سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت parvaneh.behdasht.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت با هدف تسهیل و تسریع روند صدور پروانه موسسات پزشکی در سطح کشور ایجاد شده است.

 متقاضیان می توانند برای انجام امور مختلف همچون ارسال درخواست موافقت اصولی، ثبت و پیگیری موافقت اصولی اخذ شده قدیمی و ارسال درخواست پروانه بهره برداری موسسه تازه تاسیس، از طریق سایت صدور پروانه های وزارت بهداشت و به صورت غیر حضوری اقدام نمایند. این سامانه با نشانی اینترنتی parvaneh.behdasht.gov.ir در دسترس می باشد.

سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

فارغ التحصیلان یا دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی در صورت تمایل به فعالیت و تاسیس موسسه مرتبط با رشته خود می بایست ابتدا پروانه فعالیت خود را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دریافت کنند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یکی از وزارتخانه های کشور است که در راستای ارائه خدمات الکترونیک و تسریع در روند انجام امور اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است، پیش از این روند درخواست صدور مجوز و پروانه فعالیت به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز ذیربط انجام می پذیرفت

ولی در سال های گذشته امکان ثبت درخواست به صورت غیر حضوری نیز فراهم شده است و داوطلبان تاسیس و فعالیت موسات پزشکی و پیراپزشکی می توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت به نشانی اینترنتی parvaneh.behdasht.gov.ir درخواست فعالیت خود را در این سامانه ثبت کرد و پاسخ خود را دریافت نمایند.

ورود به سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت با هدف ارائه خدمات الکترونیک به افراد متقاضی توسط وزارت بهداشت طراحی و راه‌اندازی شده است، امکان ثبت درخواست و صدور پروانه خدمات بهداشتی با مراجعه به این سامانه امکان پذیر است. کاربران می توانند پس از ثبت نام در سامانه و تکمیل اطلاعات، درخواست خود را ثبت نموده و منتطر دریافت پاسخ باشند.

علاوه بر این خدمت ، امکان تمدید و یا ویرایش اطلاعات پروانه (برای شرکت هایی که پیش از این مجوز فعالیت خود را دریافت کرده اند) با مراجعه به سایت پروانه ها وزارت بهداشت وجود دارد.

برای ورود به سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت می بایست ابتدا به نشانی اینترنتی این سامانه یعنی parvaneh.behdasht.gov.ir وارد شوید. همان طور که پیش از این هم اشاره شد استفاده از خدمات این سامانه و ثبت درخواست در آن مستلزم، ساخت حساب کاربری و ثبت نام در سایت می باشد.

سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت parvaneh.behdasht.gov.ir

در صورتی که پیش از این اقدام به ساخت حساب کاربری خود کرده اید با ورود اطلاعات می توانید به پنل کاربری خود وارد شوید.

به این منطور پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، از قسمت مربوط به ورود بر روی لینک فعال موجود کلیک کنید.

ورود به سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

پس از این به صفحه  مربوط به تکمیل اطلاعات کاربری وارد خواهید شد، در ادامه نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور خود که پیش از این انتخاب نمودید را وارد کرده و پس از تکمیل عبارت امنیتی موجود در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

با تکمیل این اطلاعات می توانید به پنل کاربری خود در سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت وارد شده و برای استفاده از خدمات مد نظر اقدام نمایید.

چنانچه که پیش از این در سامانه ثبت نام ننموده و دارای حساب کاربری نیستید می بایست ابتدا اقدام به ایجاد حساب کاربری خود نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه رشد وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت parvaneh.behdasht.gov.ir

کاربران می توانند پس از عضویت و ثبت نام در سامانه درخواست های خود را ثبت نموده و منتظر دریافت نتیجه باشند. ثبت نام در این سامانه نیازمند شماره تلفن همراه، کد ملی و آدرس پست الکترونیک معتبر و متعلق به شخص متقاضی است، پس از این در صورت نیاز تمامی مکاتبات به همان پست الکترونیک ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید که استفاده از خدمات سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هزینه ندارد، متقاضیان می توانند شخصا و بدون مراجعه به کافی نت ها برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت ابتدا به این سامانه با نشانی اینترنتی parvaneh.behdasht.gov.ir وارد شوید. پس از ورود به صفحه اصلی از قسمت مربوط به ثبت نام بر روی لینک عضویت کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

پس از این به صفحه ثبت نام وارد خواهید شد، نرم افزار مورد نظر خود را از میان موارد درج شده در سامانه انتخاب کنید و در ادامه مراحل کد ملی و سال تولد خود را در فیلدهای مربوطه وارد نموده و گزینه “جستجو” را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

در صفحه جدیدی شماره تماس همراه خود را وارد کرده و بر روی گزینه “دریافت کد تایید” کلیک نمایید.
کد تاییدی که به شماره تلفن همراه شما ارسال شده است را در کادر مخصوص به آن وارد کرده و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

پس از انجام این مراحل به صفحه مربوط به ثبت اطلاعات شخصی وارد می شوید.کلیه اطلاعات خواسته شده را به طور کامل تکمیل نموده و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

پس از عضویت در سامانه و ورود به حساب کاربری خود می توانید برای ثبت درخواست خود به صورت الکترونیکی و غیر حضوری اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به parvaneh.behdasht.gov.ir کلیک کنید.

سایت صدور پروانه های وزارت بهداشت سامانه های است که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و برای ارائه خدمات الکترونیک مربوط به دریافت و صدور پروانه خدمات بهداشتی، تمدید زمان یا ویرایش اطلاعات و … ایجاد شده است. کاربران می توانند پس از ورود به سایت و عضویت، درخواست های خود را ثبت نموده و منتظر دریافت نتیجه باشند.

در این مطلب در رابطه با سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت ، ورود به این سامانه، ثبت نام و عضویت در سامانه و …  توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت

سؤالات متداول سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

سایت صدور پروانه ها وزارت بهداشت سامانه ای است که با هدف تسهیل و تسریع روند صدور پروانه موسسات پزشکی و برای ثبت درخواست و صدور پروانه خدمات بهداشتی، تمدید، ویرایش اطلاعات و …راه اندازی شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی parvaneh.behdasht.gov.ir در دسترس می باشد.

در این خصوص در متن بالا راهنمایی لازم ارائه شده است، به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا