سایت صرافی بیت پین bitpin.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت صرافی بیت پین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارزهای دیجیتال چند سالی است که در دنیای مدرن امروز کاربرد و محبوبیت بسیاری دارد و روزانه اشخاص زیادی برای خرید و فروش و حتی سرمایه‌گذاری این ارزها را خریداری و معامله می کنند. همانطور که می‌دانید خرید و فروش این ارزها بدون امنیت بسیار دشوار خواهد بود و هر لحظه امکان دارد که ارزهای خریداری شده توسط اشخاص از دست برود به همین دلیل انتخاب فضای امن و مناسب برای معامله بسیار مهم است. همچنین کاربران ایرانی زیادی روزانه به این فضا وارد می‌شود این کاربران ایرانی همواره به دنبال یک اپلیکیشنی وصرافی مناسب برای معاملات ارز های دیجیتالی خود هستند.

یکی از این اپلیکیشن‌هایی که برای معاملات ارز دیجیتال و نگهداری از ارزهای اشخاص مورد استقبال قرار می‌گیرد صرافی بیت پین است. اشخاص می‌توانند در این برنامه ارز مورد نظر خود را معامله کنند. برای استفاده از این صرافی بیت پین اشخاص بایستی اول این اپلیکیشن را دانلود کنند و سپس این اپلیکیشن را نصب نمایند.

معرفی صرافی بیت پین bitpin.ir

همانطور که می‌دانید اپلیکیشن‌های زیادی برای معاملات ارزها در دنیای امروزی به وجود آمده‌اند که کاربرد آنها نسبت به یکدیگر متفاوت است یکی از این اپلیکیشن‌ها صرافی بیت پین است. که این اپلیکیشن مرتبط به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی است که با استفاده از این اپلیکیشن بیت پین معاملات مختلف خود را کاربران می‌توانند به سادگی انجام دهند. با توجه به راهنمایی‌ها می‌توان گفت بیت پین صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است.

اشخاص برای استفاده از این صرافی باید اول مراحل مربوطه به دانلود اپلیکیشن بیت پین و سپس برای راه‌اندازی و نصب آن اقدام کنند و از فضای بسیار امنی که این اپلیکیشن ایجاد کرده بهره مند شوند، کاربران می‌توانند معاملات خود را بدون مشکل در این اپلیکیشن انجام دهند منتها اول کاربران نحوه نصب بیت پین را بلد باشند و آن را روی سیستم خود نصب کنند.

مانند صرافی‌های دیگر پس از دانلود و نصب در اپلیکیشن بیت پین باید حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید از امکانات این برنامه و معامله بهره‌مند شوید. اشخاصی که مایل هستند از این اپلیکیشن استفاده بکنند با مراجعه به سایت این اپلیکیشن می‌تواند دانلود بیت پین با لینک مستقیم را سرچ کند.

مقاله پیشنهادی : سایت کارگزاری آنلاین آگاه

راهنمای ورود به صرافی بیت پین bitpin.ir

صرافی بیت پین یکی از جدیدترین صرافی‌های شناخته شده در ایران است اما با داشتن مزیت‌های فوق العاده مانند تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته می توان گفت جزو بهترین صرافی‌های ایرانی است که در حال حاضر در داخل آن کاربران فعالیت می‌کنند. اما اشخاصی که مایل هستند داخل این صرافی حساب بیت پین داشته باشند، می‌توانند وارد سایت بیت پین بشوند و در داخل سایت ثبت نامشان را انجام بدهند،و با وارد کردن نام کاربری و رمز وارد حساب خود بشوند.

کاربرانی که قبلاً از خدمات بیت پین استفاده می‌کردند و قبلاً در این صرافی بیت پین ثبت نام نموده‌اند دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و می‌توانند با اطلاعات حساب کاربری قبلی خود از سایت صرافی و خدمات آن استفاده بکنند.

اشخاص ابتدا باید وارد سایت بین پین به نشانی bitpin.ir بشنوند.

اشخاص زمانی که به صفحه اصلی سایت بیت پین ورود پیدا کردند بایستی بر روی گزینه {ورود / ثبت نام} در بالا سمت چپ صفحه کلیک کنند.

صرافی بیت پین bitpin.ir

بعد از اینکه روی گزینه {ورود / ثبت نام} کلیک کردید حالا بایستی ایمیل یا شماره تلفن همراه خودتان را در بخش اول و رمز عبوری که از قبل تعیین کرده‌اید را در بخش دوم وارد کنید سپس گزینه ورود به سایت بیت پین را انتخاب کنید.

توجه: اگر اشخاص عبور خودشان را فراموش کرده‌اند می‌توانند پایین کادری که رمز عبور خود را می خواهند وارد کنند گزینه فراموشی رمز را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات خود، رمز خودشان را بازیابی کنند.

صرافی بیت پین bitpin.ir 1

ثبت نام در سایت صرافی بیت پین

برای استفاده از سایت صرافی بیت پین باید کاربران حتماً مراحل ثبت نام خودشان را در سایت انجام بدهند تا بتوانند از طریق ورود به حساب کاربری خودشان در بیت پین اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بکنند. ناگفته نماند که این ثبت نام در صرافی بیت پین یک مرحله ثبت نام اولیه و دومین مرحله ایجاد حساب کاربری و احراز هویت غیر حضوری است.

بعد از اینکه مرحله اول و مرحله دوم را شما انجام می‌دهید باید منتظر تایید کارشناسان سایت بیت پین باشید تا اطلاعات شما را تایید کنند. سپس شما اجازه دارید در سایت بیت پین معاملات خودتان را انجام بدهید.

در ادامه توضیحات کامل را در مورد سایت بیت پین می‌دهیم.

اشخاص ابتدا باید صرافی بیت پین را در قسمت سرچ گوگل سرچ کنند.

اشخاص زمانی که به صفحه اصلی سایت بیت پین ورود پیدا کردند بایستی بر روی گزینه {ورود / ثبت نام} در بالا سمت چپ صفحه کلیک کنند.

صرافی بیت پین bitpin.ir

اگر تاکنون حساب کاربری در سایت بیت پین نداشته‌اید بایستی بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

صرافی بیت پین bitpin.ir 2

در مرحله بعدی اشخاص لازم است که شماره تماس یا ایمیل خودشان را در کادر روبرو وارد کنند و بعد از آن روی گزینه ثبت کلیک کنند.صرافی بیت پین bitpin.ir 4

شما در صورتی که ایمیل خودتان را در مرحله اول وارد کرده باشید یک کد تایید به ایمیل شما فرستاده می‌شود و اگر اشخاص شماره تلفن همراه خودشان را وارد کرده باشند یک کد تایید به شماره تلفن همراه خودشان ارسال می‌شود، اشخاص باید این کد تایید را در مرحله بعدی در داخل کادر وارد نمایند تا به صورت خودکار به مرحله بعدی وارد سایت بیت پین بشوند.

صرافی بیت پین bitpin.ir 3

این مرحله به پایان رسید در مرحله بعد باید احراز حویت کنید.

مقاله پیشنهادی « سامانه سجام

نحوه احراز هویت در صرافی بیت پین

افرادی که یک حساب کاربری سایت صرافی بین پین ایجاد کرده‌اند می‌توانند معاملات ارزی خودشان را بدون انجام احراز هویت انجام دهند،اما باید این را هم بدانند که به هیچ وجه امکان برداشت از صرافی را بدون انجام مراحل احراز هویت ندارند، پس لازم است بعد از ایجاد حساب کاربری در سایت صرافی بیت پین احراز هویت خودشان را انجام دهند.

برای انجام احراز هویت در سایت بیت پین اشخاص لازم است ابتدا ایمیل و شماره تلفن همراه خود را که قبلاً با آن حساب کاربری درست کرده‌اند وارد بیت پین بشوند.

اشخاص زمانی که وارد حساب کاربری خود شدند باید بر روی کلمه احراز هویت طبق تصویر کلیک نمایند.

صرافی بیت پین bitpin.ir 6

یک پنجره در صفحه اول برای شما باز می‌شود که در آن دو مورد احراز هویت وجود دارد که مزایای آن خوانا و مشخص است.

صرافی بیت پین bitpin.ir 7

بعد از انتخاب گزینه شروع احراز هویت پایه شما باید شماره تلفن همراه خودتان را در این قسمته اپلیکیشن بیت پین وارد کنید و بعد روی گزینه ثبت شماره موبایل کلیک می‌کنید، این نکته را در نظر داشته باشید باید شماره تلفن همراه شما به نام خودتان باشد.

صرافی بیت پین bitpin.ir 8

بعد از تایید شماره تلفن شما توسط سایت بیت پین نوبت به ثبت ایمیل شما می رسد که باید ایمیلی که وارد می‌کنید را تایید بکنید.

صرافی بیت پین bitpin.ir 9

در مرحله بعدی بعد از تاییدیه ایمیل شما نوبت به وارد کردن اطلاعات فردی می‌رسد. در این مرحله در این مرحله باید کد ملی و نام ونام خانوادگی خودتان را به همراه تاریخ تولدبه درستی وارد کنید و سپس روی گزینه تایید کلیک کنید.

صرافی بیت پین bitpin.ir 10

بعد از وارد کردن اطلاعات فردی خودتان نوبت به وارد کردن شماره کارت شما می‌شود که باید داخل کادر وارد کنید و بعد از آن دکمه ثبت کارت را کلید کنید.

صرافی بیت پین bitpin.ir 11

بعد از انجام، مراحل احراز هویت شما در سایت بیت پین به پایان رسیده و انجام شده و توسط کارشناسان مدارک ارسالی بررسی می‌شوند و در صورت تایید می‌توانید از حساب کاربری خودتان در سایت بیت پین پول برداشت کنید.

دانلود اپلیکیشن بیت پین

اشخاصی که علاقمند به دسترسی به خدمات بیت پین در تلفن‌های همراه خود هستند می‌توانند اپلیکیشن بیت پین را از کافه بازار و مایکت دانلود کنند و بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند نسخه‌های جدید اپلیکیشن بیت پین هر چند مدت یک بار به روز می‌شود و کاربران می‌توانند از خدمات جدید و این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

دراپلیکیشن بیت پین فقط نسخه اندروید دارد و راه اندازی شده کاربران می‌توانند از این نسخه استفاده کنند پس هنوز ی تلفن‌های همراه آیفون این برنامه راه‌اندازی نشده و کاربران دارای گوشی های همراه نسخه iosباید از سایت بیت پین معاملات خودشان را مدیریت کنند.

پشتیبانی صرافی بیت پین

از امکانات خوب صرافی بیت پین می‌توان به معامله ارزهای دیجیتال که به صورت ۲۴ ساعته و طی شبانه روز برای کاربران خود فراهم نموده اشاره کرد. به همین دلیل کاربران می‌توانند حتی برای مشاوره و نیاز به آن به سایت bitpin.ir مراجعه کنند سوالات و انتقادات خودشان را با پشتیبان‌های سایت بیت پین به ارائه بگذارند.

مهم ترین هدف صرافی بیت پین ارائه خدمات با سرعت بالا به کاربرانی که در سایت بیت پین ثبت نام کرده و حساب کاربری دارند است اما دسترسی به پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته این سایت و اپلیکیشن بیت پین به صورت آنلاین به وجود آمده تا سوالات کاربران با سرعت و کامل پاسخ داده بشود پس اگر کاربران نیاز به پشتیبانی دارند کافی است که سایت بیت پین را سرچ کرده و بعد بر روی آیکون نامه در پایین سایت بر روی بخش پشتیبانی صرافی بیت پین کلیک کرده تا به بخش پشتیبانی دسترسی داشته باشند.

 

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت صرافی بیت پین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا