سامانه استعلام مدارک قضایی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام مدارک قضایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام مدارک قضایی

امکان استعلام اصالت مدارک قضایی و اطلاع از جعلی نبودن آن ها از طریق درگاه خدمات یکپارچه قضایی و ورود به سامانه استعلام مدارک قضایی امکان پذیر است.

اطمینان از اصالت مدارک و جعلی نبودن آن ها همواره یکی از دغدغه های مهم اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی می باشد. پیش از این انجام بسیاری از خدمات قضایی مورد نیاز افراد به صورت حضوری و با مراجعه به مراجع مربوطه انجام می پذیرفت ولی هم اکنون قوه قضاییه در راستای تسریع در روند انجام امور و ارائه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی قوه قضاییه اقدام به ارائه بسیاری از خدمات قضایی به صورت الکترونیک می نماید.

امکان استعلام اصالت مدارک قضایی از طریق درگاه خدمات یکپارچه قضایی و سامانه استعلام مدارک قضایی امکان پذیر است و افراد می توانند با مراجعه به سایت مربوطه برای استعلام اصالت مدارک قضایی اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه استعلام مدارک قضایی، نحوه ورود به سامانه و استعلام اصالت مدارک قضایی با کد رهگیری و … خواهیم داد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه استعلام مدارک قضایی

سامانه استعلام مدارک قضایی در واقع زیر مجموعه ای از سایت عدل ایران می باشد. امروزه و با راه اندازی سامانه جامع عدل ایران، انجام بسیاری از امور قضایی بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مختلف و صرفا به صورت آنلاین از طریق این سامانه ایجاد شده است.

ادامه مطلب
سامانه نان nan.ac

سامانه عدل ایران درگاه خدمات الکترونیکی رسمی قوه قضاییه جمهوری اسلامی محسوب بوده و با نام های دیگری مانند سامانه ثنا نیز شناخته می شود.

 امکان استعلام اصالت مدارک قضایی به صورت غیر حضوری از طریق سامانه استعلام مدارک قضایی فراهم می باشد . با ورود به سامانه استعلام مدارک قضایی و با استفاده از اطلاعاتی نظیر نوع مدرک قضایی، تاریخ ایجاد مدرک، کد رهگیری می توانید برای استعلام مدرک قضایی اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از بیشتر خدمات و امکانات سایت عدل ایران، نیاز به داشتن رمز سامانه ثنا دارد به همین علت ثبت نام در سامانه ثنا و داشتن رمز برای استفاده از بیشتر امکانات سامانه عدل ایران لازم می باشد.

ورود به سامانه استعلام مدارک قضایی

سامانه استعلام مدارک قضایی؛ برای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و استعلام اصالت مدارک قضایی ایجاد شده است.

 توجه داشته باشید که در حال حاضر در سامانه استعلام مدارک قضایی، فقط امکان استعلام گواهی عدم سوء پیشینه وجود دارد ولی به تدریج ممکن است این سامانه برای بررسی و تصدیق اصالت سایر مدارک هم مورد استفاده قرار بگیرد.

برای ورود به سامانه استعلام مدارک قضایی باید به این ترتیب عمل نمایید.
ابتدا به سامانه عدل ایران با نشانی adliran.ir مراجعه نمایید. به این منظور کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی adliran.ir را وارد و جستجو نمایید. با انجام این مراحل ، به طور مستقیم به سامانه استعلام مدارک قضایی وارد خواهید شد و می توانید برای انجام بررسی اصالت مدارک قضایی اقدام نمایید.

سامانه استعلام مدارک قضایی

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد در حال حاضر تنها امکان استعلام گواهی عدم سوء پیشینه با استفاده از سامانه استعلام مدارک قضایی وجود دارد ولی ممکن است در آینده موارد دیگری نیز افزوده شود.

ادامه مطلب
نحوه خرید اینترنت adsl مخابرات

نحوه استعلام مدارک قضایی

با استفاده از سامانه عدل ایران، امکان استعلام مدارک قضایی به دو صورت امکان پذیر می باشد.

  • استعلام مدارک قضایی با کد رهگیری

  • استعلام مدارک قضایی با کد ملی

برای استعلام مدارک قضایی با کد رهگیری باید از طریق سامانه استعلام مدارک قضایی اقدام نمایید.

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت عدل ایران از میان گزینه های موجود گزینه استعلام مدارک قضایی را بفشارید( بعد از ورود به صفحه اصلی گزینه سایر سامانه ها را انتخاب نموده و در ادامه استعلام مدارک قضایی را انتخاب کنید )

نحوه استعلام در سامانه استعلام مدارک قضایی

با انجام این مراحل می توانید به سامانه استعلام مدارک قضایی وارد شده و برای انجام استعلام اصالت مدارک قضایی اقدام نمایید.

پس از انتخاب گزینه مربوط به استعلام مدارک قضایی به صفحه مربوطه وارد می شوید.

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نوع مدرک ( در حال حاضر فقط گواهی عدم سوء پیشینه)، کد رهگیری، تاریخ صدور مدرک و تصویر امنیتی درج شده در صفحه را در فیلدهای مخصوص آن وارد نموده و در ادامه گزینه استعلام و دریافت را بفشارید. با انجام این مراحل می توانید نتیجه استعلام مدرک مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت استعلام مدارک قضایی عدل ایران کلیک کنید.

امکان استعلام اصالت مدارک قضایی به صورت غیر حضوری و آنلاین و با مراجعه به سامانه استعلام مدارک قضایی عدل ایران وجود دارد. با ورود اطلاعات لازم می توانید استعلام مورد نظر خود را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها امکان بررسی و استعلام گواهی عدم سوء پیشینه از طریق سامانه استعلام مدارک قضایی فراهم می باشد.

ادامه مطلب
سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه استعلام مدارک قضایی، نحوه ورود به این سامانه و استعلام مدارک با کد رهگیری پرداختیم ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه استعلام مدارک قضایی

با استفاده از سامانه اصالت مدارک قضایی و به صورت غیر حضوری و بر خط می توانید برای دریافت استعلام اصالت مدارک قضایی اقدام نمایید.

سامانه اصالت مدارک قضایی در واقع زیر مجموعه ای از سایت عدل ایران بوده و با ورود به سامانه عدل ایران می توانید به این بخش وارد شوید.

 با ورود به سامانه عدل ایران و سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی و با ورود اطلاعات مربوط به کد ملی و رمز سامانه ثنا می توانید به پنل کاربری خود وارد شده و برای دریافت استعلام مدرک قضایی خود اقدام نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام مدارک قضایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا