سامانه نان nan.ac

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نان nan.ac

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نان nan.ac

سامانه نان یا سامانه نظام ایده ها و نیازها سامانه ای است که در جهت ارتباط مراکز تحقیقاتی موجود در کشور با نیازهای مختلف موجود در جامعه راه اندازی شده است.

با استفاده از این سامانه متخصصان در حوزه های گوناگون می توانند نیازهای خود در سطوح مختلف را در این سامانه ثبت نمایند و از طرف دیگر پژوهشگران و محققان نیز اقدام به ثبت ایده مناسب برای مواجه با آن نیاز در سامانه می نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت نظام ایده ها و نیازها، سامانه نان ، نحوه ورود به این سامانه، ثبت نیازها و ایده ها و … می پردازیم.

Customer Self Service Portal The Future of Customer Support

سامانه نان

سامانه نان یا سامانه نظام ایده ها و نیازها زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با آدرس اینترنتی nan.ac راه اندازی شده است. این سامانه یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند در جهت ایجاد نظام ملی نوآوری مبتنی بر ایجاد ارتباط مستقیم بین نیازهای مختلف موجود جامعه، صنایع و محققان، شرکت‌های دانش‌بنیان ، پارک‌های علم و فناوری و … خواهد بود.

این سامانه با هدف هدایت ظرفیت پژوهشی موجود در کشور برای حل مسائل و رفع نیازهای موجود در جامعه ایجاد شده است. این سامانه در واقع سامانه‌ای برای متخصصان، صاحبان صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان، نهادها و وزارتخانه‌هاست تا بتوانند با استفاده از آن نیازهای خود در سطوح و زمینه های مختلف را ثبت نمایند. پس از این محققان، پژوهشگران حوزه های مختلف می توانند ایده مناسب و پاسخ لازم برای رفع نیاز موجود را در این سامانه وارد نمایند.

سامانه نان

به عبارتی می توان گفت این سامانه در صدد استفاده از ظرفیت پژوهش موجود در کشور برای پاسخگویی به نیازهای موجود در جامعه می باشد، نیازهای موجود در صنایع خصوصی و دولتی در این سامانه جمع‌آوری شده و پس از این بخش پزوهشی جامعه از جمله رساله‌های دانشجویان دکتری و ارشد به سمت رفع این نیازها ی موجود در جامعه هدایت خواهد شد.

یا سامانه نظام ایده ها و نیازها با آدرس اینترنتی nan.ac در دسترس می باشد.

 

ورود به سامانه نان nan.ac

سامانه نان nan.ac برای شناسایی نیازهای موجود در سطوح مختلف جامعه و پاسخ به این نیازها از سوی محققان و پژوهشگران کشور راه اندازی شده است، با استفاده از این سامانه می‌توان سمت و سوی پژوهش‌های مراکز علمی موجود در کشور را به سمت نیازهای موجود سوق داد.

علاوه بر این یکی از برنامه‌های سامانه نظام ایده ها و نیازها ، یکپارچه‌سازی سامانه‌های مشابه موجود در کشور می باشد.

برای ورود به سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی nan.ac را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور می توانید به طور مستقیم به سامانه نظام ایده ها و نیازها یا سامانه نان وارد شوید.

سامانه نان

برای ورود مستقیم به این سامانه می توانید از لینک زیر نیز استفاده نمایید.

ورود به سایت نان

پس از ورود به سایت می توانید بخش ها و قسمت های مختلف را مشاهده نموده و برای ثبت نیاز و یا ایده مد نظر خود اقدام کنید.

در صورتی که پیش از این در سامانه نان نام نویسی و ثبت نام نموده اید می توانید با ورود اطلاعات به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید. به این منظور بر روی گزینه ورود در بالای صفحه کلیک نمایید.

ورود به سامانه نان

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه ، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به سامانه نان

با انجام مراحل و ورود اطلاعات خواسته شده می توانید به حساب کاربری خود در nan.ac وارد شوید

اگر تاکنون در سامانه نان ثبت نام ننموده اید باید ابتدا در این سامانه ثبت نام کرده و بعد از آن با داشتن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

 

ثبت نام در سامانه نان nan.ac

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور در جهت تبدیل ایده به محصول ، اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه نظام ایده ها و نیازها و با نام مختصر سامانه نان نموده است.

متخصصان و صاحبان صنایع دولتی و غیر دولتی می توانند کلیه نیازهای خود در سطوح مختلف را در این سامانه ثبت نمایند. پس از این با استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی در کشور، ایده ها و پاسخ های مناسب برای جوابگویی به این نیازها ارائه خواهد شد. برای مراکز دانشگاهی فعال در سامانه نیز مشوق هایی در نظر گرفته شده است.

همان طور که پیش از این توضیح داده شد با طی مراحل می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید. اگر پیش از این در این سامانه ثبت نام ننموده اید می بایست ابتدا برای ثبت نام در این سامانه اقدام نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه نظام ایده ها و نیاز ها به این صورت می باشد.

ابتدا به سامانه بانشانی اینترنتی nan.ac وارد شوید.

ثبت نام در سامانه نان

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه ثبت نام در بالای صفحه کلیک نمایید. در صفحه جدید نیز گزینه ثبت نام را بفشارید.

آموزش ثبت نام در سامانه نان

شماره تلفن همراه خود را در کادر مخصوص وارد نموده و گزینه تایید را انتخاب کنید.

پس از این کد تایید از سوی سامانه به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت نمودید ارسال خواهد شد.

کد ارسال شده را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید. کلیه اطلاعات خواسته شده مانند رمز عبور مد نظر، نام و نام خانوادگی، شهر، استان، کد ملی و … را وارد نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه نان

پس از تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده گزینه ” شرایط و قوانین را می پذیرم ” را فعال نموده و گزینه تایید را بفشارید.

بعد از انجام این مراحل شما موفق شدید در سامانه ثبت نام نمایید و می توانید با ورود اطلاعات رمز عبور و نام کاربری به پنل خود در سایت نان وارد شوید.

 

ثبت ایده در سامانه نان nan.ac

  • ابتدا به سامانه و حساب کاربری خود وارد شوید.
  • از منوی موجود در بالای صفحه گزینه ایده و ثبت ایده جدید را کلیک کنید.
  • نیاز متناسب با ایده خود را انتخاب کنید. در سامانه تنها ایده های متناسب با نیازهای موجود ثبت می گردد.
  • اطلاعات مربوط به ایده مانند اطلاعات عمومی، مستندات و … را وارد نموده و اطلاعات وارد شده را تایید نمایید.
  • پس از انجام این مراحل گواهی ثبت نياز خود را دریافت نمایید.


در هنگام ثبت ایده در سامانه نان دقت داشته باشید که پس از انجام ثبت نهایی ایده ، امکان حذف و ویرایش اطلاعات ایده وجود ندارد. ولی پیش از نهایی شده امکان ثبت موقت ایده وجود خواهد داشت.

ایده های ثبت شده را می توانید در پنل کاربری خود و قسمت ایده های من مشاهده نمایید.

ثبت نیازها در سامانه نان nan.ac

بعد از ورود به حساب کاربری خود می توانید برای ثبت نیازها در nan.ac طبق مراحل زیر عمل نمایید.

  • ابتدا به سامانه نظام ایده ها و نیازها وارد شوید
  • از منوی موجود در بالای صفحه گزینه نیاز و ثبت نیاز جدید را انتخاب نمایید.
  • فرم مربوط به اطلاعات ایده (اطلاعات عمومی-جزييات بيشتر-مستندات) را تکمیل کنید
  • اطلاعات وارد شده را تایید نمایید.
  • گواهی ثبت نياز خود را دریافت نمایید.

    دقت داشته باشید که به دلیل اینکه پس از ثبت نیازها به طور خودکار به محققان و پژوهشگران اطلاع رسانی انجام می پذیرد ، امکان حذف اطلاعات وجود نخواهد داشت.
  • امکان ثبت موقت نياز در مراحل پيش از نهايی شدن وجود دارد.
  • نيازهای ثبت شده بصورت موقت را می توانید در پنل کاربری خود و در قسمت نيازهای من مشاهده نمایید.

 

سایت نان سامانه ای است که توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری راه اندازی شده است. افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت نیازها و ایده های خود اقدام نمایند.

این سامانه با استقبال از ایده های جدید در صدد پاسخگویی به نیازهای موجود در بخش های مختلف با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود در جامعه می باشد. در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه نظام ایده ها و نیازها، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، ثبت نیاز و ایده در سامانه نان و … پرداخته شده ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

نان سامانه ای است که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت جمع آوری و یکپارچه سازی ایده ها و نیاز بخش های مختلف کشور راه اندازی شده است.

با استفاده از نشانی اینترنتی nan.ac و با توضیحات ارائه شده می توانید به سامانه وارد شده و از خدمات مختلف آن استفاده نمایید.

مراحل مختلف ثبت نیاز ها و ایده ها در سایت نان در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر از این موضوع به متن مقاله مراجعه نمایید.

Customer Self Service Portal The Future of Customer Support

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نان nan.ac

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا