سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

www.inre.ir شرایط ثبت نام

در شش سال گذشته آزمون استخدامی بخش خصوصی برای پاسخ گویی به دغدغه شرکت های خصوصی در جهت تامین نیروی انسانی کارآمد و توانمند برگزار شده است.

متقاضیان استخدام در سازمان های بخش خصوصی کشور می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در مقاله پیش رو قصد داریم در خصوص سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، ورود inre.ir ، نحوه ورود به این سامانه، نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، ازمون استخدامی www.inre.ir، سایت آزمون استخدامی جدید، ثبت نام دفترچه www.inre.ir و …. خواهیم پرداخت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

آزمون استخدامی بخش خصوصی در راستای تامین نیروی توانمند مورد نیاز شرکت های بخش خصوصی برگزار می گردد این آزمون در شش سال گذشته در سطح کشور برگزار شده و داوطلبان زیادی در این آزمون شرکت نموده اند. استخدامی بخش خصوصی می تواند راهکاری قابل توجه برای کمک به حل معظل اشتغال در سطح جامعه باشد.

فارغ التحصیلان دانشگاه ها، دانشجویان، افرادی که به دنبال شغلی با مزایای بهتر هستند می توانند در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی برای انجام ثبت نام خود در آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدام نمایند.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی با آدرس اینترنتی inre.ir در دسترس می باشد. ثبت نام در این آزمون شامل 5 مرحله می باشد و بعد از مراجعه به سامانه و ورود inre.ir می بایست برای ثبت اطلاعات خود و دسته شغلی مد نظر و تکمیل دیگر اطلاعات اقدام نمایید.

سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

قابل توجه است که پیرو ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی به دستگاه‌های اجرایی کشور، آزمون استخدام بخش خصوصی می تواند به عنوان یکی از مبادی امتیازی استخدام در ارگان های دولتی بدون شرکت در آزمون استخدامی باشد.

 

ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی از طریق ورود inre.ir و در بازه های زمانی مقرر و اعلام شده انجام می پذیرد.

علاقمندان به شرکت در این آزمون استخدامی می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، و ورود inre.ir نسبت به انجام ثبت نام استخدامی بخش های خصوصی و طی مراحل اقدام نمایند.

سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی

برای inre.ir ورود یا سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی لازم است به این سامانه با نشانی اینترنتی inre.ir وارد شوید. ثبت نام در این آزمون استخدامی شامل پنج مرحله می باشد و با تکمیل این مراحل خواهید توانست ثبت نام خود در این آزمون را نهایی نمایید. در پایان مراحل ثبت نام در آزمون به شما کد کد پیگیری و کارت ثبت نام ارائه خواهد شد و باید این موارد را برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.

از طریق لینک زیر نیز می توانید به طور مستقیم به سامانه ثبت نام یا سامانه آزمون استخدامی www.inre.ir وارد شوید.

لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی (inre.ir ورود)

 

جدول زمانبندی آزمون استخدامی بخش های خصوصی

در ادامه مطلب می توانید جدول زمانبندی آزمون استخدامی بخش های خصوصی 1402 را مشاهده نمایید. داوطلبان می توانند طبق بازه های زمانی اعلام شده و با توجه به اطلاعیه های سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی با inre.ir ورود برای طی مراحل مربوطه اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت سمپاد sampad.medu.ir

جدول زمانبندی آزمون استخدامی بخش های خصوصی

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه inre.ir یا سامانه ازمون استخدامی www.inre.ir انجام می پذیرد و متقاضیان و علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی برای انجام مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

بهتر است پیش از مراجعه به سایت ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی ابتدا دفترچه ثبت نام را مطالعه کرده و سپس برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که این سامانه یکپارچه بوده و کلیه داوطلبان استخدام در بخش خصوصی کشور می بایست با مراجعه به این سامانه برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند . امکان ثبت نام در آزمون تنها در بازه زمانی مخصوص به ثبت نام وجود دارد بنابراین داوطلبان فقط در بازه زمانی مربوط به ثبت نام می توانند برای نام نویسی اقدام کرده و امکان ثبت نام آن ها در غیر این بازه امکان پذیر نیست.

به طور کلی مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی شامل پنج مرحله زیر می باشد.

  • تکمیل اطلاعات فردی
  • انتخاب مشاغل مورد نظر
  • تایید نهایی اطلاعات ثبت شده
  • تایید مشخصات کاربری داوطلبان
  • دریافت کارت

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی

در ادامه می توانید راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی www.inre.ir را مشاهده کنید.

  • ابتدا به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir وارد شده و از بالای صفحه گزینه “ثبت نام ” را بفشارید. 

ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی

  • بعد از ورود به صفحه ثبت نام، مشخصات خواسته شده را وارد کرده و در ادامه گزینه “ثبت و ادامه” کلیک کند

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • پس از ورود به صفحه جدید، می بایست اطلاعات اولیه خواسته شده شامل اطلاعات فردی و انتخاب دسته شغلی را با دقت تکمیل نمایید. پس از این گزینه ثبت و ادامه را کلیک کنید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • پس از ثبت مشخصات فردی و انتخاب دسته های شغلی، در مرحله بعد می توانید کلیه اطلاعات ثبت شده خود را مشاهده نمایید.

 

  • در صورت مغایرت می توانید با استفاده از گزینه “ویرایش اطلاعات” مشخصات خود را ویرایش و اصلاح نمایید.

 

  • پس از بررسی و اطمینان از صحت اطلاعات، گزینه “شرایط بالا
    را مطالعه کردم و با آن موافقت می کنم.” را فعال نموده تا به مرحله بعد که مرحله مربوط به پرداخت است وارد شوید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • درگام بعد مراحل پرداخت هزینه شرکت در آزمون استخدامی بخش های خصوصی را انجام نماییید. با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب یا انجام کارت به کارت می توانید برای واریز هزینه آزمون اقدام کنید.

 

  • پس از انجام پرداخت هزینه آزمون، پیامکی حاوی کد تائید به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد که باید کد دریافت شده را در کادر مربوطه وارد نموده و گزینه “ثبت و ادامه ” را کلیک کنید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی

  • پس از تکمیل اطلاعات مربوط به کد ارسال شده، می بایست در ادامه رمز عبور مد نظر خود برای ورود به حساب کاربری را طبق فرمت خواسته شده انتخاب نمایید. رمز عبور مد نظر و تکرار رمز عبور را وارد نموده و گزینه ثبت و دریافت کارت را کلیک کنید. دقت داشته باشید که رمز عبور خود را می بایست برای استفاده در مراحل بعد یادداشت و نگهداری نمایید.

انتخاب رمز عبور ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • پس از انجام این مراحل،  آن دسته از داوطلبانی که هزینه آزمون را به صورت آنلاین پرداخت کرده بودند می توانند برای دریافت کارت ثبت نام آزمون اقدام نمایند.

 

  • داوطلبانی که هزینه آزمون را به صورت کارت به کارت پرداخت کرده اند با پیام دیگری مواجه خواهند شد.

دریافت کارت ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی

  •  داوطلب بعد از طی بازه زمانی گفته شده و پس از تایید پرداخت و دریافت پیامک مربوط به آن می تواند با استفاده از گزینه ورود داوطلبان ( سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ) و تکمیل اطلاعات خواسته شده ( کد ملی و رمز عبور) به حساب کاربری خود وارد شود و برای دریافت و چاپ پرینت کارت ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی اقدام نماید.

 

  • پس از ورود به صفحه کاربری در سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی داوطلبان می توانند اطلاعات خود را مجددا کنترل نمایند. د رورت وجود مغایرت می توانند اصلاحات مورد نیاز را از طر یق ایمیل به دبیرخانه آزمون اطلاع رسانی نموده و برای انجام مراحل بعد اقدام نمایند.

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بخش های خصوصی می بایست دارای کلیه شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام و شرکت در آزمون باشند تا بتوانند بعد از شرکت در آزمون استخدامی و طی مراحل مربوطه در مراکز و شرکت های پذیرفته شده به کار مشغول شوند.

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان بیان شده در قانون اساسی کشور
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • برخورداری از توانایی جسمی و روانی لازم برای تصدی شغل
  • عدم شهرت به ارتکاب اعمال خلاف شئون
  • داشتن شرایط سنی لازم ( حداقل 15 سال)

متقاضیان علاوه بر دارا بودن شرایط فوق می بایست به نکات زیر نیز توجه نمایند.

  • افرادی که پیش از این در آزمون استخدام بخش خصوصی پذیرفته شده اند می توانند مجددا در این آزمون و برای ارتقا جایگاه شغلی شرکت نمایند ولی این متقاضیان باید توجه نمایند که در هنگام معرفی به فرصتهای شغلی در مقایسه با دیگر پذیرفته شدگان در اولویت پایین تری قرار خواهند گرفت. 
  • ملاک استخدام در شرکت های خصوصی میزان توانایی و داشتن شایستگی های شغلی می باشد و از این رو ارزیابی در آزمون استخدام بخش های خصوصی مبتنی بر شایستگی های شغلی بوده و انجام ثبت نام در این آزمون با هر مدرک تحصیلی و هر مقطع تحصیلی بلامانع می باشد.
  • به دلیل اینکه شرکت های مختلفی برای جایگاه و عناوین شغلی مختلف اقدام به تقاضای جذب نیرو  از طریق آزمون استخدامی بخش های خصوصی نموده اند تقاضای جذب نیروی انسانی این شرکتها به صورت مستمر و پیوسته در روند برگزاری آزمون اضافه خواهد شد.

 

زمان ثبت نام  استخدامی بخش خصوصی 1402

یکی از مهمترین سوالات و دغدغه های داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی مربوط به زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی می باشد.

ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی در بازه زمانی مقرر و با استفاده از سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی انجام می گیرد.

ثبت نام در این آزمون تنها در زمان مقرر شده امکان پذیر می باشد و داوطلبان به غیر از این تاریخ در زمان دیگر مجاز به ثبت نام نمی باشند.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

تاکنون از سوی دبیرخانه استخدام بخش خصوصی ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی در سال 1402 اعلام نگردید است. زمان ثبت نام این آزمون در سال گذشته از تاریخ 21 تیر ماه تا 12 مرداده 1401 بوده است ممکن است طبق روال سال گذشته ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوص درسال 1402 نیز در همین بازه و از اواسط تیر ماه آغاز گردد. بعد از اعلام زمان ثبت نام می توانید با ورود www.inre.ir برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

در صورت اطلاع از مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 و جزئیات دیگر حتما در این صفحه اطلاع رسانی لازم انجام خواهد گرفت.

بروزرسانی جدید

طبق مندرجات دفترچه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402، تاریخ ثبت نام آزمون بخش های خصوصی از تاریخ 3 تیر ماه تا 23 تیرماه 1402 خواهد بود و داوطلبان می توانند در این بازه مشخص شده برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

دفترچه آزمون استخدام بخش خصوصی 1402

هفتمین دوره ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی در سال ۱۴۰۲ زیر نظر دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی برگزار می شود. متقاضیان ثبت نام در این آزمون موظف هستند به منظور اطلاع از ضوابط و قوانین آزمون و هم چنین رشته های مورد نیاز در اولین گام قسمت های مختلف دفترچه راهنمای ثبت نام از جمله شرایط، مراحل، جدول زمانبندی آزمون، لیست شغل های ارائه شده را بررسی نمایند. تعداد زیادی از داوطلبان از  اطلاعات موجود در دفترچه آزمون هیچ گونه اطلاعاتی ندارند و همین موضوع باعث انجام اشتباه در روند ثبت نام آن ها می شود. 

امکان دریافت دفترچه ثبت نام www.inre.ir با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی وجود دارد. در ادامه این مقاله لینک دانلود و جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی 1402 قرار داده شده است. برای آشنایی با موارد کلی می توانید این دفترچه را مشاهده نمایید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

هر ساله و در موعد در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، دفترچه ثبت نام آزمون از سوی دبیرخانه آزمون استخدامی بخش خصوصی منتشر می گردد.

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 از کلیه جزئیات مربوط به این آزمون، دسته بندی رشته های آزمون استخدامی، شرایط لازم برای شرکت و ثبت نام در آزمون، مدارک لازم برای شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی، شغل های مورد پذیرش، بازه های زمانی مربوط به آزمون و … اطلاع پیدا نمایند. 

دفترچه آزمون استخدامی بخش خصوصی هر ساله همزمان با موعد ثبت نام آزمون منتشر می گردد. تاکنون دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 منتشر نشده است ولی طبق روال سال های گذشته ممکن است ثبت نام این آزمون و همچنین انتشار دفترچه آزمون بخش خصوصی 1402 در تیرماه انجام پذیرد. در صورت انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 در این صفحه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

بروزرسانی:

دفترچه آزمون استخدامی 1402 در سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی منتشر شده است با استفاده از لینک زیر می توانید برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی بخشهای خصوصی 1402 اقدام نمایید

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی

رشته های آزمون استخدامی بخش های خصوصی چیست؟ این سوال ممکن است سوال بسیاری از داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بخش های خصوصی باشد.

اطلاع از رشته های مجاز برای شرکت در آزمون استخدامی بسیاری ضروری و مهم می باشد. به طور کلی بر اساس مندرجات موجود در دفترچه راهنما آزمون استخدامی بخش های خصوصی، رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی بر اساس حوزه های شغلی به 9 دسته تقسیم می شوند. عناوین دسته های شغلی شامل موارد زیر می باشد

دسته شغلی بازاریابی و فروش

دسته شغلی فناوری اطلاعات

دسته شغلی فنی و اجرایی

دسته شغلی کارشناسی و ارائه خدمات

دسته شغلی مالی، اداری و حقوقی

دسته شغلی مدیریتی

دسته شغلی مهندسی

دسته شغلی هنر، رسانه و آموزش

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی

بهتر است داوطلبان پیش از مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی مدارک لازم را آماده نموده و در دسترس داشته باشند تا در حین ثبت نام دچار مشکل نشوند. مهمترین مدارک و اطلاعاتی که حین ثبت نام استخدامی بخش خصوصی باید تکمیل و یا بارگذاری نمایید می توان به این موارد اشاره نمود.

اطلاعات لازم برای ثبت نام

  • اطلاعات فردی داوطلب شرکت در آزمون از جمله

نام و نام خانوادگی
نام پدر
شماره شناسنامه و کد ملی
سری و سریال شناسنامه
استان و شهرستان محل تولد داوطلب
دین، مذهب
و …

  • اطلاعات مربوط به محل سکونت و اطلاعات تماس
  •  سوابق تحصیلی، کاری و دوره های گذارنده شده توسط داوطلب و …

لیست مدارک لازم برای ثبت نام

  •  رزومه داوطلب آزمون
  • اسکن کارت ملی
  • عکس اسکن شده
  • معرفی نامه
  • صفحه اول دفترچه بیمه
  • مدارک مربوط به دوره های گذرانده شده

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از سایت www.inre.ir

داوطلبانی که پیش از این برای انجام ثبت نام استخدامی بخش های خصوصی اقدام نموده و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده اند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی در بازه زمانی مقرر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بخش های خصوصی 1402 اقدام نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، یکی از موارد الزامی برای شرکت در استخدامی بخش های خصوصی می باشد و داوطلبان می بایست پیش از برگزاری آزمون با مراجعه به www.inre.ir  برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

این کارت چند روز پیش از برگزاری آزمون های استخدامی منتشر خواهد شد ، به همراه داشتن این کارت و ارائه آن در هنگام ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد و داوطلبان باید نسبت به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون بخش های خصوصی نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

برای دریافت این کارت، باید برای ورود www.inre.ir  اقدام نمایید. بعد از ورود به سامانه از قسمت ورود داوطلبان، اطلاعات کاربری خود را وارد نموده و به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید. پس از این می توانید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بخش های خصوصی 1402 و تهیه پرینت نمایید.

نتایج آزمون استخدامی بخشهای خصوصی 1402

بدیهی است که داوطلبان پس از انجام ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی بخش های خصوصی در صدد اطلاع از نتایج آزمون استخدامی بخش های خصوصی باشند.

از داوطلبانی که پس از طی مراحل آزمون کتبی و شفاهی حد نصاب لازم را کسب نمایند برای همکاری دعوت به عمل خواهد آمد و داوطلبان پذیرفته شده در هر دو مرحله می بایست مراحل و روند استخدام را طی نمایند.

نتایج آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

نتایج آزمون استخدامی بخش های خصوصی در هر دو مرحله چه مرحله اولیه و چه اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی انجام می پذیرد. داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بخش های خصوصی می توانند در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت های خصوصی با مراجعه به سامانه inre.ir برای اطلاع از نتایج اقدام نمایند.

تاکنون زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخشهای خصوصی سال 1402 اعلام نشده است. در صورت انتشار بازه زمانی مربوط به اعلام نتایج حتما در همین صفحه اطلاع رسانی لازم انجام خواهد پذیرفت.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی برای ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون خصوصی شرکت های مختلف و انجام مراحل دیگر از جمله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بخش خصوصی، اعلام نتایج آزمون بخش خصوصی و … با آدرس اینترنتی inre.ir در دسترس می باشد.


در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ، نحوه ورود به این سامانه، مراحل ثبت نام آزمون،سامانه ازمون استخدامی inre.ir ،ورود www.inre.ir، رشته های آزمون استخدامی خصوصی، دفترچه آزمون استخدامی بخشهای خصوصی، inre.ir مهلت ثبت نام، توضیحات آزمون شخصیت شناسی استخدامی شرکتهای خصوصی، inre.ir ورود  و … توضیحات لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی با نشانی اینترنتی inre.ir در دسترس می باشد و داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند با ورود به این سامانه در زمان مقرر برای طی مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

کلیه مراحل آزمون استخدامی بخش خصوصی از جمله اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش های خصوصی از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی انجام می گیرد.

در رابطه با زمان این آزمون در متن مقاله توضیحات لازم ارائه شده است. به متن بالا مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا