بهترین مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه چهار تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه چهار تهران / انتخاب مدرسه مناسب برای تحصیل فرزندان، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که والدین باید در طول زندگی فرزندان خود بگیرند. این تصمیم می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت تحصیلی فرزندان، رشد و پرورش شخصیت آنان و دستیابی به موفقیت در طول زندگی شغلی و تحصیلی آینده آنان داشته باشد.

این تصمیم به خصوص در دوران متوسطه اول، یعنی زمانی که دانش آموز در پایان دوره اقدام به انتخاب رشته تحصیلی خود و شروع به تحصیل در رشته تخصصی تر می نماید، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

دانش‌آموزان با ورود به مقطع متوسطه اول در واقع از دوران کودکی به دوران نوجوانی وارد می‌شوند و بنابراین تغییرات زیادی را به لحاظ جسمی، روحی و روانی تجربه خواهد کرد. این مقطع فرصتی است تا دانش آموزان ، دانش‌ها و مهارت‌های پایه‌ای را در زمینه‌های مختلف کسب کرده و در ادامه بتوانند خود را برای انتخاب رشته متناسب با توانایی ها خود و انتخاب زمینه و رشته تحصیلی آینده آماده نماید.

بسیاری از دانش آموزان برای تحصیل در مقطع متوسطه اول مدارس دولتی را انتخاب می کنند، مدارس دولتی فراگیر ترین و گسترده ترین مدارس موجود در کشور بوده و هر ساله بیشترین آمار دانش آموزان در حال تحصیل در کشور را به خود اختصاص داده اند، تحصیل در این مدارس شرایط خاصی نداشته و دانش آموزان با توجه به محدوده سکونت خود می توانند در این مدارس تحصیل نمایند. در مدارس دولتی از تمام اقشار جامعه، دانش‌آموز حضور دارد و حضور دانش آموز در این نوع مدارس باعث رشد مهارت‌های اجتماعی آنان و ایجاد تعاملات اجتماعی بهتری و بیشتری خواهد شد.

ادامه مطلب
بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 2 تهران

در ادامه این مقاله در نظر داریم به معرفی و ارائه مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه چهار تهران بپردازیم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید.

بهترین مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه چهار تهران

همان طور که اشاره شد مقطع متوسطه اول، دوره‌ای حساس و مهم در طول دوران تحصیل دانش‌آموزان بوده و دانش‌آموزان در طی این دوران از لحاظ جسمی، عاطفی و اجتماعی تغییرات زیادی را پشت سر می گذارند. این مقطع به دلایل مختلف از جمله تقویت پایه‌ تحصیلی دانش‌آموزان برای موفقیت و کسب نتایج خوب در مقطع دوم منوسطه، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، ایجاد آمادگی برای انتخاب رشته و شغل در آینده و … دارای اهمیت زیادی می باشد.

با توجه به اهمیت دوره متوسطه اول، والدین و معلمان نقش مهمی در موفقیت دانش‌آموزان در این دوره ایفا کنند. والدین باید از دانش‌آموزان خود حمایت کنند و به آنها کمک کنند تا مهارت‌های لازم برای موفقیت در این دوره را کسب کنند. معلمان نیز باید با دانش‌آموزان ارتباط موثری برقرار کنند و آنها را در یادگیری و رشد فردی و اجتماعی یاری دهند.

اهمیت انتخاب مدرسه مناسب در طی این دوران چه از لحاظ تحصیلی و چه از لحاظ تربیتی نقش مهمی در پیشرفت و موفقیت دانش آموز در زندگی آینده او خواهد داشت.

گزینه مورد نظر بسیاری از دانش آموزان در این دوران مدارس دولتی می باشد، همان طور که اشاره شد تحصیل در این مدارس شرایط خاصی نداشته و دانش آموزان با توجه به محدوده سکونت خود می توانند در این مدارس تحصیل نمایند. البته توجه داشته باشید با توجه به ظرفیت مدارس دولتی در بازه زمانی مقرر شده برای ثبت نام و پیش از تکمیل ظرفیت برای ثبت نام خود اقدام کنید.

ادامه مطلب
بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه 7 تهران

دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه چهار تهران می توانند به صورت حضوری و در بازه زمانی مشخص به مدرسه دلخواه خود مراجعه و روند ثبت نام خود را انجام دهند.

در ادامه جهت کمک به فرآیند انتخاب مدرسه مناسب، لیست بهترین مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه چهار تهران را قرار داده ایم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه چهار تهران

نام مدرسهآدرسشماره تماس
فردوسیپاسداران – نگارستان 4 – پلاک 2722844853
فضیلتقنات کوثر – خیابان مطهری – شهرک امید77005561
شهید شهسواریمیدان رسالت – خیابان هنگام – خیابان شهید نعمت زاده77440130
شهید منتظریمجیدیه شمالی – خیابان شهید منصوری – خیابان شهید ابراهیمی22518862
شهید باهنرفلکه سوم تهرانپارس – خیابان 196 غربی – پلاک 15909677864407
کمیلبلوار وفادار شرقی – نرسیده به میدان استخر – خیابان صاحب الزمان (عج) – جنب شهرک فرهنگیان77373635
اولیاخیابان پاسداران – گلستان 4 – میدان هروی – خیابان گلزار – پلاک 7022946938
شهیدرجاییرسالت – خیابان نیروی دریایی – پادگان کوهک77225808
شهید شرافت1خیابان فرجام – خیابان سراج – خیابان شهید ممنونی – پلاک 1577374249
امیدان فرداانتهای اتوبان بابایی شرق – شهرک مسکونی امام خمینی77002139
شهید فلاحیلویزان – شهرک نیروی زمینی – شهرک شهید فلاحی22972394
نوجوانان انقلابفرجام – میدان 100 – خیابان 34 – تقاطع 45 – پلاک 577890423
حرخیابان شهید ناهیدی – خیابان سجده ای جنوبی77731577
شهید مطهریبزرگراه رسالت – چهار راه دردشت – خیابان حیدرخانی – خیابان شهید احدزاده77451052
امام جواد(ع)خیابان جشنواره – روبروی هلال احمر – خیابان شهید فتاحی77343332
آیت اله طالقانیخیابان امین – خیابان علامه طباطبایی77352847
شهید غیبیمیدان رسالت – خیابان هنگام – 30 متری اول – چهار راه آزادگان – پلاک 10977450445
شهید تهرانی مقدمتهرانپارس – خیابان جشنواره – خیابان شهید اخوت جنوبی – جنب ورزشگاه شهید عراقی77702021
شهید صدوقیخیابان تهرانپارس – انتهای وفادار – خیابان چمن آرا77106364
ادامه مطلب
بهترین مدارس دولتی ابتدایی دخترانه منطقه سه تهران

در این مطلب به معرفی مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه چهار تهران پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص لیست بهترین مدارس متوسطه اول دولتی پسرانه منطقه 4 تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا