ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه آزاد، علاوه بر روش پذیرش دانشجو از طریق آزمون، از بین داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه به صورت بدون آزمون و فقط با توجه به سوابق تحصیلی نیز دانشجو می پذیرد، اکثر رشته های ارائه شده در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در سطح کشور به جز رشته های مربوط به پزشکی و پیراپزشکی، به این صورت یعنی به صورت بدون آزمون ، دانشجو پذیرش می کنند. علاقمندان واجد شرایط می توانند در زمان در نظر گرفته شده و با مراجعه به سامانه مربوطه برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این مطلب در رابطه با ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ، سامانه مربوطه، نحوه ثبت نام و … توضیح خواهیم داد.

نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم بوده و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند می توانند به جز شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی ، با استفاده از روش بدون آزمون نیز در دانشگاه های مختلف کشور مشغول به تحصیل شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه هایی است که در مقطع کاردانی به کارشناسی و به صورت بدون آزمون و با استفاده از سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو در رشته های مختلف می نماید. باید توجه داشته باشید که ثبت نام کاردانی به کارشناسی در کلیه رشته های غير پزشكی دانشگاه آزاد، رشته های تحصیلی مهندسی بهداشت محيط، براساس سوابق تحصيلی و با استفاده از معدل کل دوره کاردانی انجام می پذیرد و پذیرش علاقمندان به تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی در دوره های مربوط به رشته پزشکی مانند تكنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، علوم آزمايشگاهی، مامايی و هوشبری به صورت با آزمون و پس از قبولی در کنکور انجام می گیرد.

ادامه مطلب
آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

14020601P55wjo8170

داوطلبان علاقمند به ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده و با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دانلود نموده و مندرجات را مطالعه نمایند. پس از مطالعه دفترچه و کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به تهیه کارت اعتباری ، انجام ثبت نام و انتخاب رشته نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه ساجد دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

کلیه افرادی که قصد ثبت نام و شرکت در رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را دارند، می بایست در زمان مناسب، با اطلاع از شرایط تحصیل و پذیرش در دانشگاه آزاد و با اطلاع از رشته‌های ارائه شده و ضوابط پذیرش، حداقل معدل لازم بدون کنکور دانشگاه آزاد و …  اقدام به انجام ثبت‌نام، پرداخت هزینه و انتخاب رشته خود نمایند.

64ae392f2258a 636835738840730051

دانشگاه آزاد هر ساله برای پذیرش در رشته‌ های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی برای ترم های مهر و بهمن اقدام می نماید و داوطلبان باید در زمان مقرر شده برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

به طور معمول زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور برای ترم مهر در تیر ماه و ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن در ماه دی می باشد. علاقمندان می بایست حتما در زمان اعلام شده برای انجام ثبت نام به سامانه دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org مراجعه و مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و بارگذاری مدارک را انجام دهند.
ثبت نام به صورت الکترونیکی و بر خط می باشد و با مراجعه به سامانه می توانید کلیه مراحل ثبت نامی را طی کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه آزاد iau.ir

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

همان طور که اشاره شدثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه  آزاد در نیمکسال تحصیلی مهر و بهمن به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ثبت نام  یعنی سامانه سنجش و پذیرش آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام می گیرد. پس از ورود به این سامانه و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.

ادامه مطلب
ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

مطالعه دفترچه ثبت نام لازم بوده و در این دفترچه کلیه اطلاعات لازم در مورد شرایط و نحوه ثبت نام، لیست رشته‌ های تحصیلی واحدهای دانشگاه های و … موجود می باشد. پس از مطالعه دفترچه و استخراج کد رشته محل های مد نظر می بایست به سایت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور سایت azmoon.org وارد شده و پس از پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری بقیه مراحل را طی نماید.

مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور به این صورت می باشد.

  • ورود به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org
  • انتخاب لینک فعال “سامانه ثبت نام دوره بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)”
  • انتخاب گزینه “خرید کارت” و خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام ( شناسه و سریال ثبت نام به شما ارائه می شود)
  • تکمیل مراحل ثبت نام شامل تکمیل فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته، بارگذاری عکس و …
  • دریافت کد رهگیری در پایان مراحل

همان طور که مشاهده کردید پس از پرداخت هزینه و تکمیل فرم های ثبت نام و در انتهای مراحل به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد. دریافت کد رهگیری به این معناست که ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور تکمیل شده و شما باید منتظر اعلام نتایج بمانید. کد رهگیری دریافت شده را می بایست برای استفاده در راحل بعد نزد خود نگهداری کنید.

پس از دریافت کد رهگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، فرآیند نام نویسی تکمیل می شود و داوطلبان می بایست تا زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد منتظر بمانند تا دانشگاه و رشته قبولی آن ها معین شود. پس از اعلام نتایج نیز داوطلبان لازم است با در دست داشتن مدارک لازم جهت انجام ثبت نام نهایی به واحد پذیرفته شده مراجعه کنند.

برای ورود به سامانه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور کلیک کنید.

همان طور که مشاهده نمودید، دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله اقدام به پذیرش دانشجو در دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور در ترم مهر و بهمن می نماید، متقاضیانی که دارای شرایط لازم هستند می توانند در بازه زمانی مقرر شده برای ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و بعد از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از ضوابط و مدارک موردنیاز، اقدام به پرداخت هزینه و نام نویسی نمایند.

ادامه مطلب
آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد
سؤالات متداول ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org در بازه زمانی مشخص شده می توانید اقدام به ثبت نام کنید.

به طور معمول زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور برای ترم مهر ماه در تیر ماه  و ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور برای ترم بهمن در ماه دی می باشد.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاع از این مطلب به متن مقاله مراجعه نمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا