سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام سوخت گازوئیل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل، یک سامانه اینترنتی و در واقع قسمتی از سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه ای می باشد، این سامانه به افراد حقیقی و حقوقی که دارای خودروی سنگین هستند،

این امکان را می‌دهد تا نسبت به ثبت نام و دریافت سهمیه سوخت گازوئیل اقدام کنند. با مراجعه به این سامانه و پس از انجام ثبت نام می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و برای ثبت نام سهمیه گازوئیل اقدام نمایید.

معرفی سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل

موضوع سوخت و انرژی و نحوه استفاده صحیح از این منبع مهم که در واقع امانتی متعلق به نسلهای حاضر و آینده کشور است، موضوع پر اهمیتی است. برای استفاده صحیح از این نعمت لزوم  برنامه‌ریزی و مدیریت منابع اهمیت ویژه ای دارد.

سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل با نشانی اینترنتیwww.utcms.ir به منظور ثبت و ساماندهی شرکت های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری ایجاد شده است.

کلیه شرکت ها، رانندگان و صاحبان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر کشور فعال در مناطق شهری و برون شهری می بایست برای دریافت سهمیه سوخت گازوییل و بنزین ابتدا با مراجعه به سامانه www.utcms.ir  اقدام به ثبت نام نمایند، پس از این که مراحل ثبت نام خود و ثبت درخواست در سامانه را انجام دادید در انتهای مراحل به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد.

پس از این می توانید به منظور اخذ مجوز و دریافت پروانه فعالیت و اشتغال ناوگان به مراکز شهرداری مربوط به خود مراجعه نمایید. با انجام این مراحل ناوگان دارای پروانه فعالیت، می توانند سوخت تخصیص داده شده را دریافت نمایند.

مقاله پیشنهادی  « استعلام سهمیه بنزین اسنپ در سماس

ورود به سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل www.utcms.ir

در راستای ساماندهی و برقراری سوخت گازوئیل برای خودروهای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری ،کلیه مالکان خودروهای دیزلی می بایست با مراجعه به سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه ای کشور اقدام به ثبت نام نمایند، پس از انجام ثبت نام و با به همراه داشتن داشتن مدارک لازم می توانید برای ادامه مراحل به صورت حضوری اقدام نمایید.

سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل امکان ثبت غیر حضوری درخواست سهمیه را برای اشخاص حقیقی و حقوقی را ایجاد کرده است. افراد می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام سهمیه گازوئیل www.utcms.ir ، مراحل مربوط به ثبت درخواست خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

 پس از ورود به سامانه و انجام ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور به هر فرد تخصیص داده می شود و با استفاده از این اطلاعات قادر خواهید بود به حساب کاربری خود در سامانه وارد شده و از خدمات موجود استفاده نمایید.

برای ورود به سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی www.utcms.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل وارد خواهید شد و می توانید اقدام به ثبت درخواست نمایید.

سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل

  • پس از ورود به صفحه اصلی سایت، از گزینه تخصیص سوخت گازوئیل، گزینه ورود را بفشارید.

ورود به سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل

پس از این و با ادامه مراحل می توانید با تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک در سامانه اقدام به انجام ثبت نام سوخت گازوئیل نمایید. در ادامه می توانید نحوه ثبت نام را مشاهده بفرمایید.

مقاله پیشنهادی «  سامانه سماس

ثبت نام در سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل

همان طور که اشاره شد تمامی ناوگان متقاضی فعالیت در بخش حمل و نقل عمومی بار به منظور بهره مندی از سهمیه سوخت می بایست در سامانه مدیریت مرکزی حمل ونقل شهری به نشانی www.utcms.ir ثبت نام و از سازمان مدیریت حمل و نقل بار پروانه فعالیت و اشتغال دریافت کنند.

برای ثبت نام در سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل می بایست ابتدا به روش گفته شده به سامانه وارد شوید.

  • بعد از ورود به سامانه از گزینه تخصیص سوخت گازوئیل، گزینه ورود ر ابفشارید. با انجام این مرحله به صفحه جدید هدایت خواهید شد.
  • بعد از مطالعه کلیه موارد ذکر شده در صفحه، تیک گزینه تمام موارد بالا را مطالعه نموده ام را فعال نموده و بر روی گزینه شروع ثبت نام کلیک کنید.
  • در ادامه می توانید اطلاعات نوع کاربری ناوگان، استان و شهر مورد نظر خود را وارد نمایید، پس از تکمیل این موارد عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و گزینه تایید و گام بعدی را بفشارید.
  • در ادامه مراحل باید نوع مالکیت ناوگان خود (حقیقی، حقوقی، حقوقی (خصوصی و شهرداری) را مشخص نمایید.
  • پس از اینکه گزینه مربوط به نوع مالکیت را مشخص کردید دیگر اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، استان، شهر محل تولد، شرکت مالک وسیله نقلیه و … را نیز تکمیل کنید.
  • در انتهای مراحل گزینه “تایید و گام بعدی” را بفشارید.
  • پس از این باید دیگر اطلاعات خواسته شده در سامانه از جمله اطلاعات ناوگان، اطلاعات رانندگان و … را نیز وارد نموده و همچنین باید مدارک لازم را نیز در سایت بارگذاری نموده و ثبت نام خود در این سامانه را نهایی نمایید.
  • پس از انجام نام نویسی در سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل و دریافت کد رهگیری باید با همرا داشتن مدارک لازم به شهرداری مراجعه نمایید. پس از این مدارک شما توسط کارشناسان شهرداری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید اطلاعات، مجوز فعالیت صادر و سهمیه برای شما در نظر گرفته می شود.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام سوخت گازوئیل کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل، نحوه ورود به این سامانه ،ثبت نام در سامانه www.utcms.ir و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس راهور

سؤالات متداول سامانه ثبت نام سوخت گازوئیل

سایت ثبت نام سوخت گازوئیل، سامانه ای است که به افراد حقیقی و حقوقی که دارای خودروی سنگین هستند، این امکان را می‌دهد تا نسبت به ثبت نام و دریافت سهمیه سوخت گازوئیل اقدام کنند.

این سامانه با نشانی اینترنتی www.utcms.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

5.5/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام سوخت گازوئیل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا