سایت مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مشاهده دارایی سهام عدالت یا سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت سامانه ای است که توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و با هدف مشاهده اطلاعات هویتی و صورت وضعیت دارایی مربوط به سهام عدالت برای کلیه مشمولان و سهامداران سهام عدالت (سهامداری مستقیم و غیر مستقیم) راه اندازی شده است.

مشمولان و دارندگان سهام عدالت می توانند با مراجعه به این سامانه با نشانی اینترنتی sahamedalat.ir برای مشاهده دارایی سهام عدالت و اطلاع از جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت به‌ تفکیک شرکت‌های بورسی و تعداد و ارزش هر سهم  اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت مشاهده دارایی سهام عدالت، نحوه ورود به این سامانه، مشاهده وضعیت دارایی سهام عدالت و … خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

سایت مشاهده دارایی سهام عدالت

سهام عدالت را می توان نوعی یارانه به حساب آورد که در راستای برقراری عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی و از بین بردن فقر در جامعه و افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور ایجاد شده است.

این پروژه را می توان به جرات یکی از برنامه های عظیم دولتی دانست که با وجود گذشت زمان زیاد، به دستاورد رسیده است و موفق شده تا جامعه هدف مورد نطر خود را در بخشی از سرمایه های عمومی دولت شریک نماید.

با توجه به اینکه ارزش اسمی سهام عدالت سهامداران با هم متفاوت می باشد و در واقع همه ی سهامدارن به یک اندازه و به طور یکسان سهام ندارند، قیمت این سهام نیز در بازار متفاوت و متغییر می باشد.

از این رو بهتر است هر کدام از سهامداران برای مشاهده دارایی سهام عدالت خود به صورت مجزا اقدام نمایند و در این خصوص اطلاع ذقیق و جزئیات بیشتری را مشاهده کنند.

سایت مشاهده دارایی سهام عدالت سامانه ای است که به منظور مشاهده دارایی سهام عدالت و اطلاع از جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت برای کلیه سهامداران (سهامداری مستقیم و غیر مستقیم ) ایجاد شده است. با ورود به سایت مشاهده دارایی سهام عدالت و طی مراحل می توانید دارایی مربوط به این سهام را مشاهده نمایید.

سایت مشاهده دارایی سهام عدالت با نشانی اینترنتی sahamedalat.ir در دسترس می باشد.

ورود به سایت مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

پیش از راه اندازی سایت مشاهده دارایی سهام عدالت، ارزش واقعی سهام عدالت در بازار مشخص نبود و صرفا گمانه زنی هایی در این رابطه وجود داشت، پس از راه اندازی سامانه استعلام سهام عدالت ، ارزش دقیق این سهام مشخص شده است و افرادی که در مراحل ابتدایی توزیع سهام عدالت شرکت داشته و اقدام به خرید این اوراق نموده و پس از آن در سال  99 هم اقدام به آزاد سازی سهام عدالت خود نموده اند می توانند با مراجعه به این سامانه برای مشاهده جزئیات دقیق سهام عدالت خود و استعلام آن اقدام نمایند.

برای ورود به سایت استعلام دارایی سهام عدالت می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sahamedalat.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت استعلام دارایی سهام عدالت وارد خواهید شد و می توانید اقدام به استفلام مبلغ مربوط به سهام عدالت خود نمایید.

سایت مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

همپنین با استفاده از لینک زیر نیز می توانید به طور مستقیم به این سایت وارد شوید، تنها کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت مشاهده دارایی سهام عدالت کلیک کنید.

نحوه مشاهده دارایی سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir

همان طور که اشاره شد سهامداران سهام عدالت برای مشاهده دارایی سهام عدالت خود می توانند با مراجعه به سامانه برای استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت اقدام نمایند.

از آن جایی که ارزش این سهام برای افراد مختلف متغییر بوده و یکسان نمی باشد، از این رو بهتر است افراد به صورت مجزا و با ورود به سامانه مذکور برای استعلام سهام عدالت خود اقدام نمایند. همچنین امکان تغییر شماره موبایل و شماره شبا نیز در این سامانه وجود دارد

برای استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به روش گفته شده به سایت مشاهده دارایی سهام عدالت وارد شوید.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه sahamedalat.ir  بر روی گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت کلیک کنید.

مشاهده دارایی سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir

 

 

 

پس از این به صفحه جدیدی وارد خواهید شد، موارد و نکات درج شده در صفحه را مطالعه نموده و در ادامه گزینه متوجه شدم را بفشارید.

مشاهده و استعلام دارایی سهام عدالت در سامانه

 

توجه داشته باشید که برای ورود به سامانه شماره تلفن همراه تحت مالکیت فرد و متعلق به همان کد ملی الزامی می باشد.

پس از این به صفحه جدیدی وارد خواهید شد در کادر مشخص شده کد ملی خود را وارد نمایید و بر روی گزینه دریافت پیامک اعتبارسنجی کلیک کنید.

مشاهده دارایی سهام عدالت

در صورتی که تمایل به تغییر شماره همراه دارید می‌توانید از گزینه مربوط به آن برای تغییر شماره همراه و ثبت شماره جدید اقدام کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه دریافت پیامک اعتبار سنجی پنجره جدید مربوط به کد امنیتی برای شما باز می‌شود، کد موجود در صفحه را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه تایید را کلیک کنید.

مشاهده دارایی سهام عدالت در سامانه sahamedalat.ir

پس از این پیامکی حاوی کد فعالسازی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، دو دقیقه فرصت دارید تا کد ارسال شده را در کادر مربوط به آن وارد نمایید.

همانطور که اشاره شد کد ارسال شده را در کادر مربوط وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید پس از این به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد و دقیق دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنید

مشاهده و استعلام دارایی سهام عدالت در سامانه

همان طور که در متن بالا به طور کامل اشاره شد مشمولان سهام عدالت می توانند با مراجعه به سایت مشاهده دارایی سهام عدالت برای مشاهده دارایی سهام عدالت و اطلاع از جزئیات دارایی واقعی سهام خود به‌ تفکیک شرکت‌های بورسی و تعداد و ارزش هر سهم اقدام کنند.

در این مقاله در رابطه با سایت مشاهده دارایی سهام عدالت، نحوه ورود به این سامانه و استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir و ….توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

سایت مشاهده دارایی سهام عدالت یا سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت سامانه ای است که به منطور مشاهده دارایی سهام عدالت و اطلاع ازجزئیات دارایی واقعی سهام عدالت راه اندازی شده است.

بله، با استفاده از اطلاعات کد ملی و انجام مراحل می توانید اقدام به مشاهده و استعلام سهام عدالت خود نمایید.

در این رابطه در متن مقاله توضیحات لازم ارائه شده است. به متن بالا مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام برادرها خواهرها من سهام عدالت ندارم دویست بار ثبت نام کردیم آخرش هنوز از یم چکارکنم امیدی هست یانه یک کلام آره یانه اگه آره کجابرم برای ثبت نام من که هیچ ندارم سهام بهم ندادند اونی که ثروتمند هست به اون دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا