سایت ثبت نام وام سربازی smaher.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام سربازی smaher.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام وام سربازی 1402 smaher.ir

هدف اصلی وام سربازی به طور کلی رفع نیاز سربازان برای شاغل شدن و تشکیل خانواده می باشد. بنابراین الویت پرداخت این وام با کسانی خواهد بود که برای اشتغال یا ازدواج درخواست داده باشند. یکی از سوالات پر تکرار سربازان عزیز این می باشد که وام سربازی به چه کسانی تعلق میگیرد؟ آیا ما هم میتوانیم وام سربازی دریافت کنیم در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

در ادامه این متن به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه ثبت نام وام سربازی 1402 sarbazmaher.ir ، نحوه ورود و ثبت نام و دریافت وام سربازی در سال 1402 در این سامانه خواهیم پرداخت. برای اطلاع بیشتر تا پایان این متن با ما همراه باشید.

اگر شما هم به دنبال گرفتن وام در دوران سربازی هستید؛ وام سرباز ماهر بهترین گزینه برای شماست. برای اشنایی از شرایط و نحوه تخصیص این وام ادامه مطلب را بخوانید.

سایت ثبت نام وام سربازی 1402

سایت ثبت نام وام سربازی 1402

سایت ثبت نام وام سربازی 1402 smaher می باشد همان‌طور که قبل‌تر گفتیم اخبار دقیقی جهت زمان ثبت نام و پرداخت وام مهارت سربازی در دسترس نیست. شما می‌توانید از طریق سایت sarbazmaher.ir باخبر شوید. وام سربازی در سال ۱۴۰۲ از 150 میلیون تومان تا 4 میلیارد تومان متغیر است که بسته به هدف فرد از دریافت وام می تواند شرایط متفاوتی داشته باشد
 
وام سربازی به چه کسانی تعلق میگیرد؟ تنها افرادی مشمول این وام می‌شوند که دوره‌های مهارت‌آموزی را طی کرده باشند. برای ثبت نام در سامانه سرباز ماهر چه مدارکی نیاز است؟ شما باید کارت ملی داشته و بیش از ۱۵ سال داشته باشید و تمام مدارک هویتی و مهارتی خود را بارگزاری کنید.
 
از جمله شرایطی که می بایست یک سرباز داشته باشد مواردی در لیست زیر به آن اشاره شده است.
  • خدمت سربازی آن‌ها تمام شده باشد.
  • گواهینامه مهارت از فنی و حرفه‌ای داشته باشند.
  • تاریخ تمام خدمت از سال ۹۷ به بعد باشد.

مقاله پیشنهادی « سایت خرید بیمه سربازی 1402

برای ورود به سایت ثبت نام وام سربازی 1402 smaher کلیک نمایید.

ثبت نام در سایت وام سربازی smaher.ir

در ادامه در مورد نحوه ثبت نام در سایت سرباز ماهر smaher توضیح خواهیم داد.

پیش‌تر گفتیم اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام وام مهارت سربازان در سال 1402 در دسترس نیست. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم وارد سامانه سرباز ماهر شده و ثبت نام کنید. چرا که اپلود مدارک در این سامانه انجام میشود. متقاضیان برای دریافت وام مهارت سربازی 1402 می بایست در زمان ثبت نام در سایت مربوطه، گواهی های لازم در مورد دوره مهارت آموزی خود را ارائه دهند.

برای انجام ثبت نام در سایت سرباز ماهر ابتدا باید با ورود آدرس اینترنتی این سامانه، برای ورود به سایت sarbazmaher.ir اقدام نمایید.

آدرس اینترنتی سایت وام سربازی smaher.ir می باشد.

مقاله پیشنهادی « سایت امریه سربازی 

بعد از ورود به سایت sarbazmaher.ir  بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سایت سرباز ماهر

 

اطلاعات در خواست شده در این صفحه شماره تلفن همراه، رمز عبور، تکرار رمز عبور ، ایمیل خود را در کادرهای مخصوص وارد نمایید.

بعد از این نحوه دریافت کد امنیتی را ( از طریق پیام کوتاه یا از طریق پیام صوتی) کلیک نموده و بعد از کلیک گزینه من “ربات نیستم ” گزینه ثبت نام را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سایت سرباز ماهر

 

بعد از اینکه بر روی دکمه ثبت نام کلیک کردید کد امنیتی برای شما به شماره تلفن ثبت شده در سیستم ارسال خواهد شد. کد ارسال شده را در قسمت مخصوص آن در سایت سرباز ماهر smaher وارد نمایید.

دقت داشته باشید که شماره تلفن همراه شما در واقع نام کاربری شما است. و بعد از انجام ثبت نام می توانید با ورود اطلاعات کاربری خود از قبیل نام کاربری( شماره تلفن همراه ) و رمز عبور ثبت شده در سامانه برای ورود به این سامانه اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت پلیس +10 epolice.ir

شریط دریافت وام سربازی 1402 smaher.ir

یکی از شرایط دریافت وام سربازی برای سربازان ماهر این است که حتما باید دوره سربازی آن ها مختوم شده باشد و گواهی مهارت های مربوطه را دریافت نموده باشند.

وام سربازی sarbazmaher.ir یک وام ایجاد اشتغال برای سربازان است. شریط دریافت وام سربازی sarbazmaher.ir : تنها به سربازانی تعلق می‌گیرد که اولا دوره خدمت سربازی آنها به پایان رسیده باشد.  همچنین افرادی مشمول این وام می‌شوند که دوره‌های مهارت‌آموزی را طی کرده باشند. هر دوره ای در این طرح دارای یک بودجه بندی و زمان بندی مشخص و همچنین دارای آموزش های تئوری و عملی است که شامل آموزش کوتاه مدت (۳۰ ساعته) یا بلند مدت (۱۳۰۰ساعته) خواهد بود.

برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت و تخصصی داشته اند، یا در حین خدمت تخصصی ویژه را کسب کرده اند، گواهی نامه صادر می شود.

 شرایط اصلی شامل شرط محدودیت سنی متقاضیان است. افرادی که زیر 15 سال سن داشته باشند شرایط دریافت وام سرباز ماهر را نخواهند داشت.

مدارک آموزشگاه‌های زیر، مورد تایید سامانه سرباز ماهر smaher برای اثبات مهارت هستند:

  • سازمان فنی و حرفه‌ای
  • وزارت علوم
  • وزارت آموزش و پرورش
  • دانشگاه آزاد
  • دانشگاه علم و کاربردی
  • جهاد کشاورزی

ثبت نام در این طرح طبق قانون جدید از طریق سامانه سرباز ماهر smaher به نشانی اینترنتی sarbazmaher.ir انجام می شود؛ بدین صورت که باید فرم ثبت نام را تکمیل کرده و مدارک خود را ارائه دهید. 

در پایان پس از گذراندن این طرح گواهی نامه مهارت آموزی داده خواهد شد. و این گواهی نامه  از نوع مدرک سازمان آموزش فنی حرفه ای است که اعتبار بین المللی نیز دارد.

 درمقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سامانه سرباز ماهر، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم. چنانچه بعد از خواندن این مطلب هر گونه سوالی در این خصوص داشتید می توانید از طریق کامنت ها اما در ارتباط باشید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن ها پاسخ خواهند داد.

 همچنین می توانید انتقاد، پیشنهاد و نظرات خود را نیز از همین طریق با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام وام سربازی 1402 smaher.ir

برای ورود به سامانه سرباز ماهر https://smaher.ir مراجعه کنید. لذا توجه داشتی باشید در سایت سرباز ماهر نیست میتوانید مراحل sarbazmaher.ir وام خود را نیز پیگیری کنید.

سایت ثبت نام وام سربازی 1402 با آدرس sarbazmaher.ir در دسترس می باشد. با استفاده از لینک موجود در صفحه می توانید به این سامانه وارد شوید. 

به سربازانی تعلق می‌گیرد که :  دوره خدمت سربازی آنها به پایان رسیده باشد.

تنها افرادی مشمول این وام می‌شوند که دوره‌های مهارت‌آموزی را طی کرده باشند.

اگر سایت سرباز ماهر smaher برای شما باز نمیشود مراحل زیر را بررسی کنید.

قبل از ورود به www.smaher.ir فیلترشکن خود را خاموش کنید.

ادرس را چک کنید تا درس تایپ شده باشد

سامانه سایت سرباز ماهر smaher  همچان برای شما باز نمیشود سعی کنید ساعات دیگر سعی کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام سربازی smaher.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫7 دیدگاه ها

    1. با سلام : زمان درخواستی وام سربازی در سایت ثبت نام وام سربازی smaher.ir اعلام میشود.

  1. سلام من خدمتم تموم شده ولی چرا سایت سرباز ماهر باز نمیشه برای وام ثبت نام کنم؟؟
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا