سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح saba.esata.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امکان ثبت نام سفر برای بازنشستگان نیروهای مسلح به صورت غیر حضوری و آنلاین فراهم می باشد و آن دسته از بازنشستگان نیروهای مسلح که متقاضی سفرهای زیارتی و سیاحتی هستد می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح برای ثبت درخواست و انجام مراحل مختلف اقدام نمایند. سایت ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح با نشانی اینترنتی saba.esata.ir در دسترس می باشد.

در ادامه این مقاله به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح، نحوه ورود به این سایت saba.esata.ir، مراحل ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح و …. به طور کامل توضیح خواهیم داد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

دوران بازنشستگی، دورانی است که فرد می بایست پس از سال ها تلاش و فعالیت، به آرامش و استراحت بپردازد، یکی از بهترین استراحت های مفید برای تمدد اعصاب و ایجاد لحظاتی خوش همراه با خانواده، سفر است. گردش و سفر می تواند باعث ایجاد طروات و سر زندگی و به در بردن خستگی دوران فعالیت و اشتغال گردد.

در راستای تکریم بازنشستگان نیروهای مسلح  و ایجاد شرایط و فضای مناسب برای بازنشستگان این سازمان امکان ثبت نام سفر برای این دسته از عزیزان فراهم می باشد. بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند با ورود به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح برای ثبت درخواست خود اقدام نموده و علاوه بر کاهش هزینه‌های سفر از سفرها بدون پیش پرداخت و سود و یا به صورت اقساطی بهره مند شوند.

سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح با نشانی اینترنتی saba.esata.ir در دسترس می باشد. این سامانه در واقع زیر مجموعه ای از سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح یا همان سایت ساتا نیروهای مسلخ می باشد.

مقاله پیشنهادی » سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح

ورود به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح saba.esata.ir

موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان نیروهای مسلح و فراهم نمودن امکانات مناسب برای سفرهای زیارتی و سیاحتی به نقاط مختلف و تکریم بازنشستگان این سازمان اقدام به اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران به سفرهای زیارتی و سیاحتی می نماید.

ادامه مطلب
سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی saleauto.ir

بازنشستگان نیروهای مسلح که در صدد برخورداری از این خدمات هستند می توانند با ورود به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح درخواست خود را ثبت نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی saba.esata.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سایت ثبت نام سفر نیروهای مسلح وارد می‌شوید و می توانید برای ثبت نام خود اقدام نمایید.

سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح saba.esata.ir

برای انجام ثبت نام و طی مراحل می بایست پیش از این در سامانه ثبت نام نموده باشید، چنانچه قبلا در سامانه ثبت نام نموده اید بر روی گزینه ورود از منوی موجود در بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

در صورت مواجه با این پیام ، با کلیک بروی Option و سپس بروی Allow pop up به وبسایت اجازه بدهید تا صفحه ورود را برای شما به نمایش درآورد.

در صفحه مربوط به تکمیل اطلاعات کاربری، نام کاربری (کد بازنشستگی برای بازنشستگان محترم) و رمز عبور خود را وارد نموده و در ادامه دکمه ورود را بفشارید.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

همان طور که اشاره شد برای ثبت درخواست سفر در سامانه سابا می بایست پیش از این در این سامانه ثبت نام نموده باشید در صورتی که ثبت نام نکرده و دارای اطلاعات کاربری نیستید باید ابتدا مراحل ثبت نام خود را با موفقیت به اتمام رسانده و در ادامه به حساب کاربری خود در سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح وارد شوید.

توجه داشته باشید که با استفاده از سایت ساتا نیز می توانید به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح وارد شوید. برای این منظور پس از ورود به سایت ساتا با نشانی اینترنتی esata.ir از منوی موجود در سمت راست صفحه، بر روی گزینه ثبت نام سفر کلیک کنید. پس از این به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح وارد خواهید شد و می توانید باقی مراحل را طبق توضیحات ارائه شده انجام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

ثبت نام در سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح saba.esata.ir

  • برای ثبت نام در سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح پس از ورود به صفحه اصلی سامانه با نشانی اینترنتی saba.esata.ir بر روی گزینه ثبت نام بازنشسته کلیک کنید.
  • پس از این لینک ثبت نام برای شما نشان داده خواهد شد، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و در صفحه جدید نیز مجددا گزینه ثبت نام را بفشارید.
ادامه مطلب
سامانه ثبت و تمدید قرارداد اجاره نامه srem.ir

ثبت نام سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

  • در کادر اول یعنی کد شناسایی، کد شناسایی 13 رقمی خود را وارد کرده سپس متن عبارت امنیتی موجود در صفحه را نیز وارد کرده ، و دکمه جستجو را فشار دهید.
  • در مرحله بعد شماره تلفن شما نمایش داده خواهد شد و از شما میخواهد که درصورتیکه شماره تلفن وارد شده صحیح بوده و آن را تایید می نمایید، متن عبارت امنیتی را وارد کرده و دکمه ارسال رمز عبور را فشار دهید.
  • پس از این، به شماره تلفن ثبت شده در سامانه پیامکی حاوی رمز عبور ارسال خواهد شد.
  • توجه داشته باشید چنانچه شماره تلفن نمایش داده شده اشتباه باشد می بایست با مراجعه به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیکی ساتا برای تغییر شماره تلفن خود اقدام کنید.
  • بعد از ارسال رمز عبور و وراد نمودن آن در کارد مخصوص ، بر روی کلمه ورود کلیک کرده ، در اینصورت صفحه جدیدی باز میشود و از شما میخواهد شماره نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید ، نام کاربری همان شماره شناسایی 13 رقمی شما و رمز عبور شما همان رمز عبوری است که به شماره شما ارسال شد.

پس از ورود به سامانه می توانید برای تغییر رمز عبور اقدام نمایید.

 نحوه رزرو هتل در سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

  • برای ثبت درخواست و رزرو هتل در سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح می بایست ابتدا با توجه به راهنمایی های ارائه شده به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید.
  • پس از ورود به صفحه اصلی با کلیک بر روی شهر/ اقامتگاه میتوانید شهر یا هتل مورد نظر را انتخاب کنید ، در این بخش درصورت نیاز میتوانید تاریخ آغاز و پایان سفر را به دلخواه وارد کنید و سپس دکمه جستجو را کلیک کنید.

 نحوه رزرو هتل در سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

  • بعد از اینکار اگر در بازه و یا شهر انتخابی هتلی وجود نداشته باشد به شما پیامی مبنی بر نبودن هتل داده می شود
  • درغیراینصورت به صفحه لیست هتلهای آن شهر هدایت می شوید. در این صفحه تمام هتلهای شهر مورد نظر را مشاهده خواهید نمود و می توانید با دانلود برشور هتل از کلیه موارد مربوط به آن اطلاع پیدا نمایید.
  • سپس با کلیک کردن بر روی دکمه مشاهده و رزرو به صفحه رزرو هتل مورد نظر بروید. پس از این و با طی مراحل می توانید برای رزرو هتل در شهر مورد نظر، تکمیل لیست مسافران، انتخاب غذا و … اقدام نماید
  • در انتهای مراحل، مشخصات اتاقهای رزرو کرده و افرادی که در لیست هستند به همراه هزینه و … داده شده و براساس توان پرداخت شما سامانه تشخیص می دهد که شما می توانید بصورت اعتباری (اقساطی) و یا بصورت نقدی هزینه پکیج را پرداخت کنید ، شما با انتخاب یکی از این دو گزینه و زدن علامت تیک برای پذیرفتن قوانین و مقررات دکمه رزرو را کلیک می کنید
  • پس از این باید از این برگه پرینت تهیه نمایید و در تاریخ مورد نطر به هتل رزرو شده مراجعه کنید.

برای ورود مستقیم به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح saba.esata.ir کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح ، نحوه ورود به این سامانه saba.esata.ir ، ثبت درخواست و رزرو هتل و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

ادامه مطلب
سامانه مشاهده و پیگیری مسکن ملی

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح saba.esata.ir

بله با مراجعه به سامانه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح می توانید به صورت بر خط هتل مورد نظر خو را رزرو کنید.

این سامانه زیر مجموعه ای از سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بوده که به ارائه خدمات مربوط به سفر بازنشستگان نیروهای مسلح می پردازد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

5/6 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا