نحوه پیگیری تحویل ماشین

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه پیگیری تحویل ماشین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کنندگان خودرو مدتی بعد از ثبت نام خود میتوانند جهت پیگیری تحویل ماشین اقدام کنند. تحویل ماشین با توجه به نمایندگی های مختلف ممکن است با قرعه کشی یا بدون قرعه کشی انجام شود.

پیگیری تحویل ماشین در هر سایت دستورالعمل های مخصوص به خود را دارد ولی اکثر سایت ها با ورود به سایت اصلی ، میتوان به پیگیری تحول خودرو پرداخت.

با این حال ما در این مقاله قصد داریم پیگیری تحویل ماشین را در اوثر نمایندگی های خودرو به شما آموزش دهیم. نمایندگی هایی که قصد داریم در آن سایت ها نحوه پیگیری تحویل ماشین آموزش دهیم شامل: ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور، زامیاد، آرین پارس موتور و دیگر خودروسازان بزرگ در ایران است.

 

پیگیری تحویل ماشین

سایت های خودرو معمولا زمان ثبت نام فروش فوق العاده، پیش فروش را اعلام میکنند که تعداد زیادی از این ثبت نام ها قرعه کشی شده و افراد میتوانند جهت بررسی نتایج و پیگیری تحویل ماشین اقدام کنند. افرادی که اسم آن ها در لیست قرعه کشی وجود دارد میتوانند جهت خرید خودرو و تکمیل فرآیندی مانند واریز وجه و… اقدام کنند.

در اکثر فروش های فوق العاده و پیش فروش ها نمایندگان موظف هستند خودرو خریداری شده در بازه زمانی اعلام شده به دست خریدار برسانند در غیر این صورت نمایندگی موظفند مقداری هزینه را به عنوان جریمه به خریدار پرداخت کنند.

تحویل خودرو فرایند خاص خود را دارد و نیاز است یک سری مراحل و روند انجام شود که نمایندگان خودرو را به دست خریدار برسانند. اما متاسفانه این روند زمانبر است و نیاز به صحت سنجی و مدارک مخصوص به خود را دارد.

معمولا در نمایندگی ها برای تحویل ماشین، مدارکی مانند برگ سبز خودرو، سند خودرو، بیمه نامه شخص ثالث، کارت گارانتی یا ضمانت خدمات پس از فروش را ارائه می دهند. توجه کنید که پس از تحویل این مدارک نمایندگان هیچ مسئولیتی در قبال آن ها ندارند.

 

نحوه پیگیری تحویل ماشین ایران خودرو

شرکت ایران خودرو یکی از خودروسازانیست که خودروهای خود را هم به صورت پیش فروش و هم به صورت نقدی به فروش میرساند. در حال حاضر و طی دو سال اخیر، شرکت ایران خودرو، خودروهای خود را به صورت قرعه کشی به فروش میرساند. افرادی که اسامی آن ها در لیست برنگان باشد میتوانند جهت تحویل ماشین ایران خودرو اقدام کنند و نحوه پیگیری تحویل ماشین ایران خودرو را در ادامه دنبال کنند.

شما جهت پیگیری تحویل ماشین میتوانید به میز خدمت ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir مراجعه کرده و با توجه با نام کاربری و رمز خود به پیگیری اقدام کنید.

جهت پیگیری وارد میز خدمت ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir شوید و روی گزینه” ورود به میز خدمت” کلیک کنید. در این قسمت شما میتوانید به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنید و پس از آن تا مرحله تحویل خودرو مراحل را دنبال کنید. همچنین اگر به این صفحه دقت کنید، سوالات متدوال و راهنمای خریداران را مشاهده میکنید که شما جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پیگیری خودرو  میتوانید به این بخش ها مراجعه کنید.

تحویل خودرو

پس از ورود به میز خدمت، جهت پیگیری تحویل ماشین، شما وارد صفحه زیر می شوید که در این قسمت شما میتوانید با توجه اطلاعات کاربری خود که در زمان ثبت نام در سایت ایران خودرو وارد کرده اید فیلد های مشخص شده با فلش سبز رنگ را پر کنید. در این قسمت شما نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه ورود به میز خدمت کلیک کنید. نکته در این بخش این است که نام کاربری شما همان کد ملی شماست و در صورت فراموشی رمز میتوانید روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید و به بازیابی رمز خود بپردازید.

تحویل خودرو 1

بعضی از ماشین های ارائه شده در ایران خودرو  دارای قابلیت تحویل حضوری هستند و که در مورد پشتیبان های ایران خودرو با شماره تلفن 300096440 به شما تماس گرفته و به شما اطلاع رسانی می کنند. در این مورد  شما میتوانید با مراجعه به میز خدمت  و انتخاب گزینه تحویل حضوری خودرو، میتوانید یا انتخاب نوبت و روز و ساعت تحویل به تحویل ماشین خود اقدام فرمایید.

راهنمای پیگیری تحویل ماشین سایپا

پیگیری تحویل ماشین سایپا نیز در خود سایت رسمی سایپا انجام میشود و افراد جهت پیگیری تحویل ماشین خود باید به نشانی saipacorp.com مراجعه کرده و در آنجا اقدامات لازم را انجام دهند.

شرکت سایپا محصولات خود راهم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در نمایندگی های اصلی شرکت خود به فروش می رساند و مشتریان این شرکت میتوانند با مراجعه به سایت اصلی به نشانی saipacorp.com وضعیت خرید خودرو خود را بررسی و مشاهده کنند.

پس ورود به سایت شرکت سایپا و رفتن به بخش وضعیت خرید خودرو شرکت سایپا  صفحه زیر که فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو سایپا برای پیگیری تحویل ماشین است برای شما نمایان خواهد شد که در این قسمت بخش هایی که با فلش نارنجی رنگ نمایش داده شده است را پر کنید، فیلدهایی که باید پر شوند شامل اطلاعاتی مانند شماره پذیرش، شماره درخواست، شماره شناسنامه و کد ملی هستند. پس از پر کردن این فیلدها کد امنیتی که در تصویر مشاهده میکنید را وارد کرده و روی گزینه مشاهده وضعیت کلیک کنید.

تحویل خودرو 2

نکته ای که در این بخش باید به آن دقت کنید این است که شماره پذیرشی که در بررسی وضعیت مشتری خودرو سایپا مشاهده میکند در واقع شماره مشتری در هنگام پذیرش مشتری در زمان ثبت نام است که ازطریق پیامك برای شماره همراه ثبت شده شما پیامک می شود.

در صورتی که شماره پذیرش خود را فراموش کرده اید میتوانید با مراجعه به نمایندگی سایپا نسبت به دریافت آن اقدام کنید و شماره درخواست شما را در بالای فرم  درخواست خرید شما وجود دارد که میتوانید آن را مشاهده کنید.

مراحل پیگیری تحویل ماشین مدیران خودرو

برای پیگیری تحویل ماشین مدیران خودرو، شما میتوانید با مراجعه به سایت toptec.mvmco.ir مراجعه کرده و پیگیری خودرو خریداری شده خود اقدام کنید و سپس در فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو نوع خودرو ثبت نامی خود را برای اطلاع از پیگیری تحویل ماشین خود، انتخاب کنید. خودرو های این شرکت به دو برند چری و ام وی ام دسته بندی می شود و اطلاعاتی از جزئیات دیگر شامل مدل ماشین مطرح نیست.

همانطور که گفتیم جهت پیگیری تحویل ماشین مدیران خودرو نشانی toptec.mvmco.ir را در مرورگر خود وارد کنید و سپس روی گزینه پیگیری وضعیت خودرو کلیک کنید.

تحویل خودرو 3

 

و پس از کلیک بر این گزینه فرم پیگیری وضعیت مشتری را مشاهده خواهید کرد که در تصویر زیر برای شما آورده ایم. در این فرم  پیگیری وضعیت خودرو مشتری اطلاعاتی شامل برند خودرو،  شماره قراردادی که هنگام ثبت نام خودرو دریافت کرده اید و شماره ملی خود را که با فلش های نارنجی به شما نشان داده ایم را وارد کرده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

تحویل خودرو 4

شما در این قسمت میتوانید به بررسی پیگیری تحویل ماشین ثبت نامی خود بپردازید و از روند و مراحل تحویل گرفتن خودرو آگاه شوید در این قسمت تمام مراحل پیگیری تحویل ماشین از زمان ثبت نام تا تحویل خودرو را به شما نشان می دهد.

پیگیری تحویل ماشین بهمن موتور

همانطور که میدانید بهمن موتور شامل سه گروه تولیدی اعم از خود بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور است که نحوه  پیگیری تحویل ماشین برای هر سه گروه یکی است و کاربران میتوانند جهت  پیگیری تحویل ماشین بهمن موتور به سایت اصلی بهمن موتور به نشانی old.bahman.ir مراجعه کنند و با وارد کرده اطلاعات خواسته شده در این سایت جهت نسبت به پیگیری تحویل ماشین خود اقدام کند.

کشتریان این گروه تولیدی میتوانند جهت پیگیری تحویل ماشین بهمن موتور خود به سایت old.bahman.ir را در یکی از مرورگر های خود وارد کنند تا وارد سایت بهمن موتور شوند. سپس ورود به صفحه اصلی روی گزینه فروش کلیک کرده و در صفحه وارد شده روی گزینه پیگیری وضعیت خودرو کلیک کنید.

تحویل خودرو 5

پس از کلیک روی پیگیری وضعیت خرید خودرو ، گروه تولیدی شرکت بهمن موتور را که در تصویر زیر مشاهده میکنید را انتخاب کنید.

تحویل خودرو 6

سپس با توجه به تصویر زیر فیلدهاییی که با رنگ نارنجی نمایش داده ایم را پر کنید. این فیلد شامل نام کاربری و پسورد شما هستند. پس از آن روی گزینه ورود کلیک کرده تا وارد حساب کاربری خود شوید.

تحویل خودرو 8

پس از ورود شما میتوانید تمام مراحل پیگیری وضعیت ماشین از زمان ثبت نام تا تحویل خودرو مشاهده کنید. نحوه پیگیری وضعیت ماشین در دو شرکت بهمن دیزل و بهمن سیبا نیز همانند مراحل انجام شده است فقط در نحوه انتخاب گروه با یک دیگر تفاوت دارند.

نکته: شماره قرارداد مشتری شماره ای است که در هنگام تکمیل فرم های ثبت نامی و واریز مبلغ خرید خودرو برای مشتری ارسال می شود.

نحوه پیگیری تحویل خودرو زامیاد

پیگیری تحویل خودرو شرکت زامیاد در سایت سایپا انجام می شود، زیرا شرکت زامیاد یکی از شرکت هایی بزرگ خودسازی است که زیر مجموعه شرکت سایپا است. بنابراین جهت پیگیری تحویل خودرو زامیاد باید به سایت اصلی شرکت سایپا به نشانی  saipacorp.com مراجعه کنید. زامیاد به عنوان یکی از برندهای تجاری سایپا، در زمینه تولید و توسعه واحدهای نقلیه مختلف فعالیت می‌کند. این شرکت به طور عمده در تولید واحدهای نقلیه سبک و سنگین مورد استفاده در بخش حمل و نقل و ساختمان در ایران متخصص است. محصولات اصلی زامیاد شامل کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و وانت‌های سبک و سنگین می‌شود.

نحوه پیگیری تحویل خودرو زامیاد مانند نحوه پیگیری تحویل خودرو در سایپا است شما جهت پیگیری میتوانید نشانی saipacorp.com را در یکی از مرورگرهای خود وارد کنید. پس از وارد کردن این نشانی تصویر زیر برای شما به نمایش داده می شود. پس از آن روی گزینه فروش که در تصویر نمایش داده ایم کلیک کنید.

تحویل خودرو 9

برای ورود به نحوه پیگیری خودرو زامیاد روی گزینه مشاهده وضعیت خودرو کلیک کنید.

تحویل خودرو 10

پس از کلیک به این قسمت شما صفحه زیر را مشاهده میکنید که باید فیلد هایی که با رنگ نارنجی به شما نشان داده ایم را پر کرده و پس از وارد کردم کد امنیتی روی گزینه مشاهده وضعیت کلیک کنید.

تحویل خودرو 11

شماره پذیرش موجود در فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو سایپا همان شماره تخصیص یافته به مشتری در هنگام ثبت نام کاربر در سیستم فروش سایپا می باشد. شماره درخواست موجود در فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو زامیاد نیز در بالای فرم درخواست خرید یا ثبت نام خودرو یا همان فرم قرارداد مشتری قرار گرفته است.

نکته ای که در این بخش باید به آن دقت کنید این است که شماره پذیرشی که در بررسی وضعیت مشتری خودرو سایپا مشاهده میکند در واقع شماره مشتری در هنگام پذیرش مشتری در زمان ثبت نام است که ازطریق پیامك برای شماره همراه ثبت شده شما پیامک می شود.

در صورتی که شماره پذیرش خود را فراموش کرده اید میتوانید با مراجعه به نمایندگی سایپا نسبت به دریافت آن اقدام کنید و شماره درخواست شما را در بالای فرم  درخواست خرید شما وجود دارد که میتوانید آن را مشاهده کنید.

راهنمای پیگیری تحویل ماشین کرمان موتور

راهنمای پیگیری تحویل ماشین کرمان موتور

پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور توسط خود سایت رسمس کرمان موتور انجام میپذیرد. معمولا در این سایت مشتریانی که پس از ثبت نام در قرعه کشی انتخاب شده اند میتوانند از شرکت زامیاد خودرو دریافت کنند. مشتریان جهت پیگیری تحویل ماشین زامیاد به سایت رسمی این شرکت به نشانی payment.kermanmotor.ir کنند. که در زیر مراحل پیگیری تحویل ماشین به همراه تصویر را برای شما نمایش خواهیم داد.

در ابتدا در یکی از مرورگرهای خود نشانی payment.kermanmotor.ir وارد کنید و پس از ورود به سایت، فرم پیگیری وضعیت خودرو کرمان موتور را تکمیل کنید. اطلاعات کی باید پر کنید با فلش نارنجی رنگ یه شما نشان داده این فیلدها شامل اطلاعاتی مانند شماره قرارداد یا درخواست یا دعوتنامه و شماره ملی شماست. پس از وارد کردن اطلاعات روی گزینه جستجو کلیک کنید . پس از وارد شدن در سایت شما میتوانید به پیگیری تحویل ماشین خود اقدام کنید و روند طی شده پیگیری کرمان موتور را در این سایت مشاهده کنید.

تحویل خودرو 12

نکته ای که در این بخش باید به آن دقت کنید این است که شماره درخواستی که در بررسی وضعیت مشتری خودرو کرمان موتور مشاهده میکند در واقع همان شماره ایست که در بالای فرم های قرارداد ماشین های ثبت نامی قرار دارد و پس از پایان و تایید پرداخت نهایی مشتری  در هنگام پذیرش مشتری صادر میشود. و نکته دیگر این است که شماره درخواست همان شماره دعوتنامه است.

مراحل پیگیری تحویل ماشین نگین خودرو

شرکت نگین خودرو یک ی از شرکت های رسمی رنو فرانسه در ایران است و اکثر خرید های خودرو در این سایت توسط نمایندگی های معتبر این شرکت انجام میشود.

پیگیری تحویل ماشین در شرکت نگین خودرو یا سایر نمایندگی ها و شرکت های فروش خودرو متفاوت است. در اکثر سایت های خودرو امکان پیگیری از سمت سایت وجود دارد ولی این قابلیت در شرکت نگین خودرو وجود ندارد.

جهت پیگیری شرکت نگین خودرو وارد سایت نگین خودرو به نشانی  neginkhodro.com  شوید وهمانطور که در تصویر نشان می دهیم روی گزینه ارتباط با مشتریان کلیک کنید. پس از مشاهده تصویر روی گزینه ارتباط با مشتریان کلیک کرده و اطلاعات مربوط به خودرو خود را به همراه آدرس نمایندگی که خودرو را از آن خریداری کرده است را نوشته و از طریق ایمیل برای کارشناسان ارسال کنید.

تحویل خودرو 13

پس از ارسال ایمیل منتظر پاسخ کارشناسان این شرکت باشید.

در صورت نداشتن اطلاعات تماس و پل های ارتباطی شرکت نگین خودرو از اطلاعات زیر استفاده کنید.

www.neginkhodro.com (آدرس سایت جهت ورود به پنل ارتباط با مشتریان و ارسال پیگیری به کارشناسان )

Marketing@neginkhodro.com (آدرس ایمیل جهت ارسال پیام برای پیگیری تحویل ماشین نگین خودرو)

 

پیگیری تحویل ماشین پارس خودرو

معمولا شرکت هایی که برای ثبت نام اینترنتی زیادی ندارند و اکثر فروش آن ها از طریق نمایندگی های آن هاست نحوه ی پیگیری تحویل ماشین متفاوتی دارند. شرکت پارس خودرو نیز مانند شرکت نگین خودرو عمل میکند و مشتریان جهت پیگیری تحویل ماشین باید به سامانه اصلی پارس خودرو به نشانی www.parskhodro.ir وارد شوند و پس از آن به پایین صفحه رفته و قسمت به قسمت خدمات پس از فروش مراجعه کرده و متناسب با نحوه ی پیگیری با شماره های داده شده تماس بگیرید.

تحویل خودرو 15

راه های ارتباطی شرکت پارس خودرو یه صورت زیر خلاصه شده است.

  • تماس با شماره های 48913231، 48913232 و 48913293 جهت پیگیری تحویل خودرو
  • امور مشتریان : 096550
  • خدمات خودرو در محل : 84444 – 021

به این نکته توجه کنید که کارشناسان پشتیبان شرکت پارس خودرو در هر زمانی که تماس بگیرید پاسخگوی شما نیستند بلکه آنها در ساعات اداری  و روزهای غیر تعطیل پاسخگوی مشتریان خود هستند و در زمینه های مختلفی میتوانند به مشتریان خود کمک کنند این زمینه ها شامل پیگیری تحویل خودرو، پیگیری از حوزه فروش خودرو، پیگیری اسناد و مدارک خودرو و همچنین رسیدگی به شکایت های مشتریان است. شما میتوانید در زمان های گفته شده با این سایت تناس بگیرید و به این نکته توجه کنید که هنگام تماس همه مدارک اعم از شماره قراداد را نزد خود داشته باشید تا بتوانید به پیگیری تحویل ماشین  اقدام کنند.

مراحل پیگیری تحویل ماشین ماموت خودرو

ماموت خودرو یکی از شرکت هایست که در زمینه فولکس واگن فعالیت میکند و به عبارتی نمایندگی رسمی این خودرو را دارد. فروش این خودرو ها توسط از طریق مراجعه به نمایندگی یا تماس تلفنی با این نمایندگی انجام میشود و امکان پیگیری اینترنتی این خودرو از طریق وب سایت وجود ندارد.

راه ارتباطی این شرکت با مشتریان کارشناسان پشتیبان این شرکت هستند و شما جهت انجام پیگیری میتوانید با سایت رسمی ماموت خودرو به نشانی mammutkhodro.com  مراجعه کنید و پس از ورود به این صفحه بخص تماس با ما را پیدا کرده و به پیگیری تحویل خودرو خود اقدام کنید.

تحویل خودرو 14

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید شما میتوانید تماس با شماره ۱۶۶۰ و وارد کردن عدد داخلی ۴ ماشین های خریداری شده را پیگیری کنید  یا همچنین میتوانید جهت پیگیری تحویل ماشین از طریف ايميل به کارشناسان اقدام کنید‌ راه دیگر پیگیری تحویل ماشین حضور به نمایندگان رسمی این شرکت است.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید راه های ارتباطی دیگری نیز برای پیگیری تحویل ماشین ماموت خودرو وجود دارد و مشتریان ساکن تهران میتوانند از شماره 1660 و شهرستان ها با شماره 02141755000 تماس بگیرند. همچنین این شرکت جهت پیگیری آدرس ایمیلی به نشانی info@mammutkhodro.com جهت تحویل ماشین و خرید و فروش خودروهای کارکرده ماموت خودرو ارائه کرده است.

راهنمای پیگیری تحویل ماشین فردا موتورز

نحوه ی پیگیری تحویل ماشین فردا موتورز  نیز مانند دو شرکت قبل از طریق سایت انجام نمی شود و مشتریان این شرکت می توانند جهت پشتیبانی با نمایندگی های فردا موتورز مراجعه کنند یا در صورت تمایل میتوانند با کارشناسان پشتیبان این شرکت تماس بگیرند. سایت شرکت فردا موتوز  www.fardaco.com است که مشتریان میتوانند جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

شما جهت تماس با پشتیبانی به سایت www.fardaco.com مراجعه کنید و سپش روی گزینه درباه ی ما کلیک کرده و سپس روی گزینه تماس با ما که با فلش نارنجی رنگ نشان داده ایم کلیک کنید و سپس با یکی از روش های گفته شده در این قسمت میتوانید به پیگیری تحویل ماشین خود اقدام کنید.

تحویل خودرو 16

همچنین شما میتوانید جهت پیگیری تحویل خودرو خود از سایر روش های گفته شده که در تصویر زیر نمایش می دهیم استقاده کنید. برای مثال شما میتوانید با شماره تماس 02148645000 به طور مستقیم  یا ارسال ایمیل به نشانی  info@fasco.com  درخواست پیگیری تحویل ماشین خود را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارید یا میتوانید به صورت حضوری به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سلمان، گروه خودرو سازی فردا مراجعه کنید. راه دیگر  info@fasco.com پیگیری تحویل ماشین فردا موتورز استفاده از باکس زیر است. که شما یا پر کردن تمام فیلدهای ستاره دار و همچنین نوشتن درخواست خود تا 5000 کلمه و کلیک کردن روی ارسال به پیگیری تحویل ماشین خود بپردازید.

تحویل خودرو 17

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه فروش گروه بهمن می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داه ایم، مطالعه نمایید.

 

پیگیری تحویل ماشین آرین پارس موتور

 

پیگیری تحویل ماشین آرین پارس موتور از روش های مختلفی میسر است و همچون شرکت هایی که فروش اینترنتی ندارند این شرکت نیز فروش اینترنتی نداشته و در نتیجه پیگیری تحویل خودرو و دیدن روند آن از این سایت میسر نیست بلکه مشتریان میتوانند با مراجعه به سایت از نحوه ی ارتباط با شرکا و پشتیبان ها آگاه شوند.

مشتریان آریان پارس موتور میتوانند با مراجعه به سایت arian-pars.com و انتخاب گزینه “تماس با ما” از راه های ارتباطی این شرکت مطلع شوید. که در تصویر زیر نیز نمایش میدهیم.

تحویل خودرو 18

راه های ارتباطی با این شرکت آرین پارس موتور هم به صورت حضوری، تلفنی و ارسال ایمیل امکان پذیر است به این صورت که  شما میتوانید با شماره تلفن ۴۸۴۹۱۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید. به این نکته توجه کنید که کارشناسان پشتیبان آرین موتورز پارس از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۸ تا ۱۷ پاسخگو شما هستند.

همچنین شما میتوانید جهت پیگیری تحویل ماشین درخواست خود را به نشانی info@arian-motor.com ایمیل کنید.

تحویل خودرو 19

نحوه پیگیری تحویل ماشین

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم پیگیری تحویل ماشین با توجه به نمایندگی و شرکتی که از آنها خودرو خریداری کرده اید متفاوت است و معمولا شرکت هایی که خودروهای خود را به صورت آنلاین به فروش میرسانند و پس ازثبت نام اسامی آن ها قرعه کشی میشود میتوانند به صورت آنلاین از طریق سایت های رسمی ثبت نام شده به پیگیری تحویل ماشین یا خودرو خود بپردازند و شرکت های نحوه ی فروش خودرو آن ها به صورت آنلاین نبوده و از طریق نمایندگی ها به فروش اقدام میکنند نحوه پیگیری آنلاین نداشته و پیگیری این شرکت ها از طریق پشتیبانی و مراجعه حصوری نمایندگان امکانپذیر است. اگه خودرو خریداری شما از نمایندگی است برای پیگیری تحویل خودرو به همان نمایندگی که خودرو را خریداری کرده اید؛ مراجعه کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم نحوه ی پیگیری هر شرکت را برای شما توضیح دهیم پس به قسمت های مختلف مقاله رجوع کرده و قسمتی ک مربوط به شرکتیست که از آن خودرو خریداری کرده اید را مطالعه کرده تا از نحوه ی پیگیری تحویل ماشین مطلع شوید.

 

 

مراحل پیگیری تحویل ماشین

مراحل پیگیری تحویل ماشین با توجه به نمایندگی و شرکت ارائه دهنده خودرو متفاوت است. اکثرا سایت هایی که فردش آنلاین دارند از طریق تکمیل فرم پیگیری وضعیت مشتری میتوانید به پیگیری تحویل خودرو خود بپردازید.

معمولا برای پر کردن این فرم به اطلاعاتی مانند کد درخواست مشتری یا همان شماره قرارداد، کد ملی متقاضی و شماره شناسنامه نیاز است. به طور کلی مراحل پیگیری تحویل ماشین به صورت زیر است.

1- ارائه مدارک و انجام صحت سنجی که این مدارک شامل کارت ماشین، برگ سبز خودرو، سند خودرو، بیمه نامه شخص ثالث، کارت گارانتی یا ضمانت خدمات پس از فروش، فاکتور رسمی و دفترچه راهنما هستند.

2- بررسی و تایید سلامت فنی و ظاهری خودرو

3- اعلام مدت زمان گارانتی

4- تکمیل فرم صحت سنجی از توسط مشتری

به این نکته توجه کنید که پس از دریافت مدارک، تمام مدارک را چک کرده و از صحت و اطمینان مدارک خودرو اطمینان حاصل کنید زیرا در صورت تحویل مدارک و امضا برگه که توسط نمایندگی به شما جهت امضا داده میشود، نمایندگی هیچ مسئولیتی در قبال مدارک ارائه شده ندارد.

 

علت تاخیر تحویل خودرو

علت تحویل خودرو با توجه به نمایندگی ارائه دهنده ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا زمان تحویل خودرو در سایت ها یا نمایندگی ها به شما اعلام میشود اما با توجه به اینکه خرید خودرو از سایت های رسمی با قیمت کارخانه متقاضیان زیادی دارد ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا خودرو شما به دست شما برسد.

شرکت های کرمان موتور و مدیران خودرو نیز تأخير زیادی در زمان تحویل دارد علت های تأخير تحویل ماشین این دو شرکت می‌تواند عدم به موقع صدور پلاک خودرو از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی، تاخیر در تولید قطعات تخصصی توسط شرکت های قطعه ساز، عدم هماهنگی ‌های لازم با زنجیره های تامین و قطعه ‌سازان و عدم ابلاغ قیمت نهایی محصولات گروه های خودروسازی باشد.

اگر پس از خواندن این مقاله هنوز سوال یا مشکلی درباره  پیگیری تحویل ماشین داشتید، میتوانید با زومیک تماس بگیرید.

 سوالات متداول

آیا امکان پیگیری تحویل خودرو در سایت ایران خودرو امکان پذیر است؟

بله شما میتوانید با مراجعه به سایت ایران خودرو نسبت به پیگیری تحویل خودرو اقدام کنید. اگر به روند پیگیری تحویل خودرو ایران خودرو آگاه نیستید میتوانید بخش نحوه ی پیگیری ایران خودرو را مطالعه کنید.

برای پیگیری تحویل خودرو به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

پیگیری تحویل خودرو در هر نمایندگی ممکن است متفاوت باشد که شما میتوانید باتوجه به مطالعه مقاله از اطلاعات مورد  نیاز هر نمایندگی مطلع شوید.

رمز ورود خود را جهت پیگیری تحویل خودرو در شرکت ایران خودرو فراموش کرده ام، چگونه تحویل خودرو را پیگیری کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به سایت ایران خودرو و در قسمت ورود کاربران روی گزینه فراموشی رمز کلیک کرده و به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه پیگیری تحویل ماشین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا