سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کارت ورود به آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی کشور در راستای جذب نیروهای متخصص و کارآمد برای فعالیت و خدمت در دانشگاه های علوم پزشکی و دیگر ارگان های وابسته وزارت بهداشت در شهریور ماه 1402 اقدام به ثبت نام از علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی این سازمان نموده است. متقاضیانی که پیش از این اقدام به نام نویسی نمودند می توانند در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و شرکت در این آزمون استخدامی اقدام نمایند.

در این مطلب در مورد سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت inre.ir ، نحوه ورود به این سامانه، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی و … به طور کامل توضیح خواهیم داد. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، یکی از موارد الزامی برای شرکت در آزمون های استخدامی می باشد و شرکت در جلسه آزمون تنها با به همراه داشتن این کارت میسر می باشد.

متقاضیانی که برای استخدام در واحدهای زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام نموده اند، باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی در بازه زمانی مقرر اقدام نمایند. به همراه داشتن این کارت، برای شرکت در جلسه آزمون الزامی بوده و با دریافت کارت می توانید اطلاعات دقیقی در مورد حوزه برگزاری آزمون، ساعت شروع آزمون و … به دست آورید.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir

همان طور که اشاره شد کلیه داوطلبانی که پیش از این برای نام نویسی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در شهریور 1402 اقدام نموده و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده اند می توانند با مراجعه به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در واقع همان سایت مرکز آموزش جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی inre.ir می باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه امجد جهاد دانشگاهی

ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت inre.ir

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۲ نیز مانند سایر کارت های ورود به آزمون های استخدامی، چند روز قبل از برگزاری آزمون صادر می شود.  داوطلبان برای دریافت این کارت و اطلاعیه های مربوط می توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

بنابر اطلاعیه های منتشر شده، داوطلبان کلیه مشاغل به جز دندانپزشک و پزشکان متخصص می توانند از تاریخ 25 مهر ماه با ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نموده و از آن پرینت تهیه نمایند.

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید به این ترتیب عمل نمایید.

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی hrtc.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه وارد خواهید شد و می توانید برای دریافت و پرینت کارت اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه  استخدامی وزارت بهداشت

همان طور که پیش از این هم گفته شد، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید از طریق سایت  www.inre.ir  اقدام نمایید. بعد از ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود وارد شده  و می توانید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت و تهیه پرینت نمایید.

ادامه مطلب
مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا با کد ملی

در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی وزارت بهداشت به صورت کلی بیان شده است.

ابتدا به روش گفته به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت وارد شوید.

از میان گزینه های موجود، گزینه مربوط به «آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۲» را پیدا و انتخاب کنید.

گزینه “کارت آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۲” را بفشارید.

پس از این می توانید با ورود اطلاعات مربوط به شماره پرونده، کد رهگیری و اطلاعات شخصی به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

پس از انجام این مراحل و ورود به پورتال کاربری، کارت ورود به جلسه استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1402 را مشاهده خواهید کرد و می توانید برای دریافت کارت آزمون و چاپ آن اقدام کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت آزمون جهاد دانشگاهی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه  استخدامی وزارت بهداشت

طبق اطلاعیه های منتشر شده  زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وزارت بهداشت برای متقاضیان شرکت در این آزمون و برای تمامی مشاغل به جز دندانپزشک و پزشکان متخصص از تاریخ بیست و پنجم مهر ماه (25/ 7) خواهد بود و داوطلبان باید تنها در بازه زمانی اعلام شده توسط سایت جهاد دانشگاهی به این سامانه مراجعه نموده و کارت خود را دریافت کنند.

همچنین متقاضیان مشاغل دندانپزشک و پزشکان متخصص نیز باید از تاریخ بیست و سه آبان 1402 اقدم به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند. داوطلبان برای اطلاع از بازه های زمانی دقیق مربوط به آزمون می توانند با ورود به سایت آزمون جهاد دانشگاهی  از موضوعات مد نظر اطلاع پیدا نمایند.

برای ورود مستقیم به inre.ir کلیک کنید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سایت  مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برای ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت و انجام مراحل مربوط به آن از جمله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در نطر گرفته شده است. داوطلبان می توانند با ورود به این سامانه برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی و آگاهی از اطلاعیه های جدید اقدام نمایند.

ادامه مطلب
نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت | آموزش تصویری ۱۴۰۳

در این مقاله در رابطه با سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، نحوه ورود به این سامانه، دریافت کارت ورود به جلسه، زمان دریافت کارت ورود به جلسه  استخدامی وزارت بهداشت و … توضیحات لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی : سامانه جهاد دانشگاهی تهران

سؤالات متداول سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در واقع همان سایت مرکز آموزش جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی inre.ir می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا توضیح داده شده است. به متن بالا مراجعه فرمایید.


متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای تمامی مشاغل به جز دندانپزشک و پزشکان متخصص از تاریخ بیست و پنجم مهر ماه می توانند اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کارت ورود به آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا