سایت خانه کارگر workerhouse.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت خانه کارگر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خانه کارگر در واقع تنها تشکل مرکزی کارگران ایران است، هدف این مجموعه این است که شرایط و امکانات لازم برای خدمت رسانی به اعضا را ایجاد نموده و به ارائه خدمات آموزشی و رفاهی خاص کارگران بپردازند.

سایت خانه کارگر، سامانه ای است که به صورت آنلاین به ارائه خدمات مختلفی به کارگران می پردازد، این سامانه با نشانی اینترنتی workerhouse.ir در دسترس بوده و افراد واجد شرایط می توانند با ورود به این سامانه اقدام به ثبت نام و عضویت نموده و یا از خدمات و تسهیلات موجود استفاده نمایند.

در ادامه این مطلب می توانید اطلاعات کافی در مورد سایت خانه کارگر، نحوه ورود به سامانه workerhouse.ir، انجام ثبت نام و عضویت و … را به دست آورید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سایت خانه کارگر

خانه كارگر فعاليت رسمي خود را از سال 1358 آغاز نموده است، این مجموعه به  عنوان يك تشكل صنفي غير دولتي با تمركز فعاليت بر مبناي دستيابي به مطالبات صنفي ( اقتصادي و اجتماعي) كارگران كشور، جايگاه ويژه اي دارد. در واقع اين تشكيلات بزرگترين و فعالترين سازمان غير دولتي ايراني از نظر تعداد اعضا، وسعت و گستردگي مراكز تابعه در سطح کشور، تنوع و تعدد ارائه خدمات به افراد عضو مجموعه، تجربه كار تشكيلاتي، تأثير گذاري بر نهادهاي دولتي و حكومتي، تنوع و  روابط با سازمانهاي بين المللي دولتي و غير دولتي به حساب می آید.

این مجموعه در تمامی روزهای سال فعال بوده و به ارائه خدماتی به صورت کاملا رایگان یا با تخفیفات ویژه ای به اعضا و خانواده های آنان می پردازد، کارگران می توانند با ورود به سایت خانه کارگر و ثبت نام و عضویت در این سامانه، از خدمات و امکانات مختلف در نظر گرفته شده برای اعضا استفاده نمایند. سایت خانه کارگر با آدرس اینترنتی workerhouse.ir در دسترس می باشد.

ورود به سایت خانه کارگر workerhouse.ir

امروزه با توجه به بسترهای الکترونیکی مناسبی که در سطح کشور ایجاد شده است بسیاری از فعالیت ها و اموری که پیش از این فقط به صورت حضوری انجام می گرفت به صورت غیر حضوری و صرفا با مراجعه به سامانه های مختلف انجام می گیرد. در همین راستا سازمان ها و تشکل های مختلف با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی و تسریع در روند انجام امور، اطلاع رسانی بهتر و … اقدام به راه اندازی سامانه های متنوع نموده اند.

کاربران می توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز مربوطه و صرفا با ورود به سامانه های ایجاد شده از خدمات مد نظر استفاده نمایند.

سایت خانه کارگر، اقدام به ارائه  امکانات و خدمات متنوعی به کارگران عضو این تشکل می نماید، اعضا مجموعه می توانند با ورود به این سامانه از خدمات تفریحی، آموزشی و مهارتی در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

در ادامه نحوه ورود به سایت خانه کارگر برای شما بیان شده است

برای ورود به سایت خانه کارگر تنها کافی است، در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی workerhouse.ir را وارد نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ عبارت گفته شده به طور مستقیم به این سامانه وارد خواهید شد.

سایت خانه کارگر

در صورتی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری می باشید می توانید با تکمیل اطلاعات کاربری خود به پنل خود در این سامانه وارد شوید. به این منظور در قسمت نشان داده شده بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

ورود به سایت خانه کارگر

با انجام این مراحل به صفحه جدید وارد خواهید شد. پس از ورود به صفحه جدید مشاهده می‌کنید که به دو روش یعنی با ورود اطلاعات کد ملی و کلمه عبور یا با استفاده از اطلاعات کد ملی و کد عضویت/ کد هوادار می‌توانید به سامانه وارد شوید. با استفاده از هر کدام از این دو روش و ورود اطلاعات لازم می‌توانید به سامانه وارد شوید. کادرهای مربوطه را تکمیل کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت خانه کارگر

بعد از انجام این مراحل می‌توانید به پنل کاربری خود در سایت خانه کارگر وارد شوید.

در صورتی که دارای اطلاعات کاربری نیستید و در این سامانه عضویت ندارید می توانید با استفاده از راهنمایی های زیر برای عضویت و ثبت نام در سامانه اقدام نمایید.

نحوه عضویت در سایت خانه کارگر workerhouse.ir

همان طور که اشاره شد سایت خانه کارگر به ارائه امکانات و خدمات متنوعی به کارگران عضو این تشکل می پردازد، با عضویت در این سایت می توانید از تخفیف‌ها و بن‌کارت‌های ویژه استفاده نموده و یا از تسهیلات مربوط به استراحتگاه‌ها و مهمان‌سراها بهره‌مند شوند.

برای عضویت و ثبت نام در سایت خانه کارگر باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به روش گفته شده به سایت وارد شوید.

پس از ورود به سامانه در صفحه اصلی، از کادر مشخص شده بر روی گزینه عضویت جدید کلیک کنید.

عضویت در سایت خانه کارگر

بعد از ورود به صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، نام ، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه را تکمیل نموده بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

نحوه عضویت در سایت خانه کارگر

پس از انجام این مرحله می بایست مراحل دیگر مربوط به ثبت نام که شامل تکمیل اطلاعات شخصی، اطلاعات شغلی، تصاویر مدارک، پیش نمایش ثبت نام و تایید اطلاعات ثبت شده است را نیز انجام داده و ثبت نام خود را نهایی کنید.

پس از این با ورود اطلاعات ارائه شده می توانید به پورتال کاربری خود در این سامانه وارد شوید و از امکانات مد نظر استفاده نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت خانه کارگر workerhouse.ir کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت خانه کارگر، نحوه ورود به این سایت workerhouse.ir ، عضویت در سامانه و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت خانه کارگر workerhouse.ir

سایت خانه کارگر در راستای ارائه خدمات و تسهیلات به کارگران عضو مجموعه ایجاد شده است، با مراجعه به سایت و ورود به پنل کاربری خود می توانید از خدمات در دسترس استفاده کنید.

بله، با عضویت در سامانه می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و از خدمات مد نظر خود استفاده کنید.

بله، تمامی اعضا می توانند با مراجعه به سامانه از خدمات و امکانات موجود استفاده نمایند.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت خانه کارگر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا