سامانه پیگیری وام فرزند آوری ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پیگیری وام فرزند آوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

به منظور کمک به بنیان خانواده ها و افزایش نرخ فرزند آوری در کشور، دولت اقدام به ارائه تسهیلاتی از جمله وام فرزند آوری به خانواده های واجد الشرایط نموده است.

افراد دارای شرایط می توانند به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ثبت نام وام فرزند آوری برای ثبت نام خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند. پس از انجام ثبت نام می توانید به سامانه پیگیری وام فرزند آوری مراجعه نموده و از وضعیت وام درخواست شده و تعلق یا عدم تعلق این وام اطلاع پیدا نمایید.

اگر شما هم برای دریافت وام فرزند آوری درخواست خود را ثبت کرده اید و در صدد اطلاع از وضعیت درخواست خود هستید در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

در ادامه در رابطه با سامانه پیگیری وام فرزند آوری ve.cbi.ir ، نحوه ورود به سامانه و مراحل پیگیری و اطلاع از وضعیت وام توضیح داده شده است. تا پایان با ما همراه باشید.

سامانه پیگیری وام فرزند آوری ve.cbi.ir

در راستای کمک به وضعیت خانواده ها در زمان فرزند آوری و جهت حمایت از این فرهنگ و کمک به رشد نرخ زاد و ولد در کشور، دولت اقدام به ارائه تسهیلات فرزندآوری به خانواده ها نموده است.

ثبت نام وام فرزند آوری به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت ثبت نام وام فرزند آوری انجام می پذیرد، متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که ثبت نام وام مذکور رایگان بوده و در صورت واجد شرایط بودن می توانید برای ثبت درخواست اقدام نمایید.

پس از انجام ثبت نام در سایت و در انتهای مراحل یک کد رهگیری ده رقمی به شما ارئه خواهد شد(در صفحه سایت ثبت نام، نمایش داده خواهد شد و یا از طریق پیامک، به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت کردید ارسال می گردد).

پس از این می توانید با ورود به سامانه پیگیری وام فرزند آوری و انجام مراحل برای مشاهده وضعیت وام و اطلاع از تعلق یا عدم تعلق این وام اقدام کنید.

سامانه پیگیری وام فرزند آوری در واقع همان سامانه ثبت نام وام بوده و با نشانی اینترنتی ve.cbi.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام وام فرزندآوری

ورود به سامانه پیگیری وام فرزند آوری ve.cbi.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد پس از ثبت نام وام فرزند آوری یا همان تسهیلات قرض الحسنه فرزند، با داشتن اطلاعاتی از جمله شماره پیگیری وام فرزند آوری می توانید برای مشاهده وضعیت وام و اطلاع از این مورد که وام مذکور به شما تعلق می گیرد یا نه اقدام کنید.

برای ورودبه سامانه پیگیری وام فرزند آوری 1402کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی ve.cbi.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید.

پس از جستجوی نشانی اینترنتی اشاره شده به طور مستقیم به سامانه پیگیری وام فرزند آوری وارد خواهید شد و می توانید برای پیگیری وضعیت درخواست خود اقدام کنید.

سامانه پیگیری وام فرزند اوری

مقاله پیشنهادی » سامانه ثبت نام زمین برای فرزند چهارم

نحوه پیگیری وام فرزند آوری با کد ملی و کد رهگیری

متقاضیان وام فرزند آوری موظف هستند برای اطلاع از وضعیت ثبت نام خود و پیگیری روند دریافت تسهیلات مذکور، با داشتن کد ملی و کد رهگیری خود به سامانه پیگیری وام فرزند آوری و قسمت مشاهده وضعیت مراجعه نمایند و پیگیر درخواست خود باشند.

نحوه پیگیری وام فرزند آوری در سایت ve.cbi.ir در ادامه به طور کامل توضیح داده شده اشت.

ابتدا به روش گفته شده به سامانه پیگیری وام فرزند آوری وارد شوید.

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند کلیک کنید.

ورود به سامانه پیگیری وام فرزند اوری

بعد از این به صفحه جدید وارد خواهید شد، از منوی موجود در سمت راست صفحه بر روی گزینه مشاهده وضعیت کلیک کنید.

نحوه پیگیری وام فرزند آوری با کد ملی

در ادامه برای مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی سرپرست و کد ملی فرزند و کد رهگیری خود را تکمیل نمایید.

نحوه پیگیری وام فرزند آوری با کد رهگیری

  • در ادامه حاصل عبارت مندرج در صفحه را نیز در کادر مخصوص به آن تایپ نموده و در نهایت گزینه مشاهده وضعیت را بفشارید.

پس از انجام این مراحل می توانید وضعیت درخواست خود را در سامانه مشاهده نمایید.

چنانچه شعبه بانک عامل برای اعطای وام تعیین شده باشد، موضوع از طریق پیامک به  شما اطلاع رسانی خواهد شد و شما موظف هستید پس از این با به همراه داشتن مدارک خواسته شده و حداکثر طی ۱۲ روزکاری، به شعبه در نظر گرفته شده مراجعه نمایید و ادامه مراحل را به صورت حضوری پیگیری کنید.

برای ورود مستقیم به سامانه پیگیری وام فرزند آوری کلیک کنید.

همان طور که اشاره شد کلیه متقاضیان دریافت وام فرزند آوری که دارای شرایط لازم هستند می بایست پس از انجام ثبت نام برای پیگیری وضعیت درخواست خود اقدام نمایند. این افراد می توانند با ورود به سامانه پیگیری وام فرزند آوری و با داشتن کد ملی و کد رهگیری خود ، با توجه به راهنمایی های ارائه شده از وضعیت درخواست وام خود مطلع شوند.

در این مقاله در مورد سامانه پیگیری وام فرزند آوری ve.cbi.ir ، نحوه ورود و مشاهده وضعیت در این سامانه و … توضیحات لازم ارائه شد، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس با شماره های درج شده در میان بگذارید، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از طریق کامنت ها با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی  » سامانه فرزند خواندگی

سؤالات متداول سامانه پیگیری وام فرزند آوری 1402

سایت پیگیری وام فرزند آوری با آدرس اینترنتی ve.cbi.ir موجود می باشد و با مراجعه به این سامانه می توانید برای مشاهده وضعیت درخواست خود اقدام نمایید.

خیر با ورود به سایت پیگیری وام فرزند آوری و با استفاده از توضیحات ارائه شده می توانید برای مشاهده وضعیت وام اقدام نمایید.

با داشتن کد ملی سرپرست و کد ملی فرزند و همچنین کد رهگیری می توانید برای پیگیری وضعیت وام اقدام نمایید. در این مورد در متن مقاله بال به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پیگیری وام فرزند آوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا