سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir

مسافرانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند می‌توانند با ورود به سامانه ثبت نام ارز مسافرتی برای خرید آنلاین ارز مسافرتی اقدام نمایند. متقاضیان می توانند با ورود به این سامانه با نشانی اینترنتی my.ice.ir ، پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز ، درخواست خود را ثبت نمایند.

در مقاله پیش رو قصد داریم در خصوص سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir ، نحوه ورود به این سامانه ، ثبت درخواست خرید ارز و … توضیح دهیم، تا پایان مطلب باما همراه باشید.

سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir

سامانه ثبت نام ارز مسافرتی

تمامی افرادی که به مسافرت خارجی می‌روند، می‌توانند هر ساله، یک بار در صورت دارا بودن شرایط برای دریافت ارز مسافرتی اقدام نمایند. طبق مصوبه بانک مرکزی، این افراد می توانند در صورتی که واجد شرایط بوده و مشمول دریافت ارز مسافرتی هستند برای دریافت ارز با قیمت مصوب بازار اقدام نمایند.

امروزه انجام بسیاری از امور و ثبت درخواست ها با مراجعه به سامانه ها و سایت های راه اندازی شده صورت می پذیرد. افراد می توانند به جای مراجعات حضوری به مراکز مختلف، صرفا با ورود به سامانه های معرفی شده برای انجام بسیاری از امور خود اقدام کنند.

متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام ارز مسافرتی یا همان سامانه برخط بازار متشکل ارز ایران با نشانی اینترنتی my.ice.ir ، مراحل لازم را طی نموده و در خواست خود را ثبت نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه دریافت ارز اربعین

سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir

در حال حاضر در سامانه ثبت نام ارز مسافرتی، تنها امکان ثبت تقاضای خرید ارز مسافرتی وجود دارد و سایر مصارف ارزی به تدریج افزوده خواهد شد.

مقاله پیشنهادی : سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

ورود به سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه برخط بازار متشکل ارز ایران در طول شبانه روز، درخواست خود مبنی بر دریافت ارز نقدی را ثبت نمایند. همان طور که اشاره شد در حال حاضر افراد مسافر حقیقی می توانند با مراجعه به این سامانه برای خرید ارز اقدام کنند و خرید مصارف ارزی دیگر در آینده به این سامانه افزوده خواهد شد.

برای ورود به سامانه ثبت نام ارز مسافرتی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی my.ice.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه ثبت نام ارز مسافرتی وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست خرید ارز اقدام کنید.

ثبت درخواست در سامانه ثبت نام ارز مسافرتی

 سایت خرید ارز مسافرتی یا همان سامانه ثبت نام ارز مسافرتی با نشانی اینترنتی my.ice.ir برای خرید ارز مسافرتی در دسترس می باشد.

ابتدا باید به سامانه مراجعه نموده و اطلاعات هویتی لازم و درخواست خرید ارز خود را در سامانه برخط بازار متشکل ارز ایران تکمیل کنید. پس از این در صورت احراز صلاحیت برای خرید و دریافت ارز مسافرتی، فهرستی از نزدیک‌ترین صرافی ها برای شما نمایش داده می شود و می توانید پس از انتخاب یک صرافی، اطلاعات مربوط به درخواست برای صرافی منتخب ارسال می‌ گردد و متقاضی باید سایر مراحل دریافت ارز را نیز طی نماید.

به طور کلی، مراحل ثبت درخواست ارز در سامانه ثبت نام ارز مسافرتی یا سایت برخط بازار در بردارنده ی 14 مرحله می باشد، در ادامه می توانید مراحل و روند خرید ارز مسافرتی را مشاهده نمایید.

  • ابتدا به روش گفته شده به سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir وارد شده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.
  • در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، شماره تلفن همراه و کد امنیتی مندرج در صفحه را تکمیل کرده و گزینه “ورود” را کلیک کنید.
  • پس از این یک کد تاییدی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، کد دریافتی را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.
  • در ادامه دیگر اطلاعات فردی خواسته شده را تکمیل کرده و تصویر کارت ملی خود را نیز در سامانه بارگذاری نمایید. در ادامه مراحل گزینه “تایید و ادامه” را بفشارید.
  • پس از این می بایست ویدئویی از شخص متقاضی خرید ارز مسافرتی در سامانه بارگذاری شود.
  • اطلاعات وارد شده به سامانه را تایید نمایید.
  • ارز مورد نظر خود را انتخاب نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.
  • مدارک خواسته شده مانند تصویر گذرنامه، ویزا و بلیط را بارگذاری کنید.
  • در ادامه می بایست اطلاعات وارد شده را بررسی و چک کیند و از تطابق آن ها با قوانین بانک مرکزی اطمینان حاصل نمایید.
  • پس از طی این مراحل، فهرست نزدیکترین صرافی برای شما ارائه می گردد.
  • در ادامه مراحل باید اطلاعات متقاضی به صرافی مورد نظر ارسال گردد.
  • پس از این اطلاعات توسط صرافی بررسی و مشخصات صرافی به فرد متقاضی ارسال خواهد گردید.
  • در پایان مراحل فرد می توانید به صرافی مد نظر خود مراجعه نموده و مراحل دریافت و خرید ارز مسافرتی را نهایی نماید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سامانه ثبت نام ارز مسافرتی، سامانه‌ای است که مسافرانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، می‌توانند با مراجعه به آن برای ثبت نام و دریافت ارز مسافرتی اقدام نمایند.سامانه ثبت نام ارز مسافرتی با نشانی اینرتنی my.ice.ir موجود می باشد.

مقاله پیشنهادی  : سایت بانک ملی bmi.ir

در مقاله بالا در رابطه با سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir ، نحوه ورود به این سامانه، مراحل ثبت درخواست در سامانه ثبت نام ارز مسافرتی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir

مسافرانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام ارز مسافرتی برای ثبت نام و دریافت ارز مسافرتی اقدام نمایند.

این سامانه با نشانی اینترنتی my.ice.ir در دسترس متقاضیان می باشد.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای آشنایی با مراحل این روند به مقاله بالا مراجعه کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام ارز مسافرتی my.ice.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا