سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن avarezi.bank-maskan.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بانک مسکن یکی از سایت هایی است که جهت کاهش ترافیک پرداخت عوارض در جاده ها و آزاد راه های سراسر کشور راه اندازی شده است. در سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن پرداخت عوارض به صورت خودکار و غیرنقدی انجام میشود و دیگر نیازی به پرداخت عوارض به صورت نقدی نیست.

سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن در سایت خود فرایندها و خدمات متنوعی را متناسب با پرداخت عوارض قرار داده است که در این سایت امکان ثبت نام وجود داشته و مقاضیان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی به avarezi.bank-maskan.ir اطلاعات کاملی در مورد سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن کسب کنند. در اینجا ما قصد داریم الاعات کاملی در مورد این سای به متقاضیان ارائه دهیم و شما را با با نحوه ورود و ثبت نام در سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن  آشنا کنیم.

معرفی سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن

عوارض میتواند هم به صورت نقدی و هم غیر نقدی پرداخت شود. با پیشرفت تکنولوژی اکثر امور به صورت اینترنتی و الکترونیکی انجام میشود. عوارضی آزاد راه و جاده ها نیز با گذشت زمان به صورت اینترنتی و الکترونیکی در آمده دیگر نیازی به پرداخت نقدی عوارض جاده ای نیست و عموم مرد میتوانند با مراجعه به سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن به پرداخت عوارض جاده ای خود به صورت خودکار اقدام کنند.

پرداخت عوارض جاده ها و آزادراه ها به صورت دو روش امکان پذیر است و کاربران میتوانند از هر دو روش به پرداخت عوارض اقدام کنند. این روش ها به صورت نقدی و پرداخت الکترونیک است که در روش الکترونیک عوارض به صورت کاملا خودکار انجام می شود.

در سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن شما می توانید کیف پول خود را شارژ کنید و مجوز کسر عوارض را به سامانه avarezi.bank-maskan.ir بدهید تا عوارض شما به صورت کاملا الکترونیک و خودکار پرداخت شود و هزینه عوارض از حساب شما کسر شود.

این سایت نیاز به ثبت نام دارد و کاربران سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی avarezi.bank-maskan.ir وارد سامانه شوند و در این سایت ثبت نام کنند. سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن خدمات دیگری را نیز ارائه می دهد که این خدمات شامل اطلاعات خودرو، انتقال شارژ و شارژ کیف پول است.

مقاله پیشنهادی » سایت بانک مسکن

ورود به سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن avarezi.bank-maskan.ir

همانطور که گفتیم استفاده از سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن نیاز به ثبت نام دارد و کاربران باید در سایت نام نویسی کنند؛ پس از ثبت نام، نام کاربری و رمز عبوری به شما اختصاص داده میشود که شما با این نام کاربری و پسورد میتوانید وارد سایت شوید و از خدمات متنوع سایت بهره مند شوید. اگر در گذشته در این سایت ثبت نام کرده اید دیگر نیاز به ثبت نام نداشته و شما میتوانید با توجه به توضیحات زیر وارد سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن به نشانی avarezi.bank-maskan.ir شوید و از خدمات این سامانه بهره مند شوید.

راهنمای ورود به سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن avarezi.bank-maskan.ir

برای ورود به سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن ابتدا باید آدرس اینترنتی avarezi.bank-maskan.ir را در یکی از مرورگرهای خود وارد کنید تا وارد صفحه رسمی سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن شوید.

حال برای ورود روی گزینه ” ورود به سامانه” کلیک کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن

در این صفحه دو قسمت برای ورود به سامانه وجود دارد که در یک قسمت ورود با نام کاربری و در قسمت دیگر ورود با شماره برچسب امکان پذیر است.

در قسمت ورود با با برچسب شما میتوانید با وارد کردن شماره برچسب خود در قسمت اول و شماره تماس در فیلد دوم و همچنین وارد کردن کد امنیتی با انتخاب گزینه ” ورود” وارد سایت شوید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 2

  • در قسمت ورود با نام کاربری شما باید نام کاربری و رمز عبور و کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 1

نحوه ثبت نام در سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو بانک مسکن

در بخش قبل نحوه ورود به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن را به شما آموزش دادیم. در این بخش تصمیم داریم نحوه ثبت نام در سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن را برای افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند را آموزش دهیم.

شما با ثبت نام در این سامانه میتوانند از خدمات متنوع این سایت مانند پرداخت الکترونیکی عوارض و … بهره مند شوید. برای ثبت نام در سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن  مراحل زیر را دنبال کنید.

در ابتدا آدرس سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن که avarezi.bank-maskan.ir است را در یکی از مرورگرهای خود وارد کنید و پس از لود شدن سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 3

در صفحه باز شده شما باید اطلاعات خودرو خود را وارد کنید که این اطلاعات شامل نوع خودرو و شماره پلاک شماست. پس از وارد کردن اطلاعات روی گزینه «استعلام و مرحله بعد» کلیک کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 4

در مرحله بعدی شما باید یه سری اطلاعات دیگر از خودتان را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید. در این بخش شما باید نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس خود را وارد کنید و در انتها روی گزینه “مرحله بعد” کلیک کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 5

در مرحله بعد یک کبلغ شارژ انتخاب کنید و کد امنیتی را نیز وارد کرده و با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت های الکترونیکی با انتخاب گزینه “پرداخت” به پرداخت شارژ اقدام کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 6

حال شما در سایت ثبت نام شده اید و میتوانند از خدمات سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی » همراه بانک مسکن

نحوه خرید برچسب عوارضی با پلاک خودرو

شاید برای شما سوال پیش بیاید که برچسب عوارضی پلاک خودرو چیست؟ برچسب عوارضی پلاک خودرو، یک برچسب است که دارندگان آن میتوانند بدون توقف در جاده ها و آزاد راه ها، عوارض خود را پرداخت کنند. این برچسب در سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن به متقاضیان ارائه میشود و کاربران میتوانند برای خرید برچسب عوارضی در

این سامانه ثبت نام کنند و یا در صورتی که قبلا در این سامانه ثبت نام شده اند، یا در اختیار داشتن اطلاعات خود وارد سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن شوند و روی گزینه خرید برچسب کلیک کنند.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 7

پس از انتخاب گزینه خرید برچسب عوارضی، فرمی به شما نمایش داده میشود که با پر کردن فیلد های داده شده میتوانید به خرید برچسب اقدام کنید. این فیلدها شامل اطلاعات کاربری و نشانی پستی، اطلاعات حساب کاربری، نحوه تحویل برچسب،اطلاعات خودرو، محاسبه مبلغ و پرداخت است.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 8شما با پر کردن تمامی فیلد ها در انتها روی گزینه پرداخت کلیک کنید. پس از پرداخت درخواست شما ثبت خواهد شد.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 9

نحوه شارژ برچسب عوارضی با پلاک خودرو

برچسب عوارضی خودرو، پرداخت الکترونیکی عوارضی آزادراه ها را میسر میکند. اگر برچسب شما شارژ کافی برای پرداخت را نداشته باشد، پرداخت الکترونیکی و خودکار میسر نخواهد بود. در صورتی که شارژ برچسب شما به اتمام رسیده است شما میتوانید با استفاده از این سامانه به شارژ برچسب خود اقدام کنید. در زیر مراحا شارژ برچسب را به شما نمایش خواهیم داد.

برای شارژ برچسب خود ابتدا آدرس اینترنتی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن که avarezi.bank-maskan.ir است در یکی از مرورگرهای خود وارد کنید.

پس از لود شدن صفحه اصلی روی گزینه “شارژ” کلیک کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 10

همچنین میتوانید در پیایین صفحه بر روی گزینه “شارژ برچسب” کلیک نمایند.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 11

در صفحه باز شده شما میتوانید با استفاده از برچسب یا تیکت به شارژ برچسب خود اقدام کنید. برای پرداخت عوارض با پلاک خودرو گزینه “شارژ بوسیله شماره پلام خودرو رو انتخاب کنید و شماره پلاک خود را وارد کنید سپس مبلغ شارژ خود را انتخاب کنید و با انتخاب یکی از درگاه هایی که در سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن وجود دارد به پرداخت و شارژ برچسب خود اقدام کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 13

مقاله پیشنهادی » سایت پیگیری وام ودیعه مسکن

نحوه شارژ برچسب عوارضی با شماره برچسب

یکی دیگر از روش های شارژ برچسب عوارضی با شماره برچسب است که کاربران میتوانند در صفحه اصلی همانند مرحله قبل روی گزینه شارژ برچسب کلیک کنند. سپس مبلغ شارژ خود را انتخاب کنید و با انتخاب یکی از درگاه هایی که در سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن وجود دارد به پرداخت و شارژ برچسب خود اقدام کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 11

پس از انتخاب این گزینه شما میتوانید با در دست داشتن اطلاعات برچسب خود روی گزینه “شارژ با شماره برچسب کلیک کنید.

حال بخش مربوط به شارژ برچسب برای شما باز می شود. در صورتی که شماره برچسب خود را در دسترس دارید، بر روی گزینه «شارژ بوسیله شماره برچسب یا تیکت» کلیک کنید. سپس مبلغ شارژ خود را انتخاب کنید و با انتخاب یکی از درگاه هایی که در سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن وجود دارد به پرداخت و شارژ برچسب خود اقدام کنید.

عوارضی آزاد راه بانک مسکن 14

استعلام شارژ پلاک خودرو بانک مسکن

کاربران سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن avarezi.bank-maskan.ir میتوانند با ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و رمز خود از موحودی شارژ خود مطلع شوند و استعلام شارژ خود را انجام دهند. همچنین سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن پیامک هایی را جهت اطلاع رسانی به کاربران خود ارسال میکنند که کاربران پس از عبور از عوارضی ها پیامک هایی برای آنها ارسال میشود و آنها را از برداشت و واریز و عملیات مالی مطلع میکند.

اگر همچنان پس ار خواندن این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن avarezi.bank-maskan.ir داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن

آدرس سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن است.

برای خرید برچسب شما باید به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن قسمت خرید برچسب مراجعه کنید و اطلاعات خود را وارد کنید.

اگر میخوایید پرداخت عوارض شما بدون توقف انجام شود خرید برجسب الزامی است.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه عوارضی آزاد راه بانک مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا