت ثبت نام وام ازدواج با آدرس اینترنتی ve.cbi.ir در دسترس می باشد و زوجین واجد شرایط دریافت این وام می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدوج، برای انجام ثبت نام و طی مراحل مربوط به آن اقدام نمایند.

در ادامه این مقاله به توضیح بیشتر در رابطه با سایت ثبت نام وام ازدواج، ve.cbi.ir، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام وام ازدواج

وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که از سوی بانک مرکزی در اختیار جوانان واجد شرایطی که در صدد ازدواج هستند قرار می گیرد. زوج های واجد شرایطی که تمایل به دریافت این نوع تسهیلات دارند می توانند با ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir و انجام ثبت نام و طی مراحل برای دریافت این وام اقدام نمایند.

طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور، میزان مبلغ در نظر گرفته شده برای وام ازدواج سال 1402، مبلغ صد و هشتاد میلیون تومان می باشد. زوجین می بایست برای بهره مندی از این تسهیلات با مراجعه به سایت ثبت نام وام ازدواج، برای دریافت این تسهیلات ثبت نام نمایند.

ادامه مطلب
سایت ثبت سرقت خودرو postyafteh.post.ir

متقاضيان دريافت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج، پس از ثبت نام در سامانه و انجام پذيرش توسط شعب بانک های مختلف، حداکثر تا مدت 60 روز فرصت دارند تا مدارک لازم را در شعبه مورد نظر تکمیل نمایند. در صورت عدم تکميل مدارک لازم در این بازه زمانی، نام متقاضي تسهیلات حذف خواهد شد تا دیگر متقاضیان امکان دریافت و بهره مندی از این مزایا را داشته باشند.

توجه داشته باشید که سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با آدرس ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی موجود در کشور جهت ثبت نام متقاضیان تسهیلات ازدواج می باشد و متقاضیان باید برای دریافت تسهیلات به این سامانه مراجعه نمایند

 

ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir

سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir با آدرس اینترنتی 1402، از سوی بانک مرکزی، در راستای ارائه تسهیلات ازدواج به زوج ها راه اندازی شده است. افراد مختلف می توانند برای ثبت نام در این سامانه، با ورود به سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، بخش ثبت نام جدید برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. همچنین متقاضیان می توانند برای مشاهده وضعیت درخواست وام ازدواج و اطلاع از روند آن، از بخش مشاهده وضعیت، اقدام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج باید به این ترتیب عمل نمایید.

در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی ve.cbi.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت ثبت نام وام ازدواج وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت نام یا پیگیری روند دریافت تسهیلات خود اقدام نمایید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن تامین اجتماعی من my.tamin + دانلود اپلیکیشن تامین من ios و اندروید

سایت ثبت نام وام ازدواج

نحوه ثبت نام وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir

پیش از این ثبت نام وام ازدواج با مراجعه حضوری به شعب بانک ها و تکمیل فرم ها و مراحل مختلف انجام می پذیرفت ولی اکنون متقاضیان دریافت این گونه تسهیلات می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام وام ازدواج، ثبت نام اولیه خود در این سامانه را به صورت غیر حضوری انجام نمایند.

در صورتی که داوطلب دریافت وام 180 میلیونی در سال 1402 هستید باید بعد از مراجعه به سامانه فرم ثبت نام وام ازدواج را تکمیل نمایید تا در صف ثبت نام وام ازدواج استان خود قرار بگیرید.

در ادامه در خصوص نحوه ثبت نام وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir توضیحات لازم ارائه خواهد شد.

  • ابتدا به سایت ثبت نام وام ازدواج با آدرس اینترنتی ve.cbi.ir وارد شوید.
  • بعد از ورود به این سامانه بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج

  • شرایط و دستورالعمل مربوط به اخذ وام ازدواج را به صورت دقیق مطالعه نمایید.
  • از منوی سمت راست ، گزینه ثبت نام جدید را انتخاب نمایید.

ثبت نام در سایت ثبت نام وام ازدواج

  • هر یک از زوجین می بایست به صورت جداگانه اقدام به تکمیل فرم های ثبت نام وام ازدواج نماید. فرم های ثبت نام و اطلاعات خواسته شده ( اطلاعات هویتی، اطلاعات محل سکونت، اطلاعات مربوط به ازدواج، اطلاعات مربوط به بانک و …) را به صورت دقیق تکمیل کنید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام وام ازدواج

  • پس از انجام صحیح این مراحل کد رهگیری 10 رقمی به شما ارائه خواهد شد. این کد رهگیری را می بایست برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.
  •  
  • پس از طی چند روز از ثبت نام ، سامانه شعبه‌‌ همان بانکی که انتخاب کرده‌اید را برای ادامه مراحل دریافت وام ازدواج معرفی می کند. پس از این می بایست به صورت حضوری و با مراجعه به شعبه بانک برای انجام سایر مراحل دریافت وام ازدواج اقدام نمایید.

 

شرایط دریافت وام ازدواج

متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواح باید دارای تمامی شرایط لازم برای دریافت وام بوده تا بتوانند بعد از ثبت نام در سایت ثبت نام وام ازدواج برای انجام مراحل مختلف دریافت وام و اخذ وام اقدام نمایند. از جمله شرایط دریافت وام ازدواج می توان به موارد زیر اشاره نمود.

داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران : متقاضیان باید دارای تابعیت ایرانی باشند. شهروندان ایرانی که در خارج از کشور ازدواج کرده اند نیز می توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام نمایند، این افراد می توانند در صورت تایید گواهی ازدواج توسط سفارت جمهوری اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند

توجه داشته باشید که در صورتی که در گواهی ازدواج مهر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران ثبت شده باشد این گواهی به عنوان سند ازدواج تلقی خواهد شد و زوجین می تواند با استفاده از این گواهی برای دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

عقد رسمی و دفتری بعد از سال 1398 : افرادی که تاریخ عقد آن‌ها از سال 1398 به بعد باشد می توانند برای دریافت وام ازدواج 1402 اقدام نمایند.

دریافت نکردن وام ازدواج در گذشته : زوجین فقط یک بار مجاز به دریافت تسهیلات مربوط به ازدواج می باشند.

داشتن کارت ملی معتبر و کد پستی محل سکونت : معرفی ضامن معتبر برای هر زوج به بانک محل دریافت تسهیلات، علاوه بر معرفی ضامن معتبر به بانک ف زوجین باید به مبلغ مورد نیاز سفته به بانک تحویل دهند.

 

برای ورود مستقیم به سامانه ثبت نام وام ازدواج 1402 کلیک کنید.

 

در مقاله بالا به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، شرایط لازم برای دریافت تسهیلات ازدواج و … پرداخته شد. در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت سامانه ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir

سامانه ثبت نام وام ازدواج 1402 با آدرس اینترنتی ve.cbi.ir در دسترس بوده و متقاضیان دریافت وام ازدواج می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در خصوص شرایط لازم برای ثبت نام در سامانه ve.cbi.ir در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاع از این مورد به متن مقاله مراجعه نمایید.

مبلغ تسهیلات ازدواج سال 1402 ، 180 میلیون تومان برای هر یک از زوجین می باشد. مدت بازپرداخت این تسهيلات 10 ساله و با نرخ کارمزد 4 درصد می باشد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا