سایت نظام مهندسی استان خوزستان khzceo.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان خوزستان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در سال های اخیر به دلیل نبود سامانه نظام مهندسی، مهندس های خود مانند پرونه اشتغال و… به صورت حضوری به سازمان نظام مهندسی خوزستان مراجعه میکردند که این فرایند با صرف هزینه زمان و انرژی زیاد همراه بود. با راه اندازی سایت نظام مهندسی استان خوزستان، کلیه این خدماتی که در گذشته مهندسین به صورت اینترنتی انجام میدادند و به صورت اینترنتی انجام میشود.

سایت نظام مهندسی استان خوزستان به نشانی اینترنتی khzceo.ir سایتی مفید برای مهندسین و کاربران استان خوزستان است. مهندسین برای استفاده از این فعالیت های متعدد مهندسی را انجام دهند؛ به همین دلیل یادگیری استفاده ازز سامانه بسیار مهم است.

مهندسین با یادگیری سامانه نظام مهندسی و نحوه ورود در سایت نظام مهندسی استان خوزستان میتوانند از رفت آمدهای مکرر به سازمان اجتناب کرده و امور خود را با اینترنت انجام دهند. بنابراین ما در اینجا تصمیم داریم نحوه ورود سایت نظام مهندسی استان خوزستان را به شما آموزش دهیم. و شما را با بخشی از خدمات این سایت معرفی کنیم.

معرفی سایت نظام مهندسی استان خوزستان

سایت نظام مهندسی استان خوزستان برای خدمت رسانی به مهندسین ساخته شده است این سایت از برای مهندسین بسیار کارآمد بوده و افراد در سراسر شهرستان برای خدمات مهندسی خود میتوانند به این سامانه رجوع کنند و از امکانات و خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی خوزستان استفاده کنند.

آدرس اینترنتی سایت نظام مهندسی استان خوزستان،khzceo.ir است و مهندسانی که عضو این سازمان هستند میتوانند درهر ساعتی و در هر روزی به سایت نظام مهندسی خوزستان مراجعه کنند.

مقاله پیشنهادی » سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir

راهنمای ورود به سایت نظام مهندسی استان خوزستان

سایت نظام مهندسی استان خوزستان یک سایت بسیار کارآمد تخت نظر سازمان نظام مهندسی خوزستان است که این سایت با قابلیت های خود سرعت کار مهندسان را بهبود بخشیده و مهندسین سراسر استان میتوانند از این سایت استفاده کنند. همچنین این سامانه با آدرس اینترنتی khzceo.ir یاعث سیستمی شده همه ی امور شده و از فسادها در این سازمان جلوگیری میکند.

سایت نظام مهندسی استان خوزستان خدماتی شامل خدمات مهندسی ، خدمات الکترونیک و پرداخت های مربوط به نظام مهندسی و… را ارائه می دهد و که مهندسین این سازمان با استفاده از بخش خدمات این سایت میتوانند از این بخش ها استفاده کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات نیازمند وارد شدن به پنل کاربری است و مهندسان با داشتن نام کاربری و پسورد یا همچنین کد عضویت خود میتوانند به سایت نظام مهندسی استان خوزستان وارد شوند. در ادامه ما نحوه ی ورود به سامانه نظام مهندسی خوزستان را به صورت تصویری به شما مهندسین گرانقدر آموزش میدهیم.

در ئابتدا برای ورود به سیستم باید مهندسین آدرس سایت نظام مهندسی استان خوزستان به نشانی khzceo.ir را در یکی مرورگرهای خود مانند کروم و… وارد کنند. پس از لود شدن صفحه شما صفحه اصلی این سایت که به صورت زیر است را مشاهده میکنید.

نظام مهندسی خوزستان

پس از مشاهده صفحه اصلی میتوانید با انتخاب”کارتابل مهندسین” وارد پنل شوید و از خدمات سایت نظام مهندسی استان خوزستان بهره مند گردید.

نظام مهندسی خوزستان 1 2

سپس شما وارد صفحه ورود خواهید شد که در این قسمت شما باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد سامانه شوید. همچنین شما در صورت فراموشی رمز میتوانید رمز عبور خود را با کلیک بر روی گزینه “بازیابی رمز ورود” که با فلش سبز رنگ به شما نشان داده ایم به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید.

نظام مهندسی خوزستان 1 1

استفاده از خدمات سامانه ملزم به ثبت نام یا داشتن اطلاعات جهت ورود به سایت نظام مهندسی استان خوزستان است. افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند میتوانند با انتخاب گزینه “خدمات سازمان” به نام نویسی در این سایت اقدام کنند.

نظام مهندسی خوزستان 1 3

سپس روی گزینه “سامانه درخواست عضویت سازمان” کلیک میکنیم.

نظام مهندسی خوزستان 1 4

در مرحله بعد روی گزینه “ثبت نام جدید” کلیک میکنیم.

نظام مهندسی خوزستان 1 5

پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که شما تمامی فیلدها که شامل کد ملی و اطلاعات مربوط به عضویت است پرکرده و در انتها روی گزینه “ثبت نام و ادامه” کلیک کنید.

نظام مهندسی خوزستان 1 6

پس از ثبت نام و بررسی مدارک بارگذاری شده به شما کد و شماره عضویت داده می شود که شما می توانید با این کدعضویت یا نام کاربری خود وارد سامانه شوید. برای وارد شدن به سامانه نظام مهندسی خوزستان مهندسین در صفحه اصلی روی گزینه کارتابل مهندسین کلیک کنید و وارد سامانه شوید.

امکانات سایت نظام مهندسی استان خوزستان

سایت نظام مهندسی استان خوزستان، جهت صرفه جویی در وقت مهندسین و همچنین زمان و انرژی که برای رفت آمد صرف میکنن یک سری امور را به صورتی اینترنتی ارائه میدهند که مهندسین خوزستان بتوانند از آنها استفاده کنند همچنین این سازمان خدمات خاصی را در سامانه خود ارائه میدهد که در اینجا به معرفی خدمات سایت نظام مهندسی استان خوزستان میپردازیم.

اخبار و اطلاعیه ها

استان خوزستان در سایت نظام مهندسی استان خوزستان khzceo.ir اخبار و اطلاعیع های سازمان نظام مهندسی خوزستان را پوشش میدهد. این سایت خدمات و خبرها و اطلاعیه های خود در این سایت در دسترس عموم قرار میدهد تا تمام مردم بتوانند از این بخش استفاده کنند. با توجه به اینکه اکثر بخش های سایت نظام مهندسی خوزستان نیاز به ورود سایت جهت استفاده از سایت دارد اما این بخش نیاز به ورود به سایت نداشته و کلیه افراد میتوانند این بخش را مطالعه کنند و از اخبار و اطلاعیه های این سازمان مطلع شوند.

خدمات رفاهی

سایت نظام مهندسی استان خوزستان، برای مهندسین خود نیز تدابیری اندیشیده است و برای این افراد خدمات رفاهی متنوعی را ارائه میدهد. چند مورد از خدمت سازمان نظام مهندسی خوزستان شامل بلیط استخر و رزرو هتل و … است.

خدمات الکترونیک

خدمات الکترونیک یکی از اصلی ترین خدمات سایت نظام مهندسی استان خوزستان است در این سامانه مهندسین میتوانند از خدمات الکترونیک این سامانه مانند دانلود انواع فرم های مهندسی، گزارشات مرحله ای، بخش های دفاتر طراحی، بخش های مهندسی اعضای سازمان، قراردادهای همسان طراحی، خدمات مالکین پروژه های ساختمانی، پرداخت های الکترونیک استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد

دوره های آموزشی

 سایت نظام مهندسی استان خوزستان، دوره های آزموشی را برای مهندسین ارائه می دهد. سازمان نظام مهندسی خوزستان انواع دوره های مهندسی را با توجه به انواع رشته های تحصیلی در استان در سایت خود ارائه میدهد که مهندسین جهت ثبت نام در دوره های آموزشی ، ارتقاء پایه ، صدور و یا تمدید پروانه اشتغال ، از طریق ورود به سامانه آموزش مهندسی اقدام نمایید . پس از آموزش وارد سامانه پرسش و پاسخ سامانه شده و با توجه آموزش ها، اطلاعات کسب شده خود را در این سامانه بسنجد و امتحان دهند.

پرداخت الکترونیک

یکی از بخش های سایت نظام مهندسی استان خوزستان پرداخت الکترونیک در این سایت است که افراد جهت پرداخت موارد زیر میتوانند به این سایت مراجعه کنند.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد سایت نظام مهندسی استان خوزستان در اختیار شما قرار دهیم اگر همچنان بعد از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص سایت نظام مهندسی استان خوزستان داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول سایت نظام مهندسی استان خوزستان khzceo.ir

آدرس سایت نظام مهندسی استان خوزستان، khzceo.ir است.


خیر. افراد در ابتدا در قسمت دوره های آموزشی، دوره مورد نظر خود را انتخاب میکنند و پس از آموزش وارد سامانه پرسش و پاسخ سامانه شده و باید با توجه آموزش ها، در آزمون شرکت کرده و نمره قبولی کسب کنند.

بله یکی از خدمات این سایت درخوایت عودت وجه پرداختی است که شما برای این کار باید فرم مربوط را پر کرده و به عودت وجه خود اقدام کنید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان خوزستان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا