سایت همراه من my.mci.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت همراه من

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

همراه اول ،یکی از بزرگترین اپراتورهای خطوط تلفن همراه در کشور بوده که در راستای ارائه خدمات به مشترکین دائمی و اعتباری اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سایت همراه من my.mci.ir نموده است.

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول می توانند با مراجعه به سامانه همراه من با آدرس اینترنتی my.mci.ir از خدمات مختلف این سامانه به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت همراه من ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، امکانات مختلف آن و … خواهیم پرداخت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت همراه من

همراه اول یکی از اپراتورهای بزرگ خطوط تلفن همراه در کشور می باشد که اقدام به ارائه خدمات زیادی به مشترکان و دارندگان سیمکارت های دائمی و اعتباری خود می نمایید. همراه اول علاوه بر پوشش مناطق مختلف کشور به خطوط تلفن همراه، شبکه اینترنت را نیز در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

ورود به سایت همراه من

سایت همراه من ، سامانه ای است که توسط همراه اول و در جهت ارائه خدمات بیشتر به مشترکان این اپراتور راه اندازی شده است. سامانه خدمات الکترونیکی همراه من با آدرس اینترنتی my.mci.ir در دسترس بوده و تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به این سامانه ، از خدمات مختلف آن از جمله مشاهده صورت‌حساب پایان‌دوره و میان‌دوره مشترکان ، خرید شارژ، فعالسازی آوای انتظار و بسیاری خدمات دیگر به صورت آنلاین و غیر حضوری استفاده نمایند.

ادامه مطلب
بهترین نرم افزار ویرایش فیلم برای اینستاگرام

ورود به سایت همراه من my.mci.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد مشترکین مختلف همراه اول می توانند با مراجعه به سامانه my.mci.ir از خدمات غیر حضوری این سامانه استفاده کنند. علاوه بر این امکان دریافت اپلیکیشن اندروید یا ‏iOS همراه من از سایت همراه من و استفاده از خدمات آن وجود دارد.

برای ورود به سامانه همراه من باید به این ترتیب عمل نمایید

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه همراه اول یعنی my.mci.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت همراه من ، اپراتور همراه اول وارد خواهید شد و می توانید به تناسب نیاز خود از بخش های مختلف آن استفاده نمایید.

سایت همراه من

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همراه من، در قسمت مشخص شده ، شماره تلفن همراه خود و کد یک بار مصرف ارسال شده به شماره خود را وارد نمایید و گزینه ورود به سایت را کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت همراه من

پس از این خواهید توانست به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید و از خدمات مختلف آن استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت اینترنت مخابرات 

ثبت نام در سایت همراه من my.mci.ir

پیش از این به توضیح در رابطه با نحوه ورود به سایت همراه من زیر نظر اپراتور همراه اول پرداخته شد. بسیاری از مشترکین همراه اول و اعتباری این اپراتور تمایل دارند در سایت همراه اول ثبت نام نمایند، باید دقت داشته باشید که در حال حاضر ورود به حساب کاربری همراه من نیاز به ثبت نام نداشته و شما صرفا می توانید با ورود شماره سیمکارت اعتباری یا دائمی همراه اول و ورود رمز یک بار مصرف به حساب کاربری خود در سامانه همراه اول وارد شده و از امکانات مد نظر خود استفاده نمایید.

ادامه مطلب
دانلود برنامه آی کاپ | بانک رسالت

نحوه ورود به سایت همراه من

به این منظور همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد ابتدا به سامانه همراه من مراجعه نموده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید تا به پنل کاربری خود در سایت my.mci.ir من وارد شوید.

 

دانلود برنامه همراه من

مشترکان همراه اول برای استفاده از امکانات و خدمات سامانه همراه من و دسترسی راحت تر به خدمات آنلاین و غیر حضوری این سامانه my.mci.ir می توانند اقدام به دانلود و نصب برنامه همراه من از سایت my.mci.ir نمایند.

مشترکان می توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود از خدمات موجود به راحتی و با دسترسی بهتر بهره مند شوند.

در صورتی که شما هم مشترک همراه اول هستید می توانید با ورود به سایت همراه من یکی از نسخه های اندروید یا IOS برنامه همراه من را دانلود نموده و از خدمات مختلف آن بهره مند شوید.

برای دانلود برنامه همراه من باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه همراه من my.mci.ir وارد شوید.

بعد از ورود به این سامانه از قسمت مشخص شده، گزینه مد نظر را انتخاب نموده و بر روی آن کلیک نمایید. پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد.

دانلود برنامه همراه من از سایت همراه من

اطلاعات خواسته شده از جمله شماره تلفن همراه و عبارت امنیتی مندرج در صفحه را در فیلدهای مربوط به آن وارد نمایید و بر روی گزینه دریافت لینک دانلود کلیک نمایید. بعد از این می توانید نسبت به دانلود و نصب برنامه همراه من اقدام نمایید.

نحوه دانلود اپلیکیشن همراه من از سایت همراه من

همچنین با استفاده از لینک زیر می توانید به طور مستقیم به صفحه دریافت لینک دانلود اپلیکیشن همراه من وارد شوید.

ادامه مطلب
 سایت مای شاتل my shatel

لینک دانلود اپلیکیشن همراه من

 

امکانات سایت همراه من my.mci.ir

مشترکین همراه اول می توانند با ورود به سامانه همراه من به بسیاری از خدمات همراه اول برای مشترکین خود دسترسی پیدا نموده و تمامی این امور را به صورت غیر حضوری و به راحتی انجام دهند.

از جمله خدمات مختلف سایت همراه من می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • دانلود برنامه همراه من
  • مشاهده صورت‌حساب پایان‌دوره و میان‌دوره مشترکان و پرداخت آن
  • مشاهده موجودی اعتبار و خرید شارژ از سامانه
  • مشاهده خلاصه کارکرد و ریز مکالمات
  • خدمات مربوط به بسته‌های نوترینو (فعال‌سازی، خرید و …. )
  • فعال و یا غیر فعال نمودن پیامک های تبلیغاتی
  • ارتباط با پشتیبانی به صورت آنلاین
  • جست‌وجو آوای انتظار و انتخاب و فعال نمودن آن
  • شرکت در نظر سنجی های مختلف همراه اول
  • مشاهده بسته های تخفیفی و هدایای مختلف همراه اول و فعال نمودن آن
  • شرکت در نظرسنجی و اعلام نظرات و پیشنهادات
  • و …

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات مختلف ارائه شده در my.mci.ir استفاده نمایند.

برای ورود به سایت my.mci.ir کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت همراه من ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، دانلود برنامه همراه من و… پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اربعین همراه اول 1402

کد دستوری #۴۰*۱۰* خرید بسته های ویژه اربعین همراه اول

  • فقط اینکه هر کدوم فعال کنن ۱هفته مهلت داره، بهتره که قبل از خروج از کشور فعال بشه
  • بصرفه ترین بسته ۱هفته اینترنت نا محدود و ۱۵ دقیقه مکالمه
  • ️بعد از گرفتن کد دستوری بالا عدد۵، بعد ۶، بعد ۱

مقاله پیشنهادی » سایت ایرانسل irancell.ir

سؤالات متداول سایت همراه من my.mci.ir

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول می توانند با مراجعه به سامانه همراه من با آدرس اینترنتی my.mci.ir از خدمات مختلف این سامانه به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

برای ورود به سایت همراه اول کافیست به نشانی my.mci.ir مراجعه کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت همراه من

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا