سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد + نوبت با کد ملی miladhospital.com

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

متقاضیان دریافت نوبت از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد می توانند با مراجعه به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد برای اخذ نوبت اینترنتی اقدام نمایند.

تمامی افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می توانند از خدمات رایگان درمانی در مراکز درمانی تامین اجتماعی از جمله بیمارستان میلاد بهره ببرند.

در ادامه به معرفی بیشتر سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد ، miladhospital.com ، نحوه دریافت نوبت اینترنتی بیمارستان میلاد نوبت دهی بیمارستان میلاد با کد ملی شماره نوبت دهی بیمارستان میلاد و… می پردازیم. با مطالعه ادامه این مطلب می توانید در مورد اخذ نوبت اینترنتی از این ساامنه اطلاعات بیشتری به دست آورید.

نوبت دهی بیمارستان میلاد با کد ملی

بیمارستان میلاد توسط سازمان تامین اجتماعی کشور و در جهت ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این سازمان و تأمیـن بخشی از نیـازهای درمــانی کشور در حوزه درمان تاسیس شده است.

همان طور که اشاره شد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کشور بوده و و خدمات درمانی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در این مرکز به صورت رایگان ارائه می گردد. به علت ازدحام و شلوغی این مراکز، بیمه شدگان می تونند پیش از حضور در این مراکز درمانی به صورت غیر حضوری اقدام به اخد نوبت نمایند. این روند علاوه بر پیشگیری از ترددات و رفت و آمد بی بیهوده باعث صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه می گردد. سایت بیمارستان میلاد با نشانی miladhospital.com با هدف ارائه خدمات غیرحضوری راه اندازی شده است.

سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد

سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد با نشانی اینترنتی miladhospital.com در دسترس بیمه شدگان می باشد و افراد متقاضی این امکان را دارند تا با مراجعه به این سامانه در زمان نوبت دهی، برای دریافت نوبت این مرکز درمانی اقدام نموده و در ساعت مقرر در این مرکز حضور داشته باشند. دقت داشته باشید که در راستای ارائه خدمات بیشتر به بیماران و تسریع روند دریافت نوبت ، امکان دریافت نوبت بیمارستان میلاد به صورت تلفنی نیز امکان پذیر می باشد.

در ادامه این مطلب در مورد ورود به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد miladhospital.com و نحوه اخذ نوبت اینترنتی از این سامانه توضیح می دهیم.

مقاله پیشنهادی » سایت تهران من my.tehran.ir

ورود به سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد miladhospital.com

بیمارستان میلاد یکی از مجهزترین بیمارستان های خاورمیانه بوده و سطح ارائه خدمات پزشکی و درمانی در آن در سطح بالا و بین المللی می باشد. 

امروزه با وجود راه اندازی سامانه های بسیار، انجام بسیاری از امور با مراجعه به سامانه های راه اندازی شده انجام میپذیرد، در همین راستا مراکز و سازمان های مختلف در سطح کشور اقدام به ایجاد سامانه هایی برای ارائه خدمات الکترونیک به کاربران نموده اند.

برای جلوگیری از ازدحام بیماران در صف های دریافت نوبت و پیشگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری و برای کاهش مراجعات، مراجعان می توانند با مراجعه به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد برای دریافت نوبت پذیرش اقدام کنند.

برای ورود به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد کافی است آدرس اینترنتی این بیمارستان یعنی miladhospital.com را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد وارد خواهید شد و می توانید برای اخذ نوبت اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه نوبت دهی انتقال خون

ورود به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد

دریافت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد miladhospital.com

در صورتی که قصد دریافت نوبت از نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد تهران را دارید باید ابتدا به سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد وارد شوید ، پس از ورود به سامانه و در صفحه اصلی مطابق تصویر زیر بر روی گزینه نوبت دهی اینترنتی کلیک نمایید.

دریافت نوبت از سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد

در صفحه جدید پس از مطالعه موارد و نکات ذکر شده بر روی گزینه قبول قوانین و ادامه نوبت گیری کلیک کنید.

نحوه دریافت نوبت از سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد

در پنجره جدید، کد ملی یا گذر نامه خود را وارد نموده و گزینه تایید و ادامه را بفشارید.

در مرحله بعد باید نام درمانگاه و پزشک مورد نظر، شیفت را انتخاب نموده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

اخذ نوبت در سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد

پس از این در صورت وجود نوبت خالی، اطلاعات مربوط به این نوبت نمایش داده می شود.

کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و در انتها گزینه اطلاعات فوق را تایید می نمایم را کلیک کنید.

نحوه اخذ نوبت در سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد

پس از انجام مراحل و اخذ نوبت در سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد miladhospital.com اطلاعات نوبت شما از جمله نوبت درمانگاه / ساعت و روز مراجعه و همچنین کد رهگیری برای شما نشان داده خواهد شد و می بایست در هنگام مراجعه این کد را همراه خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که با ایجاد حساب کاربری در سایت این بیمارستان ، امکان ذخیره و اصلاح اطلاعات و همچنین مشاهده سابقه پیشین همراه کد پیگیری وجود دارد.

در صورتی که در این سامانه ثبت نام ننموده اید می توانید برای استفاده از خدمات بیشتر روند ثبت نام خود را انجام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

ثبت نام در سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد miladhospital.com

همان طور که گفته شد با ایجاد حساب کاربری در سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد ، امکان ذخیره و اصلاح اطلاعات و همچنین مشاهده سابقه پیشین و کد پیگیری وجود دارد.

برای ثبت نام در سایت بیمارستان میلاد باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت بیمارستان میلاد miladhospital.com وارد شوید. و در صفحه اصلی گزینه نوبت دهی اینترنتی را کلیک کنید.

ثبت نام در سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد

پس از ورود به صفحه جدید، بر روی گزینه ثبت نام در سایت کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده از جمله نام ، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، نام کاربری، رمز عبور مد نظر و… را وارد نمایید. گزینه ” من ربات نیستم” را نیز فعال نموده ودر انتها گزینه ثبت نام را نیز بفشارید.

پس از این و بعد از تکمیل ثبت نام در این سامانه می توانید با ورود به سامانه و ورود اطلاعات خود برای استفاده از دیگر امکانات این سایت اقدام کنید.

برای ورود مستقیم به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد کلیک کنید.

سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد با نشانی miladhospital.com در دسترس مراجعه کنندگان می باشد و این افراد می توانند با مراجعه به این سایت پیش از حضور در این مرکز درمانی نوبت خود را اخذ نمایند. در این مقاله به معرفی سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد، نحوه ورود به این سامانه، دریافت نوبت و … پرداختیم.

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

نوبت دهی بیمارستان میلاد با کد ملی

نوبت دهی بیمارستان میلاد با کد ملی یا گذرنامه امکان پذیر می باشد. وقتی که وارد سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد شودید سپس با مراحلی که در بالا توضیح داده ایم وقتی در صفحه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد وارد شوید برای شما کادری باز خواهد شد که متن زیر در آن نوشته شده است.

لطفا کد ملی یا گذرنامه خود را وارد نمایید

  • report مراجعه کننده گرامی،
  • در هنگام مراجعه به درمانگاه ارائه کارت
  • شناسایی الزامی می باشد.
  • لذا از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایید!

 پیگیری نوبت بیمارستان میلاد با کد ملی

با وارد کردن کد ملی یا گذرنامه در کادر های مورد نظر نوبت دهی بیمارستان میلاد با کد ملی را انجام داده اید. نوبت گیری بیمارستان میلاد بسیار کار دشواری نیست و در همین مقاله بصورت کلی توضیح  داده ایم با آرزویی سربلندی و سلامتی برای شما را داریم.
شماره نوبت دهی بیمارستان میلاد

شماره نوبت دهی بیمارستان میلاد

افرادی که به هر دلیلی قادر نیستن به صورت اینترنتی از سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد جهت گرفتن نوبت اقدام کنند. شماره نوبت دهی بیمارستان میلاد در پایین کادر برای شما نوشته شده که میتوانید از آنان نیز جهت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد استفاده کنید.

1449614531 پیام کوتاه 
بیمارستان: 82039-021 | 021.88062005 
شماره نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد  نوبت دهی: 84090-021 

سؤالات متداول سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد miladhospital.com

با مراجعه به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد با نشانی miladhospital.com می توانید به صورت غیر حضوری از این مرکز درمانی نوبت پذیرش دریافت کنید.

در این خصوص در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر در این مورد به متن مقاله مراجعه نمایید.

علاوه بر اخد نوبت اینترنتی از سایت بیمارستان میلاد می توانید با شماره گیری شماره تلفن 021- 84090 به صورت تلفنی نوبت دریافت کنید. نوبت دهی به صورت تلفنی در این مرکز از ساعت 7/30 صبح تا 11 شب انجام می گیرد.

3/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا